My heritage sukututkimus hämmästyttää

Anonyymi-ap

Hei tein my heritage dna testin koska olin kuullut huhuja että en olisi isäni lapsi, johon en kyllä uskonut. No vastaus tuli siskon pojan kohdalla ja siskon tytön kohdalla luki että olen heidän täti puoli. No järkytyksen jälkeen poistin oletun isäni ja isän suvun tiedot sukupuusta. Sukupuu ei ollut antanut mitään tietoa oletusta isästäni tai hänen suvusta muusta kun siitä mitä siihen täytin. No poistin ne. Mutta isän tiedoksi siihen tulee tuntematon. No äidin suku tiedot tulee heti ja vain äidin puolen sukua dna hakee, mutta ei mitään isästä tai isän suvusta ei tuu mitään matceja. Suku puussani on vaan äiti, isoäiti ja iso iso äitejä, sukulaisia. Voiko olla muka niin että isäni suvusta ei edes kaukaisista yksikään ole tehnyt dna testiä vai voisiko isäni olla liian läheinen äidille, sukulainen eikä anna sen vuoksi minulle mitään muuta sukua. Olen aina tiennyt että suvussa on jokin salaisuus joka koskee minua. Pikkuserkkunikin oli pikkuserkku puoli mitä sekin tarkoittaa, pikkuserkku on äitini tädin poika.

8

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi olkoon, nyt DNA:si on vapaasti koelaboratorioiden käytössä...

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­y­m­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18285311

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Myheritage on huijaus

    • Anonyymi

      Tuohon on vain yksi selitys. Äidilläsi on veli, joka on isäsi. Osumat ovat siis yhteisiä. Myheritake ei ole kertonut tuota suoraan, kun ei halua sekoittaa tällaisia asioita.

    • Anonyymi

      Kyllä kaikki lapset ovat isänsä lapsia. Eihän lapsia muuten syntyisikään.

      • Anonyymi

        Niin moni on kuitenkin kulkenut virallisesti "väärän" isän lapsena että ei tosikaan ja kulkenut ja kulkee yhä myös virallisesti sukulaisena.
        Siinä on sukututkimuksellekin ylivoimainen sarka purettavaksi kaivaa kaikki maailman vahinkolapset esiin ja etsiä heidän oikea isänsä jne. satojen ja kymmenientuhansienkin vuosien takaa...


    • Anonyymi

      Kuka on Viertolan tekijä'

    • Anonyymi

      Kosovolainen oli yksi uhri

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe