Mitenhän Joensuussa vai ovatko muka rehellisiä veronmaksajia. Ainakin yksi louhinta firma oli aika erikoinen tapaus. Aikamoinen hallitus, rahaa annetaan harmaan talouden vastaseen ohjelmaan mutta sitä ohjelmaa ei vain tehdä. Veiköhän harmaa talous miljoonat.
Harmaa talous
9
411
Vastaukset
- Anonyymi
Harmaa talous tuntuu kyllä rehottavan Joensuussa.
- Anonyymi
KORRUPTIO KUKOISTAA KUKKO KIEKUU
- Anonyymi
Kun leikataan niin siirtytään harmaalle puolelle periaate ei haluta enää maksaa veroja
- Anonyymi
Pohjois-Karjalaisista yrityksistä koostuva hyvä veli -verkosto on kiertänyt veroja jo paljon ennen leikkauksia, ja kiertää varmaan jatkossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Karjalaisista yrityksistä koostuva hyvä veli -verkosto on kiertänyt veroja jo paljon ennen leikkauksia, ja kiertää varmaan jatkossakin.
Kerro enrmmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhan punikin horinoita.
- Anonyymi
Pitää paikkansa vero eurot vähemmän purra orpo ym juhlivat.pimeä työ kunniaan itse en pyydä kuittia maksan käteisellä.leikkaus lista toimii.
- Anonyymi
Pirun vaikeaa kyllä kiertää veroja. Kun vähänkin yrittää, niin heti on verotarkastus. Tipit pistän kyllä lompakkoon kassan ohi.
- Anonyymi
Jokapaikassa se rehottaa Suomessa...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894