tarkoitus harjoittaa vähentyvästi seksiä ikääntyessä

Anonyymi-ap

seksi on tiheää kaksikymppisenä, jonka jälkeen tarkoitus on vähentää porrastetusti kaikki seksuaalinen käyttäytyminen nollaan

kysykää lääkäreiltä neuvoa, koska heillä on seksittömyyden ohjelmamittari, jonka varassa voi tietää oman seksin määrän ikänsä nähden

koska on vaara aina kun saa liikaa seksiä ja vahingoittuu ihmisenä

ja on vaara on saa liian vähän seksiä ja voi vääristää kokonaisuuden

suomi on mukana uudessa ohjelmassa jonka nimi on Seksitön Uusi Terve Ihminen SUTI

maailmanlaajuisessa ohjelmassa tutkitaan objektiivisesti seksin kulttuuria ja sen tarvetta elämälle

miehet ja naiset elävät vuosia ilman seksiä vaikka olisivat voineet harjoittaakin sitä
he saattavat masentua koska ehkä tahtovat seksiä mutta eivät tee
mutta ei ole väärinkään elää vuosia ilman seksiä, uusi tutkimus kertoo
se on normaalia
voi ollakin, että ihmisillä on täysin väärä olettamus itsestään ja seksikulttuurista

tuomioistuin on mukana projektissa valmis sitoutumaan rangaistustaulukon laatimisessa heitä varten, jotka ikänsä nähden ovat seksin väärintekijöinä

12

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä masennuksesta haluisin eroon, mutta kun en pysty nappaamaan tuolta ketä tahansa hihasta että vois tehdä jotain.

    • Anonyymi

      Harrastuksensa kullakin. Mä aion harrastaa seksiä silloin kun siltä tuntuu, iästä riippumatta.

      • Anonyymi

        Tee nyt ihmeessä exel- ohjelma jonne suunnittelet tulevat vedot seuraavat 30 vuoitta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee nyt ihmeessä exel- ohjelma jonne suunnittelet tulevat vedot seuraavat 30 vuoitta

        Kuulostaa tolkuttoman tylsältä. En tarkoita loukata. Tuo on sun harrastuksesi ja sä ilmeisesti tykkäät siitä, mutta mä ennemmin katselen vaikka maalin kuivumista seinällä (ja sekin on tylsää).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tolkuttoman tylsältä. En tarkoita loukata. Tuo on sun harrastuksesi ja sä ilmeisesti tykkäät siitä, mutta mä ennemmin katselen vaikka maalin kuivumista seinällä (ja sekin on tylsää).

        Miten niin vaikka? Ainahan sulla on mällit seinällä kuivumassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin vaikka? Ainahan sulla on mällit seinällä kuivumassa.

        Kaikella sinäkin seiniä maalaa.


      • Anonyymi

        Sama täällä vaikka mittarissa yli 60. Himot ei mihinkään kadonnut. 🧑🏻‍🦳


    • Anonyymi

      Joka päivä kaksi kertaa olisi hyvä iästä riippumatta, pysyy notkeena. Lapsien myötä ei vaan aamuseksi enää onnistu. Lomallahan sitä voi vaikka 3-5krt päivässä ennen lapsia. T. kyltymätön nainen

      • Anonyymi

        Älä viitsi lahna puhua kyltymättömyydestä ja notkeudesta


    • Kunnon potaskaa.

    • Anonyymi

      Sopii kyl. Seksi on vähän ku alkoholi, ihan kivaa mut täysin turhaa ja epäterveellistä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe