Joka on oikeasti täällä koska on ihastunut/rakastunut eikä sekoilemassa tai esittämässä muita palstan käyttäjiä? Käykö täällä enää muita kuin noita vtun troIIeja?
Onko täällä tällä hetkellä ketään
27
776
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Mä käyn täällä vain sekottamassa ketkuja ja esiinnyn millon kenäkin. Hauskaa on täytyy myöntää
- Anonyymi
Minä kaipaan ihan oikeasti, mutta en pysty olemaan palstalla enää kauaa, juuri noiden trollien ja tyhjäpäiden takia. En vain jaksa tätä turhuutta ja merkityksen tyhjyyttä täällä enää. Olen tehnyt pikku hiljaa lähtöä jo toista kuukautta, ei mene enää kauaa, kun palsta saa jäädä.
- Anonyymi
Ihan sama tilanne itselläni. Välillä on päiviä etten avaa tätä ollenkaan. Lähtöä tehdään siis täälläkin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama tilanne itselläni. Välillä on päiviä etten avaa tätä ollenkaan. Lähtöä tehdään siis täälläkin. -ap
Ahahahaha 🤣
- Anonyymi
Minä itsekin trollasin vuonna 2022 mutta sitten tulin normaalisti kaipaamaan
T ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itsekin trollasin vuonna 2022 mutta sitten tulin normaalisti kaipaamaan
T apVäärin. Tulin tänne 2019 umpirakastuneena ja samaa ihmistä kaivannut koko ajan. - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Tulin tänne 2019 umpirakastuneena ja samaa ihmistä kaivannut koko ajan. - ap
Älä kehtaa trollata minun aloituksrsdani ja puhua p:aa
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kehtaa trollata minun aloituksrsdani ja puhua p:aa
-apSaat sinä pitää tämän. Ole hyvä. Tämä oli vaan tällainen välikysely. Ei tärkeä. Se on nyt sinun.
- Anonyymi
Hei. Sanon sulle että kiva että meitä oli täällä 2 ihan oikeaa kaipaajaa. Nyt poistun. Tuo aloittajaa esittävä on joku niistä troIIeista. Sinulle hauskaa viikonloppua 22:15. Olet kiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Sanon sulle että kiva että meitä oli täällä 2 ihan oikeaa kaipaajaa. Nyt poistun. Tuo aloittajaa esittävä on joku niistä troIIeista. Sinulle hauskaa viikonloppua 22:15. Olet kiva!
Kiitos samoin sinulle läski
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos - hyvää viikonloppua myös sinulle. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan koiraa käyttää ulkona ja pitää housut jatkossa jalassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Muut tosiaan sivusta tässä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Muut tosiaan sivusta tässä :)
Juu, niin päättelinkin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, niin päättelinkin. :)
Muttet arvannut puhuvasi trollille ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahahahaha 🤣
Ikäänkuin sinä no-life lähtisit kuvittelemasta, että ”älöittäjä” on joku tuttus🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Tulin tänne 2019 umpirakastuneena ja samaa ihmistä kaivannut koko ajan. - ap
Sehän on vtun kiva. Ei ois pitänyt mitään runoa tehdä näemmä. Kaipaa rauhassa :(
- Anonyymi
Olen / en ole alkaa olemaan ikävöinti loppu ihan viimeisiä viedään nuoremmalta mieheltä
- Anonyymi
En ole koskaan pitänyt sinusta kun kutsut sinä naista vanhaksi naiseksi. Yöks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä vallata häntä t Leena 61v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli sin oma päätelmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kirjoittaja on kopioija
- Anonyymi
Kyllä on oikeasti kaipaava...
- Anonyymi
Kaipaan häntä.
Tämä palstailu saisi kyllä pian jäädä sillä tyhjäpäiden aloituksia en jaksaisi nähdä silmissäni enää yhtäkään- Anonyymi
Ja lisään että hänen munna on ihana mutta harmi kaivattuni on varattu
- Anonyymi
Kyllä kaipaan oikeasti ja tunnen sekoamiseen asti häntä kohtaan jotain ihmeellistä. Tänne joudun sen kirjoittamaan, kunnes uskallan kertoa hänelle.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18283802
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862