tuleeko miehiltä usein pyyntöjä että niitä panisit strap on dildolla perseeseen?
Olen yli ikäinen neitsyt mies ja jos menisin maksulliselle niin kiihottaisi ajatus että pääsisi perseneitsyydestä eroon ensin. Eka pienellä, sitten vähän isommalla lopuksi todella kookkaalla kalulla, huh. Vasta sitten saisin naida pilluun
Kysymys seksityöläisille...
10
1512
Vastaukset 10
- Anonyymi
Haaveilen kanssa samasta
- Anonyymi
Löytyisipä nainen joka panisi mua strapilla ja myöhemmin ehkä mies joka antaisi aidolla kyytiä
- Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Painu pelle sirkukseen siellä on sulle kysyntää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Miltä se tuntuu olla yhteiskuntaan sopeutumaton.
- Anonyymi
Kukaan ole vielä vastannut itse kysymykseen että kuinka usein maksulliset naiset tekee tätä pyynnöstä eli panee miestä strapillä perseeseen
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
Minulla on vakkareita, joiden kanssa tämä on ihan normaalia palvelua.
Kotimaisia naisia, joiden palveluvalikoima on monipuolinen ja tyydyttävä.
Viimeksi noin kaksi viikkoa sitten sain ensin pientä sauvaa ja hieman myöhemmin isompaa straponia pyllyyni.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://alegroup.info/H/L0a7K0
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://1lingo.com/H/W7h4I9
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812566Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422156Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.351035- 32887
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154798Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6578- 21525
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78511- 33502