Naiselle mielessäni hyvää yötä...

Anonyymi-ap

sinne missä aina nähdään. Olet arkeni piristys ja voima, enkä uskalla muusta kuin haaveilla.
Uskon, että en ole sinulle kuin yksi muiden joukossa, mutta minulle olet tärkeämpi kuin tiedätkään.
Hyvää yötä. Olet ihana. 🥹

76

1559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä mies sinulle kuka oletkaan. :)

    • Anonyymi

      Hyvää yötä 🤗

      Mä ajattelen yhdestä miehestä samalla tavalla, jota näen (liian) harvoin yhdessä paikassa missä nähdään.

      Mut eipä sitä tunnu kiinnostavan, joten ei voi tätä omia, vaikka haluaisin 🥹

    • Anonyymi

      Juurikin niin, rakas , ihanaahan meillä oli joten uusiksi eikö niin..

    • Anonyymi

      Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?

      • Anonyymi

        En halua sitä kertoa, koska se kirjain pyörii joidenkin toimesta jatkuvasti näillä sivuilla. Eikä sillä ole väliä. Pitäisi olla rohkea ja kertoa suoraan varsinkin jos joku ihminen koskettaa kovin. Omaa mieltäni purin, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä kertoa, koska se kirjain pyörii joidenkin toimesta jatkuvasti näillä sivuilla. Eikä sillä ole väliä. Pitäisi olla rohkea ja kertoa suoraan varsinkin jos joku ihminen koskettaa kovin. Omaa mieltäni purin, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. -ap

        Eli se on tuttu kirjain 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä kertoa, koska se kirjain pyörii joidenkin toimesta jatkuvasti näillä sivuilla. Eikä sillä ole väliä. Pitäisi olla rohkea ja kertoa suoraan varsinkin jos joku ihminen koskettaa kovin. Omaa mieltäni purin, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. -ap

        Kerro suoraan huomenna! Ei mitään järkeä olla kertomatta, tuhlaat omaa ja hänen aikaa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua sitä kertoa, koska se kirjain pyörii joidenkin toimesta jatkuvasti näillä sivuilla. Eikä sillä ole väliä. Pitäisi olla rohkea ja kertoa suoraan varsinkin jos joku ihminen koskettaa kovin. Omaa mieltäni purin, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. -ap

        Koska ootte nähnyt viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ootte nähnyt viimeksi?

        Perjantaina nopsaan. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina nopsaan. -ap

        Missä näit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit.

        Siellä missä aina. Muulla en ole koskaan nähnyt. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä missä aina. Muulla en ole koskaan nähnyt. -ap

        Työmaalla😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmaalla😎

        Sitten väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten väärin.

        Ootko ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ap

        En ole vastannut mitään muuta tuohon, kun että nähtiin siellä missä aina. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina nopsaan. -ap

        Never!


    • Anonyymi

      Kiva viesti jollekin, toivon onnea matkaanne!

    • Anonyymi

      Hyvää yötä miehelle 😴

    • Anonyymi

      Millä sun nimi alkaa? Entä jos olet sille toiselle paljon enemmän kuin piristys

      • Anonyymi

        Kuten sanoin, en uskalla muusta kuin haaveilla, vaikka tunnen häntä kohtaan paljon enemmän. Toivoisin olevani enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin, en uskalla muusta kuin haaveilla, vaikka tunnen häntä kohtaan paljon enemmän. Toivoisin olevani enemmän.

        ehkä hän haaveilee susta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä hän haaveilee susta

        Kiitos sinulle tästä haavekuvasta, mutta en usko että hän haluaisi minunlaisesta miehestä haaveilla. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle tästä haavekuvasta, mutta en usko että hän haluaisi minunlaisesta miehestä haaveilla. -ap

        Tunnet sen sydämessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet sen sydämessä.

        Joo. Se on totta, jo pidemmän aikaa. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle tästä haavekuvasta, mutta en usko että hän haluaisi minunlaisesta miehestä haaveilla. -ap

        Oletteko jutelleet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko jutelleet

        Kyllä me yleensä muutama sana vaihdetaan kun nähdään. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me yleensä muutama sana vaihdetaan kun nähdään. -ap

        Niin vaihdetaan mutta nykyisin ei tietystä syystä juurikaan nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vaihdetaan mutta nykyisin ei tietystä syystä juurikaan nähdä.

        Harmittavan vähän nähdään, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta niin se on ollut koko ajan. Mikäs se syy olisi? -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittavan vähän nähdään, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta niin se on ollut koko ajan. Mikäs se syy olisi? -ap

        Sattuma, ei mitään muuta syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuma, ei mitään muuta syytä.

        Niin kai, siltä se välillä on tuntunut. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, siltä se välillä on tuntunut. -ap

        No höh ensin jo luulin että olet mun kaipaama mies mutta et taida ollakkaan, ei olla juteltu juurikaan ellen oo sulle tullut jotain työasiaa toimittamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittavan vähän nähdään, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta niin se on ollut koko ajan. Mikäs se syy olisi? -ap

        Työpaikalla emme tapaa vaan muussa paikassa nyt harvemmin , jos ei näin sitten väärä hlö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, siltä se välillä on tuntunut. -ap

        Ootko T? 🤔 Et voi olla ... Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh ensin jo luulin että olet mun kaipaama mies mutta et taida ollakkaan, ei olla juteltu juurikaan ellen oo sulle tullut jotain työasiaa toimittamaan

        No niin se on yleensä mennyt tai toisinpäin. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko T? 🤔 Et voi olla ... Sivusta

        En ole kukaan T. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin se on yleensä mennyt tai toisinpäin. -ap

        No ei se mies ole tainnut kertaakaan tulla mulle puhumaan. Oletko koko viikon töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se mies ole tainnut kertaakaan tulla mulle puhumaan. Oletko koko viikon töissä

        Kyllä mä saan joka arkipäivä töissä käydä. Mutta pakko sanoa että en usko hetkeäkään että se nainen kävisi lukemassa tällaisia sivuja, kun en usko sitä oikein itsestänikään. Eikä ole varmaan tarvettakaan, kyllä rohkeat puhuvat hänelle suoraan jossain, eivätkä ole niin kuin minä epärealistisene unelmineen. Ymmärrän kyllä sua, koska näin loppuvuodesta hänen ja minun nimet yhdessä jossain ketjussa. Ajattelin että voisiko olla, mutta sitten järki voitti. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä saan joka arkipäivä töissä käydä. Mutta pakko sanoa että en usko hetkeäkään että se nainen kävisi lukemassa tällaisia sivuja, kun en usko sitä oikein itsestänikään. Eikä ole varmaan tarvettakaan, kyllä rohkeat puhuvat hänelle suoraan jossain, eivätkä ole niin kuin minä epärealistisene unelmineen. Ymmärrän kyllä sua, koska näin loppuvuodesta hänen ja minun nimet yhdessä jossain ketjussa. Ajattelin että voisiko olla, mutta sitten järki voitti. -ap

        Miksi olet noin vaikea ja mysteerinen, etkä anna edes mahdollisuutta. Pelkäätkö niin saavasi siipeesi? Onhan se nainen sua varmaan katsellut kun olet noin kovasti tykästynyt. En minäkään usko että se mies täällä hullulla sivulla kävisi, mutta haluan toivoa koska hän on niin ihana ja erilainen kun kukaan muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin vaikea ja mysteerinen, etkä anna edes mahdollisuutta. Pelkäätkö niin saavasi siipeesi? Onhan se nainen sua varmaan katsellut kun olet noin kovasti tykästynyt. En minäkään usko että se mies täällä hullulla sivulla kävisi, mutta haluan toivoa koska hän on niin ihana ja erilainen kun kukaan muu

        En minä tarkoituksella ole vaikea tai mysteerinen, halusin vaan kirjoittaa ajatukseni jonnekin, kun en voinut niitä hänen korvaankaan kuiskata. En ole ketään vakiokirjoittaja jos niin luulet.
        En vaan usko että sinä olet hän, ihan sen perusteella mitä kerrot. Minä olen käynyt naisen luona toimittamassa jotain asioita ja joskus olen yrittänyt muuten vaan käydä moikkaamassa ja kuulumisia kyselemässä mutta ei ole yleensä sattunut onnistumaan. Enkä voi tietää loppujen lopuksi mitä siitäkään ajattelee.
        Tottakai itsekin toivon samaa että kävisi ja tunnistaisin mutta kovin epätodennäköistä se on, tiiät sen varmaan itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tarkoituksella ole vaikea tai mysteerinen, halusin vaan kirjoittaa ajatukseni jonnekin, kun en voinut niitä hänen korvaankaan kuiskata. En ole ketään vakiokirjoittaja jos niin luulet.
        En vaan usko että sinä olet hän, ihan sen perusteella mitä kerrot. Minä olen käynyt naisen luona toimittamassa jotain asioita ja joskus olen yrittänyt muuten vaan käydä moikkaamassa ja kuulumisia kyselemässä mutta ei ole yleensä sattunut onnistumaan. Enkä voi tietää loppujen lopuksi mitä siitäkään ajattelee.
        Tottakai itsekin toivon samaa että kävisi ja tunnistaisin mutta kovin epätodennäköistä se on, tiiät sen varmaan itsekin.

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Millaista miestä itse kaipaat, jos saa kysyä? -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista miestä itse kaipaat, jos saa kysyä? -ap

        Sellainen rauhallinen, samanlaisen tuntuinen, söpö, hiljainen, pehmeän näköinen, sinisilmäinen, kätevä, tuuhea tukkainen ja reilusti vanhempi. En tiedä oikein onko kiinnostunut vai pitääkö mua tyhmänä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen rauhallinen, samanlaisen tuntuinen, söpö, hiljainen, pehmeän näköinen, sinisilmäinen, kätevä, tuuhea tukkainen ja reilusti vanhempi. En tiedä oikein onko kiinnostunut vai pitääkö mua tyhmänä

        Siis en oikein tiedä onko kiinnostunut **


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen rauhallinen, samanlaisen tuntuinen, söpö, hiljainen, pehmeän näköinen, sinisilmäinen, kätevä, tuuhea tukkainen ja reilusti vanhempi. En tiedä oikein onko kiinnostunut vai pitääkö mua tyhmänä

        Okei, en noista muista jutuista osaa sanoa miten joku näkee minut, mutta siniset silmät mulla ei ole. Toivon kuitenkin että löydätte toisenne vielä. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle tästä haavekuvasta, mutta en usko että hän haluaisi minunlaisesta miehestä haaveilla. -ap

        Minkälainen mies siellä sitten kirjoittelee? sivusta kyselen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen mies siellä sitten kirjoittelee? sivusta kyselen.

        Ihan normaalina ja täyspäisenä itseäni pidän, mitä nyt tällaiselle sivustolle kerran satuin eksymään 🙂. Kai noista edellä mainituista ominaisuuksista joku voi osua, en tykkää itseäni arvioida kun jokainen näkee toisen miten näkee. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä saan joka arkipäivä töissä käydä. Mutta pakko sanoa että en usko hetkeäkään että se nainen kävisi lukemassa tällaisia sivuja, kun en usko sitä oikein itsestänikään. Eikä ole varmaan tarvettakaan, kyllä rohkeat puhuvat hänelle suoraan jossain, eivätkä ole niin kuin minä epärealistisene unelmineen. Ymmärrän kyllä sua, koska näin loppuvuodesta hänen ja minun nimet yhdessä jossain ketjussa. Ajattelin että voisiko olla, mutta sitten järki voitti. -ap

        Olen laittanut ne nimet sinne, olen se toinen osapuoli, tulit tänään pyytämään minut erikseen hoitamaan yhtä asiaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut ne nimet sinne, olen se toinen osapuoli, tulit tänään pyytämään minut erikseen hoitamaan yhtä asiaa eteenpäin.

        En ole nähnyt häntä tänään. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laittanut ne nimet sinne, olen se toinen osapuoli, tulit tänään pyytämään minut erikseen hoitamaan yhtä asiaa eteenpäin.

        En nähnyt häntä tänään. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me yleensä muutama sana vaihdetaan kun nähdään. -ap

        En huoli tätimiehiä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin vaikea ja mysteerinen, etkä anna edes mahdollisuutta. Pelkäätkö niin saavasi siipeesi? Onhan se nainen sua varmaan katsellut kun olet noin kovasti tykästynyt. En minäkään usko että se mies täällä hullulla sivulla kävisi, mutta haluan toivoa koska hän on niin ihana ja erilainen kun kukaan muu

        Mut varattu on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, en noista muista jutuista osaa sanoa miten joku näkee minut, mutta siniset silmät mulla ei ole. Toivon kuitenkin että löydätte toisenne vielä. -ap

        Niin, kiitos. Kerro lisää tästä sun kaipaamasta naisesta


      • Anonyymi

        Hän on minulle paljon enemmän kuin piristys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Se on totta, jo pidemmän aikaa. -ap

        Minä tunnen myös sen minun sydämessä.Se ei ole harhaluuloa,mitä tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, en noista muista jutuista osaa sanoa miten joku näkee minut, mutta siniset silmät mulla ei ole. Toivon kuitenkin että löydätte toisenne vielä. -ap

        Kyllä he löytävät niin kuin mekin olemme löytäneet toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista miestä itse kaipaat, jos saa kysyä? -ap

        Sinunlaista miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kiitos. Kerro lisää tästä sun kaipaamasta naisesta

        Vastaus sinulle, kun olit kysynyt tätä. Huomioi kiinnittynyt ajan kanssa siihen kuinka samanhenkiseltä vaikuttaa. Ja muutenkin samanoloinen luonteeltaan, vaikka hän ei välttämättä näe sitä minussa. Luonnonkauniit kasvot, joiden kauneus häkellyttää minut joka kerta. Tummat hiukset. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus sinulle, kun olit kysynyt tätä. Huomioi kiinnittynyt ajan kanssa siihen kuinka samanhenkiseltä vaikuttaa. Ja muutenkin samanoloinen luonteeltaan, vaikka hän ei välttämättä näe sitä minussa. Luonnonkauniit kasvot, joiden kauneus häkellyttää minut joka kerta. Tummat hiukset. -ap

        Voisi sopia moneen naiseen nuo piirteet. Näitkö häntä tänään? En ole edellinen kirjoittaja, mutta sama joka kyseli tuolla, että minkälainen mies siellä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi sopia moneen naiseen nuo piirteet. Näitkö häntä tänään? En ole edellinen kirjoittaja, mutta sama joka kyseli tuolla, että minkälainen mies siellä kirjoittaa.

        En nähnyt tänään. -ap


    • Anonyymi

      tää voisi olla omasta kynästä. mies josta uskallan vain haaveilla, joka jäi mieleeni enemmän kuin koskaan uskoin mahdolliseksi mutta jota näen vain yhdessä paikassa.

    • Anonyymi

      Onko ikäeroa?

      • Anonyymi

        On tai ei, ei liity mitenkään siihen mitä ajattelen hänestä. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tai ei, ei liity mitenkään siihen mitä ajattelen hänestä. -ap

        Kertoisit nyt.Please.


    • Anonyymi

      Antaisitko mulle, kun en ole koskaan saanut

      • Anonyymi

        Voi sua.. -ap


    • Anonyymi

      Oletteko molemmat vapaita? Itse näen välillä useinkin, välillä harvemmin miestä, joka herätti kiinnostukseni jo ensitapaamisella. Olen kuitenkin arvellut hänen olevan varattu.

      • Anonyymi

        En halua kertoa henkilökohtaisia asioita, joista ei tiedä oikeastaan kukaan muukaan. Hänestä en edes tiedä, kun ei olla mitenkään niin tuttavia. Epäilen ettei ole vapaa, ja ymmärrän sen hyvin. -ap


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja tsemppiä kaikille ketkä kaipaavat jotakuta. Itsekin toivon, että juuri hän olisi aloitukseni lukenut. Jätän tämän nyt tällä erää tähän, kunnes iskee joku uusi ikävänpuuska ja kirjoittelen jotain, ehkä. Tai rohkaistun ihan oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        ☝️Tuo siis ap:lta☝️


      • Anonyymi

        Hyvää yötä! 😊 Olisiko mahdollista saada tietää, onko kyse Pohjois-, Itä-, Etelä-, Länsi- vai Keski-Suomesta? Vastauksesi auttaisi ehkä hieman osaa meistä vastanneista. Kiitos siten, jos vastaus kysymykseeni olisi mahdollinen. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä! 😊 Olisiko mahdollista saada tietää, onko kyse Pohjois-, Itä-, Etelä-, Länsi- vai Keski-Suomesta? Vastauksesi auttaisi ehkä hieman osaa meistä vastanneista. Kiitos siten, jos vastaus kysymykseeni olisi mahdollinen. 😊

        No okei sitten 🙂 Länsi-Suomi. Heippa nyt. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No okei sitten 🙂 Länsi-Suomi. Heippa nyt. -ap

        Tämä länsisuomalaisen juttu liippaa läheltä pohjois-suomalaista naista. Eli huti on sivuttu jo kaksi kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No okei sitten 🙂 Länsi-Suomi. Heippa nyt. -ap

        Kiitos vastauksestasi. 😊 Ja pahoittelut utelustani. Sieltä kuitenkin myös itse olen. Epäilen kuitenkin suuresti, että minä olisin viestisi kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. 😊 Ja pahoittelut utelustani. Sieltä kuitenkin myös itse olen. Epäilen kuitenkin suuresti, että minä olisin viestisi kohde.

        No joo, aika epätodennäköistä sellainen olisi. -ap


    • Anonyymi

      Millä kirjaimella alkaa paikka missä olemme nähneet?

      • Anonyymi

        Siitä voi käyttää muutamaa nimeä, niin en viitsi laittaa mitään. Pahoittelen. -ap


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe