Luovuttaisit jo

Anonyymi-ap

Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon. En ole susta kiinnostunut, joten voisitko lopettaa jo 😟

273

4322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä tarkoitat?

    • Anonyymi

      Hän kyllä tietää ketä tarkoitan. Jatkakaa muut vaan ikävöintiä, mutta tuo yksi voisi keksiä muuta sisältöä elämäänsä.

      Ap

      • Anonyymi

        Sano etunimen 1 kirjain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano etunimen 1 kirjain.

        T........


      • Anonyymi

        Kuka yksi ja mistä hän sen tietää? Ongelma on siinä että 20 muutakin luulee tietävänsä. Minä löisin sinua nyt jos olisi mahdollista. Olet niin asiaton ja tyhmä muita kohtaa. Epäreilu kakkanaama sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T........

        Aloitus on A-naiselle T-mieheltä.

        Ap


      • Anonyymi

        Epäilen että voi olla minulle, mutta en ole varma.
        Muutenkin sekava tilanne. En oikeasti tiedä tykkääkö hän minusta vai ajatteleeko kuten ap.
        Onko naiselle vai miehelle sano se edes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on A-naiselle T-mieheltä.

        Ap

        Väärät kirjaimet ja kumpainenkin ovat setätätejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on A-naiselle T-mieheltä.

        Ap

        Onko ikävä, jos joku kaipaa sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T........

        Keksitty kirjain!


      • Anonyymi

        Ei tiedä ketä tarkoitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärät kirjaimet ja kumpainenkin ovat setätätejä!

        Mistä sinä sen tiedät että juuri naiselle on aloitus,tai etteivät vaikka kummatkin ole naisia?Ja mistä tiedät kumman alkukirjain tuo T on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka yksi ja mistä hän sen tietää? Ongelma on siinä että 20 muutakin luulee tietävänsä. Minä löisin sinua nyt jos olisi mahdollista. Olet niin asiaton ja tyhmä muita kohtaa. Epäreilu kakkanaama sinä olet.

        Miksi löisit? Et saavuttaisi mitään, et edes satuttaisi ketään. Aiheuttaisit vain lisää pahaa valmiiksi synkkään maailmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on A-naiselle T-mieheltä.

        Ap

        Erehdyit kuitenkin.
        Älä luulee et kaipaan menee ohi.
        Terveisin A-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T........

        Onneksi en minä, huh 🥵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on A-naiselle T-mieheltä.

        Ap

        Täällä A- nainen joka kaipaa T- miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano etunimen 1 kirjain.

        2. Kirjain U?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on A-naiselle T-mieheltä.

        Ap

        Ei oo aanaista täällä? Vaan minä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo aanaista täällä? Vaan minä. :)

        Kyllä täällä on Aa nainen 😀


    • Anonyymi

      Tiedän. Yritän kaikkeni, mutta en osaa, en pysty. Tämä tappaa minut 💔

      • Anonyymi

        Ja olet oikeassa. Minun pitäisi lopettaa.


      • Anonyymi

        Minulla ei ole muuta sisältöä elämässä, ja tiedän, etten sellaista löydä. Se on tosi, tosi surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole muuta sisältöä elämässä, ja tiedän, etten sellaista löydä. Se on tosi, tosi surullista.

        Mikä on sisältö jota ylläpidetään sun viihdykkeenä? Ei mitään? Koska kyse on ihmisyydestä jota ei jostain syystä oteta huomioon


    • Anonyymi

      Pahaa tekee se että et sano tunnistetta ja kaikki saavat huonon mielen.

      • Anonyymi

        Se tuossa aloituksessa on tarkoituksenakin! Trollit trollailee.


    • Anonyymi

      No mutta,,aika vähissähän,,tää nykyään,,on,, ja otin kuin ,,häneltä,, saas nähdä,,osuiko,,

      • Anonyymi

        Ainakaan pilkut ei oo vähissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakaan pilkut ei oo vähissä

        Pilkkuun on vielä matkaa. Jatkan taas täällä.

        Juu, koskaan ei tiedä aloittaessa, mihin joutuu. Viimeisin veto taas niin totaalisen pohjanoteeraus. Kuka taas akn lisäksi säätämässä? HVA tietysti.

        Tämä minun tilannehan paranee koko ajan. Muutama päivä sitten tissitakiaisilla oli nälkä, ja piti päästä kauppaan. Jo yli kk sitten on kotihoidon kanssa sovittu kauppapalvelusta, kun kertoivat, että avustavat kerran viikossa tilauksen tekoa. JOTA NYT EI OLE VIELÄKÄÄN HOIDETTU. Nyt uusi lääkäri kertoi, että se onkin omaisten tehtävä tilata ruoat netistä. Ei auta vaikka omainen kertoo, ettei pysty. Ei voi mitään, kuulemma. Muistisairas ei osaa. No niin, eli kenen vastuu tämäkin? Kun vanhus ei osaa EIKÄ OLE muita.

        Kotihoitoa ei lääkärin mukaan HVAlta saa, ellei ole päivittäinen avuntarve. Sanottiin, että hommaa yksityiseltä. No kysyisinkin, että kuka sen hommaa, kun muistisairas ei osaa soittaa, hakea numeroita ja kertoa tarpeeestaan ja omaiset EIVÄT PYSTY hoitamaan. Kotihoito TIETÄÄ, ettei omaiset pysty (vrt. kiristyspuhelut). Eikö kotihoidon tehtävä ole puuttua tähän ja järjestää tarvittava apu? Vai OLENKO YMMÄRTÄNYT tämänkin väärin? Kyse ei siis ole pelkästään yksittäisestä henkilöstä vaan haluaisin kysyä onko tämä tavallinen käytäntö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkuun on vielä matkaa. Jatkan taas täällä.

        Juu, koskaan ei tiedä aloittaessa, mihin joutuu. Viimeisin veto taas niin totaalisen pohjanoteeraus. Kuka taas akn lisäksi säätämässä? HVA tietysti.

        Tämä minun tilannehan paranee koko ajan. Muutama päivä sitten tissitakiaisilla oli nälkä, ja piti päästä kauppaan. Jo yli kk sitten on kotihoidon kanssa sovittu kauppapalvelusta, kun kertoivat, että avustavat kerran viikossa tilauksen tekoa. JOTA NYT EI OLE VIELÄKÄÄN HOIDETTU. Nyt uusi lääkäri kertoi, että se onkin omaisten tehtävä tilata ruoat netistä. Ei auta vaikka omainen kertoo, ettei pysty. Ei voi mitään, kuulemma. Muistisairas ei osaa. No niin, eli kenen vastuu tämäkin? Kun vanhus ei osaa EIKÄ OLE muita.

        Kotihoitoa ei lääkärin mukaan HVAlta saa, ellei ole päivittäinen avuntarve. Sanottiin, että hommaa yksityiseltä. No kysyisinkin, että kuka sen hommaa, kun muistisairas ei osaa soittaa, hakea numeroita ja kertoa tarpeeestaan ja omaiset EIVÄT PYSTY hoitamaan. Kotihoito TIETÄÄ, ettei omaiset pysty (vrt. kiristyspuhelut). Eikö kotihoidon tehtävä ole puuttua tähän ja järjestää tarvittava apu? Vai OLENKO YMMÄRTÄNYT tämänkin väärin? Kyse ei siis ole pelkästään yksittäisestä henkilöstä vaan haluaisin kysyä onko tämä tavallinen käytäntö

        Tänään tuli kotihoidolta puhelu, että potilaan lääkkeet loppuu, ne täytyy hakea apteekista, kun kotihoito ei hoida. No KUKA sinne apteekkiin MENEE, soittaa tai tekee nettitilauksen. Ak puhuu seinille, ei voi auttaa. Psykiatriaikaa odotellessa. Jos kotihoito soittaa yhdenkään kiristyspuhelun aklle, niin nauhotan sen ja otan yhteyttä poliisiin. Että SIITÄ VAAN SOITTAMAAN, numero teillä jo onkin. Näin ei voi toimia. Sanoinko jo, että psykoosit TULI saman HVAn virheen takia.

        Ak ei ole huoltaja eikä omaishoitaja ei ole kumpikaan edellinen minun tehtävä. Jos kotihoito ei pysty lääkkeitä ja ruokaa hommaamaan niin sitten tk-vuodeosastolle tai intervallipaikalle tai hoitokotiin. On sitten kotihoidon lääkäri tehtävä se hoitaa. Ak ei hoida eikä pasko terveyttään tällä torspoilulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään tuli kotihoidolta puhelu, että potilaan lääkkeet loppuu, ne täytyy hakea apteekista, kun kotihoito ei hoida. No KUKA sinne apteekkiin MENEE, soittaa tai tekee nettitilauksen. Ak puhuu seinille, ei voi auttaa. Psykiatriaikaa odotellessa. Jos kotihoito soittaa yhdenkään kiristyspuhelun aklle, niin nauhotan sen ja otan yhteyttä poliisiin. Että SIITÄ VAAN SOITTAMAAN, numero teillä jo onkin. Näin ei voi toimia. Sanoinko jo, että psykoosit TULI saman HVAn virheen takia.

        Ak ei ole huoltaja eikä omaishoitaja ei ole kumpikaan edellinen minun tehtävä. Jos kotihoito ei pysty lääkkeitä ja ruokaa hommaamaan niin sitten tk-vuodeosastolle tai intervallipaikalle tai hoitokotiin. On sitten kotihoidon lääkäri tehtävä se hoitaa. Ak ei hoida eikä pasko terveyttään tällä torspoilulla.

        En tiedä onko sossun asia vai mikä, kotihoidon se kuuluu selvittää ja hoitaa, ei minun. Ei varsinkaan sängynpohjalta.


      • Anonyymi

        Eräs korkeakouluja käynyt tuttuni kirjoittaa samalla tavalla. Pelkkiä pilkkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkuun on vielä matkaa. Jatkan taas täällä.

        Juu, koskaan ei tiedä aloittaessa, mihin joutuu. Viimeisin veto taas niin totaalisen pohjanoteeraus. Kuka taas akn lisäksi säätämässä? HVA tietysti.

        Tämä minun tilannehan paranee koko ajan. Muutama päivä sitten tissitakiaisilla oli nälkä, ja piti päästä kauppaan. Jo yli kk sitten on kotihoidon kanssa sovittu kauppapalvelusta, kun kertoivat, että avustavat kerran viikossa tilauksen tekoa. JOTA NYT EI OLE VIELÄKÄÄN HOIDETTU. Nyt uusi lääkäri kertoi, että se onkin omaisten tehtävä tilata ruoat netistä. Ei auta vaikka omainen kertoo, ettei pysty. Ei voi mitään, kuulemma. Muistisairas ei osaa. No niin, eli kenen vastuu tämäkin? Kun vanhus ei osaa EIKÄ OLE muita.

        Kotihoitoa ei lääkärin mukaan HVAlta saa, ellei ole päivittäinen avuntarve. Sanottiin, että hommaa yksityiseltä. No kysyisinkin, että kuka sen hommaa, kun muistisairas ei osaa soittaa, hakea numeroita ja kertoa tarpeeestaan ja omaiset EIVÄT PYSTY hoitamaan. Kotihoito TIETÄÄ, ettei omaiset pysty (vrt. kiristyspuhelut). Eikö kotihoidon tehtävä ole puuttua tähän ja järjestää tarvittava apu? Vai OLENKO YMMÄRTÄNYT tämänkin väärin? Kyse ei siis ole pelkästään yksittäisestä henkilöstä vaan haluaisin kysyä onko tämä tavallinen käytäntö

        Sivusta:
        Hoidin ja autoin toista vanhempaani ja oli elämäni mustimmat vuodet. Kotihoito kävi, mutta kotihoito oli hoidotta jättämistä. Hirveää vääntöä joka asiasta ja tapahtui hoitovirheitä. Kaikesta jäi trauma, etten koskaan tule unohtamaan sitä.


    • Anonyymi

      En ole kaivannut sinua enää aikoihin.

    • Anonyymi

      Mitä järkeä kirjoittaa tämmöistä? Miksi et sano suoraan hänelle? 😕 ei vain voi ymmärtää. Lisäksi hän ei varmaan edes kaipaile täällä?

    • Anonyymi

      Ei ole pakko niitä lukea.

    • Anonyymi

      Asioita tapahtuu kun tekee töitä...

      • Anonyymi

        Mitä tämä tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Ehkä sun kanssa ei haluta ”tehdä töitä” esim jos sun assosiaatio perustuu trollaavan äijän tajunnanvirtaan ja nollainfoon?


    • Anonyymi

      🧙‍♂️🦍🐻

    • Anonyymi

      Olet harhainen ja sairas. Tuskin hän edes on ajatellut sinua tai täällä kaipaillut.

      • Anonyymi

        Sinä se olet mitä tähän tunnistamisen harhaasi tulee ja ainoastaan sinun elämä on näissä miehen palstaskenaarioissa kiinni


    • Anonyymi

      Olet sen sanonutkin. Mutta olen jääräpää, enkä suostu uskomaan. Liian monta palaa osuu kohdalleen ja kaikkea muuta. Olen pahoillani aiheuttamastani stressistä ja epämukavasta tunteesta, mutta tämä on minun Via Dolorosani. Kaikista yrityksistäni huolimatta en pääse irti sinusta, ja alan olla epätoivoinen tämän pattitilanteen takia.

      Eihän meillä ole mitään kontaktia, mutta silti. Jos voisin valita, en tahtoisi tämän olevan näin. Jos voisin olla muuten onnellinen, jokin muu keino, joku muu ihminen. Mutta toiveeni eivät koskaan toteudu. Sori, että olen olemassa, yritän kadota ja vajota pois.

      • Anonyymi

        Limerenssi oothan keskustella siitä ammattiauttajille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Limerenssi oothan keskustella siitä ammattiauttajille

        Oothan keskustella- kouluun siitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oothan keskustella- kouluun siitä

        😂❤️


    • Anonyymi

      Mitähän sä teet Ikävä -palstalla sitten?

      • Anonyymi

        Ikävöin erästä toista.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöin erästä toista.

        Ap

        Miksi ikävöit, vaikka olet varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöin erästä toista.

        Ap

        Kaipailet sitä m-miestä.


      • Anonyymi

        Oletetaan, että sinä et ole trollaava ja lähtökohtaisesti yksin keskusteleva miesap. Joten kysyn näetkö tämän kes-kus-te-lu- foo-ru-min todella noin ahdistavan ja kapean spektrin kautta? 😬🚩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöin erästä toista.

        Ap

        Okei, eli sinulla on oikeus kaipailla täällä mutta muilla ei?
        Entäs jos se sinun oikea kaivattu nyt hiljenee tuon aloituksen takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöin erästä toista.

        Ap

        Sotkee vaan kaikkien asiat, ilkeä torre ukko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli sinulla on oikeus kaipailla täällä mutta muilla ei?
        Entäs jos se sinun oikea kaivattu nyt hiljenee tuon aloituksen takia?

        Ei tota kukaan täällä kaipaile, hän kirjoittaa itselleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävöin erästä toista.

        Ap

        Hyvä että ikävöit erästä toista ettet yhtätoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, eli sinulla on oikeus kaipailla täällä mutta muilla ei?
        Entäs jos se sinun oikea kaivattu nyt hiljenee tuon aloituksen takia?

        Joo mä loukkaannuin nyt,suksikoon kuuseen molemmat T:t minua kaipailemasta,yeni viri var!


      • PallorMortis kirjoitti:

        Joo mä loukkaannuin nyt,suksikoon kuuseen molemmat T:t minua kaipailemasta,yeni viri var!

        yeni biri var* Voi vitun ennakoiva PERSE!


    • Anonyymi

      Sun eka kirjain, tai hänen eka kirjain?

      Ettei kaikkien mieltä täällä pahoiteta.

      • Anonyymi

        Oisko A jne


    • Anonyymi

      Et siis välitä hänestä, miksi olet täällä ja ylipäänsä mietit että hän kaipaisi sinua?😂

      • Anonyymi

        Niimpä... eipä oo päästään kunnossa tuo ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä... eipä oo päästään kunnossa tuo ap

        Näinkö koet, että kun huudat tätä
        samaa asiaa tuuleen (ja aina saman teollaavan guben juttujen yhteydessä), niin lukuisat tai vähintään yksi perääntyy seksikkäissä liikkeissä ja vakuuttuu tai että saat jotain muuta merkittävää aikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkö koet, että kun huudat tätä
        samaa asiaa tuuleen (ja aina saman teollaavan guben juttujen yhteydessä), niin lukuisat tai vähintään yksi perääntyy seksikkäissä liikkeissä ja vakuuttuu tai että saat jotain muuta merkittävää aikaan?

        Does that idea ache most? Sure popping up here and there most obscene ways too


    • Anonyymi

      Tuntuu nyt vähän siltä että et ole päästäsi terve, et ollenkaan....

      • Anonyymi

        Minulla tulee sinusta samat vibat kun luennoit täällä sinänsä tuntemattomalle, mutta tiedetylle nettitrollaajamiehelle kuin tämä olisi teidän kahden mutkaton vuorovaikutuskanava, jossa luulosairautta kohdetta ei tosi mailla halmeilla


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu. Minustakin tuntuisi pahalta, jos joku kaipaisi minua yksipuolisesti kuukausien tai vuosien ajan. Tosin itsekin huokailen usein erään minulle erityisen naisen perään, mutta se ei saa enää olla syy estää ihastumista ja ehkä vielä joskus jopa rakastumista. Maailmassa on varmasti muitakin yhtä ihania ihmisiä, jos pitää silmänsä auki, eikä jumita yksipuolisiin tunteisiin.

      • Anonyymi

        Juurikin noin voi olla nm on kokemusta
        On sekä yksipuolisesta ihastuksesta jossa nuorena aikanani roikuin tosi pitkään
        että siitä Jonkun muun kans et molemmat tykkäs muut asiat ei vaan menny niiku toivottiin joten lyhyeksi jutuksi jäi.
        Sitte on niitäkin et musta on tykätty mutten oo tuntenu samoin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin voi olla nm on kokemusta
        On sekä yksipuolisesta ihastuksesta jossa nuorena aikanani roikuin tosi pitkään
        että siitä Jonkun muun kans et molemmat tykkäs muut asiat ei vaan menny niiku toivottiin joten lyhyeksi jutuksi jäi.
        Sitte on niitäkin et musta on tykätty mutten oo tuntenu samoin

        Perus. Mut sen elämä on opettanut et ei kannata jäädä haikailee, joko pokaa tai jättää silleen,molempia ei voi saada,eikä kaikkea,ja aina,voi saada,eikä tarvinnekaan?


    • Anonyymi

      Keksitkö niin elävän tarinan itsestäsi, että se alkoi vastata sinulle takaisin.

      • Anonyymi

        Oletko keksinyt historiallisen huonoihin tarinoihisi jonkun upean loppukliimaksin mitä nettimiehen tekstituotoksiin tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko keksinyt historiallisen huonoihin tarinoihisi jonkun upean loppukliimaksin mitä nettimiehen tekstituotoksiin tulee?

        On sit mistä vihjailla paneeleissa kivasti rivien välissä


    • Anonyymi

      Nainen, anna minun haaveilla sinusta ihan sillä tiedolla, että en koskaan tule saamaan sinua ja etten merkitse sinulle yhtään mitään. Voin olla onnellinen edes omassa mielikuvitusmaailmassani, kun muuten en ole koskaan ollut. Näin voin olla onnellinen edes hetkittäin, edes oman pääni sisällä. Haittaako se mitään?

      Tää on kyllä täysin sekopäistä, ymmärrän sen, mutta ei minulla ole ketään toista. Voisitko suoda minulle tämän mielipuolisuuden? Sinullahan on jo kaikki, joten voisit sietää vähän takiani. Vai voitko? Hyväksyn sen, että inhoat ja ehkä vihaatkin minua.

      • Kaikki sellaisetkin paikat ovat tällä hetkellä jo varattu,minusta turhaan haavehtivien,vai haaveilenko minä vain?


    • Anonyymi

      On hyvä, että kerrot tuon tällä tavalla, että tiedän kantasi. Voisit antaa lisää tunnisteita ketä miestä tarkoitat. Minä ainakin haluaisin tietää, onko hän kiinnostunut vai ei. Kerro se selvästi ja kerro mieluummin vielä kasvotustenkin.

      • Anonyymi

        Aloitus on naiselle eikä miehelle.
        Ap


    • Anonyymi

      Hei, valitettavasti valtakuntanne ulottuvuus on ilmeistä ihan oma ongelmanne, arvon majesteettinne....

      Voit aloittaa sodan, vaan voitko kutoa villasukan?

      T. meikähähäläinen, heihei.....

      https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0

      • Anonyymi

        Olen hysteerinen pieni piruparka ja ajattelin nostaa suhteettoman hulabaloon miehekkäästä rinnan takomisestasi👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hysteerinen pieni piruparka ja ajattelin nostaa suhteettoman hulabaloon miehekkäästä rinnan takomisestasi👍

        Tulikohan pointti jo sen verran selväksi, että tutu päälle ja häpeäkävelylle vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulikohan pointti jo sen verran selväksi, että tutu päälle ja häpeäkävelylle vaan

        Kun oikein helsinkistä totistajat paikalla merkeistä päätellen, käsi lippaan oioi


    • Anonyymi

      Täällä nyt moni luulee, että asia koskee heitä. Ei ei... tarkoitin vain yhtä teistä. Ikävöinti on ihan ookoo, kunhan se on toivottua. En halua laittaa tunnistetta, koska en tahdo hänelle mitään pahaa. En vain ole yhtään kiinnostunut hänestä kumppanina.

      Rauhoittukaa te muut. Tuolle yhdelle en ole mielestäni irl antanut mitään syytä ikävöidä minua. Minusta vain tuntuu pahalta hänen puolestaan, joten olisi molempien kannalta parempi jos hän lopettaisi nyt vaan.

      Ap

      • Anonyymi

        Anna nyt jotain tunnisteita. Voi osua moneen?


      • Anonyymi

        Olenko se minä? Olemme tunteneet jo aika pitkään, ja tiemme ovat erkaantuneet.


      • Anonyymi

        Haluat huomiota sekä hämmennystä ja sitä saitkin aikaan.


      • Anonyymi

        Onhan viestisi miehelle? Olen varmaan se mies, vuosia sinua kaivannut, keskusteltu eikä mitään suhdetta koskaan ole ollut.


      • Anonyymi

        Ei se sun "hän" ole täällä kaipaamassa. Teet vaan olon pahaksi sadoille muille.


      • Anonyymi

        Seksiäkö sitten vaan haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko se minä? Olemme tunteneet jo aika pitkään, ja tiemme ovat erkaantuneet.

        Mikä on aika pitkään? Sivusta


      • Anonyymi

        SANO SUORAAN HÄNELLE! SUORAAN KUTEN ÄSKEN KIRJOITIT!!!! A kirjaimella siis alkaa? Toivotaan että hoksaa täältä. On mielestäni tyhmää olla sanomatta suoraan tai yrittää olla kohtelias ja ei sano kunnolla, silloin toinen jää kaipaamaan. JOS SANOT: älä ikävöi, en ajattele sinua siten, enkä tunne mitään varmasti lopulta unohtaa sinut!


      • Anonyymi

        Miksi luulet ees että sua kaipaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat huomiota sekä hämmennystä ja sitä saitkin aikaan.

        Onkohan se vika sitten ihan siellä päässä jos olet saanut draamaa aikaan trollaavan äijän anonyymeista nettikirjoituksista satuilemalla? Oma valinta on ollut ja ilmeisesti tullut yllätyksenä kun otti ohraleipä. Kyllä manipuloidut piruparat osaa löytää tosiasiallisen primus motorin lopulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiäkö sitten vaan haluat?

        Are you serious with tha chat of yours with mr troll? You not doing well if so


      • Anonyymi

        Mistä hän voisi sinut tunnistaa? Olet kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan viestisi miehelle? Olen varmaan se mies, vuosia sinua kaivannut, keskusteltu eikä mitään suhdetta koskaan ole ollut.

        Ei ole sinulle aloitus. Sinua kaivataan täällä ihan tosissaan. sivusta


      • Anonyymi

        Miten hän voi lopettaa jos et edes irl laita samaa viestiä hänelle ja kerro ettet rakasta.


        Terveisin joku hau,hau vaan joka miettii.


    • Anonyymi

      Ja,,sit joku ,,ihmettelee,,palstaharhaan,,lankeemista,, mitäs se nyt,,olikaan,,cherrypicking,,eli näät vain,,ja ainostaan,,sen mitä,,haluat,,nähdä,,mut se meille,,ikävöiville,, suotakoon,, ja ei osunu ,,lotossa,,

    • Anonyymi

      Tämä tekee pahaa, sillä nyt uskon, että aloitus koskee meitä kahta. Oikeasti, nyt tuntuu pahalle. Asia rupesi vaivaamaan ja haluan selvyyden.

      • Anonyymi

        Älä suotta vaivaa päätäsi. Olen täällä sua varten edelleen jos vaan haluat


      • Anonyymi

        Ei se koske meitä. Olen syvästi ja kovasti rakastunut sinuun. Aloitus tuskin koskee oikeasti ketään. Yksinäisen kiusaajan tähtihetki se on.


    • Anonyymi

      Minnepäin Suomea tämä nyt menee?

      • Anonyymi

        Itä-Suomeen


    • Anonyymi

      Minun tekisi mieli sanoa tämä myös eräälle...

      • Anonyymi

        No sano vaikka SUORAAN, miten olisi? 🤭 jokainen kaipaa jotakin, en voi ymmärtää mikä siinä on vaikeaa sanoa. Hyvin yksinkertaista!


      • Anonyymi

        Ei tarvitse. Laitoin yhden viestin. Se on viimeinen. Et näe etkä kuule minusta enää. Täälläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sano vaikka SUORAAN, miten olisi? 🤭 jokainen kaipaa jotakin, en voi ymmärtää mikä siinä on vaikeaa sanoa. Hyvin yksinkertaista!

        Eihän toiselle voi suoraan sanoa ÄLÄ KAIPAA MINUA! Hän on kirjoitellut tälle palstalle viestejä, mutta ei suoraan ole sanonut minulle tuollaista. Olisi outoa sanoa päin naamaa noin. Palstaviesteihin vastataan palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toiselle voi suoraan sanoa ÄLÄ KAIPAA MINUA! Hän on kirjoitellut tälle palstalle viestejä, mutta ei suoraan ole sanonut minulle tuollaista. Olisi outoa sanoa päin naamaa noin. Palstaviesteihin vastataan palstalla.

        Kannattaa hankkia lääkitys. Ja jättää muut rauhaan.ÄLÄ KIRJOITA MULLE KIITOS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toiselle voi suoraan sanoa ÄLÄ KAIPAA MINUA! Hän on kirjoitellut tälle palstalle viestejä, mutta ei suoraan ole sanonut minulle tuollaista. Olisi outoa sanoa päin naamaa noin. Palstaviesteihin vastataan palstalla.

        No kuule ei varmaan ole sinua edes kaivannut! 😅 kerro vaikka omasta ihastuksestasi, niin tietää. Ja jos muka tiedät että kaipaa sinua voi sanoa, että ajattelet vain kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toiselle voi suoraan sanoa ÄLÄ KAIPAA MINUA! Hän on kirjoitellut tälle palstalle viestejä, mutta ei suoraan ole sanonut minulle tuollaista. Olisi outoa sanoa päin naamaa noin. Palstaviesteihin vastataan palstalla.

        Olet sekaisin. Eihän täällä mikään ole oikeasti sinulle. Kaikki vaan kuvittelee niin. Nyt Iääkitystä ja palsta kiinni. Ei täällä mikään ole oikeasti sinulle eikä minullekaan.


      • Anonyymi

        Mitkäs narsissien kokoontumisajot täällä on? Teillä ei ole mitään oikeutta omia täältä yhtään anonyymia viestiä. Eihän ne teille ole oikeasti. Olette oikeita nartttuja molemmat, sukupuoleen katsomatta.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä? Tulin vasta palstalle, joten taidan käydä vähemmän kuin sää.
      Kaipaan t miestä enkä sinua. Hoolta.

    • Anonyymi

      Miehelle Pohjois-Suomeen?

      • Anonyymi

        Se on toiselle varattu!


    • Anonyymi

      Olet Ap itse käsittänyt kaiken väärin. Kannattaa sulkea sinun tämä kanava lopullisesti.

    • Anonyymi

      Sinusta ei kukaan ole kiinnostunut. Lähde aamulla TYÖNHAKUUN.

    • Anonyymi

      Kuka edes voi kirjoittaa noin itsekkäästi. Härre gyyde sentään mikä tyyppi. Ne kaipaukset ei muuten ole sulle ja siitä olen varma.

      • Anonyymi

        Tässäpä kolmannen maailman ongelma, edes aloituksen kirjoittanut miestrolli ei varmaan innostu aiheesta. Paljon luvattu tiedän😂


    • Anonyymi

      Jos sulla ei ole yhteyttä kaivattuun muualla, niin ei kukaan sinua kaipaa.

      • Anonyymi

        Miten sinua voi vaivata tämä miehen trollailu ja banaali kaipaamisen tai täällä olemisen skeema noin kovasti? Ei tämä kirjoittelija tuttusi ole tai vastaavaa, ymmärrätkö sen verran eroa toden ja epätoden välillä?


    • Anonyymi

      Olet joku nuorempi nainen

    • Anonyymi

      P miestä kai

    • Anonyymi

      Kuka edes on noin sairas että kuvittelee anonyymien viestien olevan itselleen vaikka ei niitä halua. Niissä kaivataan minua eikä sinua ja minä rakastan sitä kaipaajaa. Paina se kaaliisi negakuvittelija. 😁

    • Anonyymi

      Pidä palstanarttu suus kiinni nyt. Minä en sinua täällä kaipaa enkä ole koskaan kaivannut. Olet tyhmä!

      • Anonyymi

        Dodii palstaguerilla ärähti uga-uga 🫵🦍🦥😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dodii palstaguerilla ärähti uga-uga 🫵🦍🦥😂

        uga uga kukas kukkahattu se siihen tuli?


      • Anonyymi

        Palstaätmi se o!


    • Anonyymi

      Jaa kuka? En minä näihin usko mutta leikitään nyt hetki tätä "en kaipaa sua " leikkiä. Kävisikö huomenna sitten hyppynaru? Naapurin Ville lupas tulla toiseen päähän pyörittään mutta se ei kuulemma hypi meidän tahtiin. Mutta me voidaan hypätä vuorotellaan ja toinen pyörittää. Jookosta kulta?

    • Anonyymi

      Tiedätkö rakas kun olet nyt kohdannut vahvempasi. Kaipaan sinua ja tulen kaipaamaan niin kauan kuin siltä tuntuu. Minua ei manipuloi kukaan eikä missään. Et sitä voi kuin jättää lukematta. Minä rakastan sinua!

      • Anonyymi

        Niin ja jos tekee pahaa niin vttuakos luet ap? Ha haaa 😁


    • Anonyymi

      En ole lopettamassa kaipaamista.
      Ongelma on täysin sinun kun omit eikä meidän kaipaajien.
      Nyt palsta kiinni ja pois täältä kun et osaa kuin kiusata muita.
      Minun puolesta voit vaikka kuoIIa ensi yönä, ei haittaa yhtään.

    • Anonyymi

      Ei mutta et kai sinä olet tosissasi ???
      "Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon"

      Et muuten ole tosissasi. Olet yksi näistä mustasukkaisista vakkareista, jotka keksii kaiken maailman temppuja kun kuvittelee kilpailevansa samasta kohteesta. Olet pelkkä nolo harhapska. Ei jatkoon ap!

    • Anonyymi

      Ei kun mää innostun näistä kakskertaa enemmän kun manipuloidaan ja ohjaillaan. Ihanaa kun rakastan sitä ihmistä niiiiin paljon! Lisää aloituksia ja pian. Tulkaa sinne jengi. Rakastetaan ja jätetään tää aloittaja YKSIN!

    • Anonyymi

      En minä ole vielä aloittanutkaan ja nyt jo kyllästyst.

    • Anonyymi

      En voi. PiIIuni kostuu näistä aloituksistasi liikaa. Olen ihan orgussa nytkin. Jatka rakas jatka tulen pian ahhhhhhhhhhhhhhhh.......uuuh.

    • Anonyymi

      Sinun tekee pahaa lukea keskusteluja joissa kaipaan ?
      Mitä hvettiä? Onko tullut koskaan mieleenkään, että oikea kohde ehkä lukee niitä mielellään?

    • Anonyymi

      En voi tietää että sinä olisit hän, joten en lopeta.
      Tunnisteet puuttuu kokonaan. Oletko nyt varmasti järjissäsi ap?

    • Anonyymi

      Ei sinun AP kannata näille psykoille yrittää järkeä takoa tyhjään päähän innostuvat vain. Parempi ettet vain vastaa tai muutenkaan pidä yhteyttä.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Vaikka olen täysin terve niin totta kai innostun tällaisista kirjoittamaan ja kaipaamaan enemmän. Mikä tuo aloittaja on muita käskemään täällä ja vielä ilman tunnisteita. Sinustako se on tervettä... Sehän on kiusaamista. Hän son takasa ei edes sukupuolta kertonut ja sinä vielä tuet häntä. Miksi te edes olette täällä muita kiusaamassa? Mikä voi olla syy? Kyllä sinä ja ap olette niitä psyk oja täällä. Halveksittavia ala-arvoisia mätäpaiseita olette molemmat.


      • Anonyymi

        Ja vaikka kirjoitit tuossa TE niin oletan sinun toki olevan aloittaja itse. Kommenttisi on muuten täysin järjetön. Miksi joku lähtisi tuosta aloitusta tukemaan? Ihan naurettavaa.


      • Anonyymi

        Teinit vielä hereillä. Ei aikuinen käyttäydy noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinit vielä hereillä. Ei aikuinen käyttäydy noin.

        Aloittaja on ainoa teini tällä palstalla tänään. No se matkijasika on tuolla myös, mutta voi se olla samakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinit vielä hereillä. Ei aikuinen käyttäydy noin.

        Lapsellinen kommentti. Sinua alkoi nolottaa kun pari sinua fiksumpaa sanoi mielipiteensä aloituksesta? Luulet olevasi kovinkin älykäs mutta sinä ap olet naurettava pentu etkä mitään muuta. Mene muualle kiusaamaan kaipaavia säälittävä sillinhajuinen juoppå-


    • Anonyymi

      Minä en luovuta.
      Read my lips Minä en luovuta ennen kuin hän kaivattuni selvästi ilmaisee sitä toivovansa. Mutta vaikea nähdä sitä miestä täällä omimassa vääriä. Aloitushan on lapsellinen.

      • Anonyymi

        Älä luovuta.


    • Anonyymi

      Lisää tunnisteita. Liian geneerinen aloitus, yrittää saada harhat pintaan.

      • Anonyymi

        Sulla on varmaan jo nämä harhat pinnassa jos vaadit trolliätmiltä tunnisteita?


    • Anonyymi

      Joko olet saanut riittävästi?

      • Anonyymi

        Tunnisteitako? Minä en löytänyt kuin yhden T kirjaimen. En ole t.


      • Anonyymi

        Mitä tämä outo psykoseksuaalisuutesi rituaalinen harjoittaminen täällä oikein on? Sivusta


    • Anonyymi

      AP voisi nyt laittaa etunimen ensimmäisen kirjaimen, missä kolkassa maailmaa ja onko mies vai nainen kenelle viestittää tätä asiaa.
      Muuten sitäkin turhempaa täällä asiaa kertoa.

      • Anonyymi

        Ei se laita kun se ei oikeasti tiedä kenelle tuo on. Kai te tajuatte että tuollaisia aloituksia laitetaan kun yritetään hiljentää muita kirjoittajia. Ehkä hän kokee jonkun täällä omakseen eikä halua jakaa häntä muiden kanssa. On kateellinen muiden keskusteluista ja koittaa heitä hiljentää. Hänellä ei ole mitään käsitystä mille kirjaimelle tuo aloituksensa on. Kyse ei ole kaivatusta. Käyttäkää päätänne ihmiset.

        Jos aloitus olisi aito niin siitä huomaisi aloittajan järjen tason. Noin sekavasti ajatteleva ei kirjoittaisi noin luettavaa tekstiä. Se ei voi olla aito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se laita kun se ei oikeasti tiedä kenelle tuo on. Kai te tajuatte että tuollaisia aloituksia laitetaan kun yritetään hiljentää muita kirjoittajia. Ehkä hän kokee jonkun täällä omakseen eikä halua jakaa häntä muiden kanssa. On kateellinen muiden keskusteluista ja koittaa heitä hiljentää. Hänellä ei ole mitään käsitystä mille kirjaimelle tuo aloituksensa on. Kyse ei ole kaivatusta. Käyttäkää päätänne ihmiset.

        Jos aloitus olisi aito niin siitä huomaisi aloittajan järjen tason. Noin sekavasti ajatteleva ei kirjoittaisi noin luettavaa tekstiä. Se ei voi olla aito.

        ” Hänellä ei ole mitään käsitystä mille kirjaimelle tuo aloituksensa on. Kyse ei ole kaivatusta. Käyttäkää päätänne ihmiset.” Ihmisetkö ätmi siis merkataan kirjaimella nykyään kuin poroerotuksessa tai ranchilla?


    • Anonyymi

      Lähdetkö Thaimaaseen seuraksi?

    • Anonyymi

      Teen Tanit kun tarpeeksi vanha.

    • Anonyymi

      En jaksa tätä leikkiä tänään ap-kulta.
      Hippaa huomenna vaikka klo 18.
      Siihen asti moi!

    • Anonyymi

      Ööh, olen lopettanut kiihkeät aloitukseni kauan sitten, jos et ole huomannut.

      Vastaan kuin olisit hän, vaikka et olekaan. Ei hänkään enää täällä käy, ainakaan liittyen minuun.

      • Anonyymi

        Olen varmasti hän. Minua on tällä palstoilla kaivattu kaikista eniten. Joka toinen aloitus on minun kaipaamistani ja se on ollut raskastakin. Kaikki ei ole häneltä ketä kaipaan itse.

        Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmasti hän. Minua on tällä palstoilla kaivattu kaikista eniten. Joka toinen aloitus on minun kaipaamistani ja se on ollut raskastakin. Kaikki ei ole häneltä ketä kaipaan itse.

        Ap

        Älä omi Jokaista nimesi ekalla kirjaimella kohdistettua viestiä
        Vaan taju että ne ei oo kaikki sulle .
        Sullon selvästi joku semmoinen ongelma et sullon fani tai on ollu jota et tarvi ..
        Mut se se on silti ...
        Yritä keksiä miten voisit hyötyä siitä tai muita keinoja kestää suosiota ja julkisuutta
        Mähän se itsekäs paska olin tai miten se taas menikään
        Ehkä se kapasja tajuaa ettei se oo kumppanimateriaalia sulle muttei vielä sano sitä ..
        Enkä tuu sanoon .
        En nolla enä itseä kenenkään täisin mulkun ihmisen lähistöllä
        Ja sä et usko et just minä kirjoitin tämän
        Mä häivyn nyt ...
        Kyllä sä huomaat kun oon poistunut oikeati
        Mäkään en sua enää mihinkään .
        Hyvästi Rakas J
        Sä tiedät kyllä kuka mä olin .
        Mä oon suuniltani raivosta.
        Onko nyt hyvä mieli


    • Anonyymi

      Ap kirjoitti tuolla että ikävöinti on ihan ok. kunhan se on toivottua.

      Et kai sinä oikeasti luule, että me ikävöijät kysymme tähän ensin luvan niiltä kaivatuilta? Täällä kirjoitetaan anonyymina juuri siksi kun niitä tunteita ei ole osattu tai uskallettu tunnustaa irl. Mistä voi tietää onko se toivottua vai ei kun täällä kirjoittelee? Olet oikeasti todella tyhmä ihminen ap.

    • Anonyymi

      T tämä ei ole minulta.
      joku kiusaaja taitaa troIIata vaan.

    • Anonyymi

      Viestisi on täysin turha ilman tunnisteita. Et voi tietää kuka täällä kaipaa ja ketä.

      • Anonyymi

        Välillä tulee epätoivoiseksi ja surulliseksi ihmisten puolesta, jotka ätmitrollille vastailee jostain kaipaamisen käsitteestä, ikäänkuin tämä ätmin hämmentävä ja vastenmielinen palstaslangi kertois jotain todella olennaista sosiaalisesta kanssakäymisestä, elämästä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tulee epätoivoiseksi ja surulliseksi ihmisten puolesta, jotka ätmitrollille vastailee jostain kaipaamisen käsitteestä, ikäänkuin tämä ätmin hämmentävä ja vastenmielinen palstaslangi kertois jotain todella olennaista sosiaalisesta kanssakäymisestä, elämästä ym

        Käipäys, käivätty sekä korvamerkityt tunteet ym. Että terve😬 Bonjaaks?


    • Anonyymi

      Ihanko tosissasi olet?
      Minun pitää luovuttaa kaivatustani, koska sinusta tuntuu että olet hän ja sinulle tekee pahaa katsoa niitä? Nyt mieti tämä uudelleen.

      Minä olin jo 15-vuotiaana fiksumpi kuin sinä tässä aloituksessa. Lopetat itse tekemästä asioita, jotka tekee sinulle pahaa, etkä manipuloi muita toimimaan sinun tunteidesi mukaan. Lapsena vanhemmat teki aina kuten sinä halusit, mutta keskustelupalsta ei toimi niin. Ventovieraat täällä ei toimi sinun pillisi mukaan.

      • Anonyymi

        Pyydän anteeksi lapsellisuuttani. Oikein arvattu, että ainoana lapsena minua on yleensä toteltu. Yritän jatkossa ottaa muidenkin tunteet huomioon, mutta helppoa se ei ole. Minulla on autismi ja adhd ja iso liuta minähäiriöitä. Olen myös epärehellinen ja kykenemätön empatiaan.

        Ap


    • Anonyymi

      Oikea tietää että hänelle. niinkö?
      Minä en koskaan tiedä näistä keneltä tai mikä voisi olla mulle, joten ei mulle tämä ainakaan. Naiselta tämä.

      • Anonyymi

        Ei näillä tunnisteilla tiedä tietenkään, mutta tietää että minä mies en ole hänestä naisesta kiinnostunut. Olen sen suoraan hänelle sanonutkin kasvotusten.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näillä tunnisteilla tiedä tietenkään, mutta tietää että minä mies en ole hänestä naisesta kiinnostunut. Olen sen suoraan hänelle sanonutkin kasvotusten.

        Ap

        Nytkö sitten oletkin mies. Taidat olla hassu pikku peikko. Kukaan ei kaipaa täällä sellaista, jolle on suoraan sanottu kasvotusten Ei. Olet typerä kun kuvittelet hänet tänne edelleen.


    • Anonyymi

      Tulin oikeasti vihaiseksi tästä aloituksesta. Luin tämän kokonaan.

      Aloittaja käskee jotain lopettamaan kaipailun, koska aloittajan tekee pahaa lukea niitä missä tuo joku kaipaa. Hän itse kertoo ikävöivänsä täällä jotain toista. Eli hän saa täällä kyllä kirjoitella ja kaivata mutta joku hänen maalittama ihminen ei saa. Vttu että oikeasti pistää vihaksi tuollainen narsismi ja muiden kiusaaminen. Ap olet nolo ja ilkeä ihminen. Toivottavasti se oikea kohteesi näkee mikä kaksinaamainen ihmnen olet!

    • Anonyymi

      Älä nyt rakas. Näytät siltä kuin rakastaisit minua kuten minäkin sinua. Ollaan täydellinen mätsi palstakielellä.
      Enkä tunnista sinua aloituksesta joten saan kai vielä kaivata sinua? Kiltti ap anna mun kaivata vielä. En usko että edes tunnistat itseäsi. Saanko ap? Pliis anna mun kaivata jooko?

    • Anonyymi

      En luovuta.
      Olen rakastunut t mieheen ja aloitus taitaa olla naiselta??

    • Anonyymi

      Siellä lukikin että a naiselle. Huh. Hetken luulin että minulle.

      • Anonyymi

        Joo sama, olin jo hypätä järveen, onneksi oli sen verran kaukana. Parodiaa nääs ätmi+muut


    • Anonyymi

      En ole luovuttamassa.
      A naiselta

    • Anonyymi

      Apua miten paljon vastauksia tähän aloitukseeni tuli. En minä tarkoittanut tätä millään pahalla, enkä kaikille. Vain sille yhdelle, että kannattaisi lopettaa se minun kaipailu, koska en tunne samoin. En halunnut suututtaa tällä ketään. Tämä on anonyymipalsta, enkä koe tarvetta kertoa tarkemmin kenelle tämän kirjoitin. Ajattelin hänen ymmärtävän, koska en ole antanut mitään merkkejä kiinnostuksestani.

      • Anonyymi

        Kerro nyt jotain kun en tiedä onko minulle. Onko hän sitten antanut jotain merkkejä? Oletko mies?


      • Anonyymi

        Suurin osa on on sulta palstamentalistiäijältä, eli aloittajalta itseltään, mutta kiitä ihmeessä näitä mielenkiinnosta yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt jotain kun en tiedä onko minulle. Onko hän sitten antanut jotain merkkejä? Oletko mies?

        Nainen olen.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen olen.

        Ap

        Ap ei tiedä onko nainen tai mies. Tavallista nykyään. että sukupuoli on hukassa koko elämän.


    • Anonyymi

      Jaksaako jotku oikeasti jumpata viä läpi tätä trollaavan miehen rakentavaa päälleliimattua draamaa vai mikä flow

      • Anonyymi

        En usko että monikaan jaksaa mutta sinähän luet kaiken ja kommentoitkin. Hyvin jaksettu taas. sivusta


    • Anonyymi

      Aloitus on T mieheltä A naiselle. Ei kenellekään muulle.
      Ikävöin toista naista täällä itse.

      Ap

      • Anonyymi

        Aiemmin laitoit T-mies kaipausviestejä A-naiselle. Ne viestit muistetaan. Eli sinun kaipauksesi kohde on muuttunut. Ymmärsin, että sinulla T-mies oli kontakti A-naiseen muuallakin kuin tällä palstalla. Sivusta kirjoitan.


      • Anonyymi

        Tiedätkö sinä että sivustolla on muitakin
        T mies ja A nainen pareja kaipaamassa kun sinä ja nainen jota et halua .
        T kirjain miehen etunimistä lähes yhtä suosittua kun J kirjain .
        Et voi siis omia oikein ...
        Sama ongelma meillä A- alkuisilla naisilla
        Julkisuus ja suosio vituttaa väliä.
        Olis hyvä et muutki kirjaimet nousee esiin kun
        Joko A,J tai T.


    • Anonyymi

      Pyydän tätä uudelleen anteeksi. Otin nyt iltalääkkeeni ja varmasti kohta nämä harhatkin helpottavat minussa.

      Ap

    • Anonyymi

      Lopetin. En kaipaa. Olit vahinko alusta asti. Olisit pysynyt kaukana. En kaivannut ketään ja silti änkesit. Syytä itseäsi.

    • Anonyymi

      Unski trolloloo.

    • Anonyymi

      Karvas totuus on että useimmiten se on yksipuolista. Jos haluaa saada todellista rakkautta on vain alettava kiinnostua. Ellei ole kyse mistään muusta, kuten tavasta välttää joutumasta mihinkään vakavaan.

      • Anonyymi

        Tämä sama kusenmakuinen kaikkialla. Nielaise välillä.


      • Anonyymi

        Kerrankin alat ymmärtää. Kiiti olen vuosia ollut sekaisin siitä lähtien.


    • Anonyymi

      En luovuta ja tämä miehelle:

      Never gonna give you up
      Never gonna let you down
      Never gonna run around and desert you
      Never gonna make you cry
      Never gonna say goodbye
      Never gonna tell a lie and hurt you

      • Anonyymi

        Hieno kirkjoitus. On helppo kaikkien omia tuo. Voimaannuttava.


      • Anonyymi

        No sinähän olet valehtelija, aikansa kutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirkjoitus. On helppo kaikkien omia tuo. Voimaannuttava.

        Mutta sairasta jos yksipuolinen. Kiiti olen vuosia ollut sekaisin siitä lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sairasta jos yksipuolinen. Kiiti olen vuosia ollut sekaisin siitä lähtien.

        Se kiitos taisi olla minulle eikä sinulle. Olet kieltämättä sekava.


    • Anonyymi

      Juu samoin

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta
      T mies oli minulle vain saalistuksen väline
      monessakin eri mielessä
      Silloin kun yhdessä olimme 2020
      Olen helpottunut kun hänen ihan hullu
      Limerenssi minua kohtaan viimein loppunut
      Minulla ei ole mitää tarvetta hänestä kirjoitella.
      A-nainen

      • Anonyymi

        Se t mies ja a nainen oli vaan minun sivullisen trollausta kun ärsytti Apn tyhmyys.


    • Anonyymi

      En kaivannut sinua vaan yhtä ihanaa miestä. Erehdyit taas hassu.

    • Anonyymi

      Jaa kuka ja kenen pitäisi lopettaa? Ei täällä ketään tunnista niin mitä väliä?

    • Anonyymi

      Niin kai se on sitten tehtävä.Olen nyt surullinen.Tuskin olet kuitenkaan hän aloittaja kirjoittaja.

    • Anonyymi

      Voin panna tunnin kerralla haittaako se?

    • Anonyymi

      Eläin

    • Anonyymi

      Elävät unelmissaan aika loppuu joskus ja on myöhäistä

    • Anonyymi

      Hauska aloitus. Hanskaat itseironian ja satiirin ap. Lupaan etten koskaan kaipaa sinua ap täällä. Kautta äitivainaan haudan sen lupaan että sinua en kaipaa enkä ole kaivannut koskaan.

    • Anonyymi

      Muuten ehkä sulattaisin tämän aloituksen mutta tuo kohta "jossa kaipaat minun niin paljon". Ei ole tästä palstasta nyt kyse. sää liiottelet ap :)

    • Anonyymi

      Tämä on päässyt luetuimmat listan kärkeen.
      Onnea ap. Voittajat kahvitetaan Pitäjänmäen Lidlissä.

      • Anonyymi

        Ei yllätä
        niin kävi toisellekki T ja A ketjulle pari vuotta sitte .
        Ja trolli halus selvästi kokeilla myykö se yhdistelmä uudelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yllätä
        niin kävi toisellekki T ja A ketjulle pari vuotta sitte .
        Ja trolli halus selvästi kokeilla myykö se yhdistelmä uudelleen

        Ei tämä ollut t ja a ketju. Laitoin sen ihan huvikseni ja kirjaimet tuli summassa eikä liity mihinkään. Mikä kirjain sattui tulemaan mieleen, sen laitoin. Aloittajahan on mustasukkainen pikkutyttö, joka sotkee muiden välejä. Pelkkä klovni.


    • Anonyymi

      Tämä on niin kauniisti sanottu. Lähden nyt runkkaa.

      • Anonyymi

        M. . . . .a on hyvä pillu kyllä ja sitä saa aina.
        Mut en kaipaa mitään enkä ketään. Pussit tyhjäksi vaan 2-3 kertaa vrk. se riittää


    • Anonyymi

      No elä katso. Laitoin 100€ laskun perään.

      • Anonyymi

        Mä en maksa käytetystä tavarasta mitään.


    • Anonyymi

      Olen ratkaisuhakuinen toisin kuin sinä ap. Sen sijaan että ruikutat täällä anonyyymina niin voit vaihtaa kuvitelmia. Alat kuvitella että se ei-toivottu kaipaajasi onkin se toivottu kaipaajasi. Yksinkertaista. Ei näistä kuitenkaan erota eli kyse on siitä kenet sinä haluat kuvitella tänne kaipaamaan itseäsi. Kokeile. Lupaan että tämä malli toimii

    • Anonyymi

      En ole luovuttamassa. Hyvää jatkoa sinulle ap!

    • Anonyymi

      Jaa mää vai? no en. Mitään tuollaista en tiedä, että olisin ei toivottu kaipaaja.

    • Anonyymi

      En lopeta kun mies ei ole käskenyt itse!

    • Anonyymi

      Enpä kyllä kaipaile. Mee vaan minne haluat. Ei kannata kuvitella et sua joku kaipais.

    • Anonyymi

      Ei me kuule tulla näkemään, se on varna.

    • Anonyymi

      Camoon, tuskin täällä kukaan sua kaipaa. Se on palstakangastusta että luulet jonkun kaipaavan. Todellisuus on aivan jotain muuta. Minä en ainakaan kaipaa palstalta ketään. Elämäni on ihan jossain muualla. Enkä ruikuta, kinua tai muutakaan palstalla. Anonyymeille tyypeille.

    • Anonyymi

      Luovuttaminen ei tule ekana mieleen silloin kun rakastaa..

      • Anonyymi

        Oletko varma, ettet ole pakkomielteinen ja epämieluisa jos on assosiaatio humpuukiprovoon


    • Anonyymi

      Ap ei edes kerro kuka ei saa kaivata!

      • Anonyymi

        Oliko mies trollialoituksessasi taas kyse ”khäipäyksestä” eikö feikkidraama ollut lajia jämät ennemmin jos jotain? Miten nämä asiat nyt täällä netin mielikuvitusrakennelmien parissa etenee. Sanasta kaipaus on tullut sitten nii visto ja varsin tämä kaivattu jota usein performatiivisesti käytät


    • Anonyymi

      Kenellä on noin himmeä lyhty että kärsii tunnisteettomista kaipauksista?
      Ap Iääkkeet!

      • Anonyymi

        Oletko huomannut hyvä lähimmäinen, että olet täysin adaptoinut APn, eli trollimiehen elämänkouluskangin ja pulputat myötähäpeää herättävällä tavalla näistä kaipauksista. Tuot esiin lähinnä sen, että elämässäsi ei ole muuta


    • Anonyymi

      A ja R tai p ja l tai v ja o jne ei tuosta Ap ota selkoa tai ehkä k ja m kaipaa toisiaan

      Mutta k ei halua että N kaipaa häntä.

      Tai sitte M tykkää M mutta onki L kanssa?

      Mitä tämä tarkoittaa? No sitä että AP heittää löylyä niskaan

      • Anonyymi

        Lisää erittäin kohdentuvia nimikirjaimia täs ätmi just kaivattiinkin mut mikä on se oikea


    • Anonyymi

      AP voi vetää 😡itun päähänsä

      • Anonyymi

        Oletko mies ylpeä kun jälleen uusi palstan feikkidraamasi on saanut elämännälkäisiltä lukijoilta runsaasti huamiota?


      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä. Vetäkööt! Alkaa ohjailla muita anonyymipalstalla. JÄRKI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies ylpeä kun jälleen uusi palstan feikkidraamasi on saanut elämännälkäisiltä lukijoilta runsaasti huamiota?

        Ne lukee uudet kommentit silti, et jospa kuitenkin, bunch of poor fruitbaskets


    • Anonyymi

      Et voi olla tosissasi. Reeeeeps.

    • Anonyymi

      Enkä vielä viiti lopetella. Kesällä ehkä.

    • Anonyymi

      Onko aloitus mieheksiIuulijalta?
      Saako naiset kaivata, jos on oikeasti nainen?

      • Anonyymi

        Voisit mies välillä edes yrittää välttää näissä itsesi kanssa keskusteluissa tuomasta esiin ennen kun kukaan kysyy sitä, että esiinnyt naisena. Juustoiset aivot lukee, mutta ei halua rosessoida mitä mieheksiluulija tarkoittaa heh heh


    • Anonyymi

      Sinä et päätä kuka täällä kaipaa ja ketä.
      Poistu itse täältä omimasta tyhjää tyhjäpää!

    • Anonyymi

      Älä lue niitä missä kaipaan SINUA NIIN PALJON. Kuka sinä muuten olitkaan?

    • Anonyymi

      Kenelle aloitus osoitettu?

    • Anonyymi

      En voi, sori

    • Anonyymi

      En pysty. Rakastan liikaa.

    • Anonyymi

      Hyviä uutisia. Minä luovutin jo vuonna 2022 hänen suhteen, josta olin kiinnostunut jo kauan sitten. Ei mahda mitään. Siihenkin tottuu.

    • Anonyymi

      En minäkään pysty, yritän vältellä häntä…

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä mainipulointiketju täällä pyörii.
      Vasta kun hän sanoo että ei kaipaa minua.

      • Anonyymi

        Samoin ajattelen minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin ajattelen minä.

        Kyllä ja minä myös.


    • Anonyymi

      Mistä tiedät olevasi tuo paljon kaivattu ihminen? Mikä saa sinut uskomaan anonyymin kaipausviestin olevan juuri sinulle? Perustele ja ehkä sitten luovutankin.

      • Anonyymi

        Anonyymikaipausviesti- nyt on kyllä niin ätmislangia, että naurattaa ihan tämä


      • Anonyymi

        Vatussako se sulle kuuluu kalastelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatussako se sulle kuuluu kalastelija.

        Oletko oikeasti tuo vmmainen aloittaja. Kyllä sinun juttusi täällä tiedetään henkisesti pieni ihminen!
        "kaipaan toista, älä kaipaa sinä toinen minua" tajuatko sinä touhutippa miten idiöötti olet?


    • Anonyymi

      Valitettavasti sinun paha olosi ei oo minun ongelma. Tsemppiä kusnaama.

    • Anonyymi

      KIRJOITAT ANONYYMUNÄ. MITEN WITUSSA JOKU SULE VOI TÄNNE HENK. KOHT. KIRJOITTAA. VAI ONKO VÄÄRÄ FOORUMI.

    • Anonyymi

      En ole luovuttamassa. Päinvastoin kirjoitan enemmän kun täällä käsketään lopettaa. Kuka sinä edes olet? Minua ei mt-palstalaiset ohjaile!

      • Anonyymi

        Hienoa miespuolinen aloittaja, pidä sinäkin lippu korkealla tässä massapostissasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa miespuolinen aloittaja, pidä sinäkin lippu korkealla tässä massapostissasi

        Onko kiva mieheksiIuulija kun täällä on muitakin näin päivällä. Ettei pskat niin lämmitä pöksyissäsi kuin on vilinää. Poistun nyt mutta kaverisi on täällä kyllä. Pärjäile sikanaama!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kiva mieheksiIuulija kun täällä on muitakin näin päivällä. Ettei pskat niin lämmitä pöksyissäsi kuin on vilinää. Poistun nyt mutta kaverisi on täällä kyllä. Pärjäile sikanaama!

        Viitsisitkö mies nyt viimein avata tämän lanseeraamasi ”hienon” käsitteen miesluulija ns yritteliäille ihmisille


      • Anonyymi

        Kannattaa nyt vähän jarrutella,ei koskaan voi tietää jos arvostellaan mt ihmisiä.


    • Anonyymi

      Lopetin jo 20 vuotta sitten...

    • Anonyymi

      En vieläkään luovuta. Hauskaa päivää kaikille. Kevät!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En usko että kaivattuni on noin sekaisin, että kuvittelee tänne ihailijansa ja kaivattunsa molemmat. Olet haarhainen.

    • Anonyymi

      Nytkö jo? Ehkä ensi viikolla.

    • Anonyymi

      Tuo on kyllä yksinkertaisen ihmisen tekstiä.
      Eihän sinun tarvitse enää hänestä välittää, koska et halua olla missään tekemisissä.
      Mitä ihmettä täällä länkytät tyhmiä juttuja.

    • Anonyymi

      Lähtisit jo nostelemaan tältä palstalta kiitos.

      • Anonyymi

        Tää on taas se se T kirjain ketjujen fani joka nostaa
        Näitä loppuun kulutettuja ketjui luettavaksi
        Koska ne kerää huomion.
        Tiedän ainakin yhden T miehen joka on hiton huomion kipee
        Naiselta sivusta.


    • Anonyymi

      No onko niitä vieläkin ollut? Minusta tuolla on lähinnä troIIausta nyt ollut.

    • Anonyymi

      Voitko linkittää yhden niin tietäisin onko minun kaipausviesteistä kyse.
      Tuskin ne sinulle on mutta voit luulla niin.

    • Anonyymi

      Lopetan minä viimeistään karkauspäivänä.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      😍 K­u­­u­­­m­­­a­­t­ ­­­t­­­y­­­t­­­ö­­t­­ ­o­­d­o­­t­t­­­a­­­v­­­a­­t­­­ ­s­­i­­­n­­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18286334

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    • Anonyymi

      En luovuttaa......

    • Anonyymi

      Hyi oot se eltaantunut mies kuka luulee pääsevänsä yli 20 vuotta nuoremman naisen päälle.Ensin estämällä nuorempien miesten pääsyn naise luo.Teet kiusaa iduoottilaumas kanssa.

    • Anonyymi

      Jos täällä joku anonyymisti kaipaa, eikä pistä esim. kaipauksensa kohteen nimeä tänne, mitä ei tietenkään saisikaan tehdä, ei ole mitään väärää kaivata. Se on perusoikeus. Sillä ei tee mitään pahaa tai väärää kohteelleen. Päinvastoin varmasti tuo kaipaaja kunnioittaa kaivattuaan. Pikkuhiljaa suru antaa periksi, kun tietää, ettei toinen ole kiinnostunut. Tämä on ehkä osa suruprosessia.

      Se olisi tietenkin väärin, jos tunnistettavasti täällä kuvailisi kaivattua tms.

      Voimia!

    • Anonyymi

      Miks te vielä tätä ketjua nostatte? Tämähän oli vitsi

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe