Gaalaohittelija, get over it!

Anonyymi-ap

Jaksaa jaksaa, puolustella itseään. Erikoista jos hänelle tuli yllätyksenä tuo uutisointien otsikointi. Sitähän se on jo ollut vuosia. Ja somestahan näitä juttuja poimitaan. On tosi yleistä että otsikoihin liitetään superlatiiveja, lukemalla sisällön saatat saada jonkinlaisen käsityksen tapahtineesta. Siksi niitä sanotaan klikkiotsikoiksi. Palaa jatkuvasti asiaan vaikka sanoo ettei palaa. Kiroilee kuin mikäkin teini. Olisi yrittänyt selvittää asiaa yksityisesti. Siinä olis ollu jotain järkee. Nyt vaan heittää bensaa liekkeihin koko ajan. Eikä se ole hänelle kunniaksi. Päinvastoin.

27

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisit lukea uuden seiskalehden uutiset ja teit jo neljännen aloituksen samasta aiheesta , käytökselläsi näytät kuinka ole sairas henkilö ja et tajua kuinka naurettavasti toimit kokoajan . Yritä nyt selvittää mikä ja mistä saisit apua tuohon pakonomaiseen toimintaasi .Martina Martina Esko Esko .

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ihan oikeassahan on. Esko sanoi jo, ettei kommentoi tätä asiaa enää, mutta sitten vaan jatkaa, jatkaa ja jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ihan oikeassahan on. Esko sanoi jo, ettei kommentoi tätä asiaa enää, mutta sitten vaan jatkaa, jatkaa ja jatkaa.

        Miten se sinun sielun elämääsi muuten koskee antaa Eskon toimia niinkuin sisimässään tuntee että tekee oikein . 💚.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sinun sielun elämääsi muuten koskee antaa Eskon toimia niinkuin sisimässään tuntee että tekee oikein . 💚.

        Ja sen takia ei saa kommentoida koska sisimmässään tuntee että ”tekee oikein”. Tuntevatkohan ne muut julkkikset samassa jonossa, että oli oikein jos nämä kaksi etuilivat heidän edelleen?


      • Anonyymi

        Juuri näin. Sofia Sofia Berg Berg...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ihan oikeassahan on. Esko sanoi jo, ettei kommentoi tätä asiaa enää, mutta sitten vaan jatkaa, jatkaa ja jatkaa.

        Itse luulen, että teko oli tarkkaan harkittu , sehän takasi heille julkisuuden heti. Näille tyrkyille ei ole väliä onko julkisuus negaa ja sitähän se yleensä heidän kohdallaan on !

        Moukkia ovat molemmat 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse luulen, että teko oli tarkkaan harkittu , sehän takasi heille julkisuuden heti. Näille tyrkyille ei ole väliä onko julkisuus negaa ja sitähän se yleensä heidän kohdallaan on !

        Moukkia ovat molemmat 🙈

        Voi sinä ja sun moukka sanasi, itse olet moukista moukin!

        Ei kannata luulla mitään, kun et todellisuudesta tiedä tuon taivaallistakaan!
        Välimerkkis on taas vääräs paikoissa, tietenkin, saattoihan sen arvata!


    • Anonyymi

      Minusta Eskon antava dekoltee oli illan naisellisin ja hän oli gaalan kuningatar.

    • Anonyymi

      Voi teitä

    • Anonyymi

      TROLLI TROLLI TROLLI

      Esko on syytön. Hän on kuitenkin diplomaatti ja strippari.

      • Anonyymi

        Onko Niko Nousiainenkin strippari?


    • Anonyymi

      Joko alkoi Eskon radiolähetys? Onko tilitystä ?

      • Anonyymi

        Äänestäkää mua....pliis...pliis 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää mua....pliis...pliis 🤮

        Juu, äänestetään! Tänään tulikin suoraa puhetta, että "Haluan voittaa sen palkinnon!". Kyllä hymy taas hyytyy kun ohi menee..


    • Anonyymi

      Joku varmaan Itä-Suomesta on katkera, kun Esko poisti baarista joskus 25 vuotta sitten. Voi se joku olla Varsinais-Suomestakin.

      • Anonyymi

        Miksi jätit Oulun läänin mainitsematta?


      • Anonyymi

        16:30 Juu, vainoajaa on jäänyt asiat vaivaamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16:30 Juu, vainoajaa on jäänyt asiat vaivaamaan...

        Kaikilla sun idoleillako on vainoaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jätit Oulun läänin mainitsematta?

        Miksi Oulun lääni olisi pitänyt mainita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Oulun lääni olisi pitänyt mainita?

        Voi Esko olet säälittävä ! Eihän sulla ole minkäänlaista ammattiosaamista mihinkään. No strippauksesta en tiedä.

        Ei tule ääntä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Esko olet säälittävä ! Eihän sulla ole minkäänlaista ammattiosaamista mihinkään. No strippauksesta en tiedä.

        Ei tule ääntä !

        Sinun äänesi saakin Niko-poeka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Esko olet säälittävä ! Eihän sulla ole minkäänlaista ammattiosaamista mihinkään. No strippauksesta en tiedä.

        Ei tule ääntä !

        Kovin vähän sullakin näyttää olevan ammattiosaamista, kun välimerkitkin on aina päin mäntyä. Kirjoitustaitosi on todella surkea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Esko olet säälittävä ! Eihän sulla ole minkäänlaista ammattiosaamista mihinkään. No strippauksesta en tiedä.

        Ei tule ääntä !

        Sähän viime vuonnakin hehkutit Niko Saarista, homppelihan se olla pittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Esko olet säälittävä ! Eihän sulla ole minkäänlaista ammattiosaamista mihinkään. No strippauksesta en tiedä.

        Ei tule ääntä !

        Sä tykkään Nikosta, kun se antaa vinkkejä miten tyydytetään itsensä pölyimurinletkulla. Niko muutenkin puhuu seksisävytteiseti homppeleista. Sekö sun mielestä on ammattiosaamista radiotoimittajalta?


    • Anonyymi

      Tänä vuonna ensikertaa äänestin ja annoin ääneni Eskolle, hän kun on niin symppis. Myös ihan sen takia, kun täällä koko ajan haukutaan Eskoa ja solvataan häntä ja keksitään ihan sairaita juttuja, haukutaan jopa homoksi, vaikkei ole mitään syytä.

      • Anonyymi

        Kullakin on syynsä äänestää. Eskolle säälistä ääni, hyvin menee


    • Anonyymi

      Esko on niin kuuluisa että kuulemma Tukholmassakin useat pysäyttivät kadulla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      441
      2062
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      211
      1786
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      186
      1499
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1481
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1193
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1161
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      139
      1120
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1022
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      988
    Aihe