Asioita jotka ymmärrän

Anonyymi-ap

Ovat muun muassa se, että toista ei vain kiinnosta. Aina ei arvot, asenteet, kemiat jne. kohtaa. Se on elämää. Se pitää hyväksyä ja ymmärtää kuin mies tai nainen.

Joskus taas voi olla, että arvot, asenteet, kemiat jne. kohtaa. Se ei ole mitenkään yleistä. Vain harvoin osuu kohdalle jotain kiinnostavaa. Tosi harvoin. Siinä alkumetreillä kun mahdollisuuksia kartoitetaan, moni asia voi mennä pieleen. Tilanne on hauras. Voi joutua pettymään toiseen. On epävarma itsestään ja siitä toisesta. Voi paeta perinteisten tai opittujen roolien taakse kuten mies tekee aloitteen tai nainen on saatavilla ja tekee työt, kun mies on antanut ymmärtää olevansa saatavilla. Moni asia voi mennä pieleen ja on vaikea korjata, kun vahinko on syntynyt. Mitä voi tehdä. Minusta kantaa osansa vastuusta. Tarkastella omaa toimintaansa ja miten meni omasta mielestä. Voi ottaa oppia tulevaan. Se on se, mitä voi tehdä.
Kun tietää, että on tehnyt voitavansa. Se riittää. Do your Best, F ck the Rest.

9

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin.
      Valitettavasti osa vain ei tee omaa osansa tai lyö koko homman pilalle.

      On se vähän vaikea ottaa naista tosissaan enää sen jälkeen kun avoimesti panee muita miehiä ja kiinnostuksen osoittaminen on miehen vastuulla.

      Pakkohan se on silloin uskoa että toista ei vain kiinnosta.
      En ymmärrä miksi sitä voisi edes ymmärtää toisin, olisihan mies silloin aivan uskomattoman tyhmä jos ajattelisi toisen vielä sen jälkeen välittävän?

      • Anonyymi

        En valitettavasti osaa auttaa tuossa, kun en ole kuvailemasi nainen. En tunnista tuosta omaa tilannettani. Sen kuitenkin sanon, että se on varmaan puolin ja toisin sama. Kun kerran muut kelpaa, se on sama etsiä, joka jolle on se ainut, joka kelpaa. Muut ei kiinnosta. Näin itsekin ajattelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti osaa auttaa tuossa, kun en ole kuvailemasi nainen. En tunnista tuosta omaa tilannettani. Sen kuitenkin sanon, että se on varmaan puolin ja toisin sama. Kun kerran muut kelpaa, se on sama etsiä, joka jolle on se ainut, joka kelpaa. Muut ei kiinnosta. Näin itsekin ajattelen.

        Siis joku, jolle on se ainut. Se taitaakin sulkea pois valtaosan ihmisiä. Mutta hei hyvä, jos gringo ratsastaa jälleen.


      • Anonyymi

        Saa kai sitä tyydyttää tarpeensa tuttuun ja turvalliseen. En kestä olla ilman 3 päivää on maksimi 4 menee jo hermo. Mistä oikein kuvittelit että se minun jatkuva positiivisuus kumpuaa. Osaan erotella seksin ja rakastamisen. Mulla on ollut vakio panokavereitakin sinkkuaikoina. Olen tapaillut joskus joitain pidättyväisiä ihmisiä kuukausitolkulla ja hakenut panoseuran muualta. Jokaisella meillä on omat tarpeet ja jos ei niitä ihastuksen kohde tyydytä, henkilökohtaisesti silloin laitetaan silmät kiinni ja pidetään mielikuvitus yllä muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kai sitä tyydyttää tarpeensa tuttuun ja turvalliseen. En kestä olla ilman 3 päivää on maksimi 4 menee jo hermo. Mistä oikein kuvittelit että se minun jatkuva positiivisuus kumpuaa. Osaan erotella seksin ja rakastamisen. Mulla on ollut vakio panokavereitakin sinkkuaikoina. Olen tapaillut joskus joitain pidättyväisiä ihmisiä kuukausitolkulla ja hakenut panoseuran muualta. Jokaisella meillä on omat tarpeet ja jos ei niitä ihastuksen kohde tyydytä, henkilökohtaisesti silloin laitetaan silmät kiinni ja pidetään mielikuvitus yllä muiden kanssa.

        Oliko naiselta?


    • Anonyymi

      Alkuperäinen, kirjoitit asiaa. Juuri samanmoisia mietteitä ollut itsellänikin viime aikoina. Niinhän se menee, että vain omaa käytöstään voi muuttaa, yrittää ottaa virheistään opiksi. Koittaa asettua sen toisen asemaan siinä, miltä se oma toiminta on toisesta tuntunut. Jep, emme ole enkeleitä

      • Anonyymi

        No näin. Ottaa siitä sitten opiksi. Vain omaa toimintaansa voi muuttaa. Muiden ei kannata edes yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näin. Ottaa siitä sitten opiksi. Vain omaa toimintaansa voi muuttaa. Muiden ei kannata edes yrittää.

        Ei kannata ei. Joko on tai sitten ei, vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe