Ystäviä palstalta? (REK)

Oletteko saanut ystäviä tämän palstan kautta? Ihan livenä tavattavia ystäviä? Itse kaipaisin kovasti ystäviä.

41

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas rumia kommentteja kadonnut.

      • Anonyymi

        Kirjoitin: "vain vihollisia esim Tosirealisti", millähän tavalla tuo on ruma/ palstan sääntöjen vastainen, varsinkin kun katsoo mitä se ite julkiselle palstalle laittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin: "vain vihollisia esim Tosirealisti", millähän tavalla tuo on ruma/ palstan sääntöjen vastainen, varsinkin kun katsoo mitä se ite julkiselle palstalle laittaa

        Joo, en tarkoittanut sinun kommenttia. Ei siinä ollut mitään vikaa. Ressukka itse joutaisi ikuiselle bannille täällä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Joo, en tarkoittanut sinun kommenttia. Ei siinä ollut mitään vikaa. Ressukka itse joutaisi ikuiselle bannille täällä.

        Tosirealisti on käytännössä pilannut koko palstan, ne sadat tutkintapyynnöt mitä se aikoinaan teki jne johti siihen että moni järkevä palstalainen lähti pysyvästi pois. meikäläisestä se teki yli 20 ainakin, kommenttien perusteella, 0 krt poliisi pyysi tulemaan laitokselle juttelemaan "kunnianloukkauksista", 15v menny jo ekasta, liekö menny silppuriin kaikki mitä se laitokselle roudas. Sen kirjoittelusta ois oikeasti pitäny nostaa syytteitä, kansanmurhaan yllyttämistä, eläinten julma lopettaminen jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosirealisti on käytännössä pilannut koko palstan, ne sadat tutkintapyynnöt mitä se aikoinaan teki jne johti siihen että moni järkevä palstalainen lähti pysyvästi pois. meikäläisestä se teki yli 20 ainakin, kommenttien perusteella, 0 krt poliisi pyysi tulemaan laitokselle juttelemaan "kunnianloukkauksista", 15v menny jo ekasta, liekö menny silppuriin kaikki mitä se laitokselle roudas. Sen kirjoittelusta ois oikeasti pitäny nostaa syytteitä, kansanmurhaan yllyttämistä, eläinten julma lopettaminen jne

        Tosirealisti ja tosirealistin esimies vasta hupaisia työkavereita ovatkin. Oikein hyvinvointialueen helmiä. Innanen ja Västi lähtee, tosirealisti ja hänen esimiehet jatkaa hymistelyä ja silmienpyörittelyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosirealisti on käytännössä pilannut koko palstan, ne sadat tutkintapyynnöt mitä se aikoinaan teki jne johti siihen että moni järkevä palstalainen lähti pysyvästi pois. meikäläisestä se teki yli 20 ainakin, kommenttien perusteella, 0 krt poliisi pyysi tulemaan laitokselle juttelemaan "kunnianloukkauksista", 15v menny jo ekasta, liekö menny silppuriin kaikki mitä se laitokselle roudas. Sen kirjoittelusta ois oikeasti pitäny nostaa syytteitä, kansanmurhaan yllyttämistä, eläinten julma lopettaminen jne

        Minkä takia hän on sinulle ollut noin vihainen?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Minkä takia hän on sinulle ollut noin vihainen?

        Ei se kestä jos sille vastaa samalla tavalla kun mitä ite se laittaa viesteihin, se on heti poliisi poliisi


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minkä takia hän on sinulle ollut noin vihainen?

        Totta, laitoin siitä jo kommenttia, mutta se katosi.. Ei ollut mitään rumia sanoja..

        Sanoin vaan että ei todellakaan itse kestä kommenttia takaisin.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Totta, laitoin siitä jo kommenttia, mutta se katosi.. Ei ollut mitään rumia sanoja..

        Sanoin vaan että ei todellakaan itse kestä kommenttia takaisin.

        Yksi sairaalloisen narsistin piirre, että vain hänellä on oikeus lytätä ja haukkua. Kun katsoo että mikä tämä eläkkeellä makaaja käytännössä on, niin ei olisi varaa lytätä ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi sairaalloisen narsistin piirre, että vain hänellä on oikeus lytätä ja haukkua. Kun katsoo että mikä tämä eläkkeellä makaaja käytännössä on, niin ei olisi varaa lytätä ketään.

        Juu, ei narsisti näe itsessään mitään vikaa.


    • Anonyymi

      Tosi mahtava palsta ja varmastikin tosi monelle kaupunkilaiselle todella tärkeä kontakti ja henkireikä vai miten näitä puhutaan.Ihanaa että on ihmisiä jotka on "kilttejä" ja välittää kanssa matkustajista niin stemppejä teille "ikuisesti" kunhan vaan jaksatte olla❤️

      • Anonyymi

        Saisihan täällä enemmänkin porukkaa olla, mukavaa sellaista.


    • Ei livenä tavattavia.

      Tahtoo muutenkin nykyään mennä nii, ettei tahdo aina jaksaa pitää nykyisiinkään yhteyttä, ku töiden lisäks jaksa ku lorvia :{

      Joskus aikanaan oli yks, mutta se hiipui siihen, ku musta tuli pelkkä olkapää...

      • Onpas harmi! Minusta olisi mukava viettää aikaa ystävien kanssa, tuntuu vaan ettei ne muut halua.. Joskus olisi kova tarve jutella.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onpas harmi! Minusta olisi mukava viettää aikaa ystävien kanssa, tuntuu vaan ettei ne muut halua.. Joskus olisi kova tarve jutella.

        Onhan sitä kaverit mukavia, mutta joskus on ollut sellaisiakin, ettei saa hetken rauhaa. Sellaisiakin löytyy meikäläisen historiasta...

        Sullako on sellasia kavereita, jotka ei halua viettää aikaa?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan sitä kaverit mukavia, mutta joskus on ollut sellaisiakin, ettei saa hetken rauhaa. Sellaisiakin löytyy meikäläisen historiasta...

        Sullako on sellasia kavereita, jotka ei halua viettää aikaa?

        Minulla pitkään ollut yksin oloa, kaveri joukkio on halunnut vähempää yhteyden ottoja, itse olen yrittänyt että paranisi tilanne, mutta heitä ei kiinnosta..

        Todella ankeaa kun näin on käynyt.. Ehkä säälittävä, mutta vaikeaa kun ei ole ketään kelle jutella.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla pitkään ollut yksin oloa, kaveri joukkio on halunnut vähempää yhteyden ottoja, itse olen yrittänyt että paranisi tilanne, mutta heitä ei kiinnosta..

        Todella ankeaa kun näin on käynyt.. Ehkä säälittävä, mutta vaikeaa kun ei ole ketään kelle jutella.

        Kyllä mä ymmärrän sua. Todella kurjaa, jos sun kaverit ei enää vietä aikaa. Oletko kysynyt mistä johtuu?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä mä ymmärrän sua. Todella kurjaa, jos sun kaverit ei enää vietä aikaa. Oletko kysynyt mistä johtuu?

        No jotenkin olen ymmärtänyt, että ovat tyytyväisiä näin. Käydään syömässä 3 kuukauden välein vaan. Harmittaa kun ei voi muuta kuin noin tavata, mutta en voi puhua minun yksinäisyydestä..

        Välillä toivon kun on näitä terveys ongelmia, niin voisin vaan lähteä pois..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No jotenkin olen ymmärtänyt, että ovat tyytyväisiä näin. Käydään syömässä 3 kuukauden välein vaan. Harmittaa kun ei voi muuta kuin noin tavata, mutta en voi puhua minun yksinäisyydestä..

        Välillä toivon kun on näitä terveys ongelmia, niin voisin vaan lähteä pois..

        Lähteä pois??? Et kai nyt tarkota sitä mitä luulen??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Lähteä pois??? Et kai nyt tarkota sitä mitä luulen??

        Kyllä sitä tulee mietittyä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä sitä tulee mietittyä.

        Unohda tuollaiset!

        Ei kannata lannistua, ei ystävien käytösten takia, eikä terveyden. Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä tulisi toivoton olo ❤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Unohda tuollaiset!

        Ei kannata lannistua, ei ystävien käytösten takia, eikä terveyden. Asioilla on tapana järjestyä, vaikka välillä tulisi toivoton olo ❤

        Näinhän se on, joskus vaan on vaikeata.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Näinhän se on, joskus vaan on vaikeata.

        Jos yhtään lohduttaa, niin kaikille tulee välillä heikkoja hetkiä. Tämä elämä kun on sellaista, ettei koskaan ole tasaisen hyvää, vaan aina tulee myös vaikeita aikoja.

        Sinä kun harrastelet kaikenlaista käsitöitä, niin onko teidän kaupungissa sellaisia kursseja, joihin voisit osallistua? Siitä saisit mukavaa tekemistä, ja sieltä voisi löytyä myös kavereita?

        Tuli tää mieleen, ku Kokkolassakin on tuo opisto, jossa on kaikenmoisia kursseja, joissa ihmiset saa käydä. On erilaisia käsitöitä, joogaa, kieltenopiskelua ym ym..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jos yhtään lohduttaa, niin kaikille tulee välillä heikkoja hetkiä. Tämä elämä kun on sellaista, ettei koskaan ole tasaisen hyvää, vaan aina tulee myös vaikeita aikoja.

        Sinä kun harrastelet kaikenlaista käsitöitä, niin onko teidän kaupungissa sellaisia kursseja, joihin voisit osallistua? Siitä saisit mukavaa tekemistä, ja sieltä voisi löytyä myös kavereita?

        Tuli tää mieleen, ku Kokkolassakin on tuo opisto, jossa on kaikenmoisia kursseja, joissa ihmiset saa käydä. On erilaisia käsitöitä, joogaa, kieltenopiskelua ym ym..

        Minulle voisi jo huonot ajat riittää..

        Täytyy miettiä niitä kursseja.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulle voisi jo huonot ajat riittää..

        Täytyy miettiä niitä kursseja.

        Mulla oli vaikea viime vuosi, kun tapahtui monenlaista, ja lähipiirissä vakavaa sairautta. Joissain asioissa sitä huonoa ei voi muuttaa, sillä mikään ei katoa toivomalla.

        Vaikeuden voivat olla tietyn aikaa, ja joidenkin kanssa on pakko vain elää. Kaikki me ihmiset haluttaisiin elää aina murheetonta ja huoletonta elämää, mutta se ei vain aina ole mahdollista.

        Sun kannattaa yrittää ajatella silleen myönteisesti, ettei mitään ole vielä lyöty lukkoon terveytesi puolesta. Ystävyysasia taas saattaa milloin vain korjaantua. Kirvestä ei kannata heittää kaivoon etukäteen.

        Itse ajattelen joskus niin, että aina voisi olla vieläkin huonommin, monilla kun on.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla oli vaikea viime vuosi, kun tapahtui monenlaista, ja lähipiirissä vakavaa sairautta. Joissain asioissa sitä huonoa ei voi muuttaa, sillä mikään ei katoa toivomalla.

        Vaikeuden voivat olla tietyn aikaa, ja joidenkin kanssa on pakko vain elää. Kaikki me ihmiset haluttaisiin elää aina murheetonta ja huoletonta elämää, mutta se ei vain aina ole mahdollista.

        Sun kannattaa yrittää ajatella silleen myönteisesti, ettei mitään ole vielä lyöty lukkoon terveytesi puolesta. Ystävyysasia taas saattaa milloin vain korjaantua. Kirvestä ei kannata heittää kaivoon etukäteen.

        Itse ajattelen joskus niin, että aina voisi olla vieläkin huonommin, monilla kun on.

        Kaikkea hyvää sinulle ja läheisillesi.
        Ja kiitos tuesta!

        Ainakin on nyt mukavaa vaihtelua, kun siskoni tuli käymään pariksi päiväksi. Huomenna mennään ostoksille.

        Täytyy itse tulla tässä kevään aikana myös Kokkolaan käymään.


    • Voi, voi, kyllä on jollain herne nenässä, viestit vaan katoaa..

      • Minunkin viesti tuosta pöllöstä katosi :)))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Minunkin viesti tuosta pöllöstä katosi :)))))

        Voi että!! 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Voi että!! 😆

        Mua jotenki aina naurattaa, ku tuon pölhökustaan jutut lähtee niin lentäen :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mua jotenki aina naurattaa, ku tuon pölhökustaan jutut lähtee niin lentäen :))

        Kyllä siitä saa hyvät naurut. 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä siitä saa hyvät naurut. 😆

        Niin saa :))

        Yrittää vinkua, muttei onnistu, ei sitten millään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin saa :))

        Yrittää vinkua, muttei onnistu, ei sitten millään.

        Tulee mieleen pikkulapsi joka kiukuttelee, kun ei saa tahtonsa läpi.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tulee mieleen pikkulapsi joka kiukuttelee, kun ei saa tahtonsa läpi.

        No minusta tuon käyttäytyminen on jotain käsittämätöntä.

        No, kun ylänupissa on häiriöitä, niin se sekottaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No minusta tuon käyttäytyminen on jotain käsittämätöntä.

        No, kun ylänupissa on häiriöitä, niin se sekottaa.

        No, kyllä se jotain apua/hoitoa tarvitsee..


      • Osuko hermoon?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, kyllä se jotain apua/hoitoa tarvitsee..

        Mut kun on pölhö, ettei tunnista itsestään hoidon tarvetta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mut kun on pölhö, ettei tunnista itsestään hoidon tarvetta.

        Ei tietenkään! 😆


    • Anonyymi

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

      🍒 K­u­u­­m­­­a­­t­­­ ­­t­y­­­t­­­ö­­­t­­ ­o­­­d­o­­­t­­­t­a­­­v­­a­­­t­­­ ­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18282956

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe