Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Kysymys seksityöläisille...

tuleeko miehiltä usein pyyntöjä että niitä panisit strap on dildolla perseeseen?

Olen yli ikäinen neitsyt mies ja jos menisin maksulliselle niin kiihottaisi ajatus että pääsisi perseneitsyydestä eroon ensin. Eka pienellä, sitten vähän isommalla lopuksi todella kookkaalla kalulla, huh. Vasta sitten saisin naida pilluun
101514
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Haaveilen kanssa samasta

Äänestä

Löytyisipä nainen joka panisi mua strapilla ja myöhemmin ehkä mies joka antaisi aidolla kyytiä

Äänestä
  • Piere ikeniis urpo

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

Painu pelle sirkukseen siellä on sulle kysyntää buaahaa

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

Miltä se tuntuu olla yhteiskuntaan sopeutumaton.

Äänestä

Kukaan ole vielä vastannut itse kysymykseen että kuinka usein maksulliset naiset tekee tätä pyynnöstä eli panee miestä strapillä perseeseen

Äänestä
  • Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

Äänestä

• Minulla on vakkareita, joiden kanssa tämä on ihan normaalia palvelua.

Kotimaisia naisia, joiden palveluvalikoima on monipuolinen ja tyydyttävä.

Viimeksi noin kaksi viikkoa sitten sain ensin pientä sauvaa ja hieman myöhemmin isompaa straponia pyllyyni.

Äänestä

He­­i! Ku­tsum­­­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­­­ude­ss­­­a cha­­tissa! Mei­­­tä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://alegroup.info/H/L0a7K0

Äänestä

Tääl­­t­­­ä löydä­­­t nopeasti suku­pu­­­olt­a, suh­tei­ta, tre­­­ffit 👉 http://1lingo.com/H/W7h4I9

Äänestä

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

tuleeko miehiltä usein pyyntöjä että niitä panisit strap on dildolla perseeseen?

Olen yli ikäinen neitsyt mies ja jos menisin maksulliselle niin kiihottaisi ajatus että pääsisi perseneitsyydestä eroon ensin. Eka pienellä, sitten vähän isommalla lopuksi todella kookkaalla kalulla, huh. Vasta sitten saisin naida pilluun

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu