Asioita jotka ymmärrän

Anonyymi-ap

Ovat muun muassa se, että toista ei vain kiinnosta. Aina ei arvot, asenteet, kemiat jne. kohtaa. Se on elämää. Se pitää hyväksyä ja ymmärtää kuin mies tai nainen.

Joskus taas voi olla, että arvot, asenteet, kemiat jne. kohtaa. Se ei ole mitenkään yleistä. Vain harvoin osuu kohdalle jotain kiinnostavaa. Tosi harvoin. Siinä alkumetreillä kun mahdollisuuksia kartoitetaan, moni asia voi mennä pieleen. Tilanne on hauras. Voi joutua pettymään toiseen. On epävarma itsestään ja siitä toisesta. Voi paeta perinteisten tai opittujen roolien taakse kuten mies tekee aloitteen tai nainen on saatavilla ja tekee työt, kun mies on antanut ymmärtää olevansa saatavilla. Moni asia voi mennä pieleen ja on vaikea korjata, kun vahinko on syntynyt. Mitä voi tehdä. Minusta kantaa osansa vastuusta. Tarkastella omaa toimintaansa ja miten meni omasta mielestä. Voi ottaa oppia tulevaan. Se on se, mitä voi tehdä.
Kun tietää, että on tehnyt voitavansa. Se riittää. Do your Best, F ck the Rest.

9

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin.
      Valitettavasti osa vain ei tee omaa osansa tai lyö koko homman pilalle.

      On se vähän vaikea ottaa naista tosissaan enää sen jälkeen kun avoimesti panee muita miehiä ja kiinnostuksen osoittaminen on miehen vastuulla.

      Pakkohan se on silloin uskoa että toista ei vain kiinnosta.
      En ymmärrä miksi sitä voisi edes ymmärtää toisin, olisihan mies silloin aivan uskomattoman tyhmä jos ajattelisi toisen vielä sen jälkeen välittävän?

      • Anonyymi

        En valitettavasti osaa auttaa tuossa, kun en ole kuvailemasi nainen. En tunnista tuosta omaa tilannettani. Sen kuitenkin sanon, että se on varmaan puolin ja toisin sama. Kun kerran muut kelpaa, se on sama etsiä, joka jolle on se ainut, joka kelpaa. Muut ei kiinnosta. Näin itsekin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti osaa auttaa tuossa, kun en ole kuvailemasi nainen. En tunnista tuosta omaa tilannettani. Sen kuitenkin sanon, että se on varmaan puolin ja toisin sama. Kun kerran muut kelpaa, se on sama etsiä, joka jolle on se ainut, joka kelpaa. Muut ei kiinnosta. Näin itsekin ajattelen.

        Siis joku, jolle on se ainut. Se taitaakin sulkea pois valtaosan ihmisiä. Mutta hei hyvä, jos gringo ratsastaa jälleen.


      • Anonyymi

        Saa kai sitä tyydyttää tarpeensa tuttuun ja turvalliseen. En kestä olla ilman 3 päivää on maksimi 4 menee jo hermo. Mistä oikein kuvittelit että se minun jatkuva positiivisuus kumpuaa. Osaan erotella seksin ja rakastamisen. Mulla on ollut vakio panokavereitakin sinkkuaikoina. Olen tapaillut joskus joitain pidättyväisiä ihmisiä kuukausitolkulla ja hakenut panoseuran muualta. Jokaisella meillä on omat tarpeet ja jos ei niitä ihastuksen kohde tyydytä, henkilökohtaisesti silloin laitetaan silmät kiinni ja pidetään mielikuvitus yllä muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kai sitä tyydyttää tarpeensa tuttuun ja turvalliseen. En kestä olla ilman 3 päivää on maksimi 4 menee jo hermo. Mistä oikein kuvittelit että se minun jatkuva positiivisuus kumpuaa. Osaan erotella seksin ja rakastamisen. Mulla on ollut vakio panokavereitakin sinkkuaikoina. Olen tapaillut joskus joitain pidättyväisiä ihmisiä kuukausitolkulla ja hakenut panoseuran muualta. Jokaisella meillä on omat tarpeet ja jos ei niitä ihastuksen kohde tyydytä, henkilökohtaisesti silloin laitetaan silmät kiinni ja pidetään mielikuvitus yllä muiden kanssa.

        Oliko naiselta?


    • Anonyymi

      Alkuperäinen, kirjoitit asiaa. Juuri samanmoisia mietteitä ollut itsellänikin viime aikoina. Niinhän se menee, että vain omaa käytöstään voi muuttaa, yrittää ottaa virheistään opiksi. Koittaa asettua sen toisen asemaan siinä, miltä se oma toiminta on toisesta tuntunut. Jep, emme ole enkeleitä

      • Anonyymi

        No näin. Ottaa siitä sitten opiksi. Vain omaa toimintaansa voi muuttaa. Muiden ei kannata edes yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin. Ottaa siitä sitten opiksi. Vain omaa toimintaansa voi muuttaa. Muiden ei kannata edes yrittää.

        Ei kannata ei. Joko on tai sitten ei, vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe