Onko teillä jo kevättä rinnassa?

Anonyymi-ap

Mitä teidän kevääseen kuuluu?

76

2218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko ja valoisuus saa ihmeitä aikaan☺️ Jaksaminen töissä ja harrastuksissa on erilaista, kuin kaamosaikana. Odotan jo innolla kesälomaa, josko lähtis jonnekkin reissuun🛫 ja tietty Tinde tulille, jos löytyis vaikka matkaseuraa😉

    • Anonyymi

      Ei, mutta odota pari kuukautta niin tää lepakko on tottunut valoon.

    • Anonyymi

      Kevät on ovella "Elämä on nyt, enkä aio tanssia sitä vaan kotona salaa" 🎶🎵

      • Anonyymi

        No hyvänen aika, ei kait kannatakkaan salaa tanssia tai salata rakkauttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvänen aika, ei kait kannatakkaan salaa tanssia tai salata rakkauttaan.

        Se on biisi.


    • Anonyymi

      Kevättä on vahvasti molemmissa rinnoissa!

    • Anonyymi

      Kohta alkaa seikkailu 🌱🌳

    • Anonyymi

      Haavalappu ja silikoniteipit. Kesä olis kivempi.

      Jasu

      • Jasu mitä sulle on käyny? Ootko ollu leikkauksessa?


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Jasu mitä sulle on käyny? Ootko ollu leikkauksessa?

        Juu, tehtiin pienennysleikkaus. Tai kevennysleikkaus samalla. Kipujen vähennysleikkauskin.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tehtiin pienennysleikkaus. Tai kevennysleikkaus samalla. Kipujen vähennysleikkauskin.

        Jasu

        Okeii, sulla on sitten raskas kevät nyt. Muista ottaa oikeasti varovaisesti ja kipulääkitse itses ennalta, ettei se leikkauskipu tuu päälle, koska se saattaa oikeesti muuten jäädä päälle ja se on ihan hirveetä. Ja muista olla tosi varovainen, kun vaihdat niitä teippei, että teet/tai joku toinen tekee sen puhtailla desinfioiduilla käsillä, ettei vain pääse tulehtuu, koska ne voi tulehtua ihan ihon omistakin bakteereista. Ja sit ala myöhemmin rasvaa niitä arpia ja venyttelee ja painaa ihoa, niin ne arvet häviää paremmin. Tosi paljon voimia tuohon kaikkeen 💛🙏 Myöhemmin toi aika tulee olee muisto vain, vaikka nyt tuntuisikin raskaalta.


      • Anonyymi
        Fructus_83 kirjoitti:

        Okeii, sulla on sitten raskas kevät nyt. Muista ottaa oikeasti varovaisesti ja kipulääkitse itses ennalta, ettei se leikkauskipu tuu päälle, koska se saattaa oikeesti muuten jäädä päälle ja se on ihan hirveetä. Ja muista olla tosi varovainen, kun vaihdat niitä teippei, että teet/tai joku toinen tekee sen puhtailla desinfioiduilla käsillä, ettei vain pääse tulehtuu, koska ne voi tulehtua ihan ihon omistakin bakteereista. Ja sit ala myöhemmin rasvaa niitä arpia ja venyttelee ja painaa ihoa, niin ne arvet häviää paremmin. Tosi paljon voimia tuohon kaikkeen 💛🙏 Myöhemmin toi aika tulee olee muisto vain, vaikka nyt tuntuisikin raskaalta.

        Mulla on haavahoitaja paristi viikossa, tuli leikkauskomplikaatio ja hoitovirhe. Nyt odotellaa, että rintakudos korjaantuu hyytymän jäljiltä, hitaasti. Ja pidetään yksi reikä auki mistä mittailla ja hoitaa onkaloa. Muuten ei ole ollu mitään kipuja missään vaiheessa, edes leikkauspäivänä. Tästä on jo pari kuukautta kohta.

        Arvet on jo ok. Ja lähihoitajana oon haavoja hoitanut, joten osasin homman muuten. Sitä rintaonkaloa vaan ei itse voi mitata ja töyttää fyllillä. 🙂

        Niin siksi haavahoitaja.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on haavahoitaja paristi viikossa, tuli leikkauskomplikaatio ja hoitovirhe. Nyt odotellaa, että rintakudos korjaantuu hyytymän jäljiltä, hitaasti. Ja pidetään yksi reikä auki mistä mittailla ja hoitaa onkaloa. Muuten ei ole ollu mitään kipuja missään vaiheessa, edes leikkauspäivänä. Tästä on jo pari kuukautta kohta.

        Arvet on jo ok. Ja lähihoitajana oon haavoja hoitanut, joten osasin homman muuten. Sitä rintaonkaloa vaan ei itse voi mitata ja töyttää fyllillä. 🙂

        Niin siksi haavahoitaja.

        Jasu

        Se verenvuoto olisi pitänyt tyrehdyttää avaamalla rinta uudestaan, poistaa hyytymä samalla heti päivystysleikkauksena, mutta 3 eri hoitajaa päivystyksessä käski pysyä kotona. Turvotus ja vuoto on muka normaalia, vaikka mulla kastu vaatteetkin verestä ja rinta oli kun jalkapallo ja kerroin kaiken pikkutarkkaan kyllä. Lopulta vaan menin päivystykseen. Mustelmakin oli hillitön ja tumma.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se verenvuoto olisi pitänyt tyrehdyttää avaamalla rinta uudestaan, poistaa hyytymä samalla heti päivystysleikkauksena, mutta 3 eri hoitajaa päivystyksessä käski pysyä kotona. Turvotus ja vuoto on muka normaalia, vaikka mulla kastu vaatteetkin verestä ja rinta oli kun jalkapallo ja kerroin kaiken pikkutarkkaan kyllä. Lopulta vaan menin päivystykseen. Mustelmakin oli hillitön ja tumma.

        Jasu

        Kirurgini oli ihan raivona siellä hoitovirheestä. Leikkauspotilaat aina tarkistukseen asap. Ei odotuteta kotona. Nyt sitten kehoni hoitaa hitaasti itse itsensä. Punktiossa tulikin 3 isoa ruuttaa verta ulos. Eikä sekään sattunut yhtään. Loput valuen pikkuhiljaa.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirurgini oli ihan raivona siellä hoitovirheestä. Leikkauspotilaat aina tarkistukseen asap. Ei odotuteta kotona. Nyt sitten kehoni hoitaa hitaasti itse itsensä. Punktiossa tulikin 3 isoa ruuttaa verta ulos. Eikä sekään sattunut yhtään. Loput valuen pikkuhiljaa.

        Jasu

        Tuli vaan ylimääräistä saikkua ja haavan ollessa auki riski on saada tulehdus vaikka hoidetaankin. Eli meni vituiks alusta asti.

        Mutta muuten lopputulos on hyvä. Olen tyytyväinen päöstessäni isoista painavista rinnoistani. Muutoksiakin löytyi näytepaloista, mutta hyvänlaatuisia.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on haavahoitaja paristi viikossa, tuli leikkauskomplikaatio ja hoitovirhe. Nyt odotellaa, että rintakudos korjaantuu hyytymän jäljiltä, hitaasti. Ja pidetään yksi reikä auki mistä mittailla ja hoitaa onkaloa. Muuten ei ole ollu mitään kipuja missään vaiheessa, edes leikkauspäivänä. Tästä on jo pari kuukautta kohta.

        Arvet on jo ok. Ja lähihoitajana oon haavoja hoitanut, joten osasin homman muuten. Sitä rintaonkaloa vaan ei itse voi mitata ja töyttää fyllillä. 🙂

        Niin siksi haavahoitaja.

        Jasu

        Voi ei. Nyt ei kyllä kuulosta yhtään kivalta. Toivottavasti toi umpeutuisi nyt pian eikä pääse tulehtumaan. Hyvä, että sun kipulääkitys on kuitenki kunnossa ja toivottavasti myös jatkossaki. Ihan hirveen paljon voimia sulle tähän kaikkeen. Toivon, että sulla on apureita ihan peruskaupassakäynteihin ja siivoiluihin jne. että oikeesti saat ja maltat rauhassa toipua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se verenvuoto olisi pitänyt tyrehdyttää avaamalla rinta uudestaan, poistaa hyytymä samalla heti päivystysleikkauksena, mutta 3 eri hoitajaa päivystyksessä käski pysyä kotona. Turvotus ja vuoto on muka normaalia, vaikka mulla kastu vaatteetkin verestä ja rinta oli kun jalkapallo ja kerroin kaiken pikkutarkkaan kyllä. Lopulta vaan menin päivystykseen. Mustelmakin oli hillitön ja tumma.

        Jasu

        Hyvä, kun menit! Typeriä neuvoja kyl annettu, että pitäs pysyä kotona. Kyllä sitä hoitajana itsekin oot osannut arvioida, et mikä kuuluu normaaliin toipumiseen ja mikä ei.


    • Anonyymi

      Löytäisipä itsensä kevätrintojen välistä.

      • Anonyymi

        Sanopa muuta... ai että.


      • Anonyymi

        Minulla olisi ihan vapaana olevat ...


      • Löytyikö niitä kevätrintoja?


    • Mietinkin juuri tänään, että mikä ihme minun rintakehään on tullut, kun sydän ja oikeastaan koko rintakehä on tuntunut niin vahvasti laajentuneen energialtaan isommaksi ja laajalle, tunteet tuntuneet vahvoina ja hyvinä, kirkkaina, puhtaina ja aivan kuin olisin vasta rakastunut tai rakastumassa, vaikka eihän siinä ole mitään järkeä. Ehkä se sitten onkin Kevät mikä on tullut rintaan saakka. 😊

    • Ei ole ollut vielä riittävän paljon päivissä valoisuutta, jotta olis kevät ehtinyt rintoihin asti. Jospa kohta alkas kutitella ees varpaita.
      Talvi on ollut muutosten aikaa ja keväällekin semmosta pikkusen riittää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nainen, johon aikoinaan ihastuin (jota en kuitenkaan saanut, kavereina ollaan) sairastunut vakavasti. Välillä epätodellinen olo. Ei minulla olisi varaa menettää häntä. Silti aistin jo kevään. On pakko tietenkin nähdä jotain hyvääkin. Ei jaksaisi muuten. Hyvää kevättä kaikille!

      • Anonyymi

        Voimia sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinulle!

        Kiitos paljon


    • Anonyymi

      Rinnoissa ja alapäässä kihelmöi🥰

      • Anonyymi

        Juu edelleen, vaikka olen jo vanhempi keski-ikäinen. Kumma juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu edelleen, vaikka olen jo vanhempi keski-ikäinen. Kumma juttu

        Ihan normaalia se on kuusikymppiselläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia se on kuusikymppiselläkin

        Nähtävästi :) No, olen sen lähes 6-kymppinen. Vielä muutama vuosi aikaa. Jos tarkkoja ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtävästi :) No, olen sen lähes 6-kymppinen. Vielä muutama vuosi aikaa. Jos tarkkoja ollaan.

        Normaalia🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu edelleen, vaikka olen jo vanhempi keski-ikäinen. Kumma juttu

        😛😛😛


    • Tällä hetkellä näkyy ikkunan takana lumen peittämä auto ja kuuluu olevan kaksi viikkoa pitämättömiä lomia, joten kaikin puolin hyvältä näyttää 😀

    • Anonyymi

      kamala masennusvaihe meneillään stressistä

      • Anonyymi

        Voimia ja piristystä. Lepää kunnolla ja muutenkin huolehdi terveydestäsi.


    • Kovin runsasta on keskustelu täällä ... Missä naisia rakastavat naiset yleensä keskustelee? Vai onko se yhtä harvinaista joka sivustolla?

      • Anonyymi

        Kaikki on yksityisissä ryhmissä nykyään. Kato facessa kun joku ilmoittaa.


    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu syksyn puolella ennemminkin fiilikset vielä olevan. Suht tuore ero takana,uusi ihana koti ja zen tila mutta tää kevät tulee kyllä jäämään itsellä välistä.. Katsotaan vuoden päästä ehkä uudestaan 🫢

      • Anonyymi

        Erosta toipuminen vie aina aikansa.


    • Anonyymi

      Lesbojen rinnat ovat turha luonnonoikku. Ei mitään käyttöä.

      • Anonyymi

        Ei näin.
        Osalla lesbonaisista on sisäistettyä nais(keho)vihaa, jota ei tulisi ratkaista leikkauksilla vaan keskusteluavun piirissä. Lesbona voi olla moninainen nainen, vaikka nyt on trendikästä "transioitua" ja "muusuilla", ja saada kuittailua siitä ettet ehkä ole nainen kun et näytä (hetero)naiselta.
        Ne tyypit eivät puhu kuin omista kapeista naiskäsityksistään käsin, mihin ei tarvitse mennä laumaeläimenä mukaan.

        Lesbonainen, ajattele itse jatkossakin.


      • Anonyymi

        Mä olen imettänyt mun vauvoja vuoden ikäiseksi saakka ja vaimo nauttii mun rinnoista edelleen. Pysyy itsetunto korkealla kun mun vartaloa kehutaan, on niistä se hyöty.


      • Ehkei sulla ole. Itse pidän rinnoista, ihanat ovat


    • Anonyymi

      Ilmeisesti on, koska taidan olla rakastumassa mun työkaveriin. Siltä se ainaki tuntuu.

      • Anonyymi

        Samoin...


      • Minulle saa riittää heteroihin ihastumiset. Onnea vaan.


      • Anonyymi

        Olisinpa hän johon olet rakastumassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa hän johon olet rakastumassa

        Ehkä oletkin? Millainen olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin...

        Millainen hän on? Millainen sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä oletkin? Millainen olet?

        Itse olen sekaisin hänestä ja hän on maailman halattavin yksilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen sekaisin hänestä ja hän on maailman halattavin yksilö

        No niin on hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin on hänkin.

        Mikä hänessä on söpöintä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hänessä on söpöintä?

        Hänessä on söpöintä silmät, ihana maaginen katse, hymy, huulet, lämmin olemus, pehmeys, ulkomuoto, pehmeä tyyli, se miten hän huomioi muita, hänen lämmin halaus, hänen energia, tasaisuus... Hänen läheisyys saa mut kaipaamaan enemmän hänen seurassaan oloa, tulen hyvälle mielelle, sydämessä tuntuu, vatsassa tuntuu, hymyilyttää, unelmat nousee mieleen, saan mielikuvia siitä, kuin hän olisi mun rakas. Rakkain kaikista. Hän olisi niin ihanan sopiva.


      • Anonyymi

        Joo ajatukset vetää kehää. Onneksi kohta pääsee työmaalle taas kuolaamaan


    • Anonyymi

      👱‍♀️ Todellakin

    • Anonyymi

      Juu, selvästi on kevät tulossa. Kumppanini on huomannut, että etäisemmän ja apaattisemman helmikuun jälkeen nyt on taas virtaa ja se näkyy myös makkarissa. :D Onneksi hän tykkää.
      On tämä lisääntyvä valon määrä muutenkin hienoa. Perjantaina on ensimmäinen mökkikäynti pitkän talven jälkeen ja viemme polttopuita. Jos vaikka tarkenisi jo pääsiäisenä olla yön yli.

    • Anonyymi

      Valitettavasti Herkussa oli aika hiljaista vielä perjantaina kun kävin Helsingissä. Hotellihuonekin olisi ollut lähellä, mutta yksin jouduin palaamaan sinne. Eipä siinä mitään, ehdinpähän vielä käväistä Ateneumissa aamulla ennen kotiinpaluuta.
      Mutta missä ihmeessä lesbot käyvät viihteellä? Siis yli kolmekymppiset. Loosessakin vain joku mies yritti pokata.

      • Anonyymi

        Itse en käy kuin Manns streetillä laulaa karaokea ja sitäkin suht harvoin. Kierrän muut paikat kaukaa, missä vaan jotain jytkytysmusaa ja pelkkää tanssii ja juomista. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en käy kuin Manns streetillä laulaa karaokea ja sitäkin suht harvoin. Kierrän muut paikat kaukaa, missä vaan jotain jytkytysmusaa ja pelkkää tanssii ja juomista. 😊

        Museoista mut kyllä voi löytää paljon helpomminkin 😊


    • Nyt alkaa vähitellen olemaan. Aurinko ☀️ ja se kun näkee kuinka lumet ja jäät alkaa sulamaan 👍🏻 Kesää, telttailemaan ja mökkeilemään pääsyä tässä jo oottelee 🌲☀️⛺

    • Anonyymi

      Jep. Mietin tissejä, silittelyä, tissejä, silittelyä, suutelua...
      Se on kevät.

      • Kyllä niitä asioita miettii ilman kevättäkin :) Tosin ilman taitaa jäädä tänäkin keväänä. Mikään ei viittaa siihen, että toisin kävisi.


    • Anonyymi

      Kevääseen on normaalisti ja alkua väsymystä joo mutta pikkuhiljaa sopeutua kyllä että palata takaisin normaaliin.
      En tunne mitään kevään rinnalla 🤷 vuosia.
      Mukava kun lumet sulavat ja alkaa päästä nauttimaan elämästä, istun parvekkeella katsella ympärilleen muutaman tunnin ulkona kesällä.
      Ei se mitään ihmeellistä muuta. Samaan rataan mennä vaan muuttumaton.

    • Anonyymi

      Kokeile Wolt sovellusta ja saat kolme kertaa(kolme ensimmäistä tilausta )5€ alennuksen tällä koodilla ZVR9NA8 eli hyödyt yhteensä 15€. Woltilla pystyy tilaamaan myös k kaupoista ja Wolt marketista niissä kaupungeissa,joissa on Wolt market. ,☕🐇🍕🍔🐰Mukavaa päivää🐰🍔🍕🐇☕ole hyvä voimassa vuoden loppuun. 2024🏳️‍🌈🌈🏳️‍🌈🌈🏳️‍🌈🌈😊😊😊

    • Jasu, joko voit paremmin? 😊

    • Anonyymi

      Kevättä molemmissa rinnoissa ja huomenna näen hänet, josta olen jo pitkään haaveillut ❤️

      • Anonyymi

        Oliko hyvä tapaaminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hyvä tapaaminen?

        Aina❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina❤️

        Millaisia asioita te teitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia asioita te teitte?

        Samoja kuin aina, silti niin tärkeitä hetkiä minulle ainakin ❤️


    • Anonyymi

      Aurinko paistaa. Tekisi mieli laittaa lyhyt hame, ohuet kukkakuvioiset sukkahouhut ja sandaletit. Lähteä päiväajelulle ja poiketa välillä pikku kävelyllä

      • Anonyymi

        Mikä estää?


    • Anonyymi

      Ei, vaan sydänsuruja. Romanssinpoikanen ei koskaan kehittynyt henkistä läheisyyttä, vaivihkaisia kosketuksia ja ystävyyttä kummemmaksi. Nyt nekin hiipuvat yksi kerrallaan vaikka vielä nähdäänkin. Suhteen ainutlaatuisuus on poissa ja muistot sattuvat. Selviytymisvinkkejä?

      • Voih, ymmärrän tuon tuskan. Unelmista luopuminen tuntuu pahalta ja jos jo rakkaudentunteita, niin se repii mieltä ja sydäntä. Surun ja epätoivon jälkeen haikeus ja lopulta tyhjyys. Mitäs, jos yrittäisit harhauttaa mieltä johonkin muualle? Katsoisit itseäsi peiliin syvälle silmiin ja sanoisit, että: "mä rakastan mua" ja että: "tänään en murehdi" ja "tänään olen kiitollinen.... (mieti mitä se voisi olla)". Kokeile mitä tapahtuu, kun aloitat aamut noin. 😊 Voisin hyvin itsekin petrata tuossa. 🙏


    • Anonyymi

      Jonkin verran. Vedän naisia puoleeni, mutten halua niistä ketään. 😏 Haluan oman ikäistä, heteroidenkin mittapuulla viehättävää, söpöä ja normaalipainoista naisseuraa. Kanssalesbot usein joko liian tätimäisiä, liian nuoria tai jätkämäisiä mulle.

      Joku kirjotti ett teinitytöt alkanu huomioimaan, mulla sama, ja se on pelkästään kiusallista.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe