Burana juuuuuu ni no juuuu....🤣 Tiedän kenestä se on tehty juuuu🤣🐴🐎
Juu juuuh nii juuu
21
1696
Vastaukset
- Anonyymi
Juu-u juuu juu. Monipersuuna juu.
- Anonyymi
Niin, tästä aloittajaäijästä on vissiin monelle jälkeenjääneelle vinssikaivo mistä ammentaa
- Anonyymi
Miltäs kuulostaisi vaihteeksi joo. Jokaiselle tarvii aina vastata juu. Kyllä siitä jo kiinni jää.
Jahas.. outoo juttua taas. 🤔 Mut itse käytän köyhien versiota, eli Ibumaxia lähinnä. 🙄
🐻- Anonyymi
Paras lääke oikeastaan.
- Anonyymi
Ihan sama ! Hemmetin typerä mainos kaikenkaikkiaan .
- Anonyymi
Mitä se tieto auttaa? 🤔
- Anonyymi
Ei mitään mutta naurattaa juuu u juuu aina kun se tulee juuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään mutta naurattaa juuu u juuu aina kun se tulee juuu
Onhan se tekohaufkuuf aika huvittavaa katseltavaa
- Anonyymi
Jossei ollu päänsärkyä, ahdistusta ja vitutusta ennen tätä mainosta niin nyt on
- Anonyymi
Burana on BerCstä. Para- tabsia sen olla pitää.
- Anonyymi
Ei alkon vieroitusoireisiin!
- Anonyymi
Hah! Ihan huippu!
- Anonyymi
Mikä oli sen mies näyttelijän nimi joka oli just Burana mainoksessa tumma noin 55-65v suomalainen näyttelijä? Muistaakseni just ton mainoksen mies?
- Anonyymi
Ei tätä enää.
- Anonyymi
Eikö kukan tiedä näyttelijän nimeä??
- Anonyymi
Tapio Liinoja
Näyttelijä
Lapinlahden Linnut laulaja
- Anonyymi
Tämäkin on selvää v******lua
- Anonyymi
Muista aloittaa tai jatkaa päivää lietsomalla muita näiden palstaäijän avausten kautta, jos se kerran toimii niin
- Anonyymi
Kiva mainos tämä juu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219