Löyvä joka kuoli äskettäin. Nuku rauhassa timo löyvä.
Eka studiolevy jonka omistan joka on se toinen versio jossa on mukana 2 eri livekeikkaottoa eli eka jossa bändi esittää 3 biisiä jossaki keikalla eli taitaa olla ihan ekoja keikkoja jossa esittävät kappaleet etsikää asseri, olen sekaisin ja mennäkö vai (ei nimi mennyt nyt ihan oikein) ja noisrta kappaleista olen sekaisin orkesteri esittää oikeastaan paremmin kuin levyversion eli tällaisiin livesuorituksiin pääsee kai vain todella harvat. Niin pesolan kuin löyvän suoritukset hakee vertojaanb ja muut täydentää hyvin. Sitten levyllä on se toinen keikka. Tässä levyssä on kaksi eri CD-levyä. Hämmästellyt lähinnä sitä että kuinka vähän yhtyettä on kehuttu niiden 80-luvun livesuorituksia kun kävin kuunteleen! Sointi on huikea! Ne kitarat erityisesti! Hunajaa korville
Yhtye eli musta parhaat livevuodet 80-luvulla ja timo löyvä oli siihen tärkee syy ja löyvä kuoli
Anonyymi-ap
2
204
Vastaukset
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18285617
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008