Löytyykö Kiteeltä vielä muuten omaa paikallista leipää? Mikäli ei vielä löydy, nyt sellainen kannattaisi perustaa.
Mikäli jollain kiinnostaa paikallista leipää kotileivontana tai perustaa leipomo ja siellä alkaa Kiteen uutta paikallista leipää valmistamaan, minulla on leivälle nimi ehdotus.
LiisinRieska! Mainos voisi kuulua. Se Liisin perinteinen käsityönä tehty paikallinen lämmin rieska, joka saa veden herahtamaan kielelle.
LiisinRieska
7
550
Vastaukset
- Anonyymi
Syödäänkö hilloviivan kera ?
- Anonyymi
Voi kait sen minun puolesta syödä vaikka raikkaan kiteeläisen kaivoveden kera.
- Anonyymi
Liisin mämmi voisi olla kanssa Kiteeläinen herkku.
- Anonyymi
Aitoon Varmonnieläiseen taikinajuureen valmistettu käsin leivottu aito kotimainen.
Liisihän voipi istuessaan ihan ite kehitellä liikeideaa.
Kaikenlaisen käsityötaidon opettajahan hän on.
Kokemustakin ihan toimitusjohtajana asti olemisesta Liisillä ennestään myös löutyy.
Yhtiökumppani antoi potkut.Sama kaifaari josta itkenyt käräjillä että kavaltanut heiltä miljoona euroa. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c82da537-2079-42b4-a4a8-19ba2f9a6ba4
OOnko tämä sama Liisi kuvien kera?- Anonyymi
Juu, Liisihän se siellä
- Anonyymi
On se kumma kun yli 5 v kestää hullujen kuosiin laitto kiteellä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647