Onko muka aito oikea Kylmis?

Anonyymi-ap

Onko tämä muka aidon Kylmiksen kirjoittama juttu? Eihän puohitien ja lähikaupan välillä ole edes metsää kun katsoo google mapsista.

"Älkää ryypätkö tyhjään vatsaan, varsinkaan sydänlääkkeiden kanssa. Se on meikän ehdoton suositus uloslähtijöille, jos et halua matkalla paskoa housuihisi. Itse kerkeän aina juosta metsään kyykylle. Ainakin yksi etu tässä, että asuu keskustaa kauempana".

-Kk

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmiksellä on niin paha samakassasyndrooma, että harvoin se käy lähisalessa vaan vanhana hiukkavaaran jääkärinä käy Hiirosen Lidlissä, jonne lyhin reitti on kuntopolkuja pitkin, jotka on metsän keskellä ja muutenkaan tuolla päin ei tarvi missään montaa metriä poiketa tieltä niin pääsee metsään sontimaan.

https://www.youtube.com/watch?v=o9v0SMF-JDk
      Tossa kylmiksen viime kesän videolla se sanoo, että toi on sen vakio reitti ja veikkaisin, että tuo työmaa on lämsänjärven kohdalla missä risteää pyöräbaana ja hiihtomajantien kevyenliikenteen väylä. Tuosta alikulusta pääsis sitten ampuhaukantielle ja siitä kaukovainion s-markettiin. Että ehkä se käy siellä nykyään kaljaostoksilla ainakin kesäsin. Jos katot kartasta niin talonpojan kankaalta menee suora pyörätie tuohon kohtaan.

Nykyään kun kylmiksen jalat on amputoitu niin sen on varmaan pakko käydä salessa, mutta ei siitäkään ole maikkulanraittia pitkin kuin noin 100 m semmoselle sorsalammelle, jossa maikkulan juopot kokoontuu juomaan kurakaljaa ja lammen toisella puolella on sankkaa lähimetsää, jossa nuo juopotkin varmaan käy sontimassa.

• Anonyymi

Vanhoille jalattomille juopoille on ilmainen ruokien kotiinkuljetus ja kodinhoito kerran päivässä. Samoja vaippoja joutuu pitämääm lähes vuorokauden ympäri.
      Harva invataksi kuljettaa sonnalle lemuavaa tai muuten löyhkäävää sontaseppoa taxissaan.Sana leviää nopeasti eikä taxia enää saa helposti. Olen kuullut, että herkästi ilmoittavat tällöin kelalle ostosten laadusta. Hakumies on välttämätön.
      Paras olisi totutella päihdesaraalan tai hoitokodin turvaan.
      Siellä on tosin vaippahaalarit ja päivärytmi rajoitettu.
      Jalkansa juoneita on Suomessa liikaa ilman Kylmistäkin.

• Anonyymi

Millä Kylmis nyt kipittää paskomaan metsään kun sillä on merirosvojalat, ne kepit uppoaa talvisin ja kesäisin sinne metsään. Aatelkaa Kylmis oli muutenkin jo pygmi niin nyt sillä on 40cm vähemmän pituutta, tosin paskominen on nyt helpompaa kun perse on jo lähes maassa kiinni.

- Sodomiittiseppo

• Anonyymi

Sauna-timppa voi jelpata kylmistä.
      Pygmin kokoisena Kylmis mahtuu reppuun kauppareissulle ja oluiden kanssa samaan kestokassiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4612
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1887
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1115
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1041
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      886
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      862
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      828
    Aihe