Youtubessa näkee kun amerikassa myydään vaikka mitä ja täällä suomessa ei mitään !
Ajoleikkurin lisävarusteet
20
330
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa verottaja pitää huolen että täällä ei myydä mitään !
- Anonyymi
300 dollarilla sais usassa etukuormaajan kauhalla ajoleikkuriin !
- Anonyymi
Mullähän hinnalla saisi videon itsetehdyistä telaketjuista.
- Anonyymi
Mullähän hinnalla saisi videon itsetehdyistä telaketjuista.
Mietippä ääliö ihan ite !
- Anonyymi
Täällä voi ihan ilmaiseksi esim. tehdä aktivointialoituksia kiihtyvällä vauhdilla tällä palstalle !
- Anonyymi
Mene pois venäjälle v*tun pelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois venäjälle v*tun pelle!
100e saa trukkipiikit vevorilta
- Anonyymi
Amerikassa myydään myös pyramidiläppiä. Postin kautta niitä saa myös suomeen. Tietenkin niitä voi hakea myös itse!
- Anonyymi
Mutta ameriikan pyramiittiläpistä menee kauheat tullit ja maksut!!!!
- Anonyymi
"Mene pois venäjälle v*tun pelle!"
Itse voisit sinne amerikkaan mennä niin meidän ei tarviis sinun aktivointialoituksia lukea...- Anonyymi
Peräkammarin kalle avautuu. Ilmeisesti prinssinakki aktivoituu ajoittain. Äiti kertoo sulle miten toimia jatkossa.
- Anonyymi
Amerikasta tulee parhaat ruohonleikkuri nosturivideot.
- Anonyymi
Trukkipiikit voi ihan itse tehdä sanomalehdestä ja kuttaperkasta.
- Anonyymi
Koska saamme palstan aktiiviseksi ruohonleikkuriin liitettävällä kaivurikyselyllä ?
- Anonyymi
Kiinnostaisi saada siihen kaivuriin virtalukon kytkentä ohjeet ja video kytkennästä. Onnistuuko tällainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaisi saada siihen kaivuriin virtalukon kytkentä ohjeet ja video kytkennästä. Onnistuuko tällainen?
Huomaa mikä ääliö olet, kun ei edes tietämystä mistää ääliö ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa mikä ääliö olet, kun ei edes tietämystä mistää ääliö !Kiinnostaisi saada siihen kaivuriin virtalukon kytkentä ohjeet ja video kytkennästä. Onnistuuko tällainen?
Mikä vitun kaivuri ?
Huomaa mikä ääliö oot ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vitun kaivuri ?
Huomaa mikä ääliö oot !Kytkentäohjeet voi ihan itse tehdä sanomalehdestä ja kuttaperkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kytkentäohjeet voi ihan itse tehdä sanomalehdestä ja kuttaperkasta.
NÄIN KIRJOTIN KELAAN ÄSKÖN
Millä minä elän ens kk kun tässäkään kuussa en saanu rahaa ?
Huomenna saan 2 viikon työtön rahan sa sillä pitäisi maksaa laskut vuokra ja ostaa ruokaa ?
Millä minä elän enskuuun kun ei rahaa ?
Kelan takia joudun leikkaamaan mararonin puoliksi ja syön
Ma toisen puolen
Ti toisen puolen
Ke uuden toisen puolen
Torstaina uuden toisen puolen
Pe Koko makaroonin koska la ja su ei tule rahaa mutta ei myöskään syödä !
Seuraavana maanantaina aloitettava taas rumpa alusta, vaikka hieman heikottaakin ?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082