Voiko noin komea mies olla epävarma?

Anonyymi-ap

Jotenkin mahdoton ajatus, mut nyt ymmärtäisin sen käytöksen mua kohtaan, jos näin on 🤔

212

3596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin karrikoidusti sanon, että smells like a player. Just one look - and you're hooked. Perustan mielipiteeni siihen mitä olen tässä ympärillä nähnyt lähipiirissä.

      sivust

      • Anonyymi

        Tuo on paha. Käytännössä jäin tosiaan jumiin yhdestä katseesta ja hymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on paha. Käytännössä jäin tosiaan jumiin yhdestä katseesta ja hymystä.

        Niin se on. Mulla omakohtaista kokemusta ei paljon pelaajista ole, mutta puhuinkin lähipiiristä, jolle tässä yrittänyt järkeä vääntää ratakiskosta päähän.

        sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Mulla omakohtaista kokemusta ei paljon pelaajista ole, mutta puhuinkin lähipiiristä, jolle tässä yrittänyt järkeä vääntää ratakiskosta päähän.

        sivust

        Vaikutat pahan levittäjältä. Heität tuosta noin vaan vastauksia jollekin tuntemattomalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat pahan levittäjältä. Heität tuosta noin vaan vastauksia jollekin tuntemattomalle

        No höh, yritin vain auttaa. Yleisellä palstalla tässä ollaan. No onhan tämä vähän paha paikka, ainakin joidenkin tänään kirjoitettujen juttujen perusteella. Huh.

        sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, yritin vain auttaa. Yleisellä palstalla tässä ollaan. No onhan tämä vähän paha paikka, ainakin joidenkin tänään kirjoitettujen juttujen perusteella. Huh.

        sivust

        Ihan fire-'n-forget -palsta. Anna mennä vaan!


      • Anonyymi

        Kuinka monella sivukertojalla pönkität mies selvästi olematonta itsetuntoasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat pahan levittäjältä. Heität tuosta noin vaan vastauksia jollekin tuntemattomalle

        Sinä se valtakunnallinen riidan kylvöjä olet, päivät pitkät yrität maalittaa näissä miehen yksinkeskusteluissa henkilöä joka ei ole lähimaillakaan koko keskustelun suhteen. Menetit järkesi vihakampanjaasi arvon unikornine🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        No höh, yritin vain auttaa. Yleisellä palstalla tässä ollaan. No onhan tämä vähän paha paikka, ainakin joidenkin tänään kirjoitettujen juttujen perusteella. Huh.

        sivust

        Moi. 22v nuori hyvällä kropalla tässsä haluisitko tavata?


      • Anonyymi
        Onnenkuli kirjoitti:

        Moi. 22v nuori hyvällä kropalla tässsä haluisitko tavata?

        Hei 22 v. nuori. Kiitos ajatuksestasi. Voisin olla äitisi ja valitettavasti en ole kiinnostunut nuoremmista romanttisessa mielessä.
        Olet nuori, joten löydät varmasti vielä jonkun, joka kiinnostuu sinusta. Tsemppiä matkaan! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on paha. Käytännössä jäin tosiaan jumiin yhdestä katseesta ja hymystä.

        Todellakin voi olla paha lopuksi, ensi vaikutelma voi myös pettää näin 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin voi olla paha lopuksi, ensi vaikutelma voi myös pettää näin 🧐

        Ketä sinä mollaat täällä?

        sivust


      • Anonyymi

        Ruokatunnilla naimisiin ja sitten erotaan yhtä nopeasti. Tätä on salamarakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokatunnilla naimisiin ja sitten erotaan yhtä nopeasti. Tätä on salamarakkaus.

        Ihanko totta? Mietipä tätä. Mun salamarakkaus on kestänyt viime kesästä, on ollut vaikka millaista ryöpytystä matkalla joka suunnasta. Ihminen on varattu, niin se sitoo omat räpylät.

        Itsehän erosin ja aika tehokkaasti eliminoin kaikki lähetymisyritykset joka paikassa ja se ihminen ei ole edes kiinnostunut minusta. Semmonen yksipuolinen salamarakkaus on aika persiljakorvasta.

        Mutta noin muuten mulla ei ole mitään velvollisuutta odottaa sellaista ihmistä loppuelämää, jota ei edes kiinnosta. Ajatus on täysin absurdi.

        sivust


    • Anonyymi

      En ole epävarma. En vaan pidä sinusta yhtään.

      • Anonyymi

        Joo, siis mäkin aina moikkailen ja hymyilen niille joista en pidä yhtään 😊👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, siis mäkin aina moikkailen ja hymyilen niille joista en pidä yhtään 😊👋

        Tietysti moikataan ja hymyillään jos tunnetaan. Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään. Oletpa lapsenmielinen vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti moikataan ja hymyillään jos tunnetaan. Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään. Oletpa lapsenmielinen vielä.

        Ja huudellaan vielä peräänkin älä mee🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti moikataan ja hymyillään jos tunnetaan. Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään. Oletpa lapsenmielinen vielä.

        Ihan kuinka vaan. Kiukuttele keskenäs 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti moikataan ja hymyillään jos tunnetaan. Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään. Oletpa lapsenmielinen vielä.

        Oltiinko jossain kasvokkain.


      • Anonyymi

        Ajatteletko niin lyhytjänteisen ”sykoottisesti”, että tämä itseään kehuva mies, jota fantasioit kateuden kohteeksesi ottaa nyt siipeensä ja perääntyy nyt jossain aikeissaan jonka koet ehdottomasti kuuluvan sinulle? Hiekat pois läskisestä


    • Anonyymi

      En ole mikään arvioimaan omaa komeuttani tai ei-komeuttani, varsinkin kun tarkoitat varmaan jotain oman piirisi miestä. Mutta kyllä voi. Isotkin pojat voivat olla ihastuneena todella epävarmoja ja ujoja.

      • Anonyymi

        Ei ole kyse mistään oman piirin miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse mistään oman piirin miehestä.

        Okei. Miksi pidät sitä mahdottomana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Miksi pidät sitä mahdottomana?

        Koska on käsittämättömän komea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on käsittämättömän komea.

        No, ei kai sillä luonteen kanssa ole tekemistä. En tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei kai sillä luonteen kanssa ole tekemistä. En tiedä.

        En tiedä mitään luonteesta. En osaa yhtään sanoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on käsittämättömän komea.

        Olen vai? Ei minulle ole sitä kukaan sanonut. Ja mummoja ei lasketa! Ne tekevät sitä velvollisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vai? Ei minulle ole sitä kukaan sanonut. Ja mummoja ei lasketa! Ne tekevät sitä velvollisuuttaan.

        Mä luulen, et ei kenenkään tarvitse edes sanoa. Kuolaavat naiset ympärillä kertoo sen 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on käsittämättömän komea.

        Etkö mies olekaan enää uskomattoman komea? Nyt meni kaikki uusiksi hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska on käsittämättömän komea.

        Se saattaa hävetä pientä piliään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se saattaa hävetä pientä piliään.

        No toivottavasti ei. Eihän sille mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei kai sillä luonteen kanssa ole tekemistä. En tiedä.

        Olen samaa mieltä. Voi olla myös epävarma tai kokematon, tai sitten ei vaan kiinnosta. Ja kyllä nainenkin voi tehdä aloitteen kokeillakseen missä mennään ;)


    • Anonyymi

      Voiko noin väärin kehua? Mies? Komea? Hhähähä.

      Minä maksan sulle komean miehen, tulee seuraavalle kohtaamiselle kanssasi, tillahra parrasta.

      T. Mistähän minä tuollaisen maksan, haista paska.
      https://m.youtube.com/watch?v=R72lETYg8Zs

      • Anonyymi

        Tarjoa mies itsesi vaan


    • Anonyymi

      Oletko muuttanut maahan?

      • Anonyymi

        "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta. Suuren kiven vieritti hän syrjään haudan suulta. Suuren kiven vieritti hän syrjään haudan suulta.." 🎶

        virsi sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta. Suuren kiven vieritti hän syrjään haudan suulta. Suuren kiven vieritti hän syrjään haudan suulta.." 🎶

        virsi sivust

        Nää mustasukkaiset ukot on parhaimpia 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää mustasukkaiset ukot on parhaimpia 🥹

        Ei hyvän tähden. Tuo vain lähti soimaan päässä, kun puhuttiin maasta. Älkää aina nähkö jotain taustamerkityksiä noissa. Nainen olen...

        sivust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvän tähden. Tuo vain lähti soimaan päässä, kun puhuttiin maasta. Älkää aina nähkö jotain taustamerkityksiä noissa. Nainen olen...

        sivust

        Et todellakaan ole, vaikka vois luulla kun on oikein tällainen tikiallekirjoitus🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan ole, vaikka vois luulla kun on oikein tällainen tikiallekirjoitus🤦‍♀️

        T väykkä paavo the king


    • Anonyymi

      Käytökseni näyttää epävarmalta, koska olen tunnollinen omalle naiselleni. Ja samalla tiedän sen valtavan potentiaalin minun ja sinun välillä. En siis halua heittää bensaa liekkeihin ja vaikeuttaa asioita.

      • Anonyymi

        Joo, tuon ymmärrän 👍 kiitos tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuon ymmärrän 👍 kiitos tästä.

        ..eli siis bensaa liekkeihin. Tsuuuuuuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..eli siis bensaa liekkeihin. Tsuuuuuuh!

        😂 no kieltämättä vähän tekis mieli heittää 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 no kieltämättä vähän tekis mieli heittää 😅

        Some are hot either way


    • Anonyymi

      Sivusta.Voi olla.Minun poika on KOMEA ja ujo.

    • Anonyymi

      Jos mies ei tee mitään hän ei ole joko kiinnostunut tai sitten hän on huomannut ettei kannata olla kiinnostunut ja yrittää keskittää ajatuksensa muualle. Itse ainakin harrastelen alkupäässä kyselyitä eri jutuista ja jos niihin tulee tiettyjä vastauksia naisilta arvioin vastauksien perusteella että kannattaako lähentyä lainkaan. Esim naisen eksä pyörii edelleen kuvioissa ja hän on jättänyt naisen mutta nainen rakastaa häntä edelleen todennäköisesti myös panee välillä. Ei kiitos tällaista kuviota. Nainen on jätetty ja hän haluaa nopeasti tilalle jonkun että ei tarvi olla yksin ja saa näyttää miehelle että hänelläkin on ei kiitos tällaiselle. Naisella on mies kotona jonka kanssa ei ole ollut mitään mutta asuvat yhdessä eikä tee elettäkään että asiat selvitettäisiin miehen kanssa vaan etsii uutta. Ei kiitos. Naisen bc on yli 20. Ei kiitos. Naisella on useiden eri miesten kanssa lapsia. Ei kiitos. Nainen on saamaton. Ei kiitos. Nainen on laiska ja työtön eikä pidä huolta itsestään. Ei kiitos.

      • Anonyymi

        Ja minäkö luulin olevani maailman krantuin ihminen tällä planeetalla.
        T: 💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minäkö luulin olevani maailman krantuin ihminen tällä planeetalla.
        T: 💙

        Jatkan .Lainasin sinun tekstistä:
        Esim naisen eksä pyörii edelleen kuvioissa ja hän on jättänyt naisen mutta nainen rakastaa häntä edelleen todennäköisesti myös panee välillä.
        Vastaan.Ei pidä paikkaansa.Hyvin voi olla että toinen haluaa panna mutta toinen EI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan .Lainasin sinun tekstistä:
        Esim naisen eksä pyörii edelleen kuvioissa ja hän on jättänyt naisen mutta nainen rakastaa häntä edelleen todennäköisesti myös panee välillä.
        Vastaan.Ei pidä paikkaansa.Hyvin voi olla että toinen haluaa panna mutta toinen EI.

        Jatkuu,Eikä rakasta enään.


      • Anonyymi

        Joo, ei ole mistään tuollasesta kyse ellei sitten mun "massakaudet" häiritse miestä. Ei me tunneta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei ole mistään tuollasesta kyse ellei sitten mun "massakaudet" häiritse miestä. Ei me tunneta.

        Kerro nyt ihmeessä ihmemies, että mitä tämä sinun naisena esiintyvän massakausi pitää sisällään tai milloin on tulkittavissa normaalista poikkeavaksi. Siinä pähkinä, jonka kuoren avaaminen ei sentään pajavasaraa tartte nääs


    • Anonyymi

      Komeus ja luonne eivät kulje käsi kädessä.

      • Anonyymi

        Komea ja Kaunisko kulkee?


    • Anonyymi

      Ylivarustetulla itsetunnolla oleva ihminen on yksinkertaisen helppoa pudottaa takaisin maanpinnalle mu on hyvä muistaa et kandee opetella tunnistaan ne teatteriesiintyjätkin monesti nääs ne ulkonäölläkin varustetut sitä säälipillua ehtii

      • Anonyymi

        Ylivarusteltujen itsetuntoisten ainut este on kunnioittaa lakia.
        Olisin itse ollut miehen kimpussa irl jo aikaa sitten kesällä.Mitkään moraalit ja häpeät ei ole ikinä ollut esteenä lähestyä ihmisiä.
        Itsetuntoisille aunuat esteet realiteetit ja siitä mahdolliset lakiseuraamukset eli on iso riski joutua tilille.Lähestymiset ei jatku jos on ilmassa selvät merkit ettei toista kiinnosta irl.Se ei tarkoita etteikö tunteet ole edelleen suuret kohdetta kohtaan.Riskejä ei kannata ottaa.
        T.n (vapaa)


      • Anonyymi

        Mutta pääsetkö sinä itseäsi kehuva mies eli aloittaja lähellekään tätä ns säpistä kehumalla netissä itseäsi? Olet oikeassa, liian ylimitoitettu fantasia sekin


      • Anonyymi

        Mulla ei ole mikään tarve "palautella" ketään maanpinnalle. Kyllä se elämä sitten opettaa, ei mun tarvitse.


    • Anonyymi

      Ei voi. Paitsi jospa nainen on yyper kaunis ja naapurin Rami on kommeempi.

      • Anonyymi

        Kuvaile yyper kaunis nainen? 🤔 Mua kyllä kehutaan usein, mutta tuntuu olevan enemmän katsojan silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile yyper kaunis nainen? 🤔 Mua kyllä kehutaan usein, mutta tuntuu olevan enemmän katsojan silmissä.

        Miksi mun pitäis sulle se kuvailla. Sehän on jokaisen oma käsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mun pitäis sulle se kuvailla. Sehän on jokaisen oma käsitys.

        No kunhan kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kunhan kysyin.

        Miksi et kysynyt mikä tekee Ramista komeamman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et kysynyt mikä tekee Ramista komeamman?

        Koska ei liikuta mua mikä tekee Ramista komeemman 😂 Rami voi olla mun mielestä rumempi.


    • Anonyymi

      Jos sillä on pieni kikke ja luulee, että sen kikuli ei voi tyydyttää sua. 🤏

      • Anonyymi

        Mä luulen, et ei ole kovin pieni 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, et ei ole kovin pieni 🫣

        Kirjoita mies ne ylimitat vaa rohkeasti🥱


    • Anonyymi

      Itse kyllä koen aina jonkinlaista epävarmuutta siitä, että onko nainen kiinnostunut vai ei. Olis mukava kun sais joskus muitakin kiinnostuksen merkkejä naisilta, kuin pitkiä tuijotuksia, tai sitten pään pois kääntämistä heti kun huomaan heidän tuijottavan.

      Toisaalta kun ulkonäkö on mitä on, niin se vetää todella monet naiset ujoiksi ja ne jotka eivät ujostele, niin niillä on joku toinen agenda taustalla eivätkä ole yleensä oikeasti kiinnostuneita minusta.

      • Anonyymi

        Joo ymmärrän. Mä meen jostain syystä ujoks, enkä saa mitään tehtyä. En yhtään mitään 😅 monesti raivostuttanut oma käytös. Kerran meinasin olla rohkea, mut sitte se mies taas vaikutti siltä, että olisi odottanut jotain muuta, enkä kehdannut häiritä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän. Mä meen jostain syystä ujoks, enkä saa mitään tehtyä. En yhtään mitään 😅 monesti raivostuttanut oma käytös. Kerran meinasin olla rohkea, mut sitte se mies taas vaikutti siltä, että olisi odottanut jotain muuta, enkä kehdannut häiritä sitten.

        Kiva lukea muidenkin kokemuksia. Itselläni ihan sama juttu. Pitäis varmaan olla joku renttu gigolo niin olis itsevarmuutta heitellä tosta vaan ehdotuksia 🤔. Mutta kun on aidot, aika syvätkin tunteet itselläni niin sitten vaan ei saa sanaa suustaan, tai vaan jotain asiaan kuuluvaa. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva lukea muidenkin kokemuksia. Itselläni ihan sama juttu. Pitäis varmaan olla joku renttu gigolo niin olis itsevarmuutta heitellä tosta vaan ehdotuksia 🤔. Mutta kun on aidot, aika syvätkin tunteet itselläni niin sitten vaan ei saa sanaa suustaan, tai vaan jotain asiaan kuuluvaa. sivusta

        Todella toivon, et saat rohkeutta lähestyä 😊💗 mutta joo ymmärrän siis tuon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän. Mä meen jostain syystä ujoks, enkä saa mitään tehtyä. En yhtään mitään 😅 monesti raivostuttanut oma käytös. Kerran meinasin olla rohkea, mut sitte se mies taas vaikutti siltä, että olisi odottanut jotain muuta, enkä kehdannut häiritä sitten.

        Ehkäpä tässä pitää taas rohkaistua ottaan kontaktia ujon oloisiin naisiin. On tullut niin monta torjuntaa viimeisen parin vuoden aikana, ettei ole oikein kiinnostanut ottaa kontaktia.

        Ja onhan tuota vähän muutakin elämässä tällä hetkellä, miksen kontaktia ota ennen kuin saan varmempia merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva lukea muidenkin kokemuksia. Itselläni ihan sama juttu. Pitäis varmaan olla joku renttu gigolo niin olis itsevarmuutta heitellä tosta vaan ehdotuksia 🤔. Mutta kun on aidot, aika syvätkin tunteet itselläni niin sitten vaan ei saa sanaa suustaan, tai vaan jotain asiaan kuuluvaa. sivusta

        Surrealistinen feikkivuoropuhelu menossa iso mies🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surrealistinen feikkivuoropuhelu menossa iso mies🤭

        Aidot, syvätkin tunteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surrealistinen feikkivuoropuhelu menossa iso mies🤭

        Onko valkopaitasi taas riisuttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aidot, syvätkin tunteet

        En tiedä miksi sulle selittelen, mutta yleensä sellaisilla, jotka naisia kaatavat, ei ole miten suurempia tunteita kohdettaan kohtaan. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tässä pitää taas rohkaistua ottaan kontaktia ujon oloisiin naisiin. On tullut niin monta torjuntaa viimeisen parin vuoden aikana, ettei ole oikein kiinnostanut ottaa kontaktia.

        Ja onhan tuota vähän muutakin elämässä tällä hetkellä, miksen kontaktia ota ennen kuin saan varmempia merkkejä.

        Kyllä, ehdottomasti kannattaa 😊👍 mut täytyy nyt tähän väliin sanoa, että et ole kuitenkaan se kenelle aloitus on suunnattu, koska se saa tyyliin kenet vaan, jos haluaa. Tai näin oon huomannut. Tuskin on ikinä mitään pakkeja saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti kannattaa 😊👍 mut täytyy nyt tähän väliin sanoa, että et ole kuitenkaan se kenelle aloitus on suunnattu, koska se saa tyyliin kenet vaan, jos haluaa. Tai näin oon huomannut. Tuskin on ikinä mitään pakkeja saanut.

        Niin siis tarkoitat saa tyyliin sellaisen kenelle merkkaa pelkkä ulkokuori?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti kannattaa 😊👍 mut täytyy nyt tähän väliin sanoa, että et ole kuitenkaan se kenelle aloitus on suunnattu, koska se saa tyyliin kenet vaan, jos haluaa. Tai näin oon huomannut. Tuskin on ikinä mitään pakkeja saanut.

        Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. Monet naiset vielä nauttii siitä, kun saavat torjua komean miehen, uskoit tai et. Olen itse huomannut monesti sen, että kun naisten aivot alkaa lyömään tyhjää, niin automaattinen vastaus on aina "ei". Tai sitten haluavat että yrittäisin enemmän, mutta mitäpä sitä turhaan enää torjunnan jälkeen.

        Ja sitten niistä myöhemmin huomaa että ne katuu ihan selvästi sitä automaatti vastausta minkä antaneet, mutta eivät uskalla itse tehdä selväksi sitä ettei ollut tarkoitus torjua. Ja itse en enää lähesty sen jälkeen kun torjutuksi joudun, sillä siinä riskeeraa vaan oman maineensa jos yrittää jotain joka sanonut ei.

        Ite oon tosiaan semmonen etten tykkää höpöttää turhia "small talkkeja", vaan menen ennemmin suoraan asiaan ja sanon miksi otin kontaktia, mitä haen ja mitä haluan. Tämä tietenkään ei auta sen asian kanssa, että jos nainen ujostelee minua ja suoraan menen asiaan...

        Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti kannattaa 😊👍 mut täytyy nyt tähän väliin sanoa, että et ole kuitenkaan se kenelle aloitus on suunnattu, koska se saa tyyliin kenet vaan, jos haluaa. Tai näin oon huomannut. Tuskin on ikinä mitään pakkeja saanut.

        Eli ei siis halua sinua vaan luulet että on epävarma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. Monet naiset vielä nauttii siitä, kun saavat torjua komean miehen, uskoit tai et. Olen itse huomannut monesti sen, että kun naisten aivot alkaa lyömään tyhjää, niin automaattinen vastaus on aina "ei". Tai sitten haluavat että yrittäisin enemmän, mutta mitäpä sitä turhaan enää torjunnan jälkeen.

        Ja sitten niistä myöhemmin huomaa että ne katuu ihan selvästi sitä automaatti vastausta minkä antaneet, mutta eivät uskalla itse tehdä selväksi sitä ettei ollut tarkoitus torjua. Ja itse en enää lähesty sen jälkeen kun torjutuksi joudun, sillä siinä riskeeraa vaan oman maineensa jos yrittää jotain joka sanonut ei.

        Ite oon tosiaan semmonen etten tykkää höpöttää turhia "small talkkeja", vaan menen ennemmin suoraan asiaan ja sanon miksi otin kontaktia, mitä haen ja mitä haluan. Tämä tietenkään ei auta sen asian kanssa, että jos nainen ujostelee minua ja suoraan menen asiaan...

        Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.

        Ai, enpä oo ajatellu sitä noin 🤔 mut tuo on paha, jos esität asiat noin suoraan. Varmaan lähtisin karkuun heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. Monet naiset vielä nauttii siitä, kun saavat torjua komean miehen, uskoit tai et. Olen itse huomannut monesti sen, että kun naisten aivot alkaa lyömään tyhjää, niin automaattinen vastaus on aina "ei". Tai sitten haluavat että yrittäisin enemmän, mutta mitäpä sitä turhaan enää torjunnan jälkeen.

        Ja sitten niistä myöhemmin huomaa että ne katuu ihan selvästi sitä automaatti vastausta minkä antaneet, mutta eivät uskalla itse tehdä selväksi sitä ettei ollut tarkoitus torjua. Ja itse en enää lähesty sen jälkeen kun torjutuksi joudun, sillä siinä riskeeraa vaan oman maineensa jos yrittää jotain joka sanonut ei.

        Ite oon tosiaan semmonen etten tykkää höpöttää turhia "small talkkeja", vaan menen ennemmin suoraan asiaan ja sanon miksi otin kontaktia, mitä haen ja mitä haluan. Tämä tietenkään ei auta sen asian kanssa, että jos nainen ujostelee minua ja suoraan menen asiaan...

        Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.

        Jestas näitä ylianalysointeja. Kyllä se tuolla oikeassa elämässä menee niin että se otetaan mitä joku antaa ja jos ei saa niin upottaa surunsa viinaan. Ja loppujen lopuksi kun katsot oikeassa elämässä olevia pareja kyllä minusta näkee että on ihastuttu on han muuhun kuin ulkonäköön. Lisäksi sellaiset kun tiedostavat oman kauneutensa/komeutensa ja luulevat että kumppani pitää olla samanlainen, jäävät yleensä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, enpä oo ajatellu sitä noin 🤔 mut tuo on paha, jos esität asiat noin suoraan. Varmaan lähtisin karkuun heti.

        No ainakin siinä säästää aikaa, kun ei ala turhia höpöttään ympäripyöreitä, vaan tuo esiin heti sen että kiinnostais tutustua toiseen ja katsoa mihin se johtaa. Jos nainen torjuu, niin mitäpä sitä turhia enää jäädä siihen höpötteleen ja tuhlaamaan aikaa.

        Komeana miehenä tosiaan ei ikinä voi olla varma kuka on oikeasti kiinnostunut ja kuka on mittaamassa omaa viehättävyyttään näyttämällä kiinnostuksen merkkejä. Nimittäin jotkut naiset ihan oikeasti mittaavat omaa viehättävyyttään antamalla komealle miehelle merkkejä, ilman että heillä on mitään aikomusta edes alkaa tutustumaan siihen mieheen. Se antaa naiselle hyvänolon tunteen, jos komea mies lähestyy ja koittaa iskeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei siis halua sinua vaan luulet että on epävarma.

        Se voi olla kummin vaan. Ei voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jestas näitä ylianalysointeja. Kyllä se tuolla oikeassa elämässä menee niin että se otetaan mitä joku antaa ja jos ei saa niin upottaa surunsa viinaan. Ja loppujen lopuksi kun katsot oikeassa elämässä olevia pareja kyllä minusta näkee että on ihastuttu on han muuhun kuin ulkonäköön. Lisäksi sellaiset kun tiedostavat oman kauneutensa/komeutensa ja luulevat että kumppani pitää olla samanlainen, jäävät yleensä yksin.

        Sä voit ehkä kuvitella sen noin, mutta jos se kauneus on tosiaan katsojan silmissä, vaikka ei sun mielestä olekaan "yhteensopivat" parit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voit ehkä kuvitella sen noin, mutta jos se kauneus on tosiaan katsojan silmissä, vaikka ei sun mielestä olekaan "yhteensopivat" parit?

        Ymmärsitkö nyt oikin mitä tarkoitin 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsitkö nyt oikin mitä tarkoitin 🤔

        En välttämättä 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin siinä säästää aikaa, kun ei ala turhia höpöttään ympäripyöreitä, vaan tuo esiin heti sen että kiinnostais tutustua toiseen ja katsoa mihin se johtaa. Jos nainen torjuu, niin mitäpä sitä turhia enää jäädä siihen höpötteleen ja tuhlaamaan aikaa.

        Komeana miehenä tosiaan ei ikinä voi olla varma kuka on oikeasti kiinnostunut ja kuka on mittaamassa omaa viehättävyyttään näyttämällä kiinnostuksen merkkejä. Nimittäin jotkut naiset ihan oikeasti mittaavat omaa viehättävyyttään antamalla komealle miehelle merkkejä, ilman että heillä on mitään aikomusta edes alkaa tutustumaan siihen mieheen. Se antaa naiselle hyvänolon tunteen, jos komea mies lähestyy ja koittaa iskeä.

        Mä olen vähän sellanen hitaasti lämpenevä ja mulle merkkaa muutkin asiat kuin ulkonäkö, joten tollasen takia voisin heti antaa pakit 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella toivon, et saat rohkeutta lähestyä 😊💗 mutta joo ymmärrän siis tuon.

        Kyllä minä yritän. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä yritän. sivusta

        Kiva kuulla 😊💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen vähän sellanen hitaasti lämpenevä ja mulle merkkaa muutkin asiat kuin ulkonäkö, joten tollasen takia voisin heti antaa pakit 😅

        No just tuota meinasin. Itsellä ei oo mitään mielenkiintoa höpöttää niitä näitä, vaan suoraan asiaan että kiinnostais tutustua. Jos toinen ei edes halua lähteä tutustumaan, niin miksi tuhlata aikaa sen enempää, jos pakit tulee heti kun tuo ilmi kiinnostuksen tutustua?

        Itsekkin lämpenen hitaasti ja vaadin aikaa tutustua paremmin jossain tapahtumassa, tai vaikka kävelylenkillä jne, mutta tuon sen pienen kiinnostuksen kyllä esiin.

        Te naiset ootte ihmeellisiä otuksia kyllä. Liian kaverillisesti kun koittaa tutustua, niin monet laittaa sut kaverilistalle mistä ei pääse pois. Selvästi kun tuo esiin että kiinnostais tutustua, niin sitten moni antaa automaatti pakit ja sitten niitä harmittaa kun mies ei yrittänyt enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, enpä oo ajatellu sitä noin 🤔 mut tuo on paha, jos esität asiat noin suoraan. Varmaan lähtisin karkuun heti.

        Parempi se on esittää asiat suoraan, kuin alkaa pelailemaan jollakin ihmeellisillä sanattomilla viesteillä. Itseä ei kiinnosta sellainen ollenkaan, enemmänkin ärsyttää ja se on sitten siinä vaiheessa game over.

        Jos ei heti tee kiinnostusta selväksi molemmin puolin, mahdollisuudet romahtaa siinä alussa. Ensivaikutelman kun voi antaa vain kerran, eikä se poistu mielestä.

        Nämä on sitten eri miehiä, jotka sinnikkäästi väsyttämällä ja tyrkyttämällä yrittää. Sellaiseen ei komeampi mies lähde, kun on tottunut, että naiset on aloitteellisia.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi se on esittää asiat suoraan, kuin alkaa pelailemaan jollakin ihmeellisillä sanattomilla viesteillä. Itseä ei kiinnosta sellainen ollenkaan, enemmänkin ärsyttää ja se on sitten siinä vaiheessa game over.

        Jos ei heti tee kiinnostusta selväksi molemmin puolin, mahdollisuudet romahtaa siinä alussa. Ensivaikutelman kun voi antaa vain kerran, eikä se poistu mielestä.

        Nämä on sitten eri miehiä, jotka sinnikkäästi väsyttämällä ja tyrkyttämällä yrittää. Sellaiseen ei komeampi mies lähde, kun on tottunut, että naiset on aloitteellisia.

        -sivusta

        Ei mua tarvitse sinnikkäästi väsyttää tai tyrkyttää itseään, mut pitää olla ns. hienovarainen 😅 kiinnostusta voi näyttää pienillä eleillä, mut jotain yliampuvaa tai seksiehdotuksia alkaa heti tekemään, niin kyllä mä lähden ja nopeasti karkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just tuota meinasin. Itsellä ei oo mitään mielenkiintoa höpöttää niitä näitä, vaan suoraan asiaan että kiinnostais tutustua. Jos toinen ei edes halua lähteä tutustumaan, niin miksi tuhlata aikaa sen enempää, jos pakit tulee heti kun tuo ilmi kiinnostuksen tutustua?

        Itsekkin lämpenen hitaasti ja vaadin aikaa tutustua paremmin jossain tapahtumassa, tai vaikka kävelylenkillä jne, mutta tuon sen pienen kiinnostuksen kyllä esiin.

        Te naiset ootte ihmeellisiä otuksia kyllä. Liian kaverillisesti kun koittaa tutustua, niin monet laittaa sut kaverilistalle mistä ei pääse pois. Selvästi kun tuo esiin että kiinnostais tutustua, niin sitten moni antaa automaatti pakit ja sitten niitä harmittaa kun mies ei yrittänyt enempää.

        No tuo sun tuo kommentti pisti heti silmään, ettet jaksa höpötellä niitä näitä. Mä nimenomaan haluan, et mies on kiinnostunut mun jutuista joka tapauksessa, vaikka antaisinkin pakit, koska tuollaisia miehiä löytyy aina jotka kyllä iskee ilman, että kiinnostan "ihmisenä". En tiedä ymmärsitkö, mut ehkä mä sitten olen erikoinen otus 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua tarvitse sinnikkäästi väsyttää tai tyrkyttää itseään, mut pitää olla ns. hienovarainen 😅 kiinnostusta voi näyttää pienillä eleillä, mut jotain yliampuvaa tai seksiehdotuksia alkaa heti tekemään, niin kyllä mä lähden ja nopeasti karkuun.

        Pienillä eleillä kiinnostuksen näyttäminen ei toimi, saat näytellä niitä eleitä lopun ikääsi, ellet sitten kelpuuta paljon omaa tasoasi alempaa, mutta ethän sinäkään sellaista halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo sun tuo kommentti pisti heti silmään, ettet jaksa höpötellä niitä näitä. Mä nimenomaan haluan, et mies on kiinnostunut mun jutuista joka tapauksessa, vaikka antaisinkin pakit, koska tuollaisia miehiä löytyy aina jotka kyllä iskee ilman, että kiinnostan "ihmisenä". En tiedä ymmärsitkö, mut ehkä mä sitten olen erikoinen otus 😅

        Eikö se oo osoitus kiinnostuksesta, jos mies tulee sanomaan tyyliin vaikka "Hei anteeks, en haluais häiritä mutta halusin tulla esittäytymään ja kertomaan sen että kiinnostais alkaa tutustumaan sinuun ja katsoa mihin asiat johtaa".

        Vai pitääkö sun kanssa oikeasti puhua aivan tyhjänpäiväsistä "jaa onpas säätä pietelly taas vaihteeksi" jne. Vai olla kyselemässä ummet ja lammet sinusta itsestään, kun sen vois hoitaa jossain toisessa paikkaa kahdestaan, olettaen että julkisella paikalla törmätään missä mies lähestyy?

        Itse en julkisilla paikoilla tosiaankaan halua mitään turhanpäiväsiä small talkkeja alkaa vetään. Hoidan asiat niin suoraan kuin pystyn ja painun omiin oloihin takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se oo osoitus kiinnostuksesta, jos mies tulee sanomaan tyyliin vaikka "Hei anteeks, en haluais häiritä mutta halusin tulla esittäytymään ja kertomaan sen että kiinnostais alkaa tutustumaan sinuun ja katsoa mihin asiat johtaa".

        Vai pitääkö sun kanssa oikeasti puhua aivan tyhjänpäiväsistä "jaa onpas säätä pietelly taas vaihteeksi" jne. Vai olla kyselemässä ummet ja lammet sinusta itsestään, kun sen vois hoitaa jossain toisessa paikkaa kahdestaan, olettaen että julkisella paikalla törmätään missä mies lähestyy?

        Itse en julkisilla paikoilla tosiaankaan halua mitään turhanpäiväsiä small talkkeja alkaa vetään. Hoidan asiat niin suoraan kuin pystyn ja painun omiin oloihin takaisin.

        En tiedä, mut ehkä oon jotenkin sitoutumiskammoinen, vaikka koko ikäni tyyliin seurustellut, koska tuo silti laittaa jo nyt jotenkin ahdistamaan 😅 tuosta tulee sellainen vaikutelma, et kohta ollaan jo muuttamassa kimppaan tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mut ehkä oon jotenkin sitoutumiskammoinen, vaikka koko ikäni tyyliin seurustellut, koska tuo silti laittaa jo nyt jotenkin ahdistamaan 😅 tuosta tulee sellainen vaikutelma, et kohta ollaan jo muuttamassa kimppaan tms.

        No sehän on sitten hyvä jos tulis noin aikasessa vaiheessa esiin se, ettei nainen olekkaan sellainen minkä kanssa kannattais mitään harkita. Itse oon todella suorapuheinen ja menen suoraan asiaan ja jos tää on liikaa alusta lähtien, niin sitten se on parempi kun ei tuhlaa aikaansa sellaiseen naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on sitten hyvä jos tulis noin aikasessa vaiheessa esiin se, ettei nainen olekkaan sellainen minkä kanssa kannattais mitään harkita. Itse oon todella suorapuheinen ja menen suoraan asiaan ja jos tää on liikaa alusta lähtien, niin sitten se on parempi kun ei tuhlaa aikaansa sellaiseen naiseen.

        Ei se sitä tarkoita, että oisin sellanen kenen kanssa ei mitään kannata harkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sitä tarkoita, että oisin sellanen kenen kanssa ei mitään kannata harkita.

        No jos säikkyy suoraan asiaan menemistä, niin tulee olemaan vaikeaa tommosen kanssa kun pitäis aina miettiä miten asiat sitten sanoo, ettei toinen vaan säikähdä tai muuta vastaavaa.

        Iso ei kiitos kananmunan kuorilla kävelemiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos säikkyy suoraan asiaan menemistä, niin tulee olemaan vaikeaa tommosen kanssa kun pitäis aina miettiä miten asiat sitten sanoo, ettei toinen vaan säikähdä tai muuta vastaavaa.

        Iso ei kiitos kananmunan kuorilla kävelemiselle.

        No nyt analysoit mut ainakin väärin, koska ei mun kanssa tarvi kävellä munankuorilla. Kyllähän mulle voi puhua mistä vaan ja harvemmin suutunkaan tai enkä halua ylipäätään tapella. Käytännössä melkein oon ihanne nainen monelle (ihan myös miehiltä tulleita kommentteja).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua tarvitse sinnikkäästi väsyttää tai tyrkyttää itseään, mut pitää olla ns. hienovarainen 😅 kiinnostusta voi näyttää pienillä eleillä, mut jotain yliampuvaa tai seksiehdotuksia alkaa heti tekemään, niin kyllä mä lähden ja nopeasti karkuun.

        Tää. Naisena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää. Naisena

        Niin kirjoitit naista esittäen aika itsestäänselvää asian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt analysoit mut ainakin väärin, koska ei mun kanssa tarvi kävellä munankuorilla. Kyllähän mulle voi puhua mistä vaan ja harvemmin suutunkaan tai enkä halua ylipäätään tapella. Käytännössä melkein oon ihanne nainen monelle (ihan myös miehiltä tulleita kommentteja).

        Etkö naisia esittävä mies oikein pääse yli siitä, että et ymmärrä naisista yhtään mitään etkä voi sanella muiden ajatuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on sitten hyvä jos tulis noin aikasessa vaiheessa esiin se, ettei nainen olekkaan sellainen minkä kanssa kannattais mitään harkita. Itse oon todella suorapuheinen ja menen suoraan asiaan ja jos tää on liikaa alusta lähtien, niin sitten se on parempi kun ei tuhlaa aikaansa sellaiseen naiseen.

        I bet you are straightforward, champ👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tässä pitää taas rohkaistua ottaan kontaktia ujon oloisiin naisiin. On tullut niin monta torjuntaa viimeisen parin vuoden aikana, ettei ole oikein kiinnostanut ottaa kontaktia.

        Ja onhan tuota vähän muutakin elämässä tällä hetkellä, miksen kontaktia ota ennen kuin saan varmempia merkkejä.

        Oletko varma etteivät ole olleet ihan vain ns vastahakoisia eikä ujoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko valkopaitasi taas riisuttu?

        No se riippuu mitä siellä paidan alla ois luvassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi sulle selittelen, mutta yleensä sellaisilla, jotka naisia kaatavat, ei ole miten suurempia tunteita kohdettaan kohtaan. sivusta

        Oli hiljaista huutonaurua hyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti kannattaa 😊👍 mut täytyy nyt tähän väliin sanoa, että et ole kuitenkaan se kenelle aloitus on suunnattu, koska se saa tyyliin kenet vaan, jos haluaa. Tai näin oon huomannut. Tuskin on ikinä mitään pakkeja saanut.

        Jos joku ei muka ymmärrä mies tätä erittäin huonosti peiteltyä itsekehuasi, niin se on jo niin tahallista, että naurattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. Monet naiset vielä nauttii siitä, kun saavat torjua komean miehen, uskoit tai et. Olen itse huomannut monesti sen, että kun naisten aivot alkaa lyömään tyhjää, niin automaattinen vastaus on aina "ei". Tai sitten haluavat että yrittäisin enemmän, mutta mitäpä sitä turhaan enää torjunnan jälkeen.

        Ja sitten niistä myöhemmin huomaa että ne katuu ihan selvästi sitä automaatti vastausta minkä antaneet, mutta eivät uskalla itse tehdä selväksi sitä ettei ollut tarkoitus torjua. Ja itse en enää lähesty sen jälkeen kun torjutuksi joudun, sillä siinä riskeeraa vaan oman maineensa jos yrittää jotain joka sanonut ei.

        Ite oon tosiaan semmonen etten tykkää höpöttää turhia "small talkkeja", vaan menen ennemmin suoraan asiaan ja sanon miksi otin kontaktia, mitä haen ja mitä haluan. Tämä tietenkään ei auta sen asian kanssa, että jos nainen ujostelee minua ja suoraan menen asiaan...

        Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.

        ” Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. ” Oh dear lord this amount of denial


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. Monet naiset vielä nauttii siitä, kun saavat torjua komean miehen, uskoit tai et. Olen itse huomannut monesti sen, että kun naisten aivot alkaa lyömään tyhjää, niin automaattinen vastaus on aina "ei". Tai sitten haluavat että yrittäisin enemmän, mutta mitäpä sitä turhaan enää torjunnan jälkeen.

        Ja sitten niistä myöhemmin huomaa että ne katuu ihan selvästi sitä automaatti vastausta minkä antaneet, mutta eivät uskalla itse tehdä selväksi sitä ettei ollut tarkoitus torjua. Ja itse en enää lähesty sen jälkeen kun torjutuksi joudun, sillä siinä riskeeraa vaan oman maineensa jos yrittää jotain joka sanonut ei.

        Ite oon tosiaan semmonen etten tykkää höpöttää turhia "small talkkeja", vaan menen ennemmin suoraan asiaan ja sanon miksi otin kontaktia, mitä haen ja mitä haluan. Tämä tietenkään ei auta sen asian kanssa, että jos nainen ujostelee minua ja suoraan menen asiaan...

        Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.

        ” Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.” Voi hyvä mies tätä tekstiä🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin siinä säästää aikaa, kun ei ala turhia höpöttään ympäripyöreitä, vaan tuo esiin heti sen että kiinnostais tutustua toiseen ja katsoa mihin se johtaa. Jos nainen torjuu, niin mitäpä sitä turhia enää jäädä siihen höpötteleen ja tuhlaamaan aikaa.

        Komeana miehenä tosiaan ei ikinä voi olla varma kuka on oikeasti kiinnostunut ja kuka on mittaamassa omaa viehättävyyttään näyttämällä kiinnostuksen merkkejä. Nimittäin jotkut naiset ihan oikeasti mittaavat omaa viehättävyyttään antamalla komealle miehelle merkkejä, ilman että heillä on mitään aikomusta edes alkaa tutustumaan siihen mieheen. Se antaa naiselle hyvänolon tunteen, jos komea mies lähestyy ja koittaa iskeä.

        Delusional erotomaniac talks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.” Voi hyvä mies tätä tekstiä🤣

        Et näemmä tiedä yhtikäs mitään naisten luonteesta. Jos et ikinä ole joutunut tilanteeseen, missä ainakin 4 naista "taistelee" keskenään SINUN huomiosta, niin sitä on aivan turha koittaa selittää sulle, koska tilannetta koskaan kokematon ihminen ei usko että tuollaista voisi tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. ” Oh dear lord this amount of denial

        Ja sulle sama virsi, jos et ikinä ole pelkällä omalla olemuksella aiheuttanut naiselle ujoutta, niin sitä ei voi sulle mitenkään järkevästi selittää että tajuaisit, se pitää nimittäin kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma etteivät ole olleet ihan vain ns vastahakoisia eikä ujoja?

        Ujouden ja vastahakoisen tunnistaa helposti, kun kiinnittää huomiota kehonkieleen. Ujosta huomaa että jännittää aivan selvästi, vastahakoinen ei jännitä ollenkaan ja äänensävystäkin huomaa ettei kiinnosta. Ujot kun ujostelevat, niin sen huomaa jo äänensävystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delusional erotomaniac talks

        Jos et ole oikeasti komea, niin et ymmärrä. Se on valitettavasti silleen, että jos saat huomiota ihan sama minne menet, niin monet naiset alkaa testaileen itseään sun avulla. Useat naimisissa olevat vanhemmat naiset ovat tehneet tätä, sinkkuuntuneet vanhemmat naiset usein koittaa saada sinua iskemään heitä olemalla "helppoja", naiset odottaa jopa todella pitkään että tekisit peliliikkeen heitä kohtaan.

        Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka paljon, mutta jos sulta puuttuu se ulkonäkö niin et tule uskomaan tai tajuamaan näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näemmä tiedä yhtikäs mitään naisten luonteesta. Jos et ikinä ole joutunut tilanteeseen, missä ainakin 4 naista "taistelee" keskenään SINUN huomiosta, niin sitä on aivan turha koittaa selittää sulle, koska tilannetta koskaan kokematon ihminen ei usko että tuollaista voisi tapahtua.

        Ja selittelet tätä faktana Suomi24:lla. Laitappa nyt se Jussipaita kaappiin ja mene maaten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja selittelet tätä faktana Suomi24:lla. Laitappa nyt se Jussipaita kaappiin ja mene maaten

        Sen minkä omin silmin olen nähnyt, niin sen tiedän todeksi. Tehän varmaan aattelette, ettei naiset tee yhtikäs mitään, ne vaan on ja odottaa että mies tulee hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat kyllä saa pakkeja myös ja varsinkin naisilta jotka ujostelee niitä. Monet naiset vielä nauttii siitä, kun saavat torjua komean miehen, uskoit tai et. Olen itse huomannut monesti sen, että kun naisten aivot alkaa lyömään tyhjää, niin automaattinen vastaus on aina "ei". Tai sitten haluavat että yrittäisin enemmän, mutta mitäpä sitä turhaan enää torjunnan jälkeen.

        Ja sitten niistä myöhemmin huomaa että ne katuu ihan selvästi sitä automaatti vastausta minkä antaneet, mutta eivät uskalla itse tehdä selväksi sitä ettei ollut tarkoitus torjua. Ja itse en enää lähesty sen jälkeen kun torjutuksi joudun, sillä siinä riskeeraa vaan oman maineensa jos yrittää jotain joka sanonut ei.

        Ite oon tosiaan semmonen etten tykkää höpöttää turhia "small talkkeja", vaan menen ennemmin suoraan asiaan ja sanon miksi otin kontaktia, mitä haen ja mitä haluan. Tämä tietenkään ei auta sen asian kanssa, että jos nainen ujostelee minua ja suoraan menen asiaan...

        Eli ei ikinä kannata miettiä etteikö komea mies joutuisi torjutuksi. Monet naiset oikeasti torjuu vain senkin vuoksi, koska ne tietää että monet naiset haluaa tuota ja eivät halua joutua kilpailuun toisia naisia vastaan.

        Ei pidä katella komeaa miestä vaan millainen hän on "sisältä..se kertoo paljon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä katella komeaa miestä vaan millainen hän on "sisältä..se kertoo paljon...

        Meillä ei ole ollut siihen mahdollisuutta. En tiedä odottiko, että teen jonkun aloitteen. On varmaan tottunut siihen, että naiset tekee aloitteet, jos kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole ollut siihen mahdollisuutta. En tiedä odottiko, että teen jonkun aloitteen. On varmaan tottunut siihen, että naiset tekee aloitteet, jos kiinnostaa.

        Tai sitten vain odottaa parempia merkkejä kuin pelkät ujot tuijotukset. Komea mies saa tuijotuksia joka paikassa, jopa miehiltä nimimerkillä kokemusta on, niin tommoset merkit eivät välttämättä yksistään riitä. Tai sitten miehellä on elämässä jotain menossa, jolloin ei edes yritä lähestyä ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten vain odottaa parempia merkkejä kuin pelkät ujot tuijotukset. Komea mies saa tuijotuksia joka paikassa, jopa miehiltä nimimerkillä kokemusta on, niin tommoset merkit eivät välttämättä yksistään riitä. Tai sitten miehellä on elämässä jotain menossa, jolloin ei edes yritä lähestyä ketään.

        Niin, no ehkä mun olis pitänyt vähän enemmän näyttää parempia merkkejä, koska vaikutti ainakin kesällä olevan kiinnostunut. Mut sitten sen jälkeen selkeesti luovutti. Ehkä? Tai vaikuttaa siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, no ehkä mun olis pitänyt vähän enemmän näyttää parempia merkkejä, koska vaikutti ainakin kesällä olevan kiinnostunut. Mut sitten sen jälkeen selkeesti luovutti. Ehkä? Tai vaikuttaa siltä.

        Näetkö miestä kuinka useasti nykyään? Sitähän voi koittaa mikä tilanne on antamalla vähän enemmän huomiota.


    • Anonyymi

      En varmaan muuten olis mutta kun on vikoja kropassa.

      • Anonyymi

        Mitä vikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikoja?

        Oon aika karvainen ja sitte pieni se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aika karvainen ja sitte pieni se.

        Voi ei 🥺 koita kestää 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aika karvainen ja sitte pieni se.

        Jos joku ihminen on vienyt jalat alta, niin karvat tai elinten koot ei vaikuta mihinkään. Ehkäpä sinussa on herättää kiinnostuksen joku aivan muu asia


    • No jos ei näe sitä omaa komeuttaan, eikä ole itsetunto kohillaan, niin varmasti voi.

      • Anonyymi

        Oon huomannut, että jostain syystä tuntuu itsevarmemmalta aurinkolasit päässä, vaikka sillä on tosi hienot silmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon huomannut, että jostain syystä tuntuu itsevarmemmalta aurinkolasit päässä, vaikka sillä on tosi hienot silmät.

        Aurinkolaseissa on joku sellainen cooliksi tekevä vaikutus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aurinkolaseissa on joku sellainen cooliksi tekevä vaikutus.

        Jos päivä ei paista, niin näyttää kirjaimellisesti
        pirikiikareilta, vinkki vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos päivä ei paista, niin näyttää kirjaimellisesti
        pirikiikareilta, vinkki vain

        No, you’re not looking like FBI champ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos päivä ei paista, niin näyttää kirjaimellisesti
        pirikiikareilta, vinkki vain

        Enpä ole ennen moista termiä kuullutkaan. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon huomannut, että jostain syystä tuntuu itsevarmemmalta aurinkolasit päässä, vaikka sillä on tosi hienot silmät.

        Aurinkolasit antaa yksityisyyttä, ihmisiä harmittaa, kun eivät pääse tuijottelemaan silmiin, joka on joskus röyhkeääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aurinkolasit antaa yksityisyyttä, ihmisiä harmittaa, kun eivät pääse tuijottelemaan silmiin, joka on joskus röyhkeääkin.

        Joo, jotain sellaista taikaa siinä on. Samalla voi myös tiirailla muita, heidän tietämättään, mitä katsellaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo, jotain sellaista taikaa siinä on. Samalla voi myös tiirailla muita, heidän tietämättään, mitä katsellaan.

        Miks? Siis minkä takia pitää "salaa" tirkistellä? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks? Siis minkä takia pitää "salaa" tirkistellä? 😂

        Koska on niin ruma, että jos siitä jää kiinni, että katselee, niin siitä suututaan. Rumahan ei saa edes katsoa ketään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska on niin ruma, että jos siitä jää kiinni, että katselee, niin siitä suututaan. Rumahan ei saa edes katsoa ketään.

        Älä nyt viitti 😅 no se on aika häiritsevää, jos näkee heti miehen katseesta mitä siellä päässä liikkuu, muuten saa kyllä katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt viitti 😅 no se on aika häiritsevää, jos näkee heti miehen katseesta mitä siellä päässä liikkuu, muuten saa kyllä katsella.

        Joidenkin kohdalla on ollu aika selvää, ettei saa edes vilkaista. Nenä pystyssä kävellään ohi. Mutta kaikista ei tarvii eikä voi tykätä. Niin se menee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aurinkolaseissa on joku sellainen cooliksi tekevä vaikutus.

        Peittää ne silmäpussit ja mustat silmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, you’re not looking like FBI champ

        And where’s the stick


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos päivä ei paista, niin näyttää kirjaimellisesti
        pirikiikareilta, vinkki vain

        Varsinkin jos malli ns mc hammer


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peittää ne silmäpussit ja mustat silmät.

        Tykkään silti niistä silmistä, vaikka välillä on silmäpussit. Harmi, et viimeksi näin ne viime vuoden puolella kunnolla 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään silti niistä silmistä, vaikka välillä on silmäpussit. Harmi, et viimeksi näin ne viime vuoden puolella kunnolla 😒

        Missä näit silmät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään silti niistä silmistä, vaikka välillä on silmäpussit. Harmi, et viimeksi näin ne viime vuoden puolella kunnolla 😒

        No itsehän olet yleensä pois päin kääntynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itsehän olet yleensä pois päin kääntynyt?

        Jaa niin, voi olla et kattelen välillä maahan, mut ihan samaa se tekee 😅


    • Anonyymi

      Onpa komea tai ei, kenkä voi puristaa samasta kohtaa. Jos nainen ei anna selkeää kuvaa kiinnostuksestaan tai tekee sen liian epäsuorasti, ulkonäöstä riippumatta, jotkut miehet voivat mennä hämilleen tai epävarmemmaksi ja saattaa jopa miettiä että mitäs leikkiä tämä on.

      • Anonyymi

        En ajattele mitään leikkinä, mutta muuten samaa mieltä. Toisaalta nainen saattaa myös ujostella. sivusta


      • Anonyymi

        Justiinsa juu…😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele mitään leikkinä, mutta muuten samaa mieltä. Toisaalta nainen saattaa myös ujostella. sivusta

        Niinpä. Kaksi ujostelevaa onkin sitten melkoinen kombinaatio ainakin alkuun. Eikä pelkästään ujous. Kun haluaisi niin paljon tutustua toiseen, niin juuri sillä hetkellä ei osaa sitä näyttää, palaa ikään kuin sulake just tärkeimmällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kaksi ujostelevaa onkin sitten melkoinen kombinaatio ainakin alkuun. Eikä pelkästään ujous. Kun haluaisi niin paljon tutustua toiseen, niin juuri sillä hetkellä ei osaa sitä näyttää, palaa ikään kuin sulake just tärkeimmällä hetkellä.

        Joo, just niin. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kaksi ujostelevaa onkin sitten melkoinen kombinaatio ainakin alkuun. Eikä pelkästään ujous. Kun haluaisi niin paljon tutustua toiseen, niin juuri sillä hetkellä ei osaa sitä näyttää, palaa ikään kuin sulake just tärkeimmällä hetkellä.

        Luulen, et me molemmat ujostellaan, vaikka ei olla oikeasti ujoja. En tiedä mistä se johtuu. Tai sitten kuvittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Kaksi ujostelevaa onkin sitten melkoinen kombinaatio ainakin alkuun. Eikä pelkästään ujous. Kun haluaisi niin paljon tutustua toiseen, niin juuri sillä hetkellä ei osaa sitä näyttää, palaa ikään kuin sulake just tärkeimmällä hetkellä.

        Tämä kuulostaa harmillisen tutulta.


    • Anonyymi

      Ei se lopulta ole ulkonäöstä kiinni, vaikka sekin varmasti vaikuttaa siaan. Ihmisillä on masennusta, ujoutta, huonoja kokemuksia jne. Minuakin isketään aika usein yökerhossa, mutta kun takana on pitkä aika masennusta, ujoutta ja yksinäisyyttä, niin jäädyn siinä tilanteessa pahasti. - joku mies

      • Anonyymi

        Toivottavasti saat lukot selvitettyä 😊💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat lukot selvitettyä 😊💗

        Kiitos. Edistystä tulee pikkuhiljaa, joten ihan positiiviselta näyttää. - joku mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Edistystä tulee pikkuhiljaa, joten ihan positiiviselta näyttää. - joku mies

        Minkälaista edistymistä? Jäin miettimään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista edistymistä? Jäin miettimään...

        Rohkeus kasvaa hiljakseen, joten juttelu ja tanssiminen alkavat sujua paremmin. Puhuin jopa ihastukselle, mut hän ei kai käy enää siellä. Silti edistys on edistystä. - joku mies


    • Anonyymi

      Valitse se oikea.

      • Anonyymi

        En mä tiedä kuka on oikea, jos en tunne.


      • Anonyymi

        Mitä halvattua🤣


    • Anonyymi

      😘😘💕💕😊😊

      • Anonyymi

        Ihana 💗🤗😘


    • Anonyymi

      Mistä epävarma, kaikkea muuta kuin sitä

      • Anonyymi

        No tää nyt on tällaista tyhjän päivästä pohdiskelua oikeesti 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää nyt on tällaista tyhjän päivästä pohdiskelua oikeesti 🤭

        Niinpä- paljon melua tyhjästä eli sinusta mies


    • Anonyymi

      Suojelee sinkkuutta ja nauttii siitä. Mut aina se petikaveruus käy.

      • Anonyymi

        Tämä mies taitaa olla varattu ja mä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mies taitaa olla varattu ja mä myös.

        Eli kun komeampi astuu kuvioihin oma joutaa vaikka jorpakkoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun komeampi astuu kuvioihin oma joutaa vaikka jorpakkoon?

        No ei, kun oon ollut puolitoista vuotta jo ihastunut, eikä tämä mene ohi jostain syystä.


    • Moi, tässä nuori mies kommentoi mutta haluaisitko tavata?

      • Anonyymi

        No joo vitsi vitsinä, mut haluan nähdä vaan sen yhden, eikä ole mikään nuori mies enää. En tosin tiedä ikääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo vitsi vitsinä, mut haluan nähdä vaan sen yhden, eikä ole mikään nuori mies enää. En tosin tiedä ikääkään.

        Mutta onko tämä nainen jota täällä tällä kertaa esität sinua vanhempi vai nuorempi aikuisjonne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta onko tämä nainen jota täällä tällä kertaa esität sinua vanhempi vai nuorempi aikuisjonne?

        Uuh kieroilua- oliko joku petosmomenttiih


    • Anonyymi

      No itsehän sä yleensä kieroilet etkä halua tavata siinä on ne mitä en sussa kestä mut muuten olen mukava ja ihana ihminen kieroja ihmisiä en vain siedä

      • Anonyymi

        En oo mikään kieroilija. Haluan tavata, mut en tiedä missä ja koska, kun ei ole yhteyttä!


      • Anonyymi

        Mä sain itsellesi kirjoitteleva APäijä todella kovat sävärit tästä uskottavasta draamasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo mikään kieroilija. Haluan tavata, mut en tiedä missä ja koska, kun ei ole yhteyttä!

        Minulla toiveissa myös kaivattununi näkeminen. Ainoa yhteys on tosin tämä kyseenalainen palsta Ehkä.. en ole siitäkään varma

        Niin hyvillä ja etenkin Luottavaisilla fiiliksillä taas tähän päivään mut mennää mennää ny kuitenki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla toiveissa myös kaivattununi näkeminen. Ainoa yhteys on tosin tämä kyseenalainen palsta Ehkä.. en ole siitäkään varma

        Niin hyvillä ja etenkin Luottavaisilla fiiliksillä taas tähän päivään mut mennää mennää ny kuitenki

        kaivattuNi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla toiveissa myös kaivattununi näkeminen. Ainoa yhteys on tosin tämä kyseenalainen palsta Ehkä.. en ole siitäkään varma

        Niin hyvillä ja etenkin Luottavaisilla fiiliksillä taas tähän päivään mut mennää mennää ny kuitenki

        En oo enää kovin luottavainen, ku aikaa kuluu koko ajan tässä jahkaillessa 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla toiveissa myös kaivattununi näkeminen. Ainoa yhteys on tosin tämä kyseenalainen palsta Ehkä.. en ole siitäkään varma

        Niin hyvillä ja etenkin Luottavaisilla fiiliksillä taas tähän päivään mut mennää mennää ny kuitenki

        Mitkä fiilikset on nyt tällä hetkellä?


    • Anonyymi

      ONH!

      • Anonyymi

        Hyvä tietää, niin ehkä nyt voisi rohkaistua 🤗💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää, niin ehkä nyt voisi rohkaistua 🤗💗

        Monta päivää olet tass tuuletellut kainaloita mies oman ihanuutensa takia, mutta yhtä kekkeruusi olet ku ennenki


    • Anonyymi

      Kyllä vain. Minä olen introvertti ja varsinkin kauniin naisen seurassa jäädyn täysin. Anteeksi.

      • Anonyymi

        Saat anteeks 😊💗 mikä vois helpottaa tilannetta?


    • se rakastaa ihan toista naista, tajua jo

      • Anonyymi

        Miten niin tajua jo? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin tajua jo? 🤔

        no ethän sä voi niin tyhmä olla että tosissa kelailet tollasia? jos mies haluaa naisen niin ei sitä tarvitse arvuutella. olet hyllytetty sen päässä sori vaan


      • Anonyymi
        it_mies_84 kirjoitti:

        no ethän sä voi niin tyhmä olla että tosissa kelailet tollasia? jos mies haluaa naisen niin ei sitä tarvitse arvuutella. olet hyllytetty sen päässä sori vaan

        Joo? Huomaan silti, et kyllä on kiinnostunut, mut joku/jokin jarruttaa selkeesti.


    • Anonyymi

      Aika tyhmä ollut yhden asian suhteen minkä tajusin vasta pari viikkoo sitten.

      • Anonyymi

        No kerro? Mikä asia?


    • Anonyymi

      tietokone tietää vastauksen, mutta ihmisyyteen kuluu epä varmuus uuden asijan tienoilla,

    • Anonyymi

      Mieti miten olet häntä kiusannut siinä voi olla syynsä ettei halua olla tekemisissäsi kanssasi

      • Anonyymi

        En oo kiusannu. Enemmän yrittänyt pysyä pois silmistä 😂


    • Anonyymi

      Aina voi olla itsetunnon kanssa ongelmia ja muuta häikkää kuten masennusta. Niitä ei niin vain näe ulospäin. Silloin ihminen on ikään kuin vaikeasti saavutettavissa sosiaalisissa tilanteissa. Taannoin aina kun satuin sattumalta näkemään J. Ahosen tv:stä niin hänestä tuli mieleen jotenkin sellainen alakuloinen mieli. En tiedä, intuitioni vain sanoo näin. Itselläni on taipumus tuohon samaan kuin mitä edellä mainitsin.

    • Anonyymi

      Ooks mies liian kaunis häpeemään?

      • Anonyymi

        hhhahaa voi jeesus!


      • no ei ole, kyllä taas kauniimman sukupuolen edustajat suoltavat sitä itseään :D


    • Anonyymi

      Ihan sama miltä päällepäin näyttää jos sydän on rikotto liian monta kertaa.

      • höpö höpö


      • Anonyymi
        it_mies_84 kirjoitti:

        höpö höpö

        Liika varmuus huono

        Epävarma hyvä


    • Anonyymi
    • Hei, oikein paljon kiitoksia hyvistä pohdinnoista, itse tavallaan koen olevani melko epävarma 🤔 voisi ennemmin sanoa ujo arka ja epäsosiaalinen. en haluasi olla kellekkään päänvaivaksi, siksi harvoin vastailen viesteihin mitään, se ei tarkoita etteikö olisi ikävä tai ettenkö välittäisi. viestin lähettämiselle on siis ylipäätään aika korkea kynnys, ikävä ja kaipaus on kuitenkin kokoaika läsnä 😥 välillä tuntuu ettei enää jaksa 💔 ja kuvittelisin että naisillakin varmaan on samanlaisia tuntemuksia 🤔
      oikein siunattua 😇 ja aurinkoista ☀️ kevättalvea suomi24:lle jospa näistä ajatuksista oli sulle jotain hyötyä 😌
      jostain on aina löydettävä elämänvirtaa jaksaa eteenpäin, vaikka vaikeaa se on uskon ja toivon herran jeesuksen kristuksen siunaavan tieni eteenpäin 🙏

      • Anonyymi

        Joo, kiitos ajatuksista, vaikka ei mulle olekaan 🤗💗


    • Anonyymi

      Tässä suomalaisessa kulttuurissa komea mies ei välttämättä tiedä olevansa komea koska kukaan ei ole ikinä sanonut tätä hänelle ja voi siksi pitää itseään rumana.

      • Anonyymi

        Tää on kyllä totta. Ainoat kerrat jolloin oon kuullu olevani komea on tulleet homojen miesten suusta. Homot kun haluaa samaa mitä naisetkin, mutta miehinä uskaltavat olla paljon suorempia.

        Naisten käytöksestä sen kyllä huomaa mitä ne on sun ulkonäöstä mieltä, kun tuijotetaan ja joskus kun huomaavat minut lähellä yllättäen, niin sitä mennään joko aivan mykäksi, tai sitten ilme on sellainen peura ajovaloissa. Mutta yksikään nainen ei oo ikinä sanonut suoraan että oon komea, mutta kaikenlaista muuta kyllä sitten on mistä on huomannut sen vuosien varrella.

        Kehuja kyllä saa, mutta ne liittyy yleensä käyttäytymiseeni, tai persoonaan. Varmaan sen takia kun eivät halua nostattaa minun "egoa".


    • Anonyymi

      Voiko noin vammainen ihminen, olla noin epäilevä?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      28
      2155
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      121
      1457
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      741
    Aihe