Moottorivikavalo palaa Auris 1.6
Mikä vikakoodi P3395
21
328
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ei tiedä vuosimallia, eikä sitä että onko diesel, bensa vai hybridi niin sanotaan sitten että katalysaattori rikki.
- Anonyymi
Ei välttämättä. Voi korjaantua ,kun laittaa tankkiin suutinten puhdistusaineen.Minä laitoin kaksikertaa peräkkäin ja ajoin tankilliset ,niin loppui valo palamasta
Aine puhdistaa myös nämä seoksen haistelijat.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä. Voi korjaantua ,kun laittaa tankkiin suutinten puhdistusaineen.Minä laitoin kaksikertaa peräkkäin ja ajoin tankilliset ,niin loppui valo palamasta
Aine puhdistaa myös nämä seoksen haistelijat..Hauska yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska yritys.
Kyllä minulla toimi.Totta koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla toimi.Totta koko juttu.
Oletko varma että se lamppu sammui sen vuoksi että laitoit jotain "puhdistusainetta" ?
Yhtä hyvin saattoi polttimo pimetä sen vuoksi että sille tuli käyttöikä täyteen, joutui nyt koville kun paloi koko ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma että se lamppu sammui sen vuoksi että laitoit jotain "puhdistusainetta" ?
Yhtä hyvin saattoi polttimo pimetä sen vuoksi että sille tuli käyttöikä täyteen, joutui nyt koville kun paloi koko ajan.Kyllä olen .Sehän syttyy aina ,kun laittaa virrat päälle.Katsastuksessa sain myös hyvät päästöarvomittaus tulokset.
- Anonyymi
En pysty kertomaan autoni vuosimallia en moottorityyppiä, en sitä onko hydridi vai muu.
Voin vain kertoa että moottori on 1.6.
Voitte vaikka googlata mikä malli on kyseessä.
Itse en tarkkoja tietoja kerro.
Google kun on olemassa niin katsokaa sieltä.
Kun olette saanut autoni tarkemmat tiedot selville niin vastatatkaa kysymykseeni.
Kiitos etukäteen!- Anonyymi
turhaan kiittelet, kukaan ei tule sanomaan mitään järkevää näillä lähtötiedoilla
- Anonyymi
Et sitten viitsi itse etsiä koodin selitystä googlesta?
Olet turha Teron paska. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten viitsi itse etsiä koodin selitystä googlesta?
Olet turha Teron paska.Anteeksi, unohdin että täällä saa vain kehua Toyotaa.
- Anonyymi
Käy Saksalaisen varaosaliikkeen sivuilta vaikka autodoc.fi sivustolla syöttämässä rekisteritunnus varaosahakuun niin saat auton mallin, tehon, polttoaine, ym. tiedot ruudulle. Tästä voit ne kätevästi kopioida pensselillä ja musteella vaikka paperille.
- Anonyymi
Eikö nuo odb väylän vikakoodit ole jotenkin luokiteltu? Eri merkeillä pitäisi tulla samat koodit koska osat on kuitenkin samoja merkistä riippumatta vaikka moni muuta luuleekin.
- Anonyymi
Hurrikaani lentsikka kyseesh
- Anonyymi
kannen pultit korkanneet ja kori ruostunut.
- Anonyymi
Ruostetta ainakin varmasti on ja paljon.
- Anonyymi
Nauriksessa 3395 kpl vikoja. Ei hyvältä näytä ! Paaliin koko passka !
- Anonyymi
Vikakoodi p3395 on valmistajakohtainen (Volkswagen/Audi/SEAT/Skoda) ei Toyota "Nauriksen"
- Anonyymi
No sitten täytyy olla samoja osia myös Toyotassa kuin Volkkarissa
- Anonyymi
OBD-vikakoodi: P1395
Koska vikakoodi alkaa P-kirjaimella, se tarkoittaa voimansiirtoa (moottoria, vaihteistoa, vaihdelaatikkoa).
Koodin rakenne:
Järjestelmä: P = Powertrain (Voimansiirto)
Tyyppi: 1 = Valmistajan määrittelemä
Alijärjestelmä: 3 = Sytytys, käynnistys, käymishäiriö
Vikakoodi: 95 = Tarkka kuvaus (Octane Adjust Pin Out Of Self Test Range)
Mitähän jos pistäisit vähän 98 bensaa tankkiin ja ajaisit sillä.- Anonyymi
Aloittaja ei kysynyt vikakoodista P1395 vaan koodista P3395
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399