En ikinä unohda meidän halausta aikoja, aikoja sitten. Tuntui niin hyvältä. Voi kun nähtäisiin joskus ja voitaisiin ottaa uusinta. Mun oli pakko silloin sivellä sun niskaa kun halusin että se tuntuisi mahd hyvältä sulle. ❤
S-nainen, en ikinä unohda
12
644
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot siis täällä kuitenkin. No mieti nyt mitä oot menny tekemään. En voi enää, todella.
- Anonyymi
Suomi nainen? Seksikäs nainen? Mikä s?
- Anonyymi
Yleensä noilla kirjaimilla viitataan ihan etunimen ensimmäiseen kirjaimeen! 😂
- Anonyymi
Kyllä, sun halaus on aina tuntunut ihanalle, juuri oikealle 💖
-Sari - Anonyymi
Voi hyvän tähen mikä koplaaja
- Anonyymi
Minne päin S-naiselle? Ikä? montako kirjainta s-naisen nimessä?
T. S...a - Anonyymi
On kyllä vaikea uskoa, että hän muistaisi koko tapahtumaa - S
- Anonyymi
Vuosien takaa muistan kyllä pitkään odotetun halauksen, mutta en niskan sivelyä. Toisaalta olin tuolloin niin odottanut hänen tapaamistaan, että aika katosi ja muut ihmiset unohtuivat ympäriltä hetkeksi.
En kuitenkaan tainnut olla viestisi kohde. Toivottavasti oikea S-nainen saa kuitenkin tietää ajatuksistasi.
-Eräs S-nainen - Anonyymi
Heräsin, enkä saa uudelleen unta. Yritin rentoutua ja tunsin mielessäni rauhoittavan niskan sivelyn. Samassa valpastuin täysin ja muistin tämän viestin. Ajattelin aiemmin, ettei se koske minua. Nyt muistan kuitenkin pitkän halauksen kodissani seisten jossain ruokapöydän lähettyvillä. Olimme jutelleet, riidelleet ja olin itkenyt. En luottanut sinuun, etkä sinä tuntunut ymmärtävän minua ja ajatusmaailmaani, etkä sitä, miten eri ihminen olin kuin vuosia aiemmin seurustellessamme..
Lopuksi halasimme pitkään. Olin surullinen, sillä tiesin kaiken päättyvän siihen. Halaus, ja niskan sively rauhoittivat, mutta samalla nostivat myös vanhan tutun halun sinua kohtaan.
Olet edelleen suurin rakkaus, jonka olen kokenut, jos olet hän, jonka kanssa halasin. - Anonyymi
Muistan keskustelleeni, yhtäkkiä huomasin olevani lämpimässä syleilyssä - siihen olisi voinnut jäädä. En muista niskan hyväilyä, mutta yllättävän poskisuukon kyllä. Sitten hän irrottautui, kääntyi ja käveli pois... - S
- Anonyymi
Muistan halauksen miehen kanssa hämärästi.
- Anonyymi
Minä vuonna ja millaisessa ympäristössä tuo halaus on tapahtunut?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1116858Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26314725Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243084Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1361301- 501255
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.116988Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50899Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e37897Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50844Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27833