sinne missä aina nähdään. Olet arkeni piristys ja voima, enkä uskalla muusta kuin haaveilla.
Uskon, että en ole sinulle kuin yksi muiden joukossa, mutta minulle olet tärkeämpi kuin tiedätkään.
Hyvää yötä. Olet ihana. 🥹
Naiselle mielessäni hyvää yötä...
76
1587
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä mies sinulle kuka oletkaan. :)
- Anonyymi
Hyvää yötä 🤗
Mä ajattelen yhdestä miehestä samalla tavalla, jota näen (liian) harvoin yhdessä paikassa missä nähdään.
Mut eipä sitä tunnu kiinnostavan, joten ei voi tätä omia, vaikka haluaisin 🥹 - Anonyymi
Juurikin niin, rakas , ihanaahan meillä oli joten uusiksi eikö niin..
- Anonyymi
Millä kirjaimella naisen nimi alkaa?
- Anonyymi
En halua sitä kertoa, koska se kirjain pyörii joidenkin toimesta jatkuvasti näillä sivuilla. Eikä sillä ole väliä. Pitäisi olla rohkea ja kertoa suoraan varsinkin jos joku ihminen koskettaa kovin. Omaa mieltäni purin, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua sitä kertoa, koska se kirjain pyörii joidenkin toimesta jatkuvasti näillä sivuilla. Eikä sillä ole väliä. Pitäisi olla rohkea ja kertoa suoraan varsinkin jos joku ihminen koskettaa kovin. Omaa mieltäni purin, kuten muutaman kerran aikaisemminkin. -ap
Eli se on tuttu kirjain 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro suoraan huomenna! Ei mitään järkeä olla kertomatta, tuhlaat omaa ja hänen aikaa. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ootte nähnyt viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ootte nähnyt viimeksi?
Perjantaina nopsaan. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina nopsaan. -ap
Missä näit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit.
Siellä missä aina. Muulla en ole koskaan nähnyt. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä missä aina. Muulla en ole koskaan nähnyt. -ap
Työmaalla😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työmaalla😎
Sitten väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten väärin.
Ootko ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko ap
En ole vastannut mitään muuta tuohon, kun että nähtiin siellä missä aina. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perjantaina nopsaan. -ap
Never!
- Anonyymi
Kiva viesti jollekin, toivon onnea matkaanne!
- Anonyymi
Hyvää yötä miehelle 😴
- Anonyymi
Millä sun nimi alkaa? Entä jos olet sille toiselle paljon enemmän kuin piristys
- Anonyymi
Kuten sanoin, en uskalla muusta kuin haaveilla, vaikka tunnen häntä kohtaan paljon enemmän. Toivoisin olevani enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin, en uskalla muusta kuin haaveilla, vaikka tunnen häntä kohtaan paljon enemmän. Toivoisin olevani enemmän.
ehkä hän haaveilee susta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä hän haaveilee susta
Kiitos sinulle tästä haavekuvasta, mutta en usko että hän haluaisi minunlaisesta miehestä haaveilla. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle tästä haavekuvasta, mutta en usko että hän haluaisi minunlaisesta miehestä haaveilla. -ap
Tunnet sen sydämessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnet sen sydämessä.
Joo. Se on totta, jo pidemmän aikaa. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko jutelleet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko jutelleet
Kyllä me yleensä muutama sana vaihdetaan kun nähdään. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaihdetaan mutta nykyisin ei tietystä syystä juurikaan nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaihdetaan mutta nykyisin ei tietystä syystä juurikaan nähdä.
Harmittavan vähän nähdään, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta niin se on ollut koko ajan. Mikäs se syy olisi? -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittavan vähän nähdään, välillä enemmän välillä vähemmän, mutta niin se on ollut koko ajan. Mikäs se syy olisi? -ap
Sattuma, ei mitään muuta syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sattuma, ei mitään muuta syytä.
Niin kai, siltä se välillä on tuntunut. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh ensin jo luulin että olet mun kaipaama mies mutta et taida ollakkaan, ei olla juteltu juurikaan ellen oo sulle tullut jotain työasiaa toimittamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla emme tapaa vaan muussa paikassa nyt harvemmin , jos ei näin sitten väärä hlö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko T? 🤔 Et voi olla ... Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No höh ensin jo luulin että olet mun kaipaama mies mutta et taida ollakkaan, ei olla juteltu juurikaan ellen oo sulle tullut jotain työasiaa toimittamaan
No niin se on yleensä mennyt tai toisinpäin. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko T? 🤔 Et voi olla ... Sivusta
En ole kukaan T. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin se on yleensä mennyt tai toisinpäin. -ap
No ei se mies ole tainnut kertaakaan tulla mulle puhumaan. Oletko koko viikon töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se mies ole tainnut kertaakaan tulla mulle puhumaan. Oletko koko viikon töissä
Kyllä mä saan joka arkipäivä töissä käydä. Mutta pakko sanoa että en usko hetkeäkään että se nainen kävisi lukemassa tällaisia sivuja, kun en usko sitä oikein itsestänikään. Eikä ole varmaan tarvettakaan, kyllä rohkeat puhuvat hänelle suoraan jossain, eivätkä ole niin kuin minä epärealistisene unelmineen. Ymmärrän kyllä sua, koska näin loppuvuodesta hänen ja minun nimet yhdessä jossain ketjussa. Ajattelin että voisiko olla, mutta sitten järki voitti. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä saan joka arkipäivä töissä käydä. Mutta pakko sanoa että en usko hetkeäkään että se nainen kävisi lukemassa tällaisia sivuja, kun en usko sitä oikein itsestänikään. Eikä ole varmaan tarvettakaan, kyllä rohkeat puhuvat hänelle suoraan jossain, eivätkä ole niin kuin minä epärealistisene unelmineen. Ymmärrän kyllä sua, koska näin loppuvuodesta hänen ja minun nimet yhdessä jossain ketjussa. Ajattelin että voisiko olla, mutta sitten järki voitti. -ap
Miksi olet noin vaikea ja mysteerinen, etkä anna edes mahdollisuutta. Pelkäätkö niin saavasi siipeesi? Onhan se nainen sua varmaan katsellut kun olet noin kovasti tykästynyt. En minäkään usko että se mies täällä hullulla sivulla kävisi, mutta haluan toivoa koska hän on niin ihana ja erilainen kun kukaan muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet noin vaikea ja mysteerinen, etkä anna edes mahdollisuutta. Pelkäätkö niin saavasi siipeesi? Onhan se nainen sua varmaan katsellut kun olet noin kovasti tykästynyt. En minäkään usko että se mies täällä hullulla sivulla kävisi, mutta haluan toivoa koska hän on niin ihana ja erilainen kun kukaan muu
En minä tarkoituksella ole vaikea tai mysteerinen, halusin vaan kirjoittaa ajatukseni jonnekin, kun en voinut niitä hänen korvaankaan kuiskata. En ole ketään vakiokirjoittaja jos niin luulet.
En vaan usko että sinä olet hän, ihan sen perusteella mitä kerrot. Minä olen käynyt naisen luona toimittamassa jotain asioita ja joskus olen yrittänyt muuten vaan käydä moikkaamassa ja kuulumisia kyselemässä mutta ei ole yleensä sattunut onnistumaan. Enkä voi tietää loppujen lopuksi mitä siitäkään ajattelee.
Tottakai itsekin toivon samaa että kävisi ja tunnistaisin mutta kovin epätodennäköistä se on, tiiät sen varmaan itsekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tarkoituksella ole vaikea tai mysteerinen, halusin vaan kirjoittaa ajatukseni jonnekin, kun en voinut niitä hänen korvaankaan kuiskata. En ole ketään vakiokirjoittaja jos niin luulet.
En vaan usko että sinä olet hän, ihan sen perusteella mitä kerrot. Minä olen käynyt naisen luona toimittamassa jotain asioita ja joskus olen yrittänyt muuten vaan käydä moikkaamassa ja kuulumisia kyselemässä mutta ei ole yleensä sattunut onnistumaan. Enkä voi tietää loppujen lopuksi mitä siitäkään ajattelee.
Tottakai itsekin toivon samaa että kävisi ja tunnistaisin mutta kovin epätodennäköistä se on, tiiät sen varmaan itsekin.Okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei
Millaista miestä itse kaipaat, jos saa kysyä? -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen rauhallinen, samanlaisen tuntuinen, söpö, hiljainen, pehmeän näköinen, sinisilmäinen, kätevä, tuuhea tukkainen ja reilusti vanhempi. En tiedä oikein onko kiinnostunut vai pitääkö mua tyhmänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen rauhallinen, samanlaisen tuntuinen, söpö, hiljainen, pehmeän näköinen, sinisilmäinen, kätevä, tuuhea tukkainen ja reilusti vanhempi. En tiedä oikein onko kiinnostunut vai pitääkö mua tyhmänä
Siis en oikein tiedä onko kiinnostunut **
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, en noista muista jutuista osaa sanoa miten joku näkee minut, mutta siniset silmät mulla ei ole. Toivon kuitenkin että löydätte toisenne vielä. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen mies siellä sitten kirjoittelee? sivusta kyselen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen mies siellä sitten kirjoittelee? sivusta kyselen.
Ihan normaalina ja täyspäisenä itseäni pidän, mitä nyt tällaiselle sivustolle kerran satuin eksymään 🙂. Kai noista edellä mainituista ominaisuuksista joku voi osua, en tykkää itseäni arvioida kun jokainen näkee toisen miten näkee. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut ne nimet sinne, olen se toinen osapuoli, tulit tänään pyytämään minut erikseen hoitamaan yhtä asiaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut ne nimet sinne, olen se toinen osapuoli, tulit tänään pyytämään minut erikseen hoitamaan yhtä asiaa eteenpäin.
En ole nähnyt häntä tänään. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nähnyt häntä tänään. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huoli tätimiehiä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut varattu on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, en noista muista jutuista osaa sanoa miten joku näkee minut, mutta siniset silmät mulla ei ole. Toivon kuitenkin että löydätte toisenne vielä. -ap
Niin, kiitos. Kerro lisää tästä sun kaipaamasta naisesta
- Anonyymi
Hän on minulle paljon enemmän kuin piristys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Se on totta, jo pidemmän aikaa. -ap
Minä tunnen myös sen minun sydämessä.Se ei ole harhaluuloa,mitä tunnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä he löytävät niin kuin mekin olemme löytäneet toisemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaista miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kiitos. Kerro lisää tästä sun kaipaamasta naisesta
Vastaus sinulle, kun olit kysynyt tätä. Huomioi kiinnittynyt ajan kanssa siihen kuinka samanhenkiseltä vaikuttaa. Ja muutenkin samanoloinen luonteeltaan, vaikka hän ei välttämättä näe sitä minussa. Luonnonkauniit kasvot, joiden kauneus häkellyttää minut joka kerta. Tummat hiukset. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus sinulle, kun olit kysynyt tätä. Huomioi kiinnittynyt ajan kanssa siihen kuinka samanhenkiseltä vaikuttaa. Ja muutenkin samanoloinen luonteeltaan, vaikka hän ei välttämättä näe sitä minussa. Luonnonkauniit kasvot, joiden kauneus häkellyttää minut joka kerta. Tummat hiukset. -ap
Voisi sopia moneen naiseen nuo piirteet. Näitkö häntä tänään? En ole edellinen kirjoittaja, mutta sama joka kyseli tuolla, että minkälainen mies siellä kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi sopia moneen naiseen nuo piirteet. Näitkö häntä tänään? En ole edellinen kirjoittaja, mutta sama joka kyseli tuolla, että minkälainen mies siellä kirjoittaa.
En nähnyt tänään. -ap
- Anonyymi
tää voisi olla omasta kynästä. mies josta uskallan vain haaveilla, joka jäi mieleeni enemmän kuin koskaan uskoin mahdolliseksi mutta jota näen vain yhdessä paikassa.
- Anonyymi
Onko ikäeroa?
- Anonyymi
On tai ei, ei liity mitenkään siihen mitä ajattelen hänestä. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tai ei, ei liity mitenkään siihen mitä ajattelen hänestä. -ap
Kertoisit nyt.Please.
- Anonyymi
Antaisitko mulle, kun en ole koskaan saanut
- Anonyymi
Voi sua.. -ap
- Anonyymi
Oletteko molemmat vapaita? Itse näen välillä useinkin, välillä harvemmin miestä, joka herätti kiinnostukseni jo ensitapaamisella. Olen kuitenkin arvellut hänen olevan varattu.
- Anonyymi
En halua kertoa henkilökohtaisia asioita, joista ei tiedä oikeastaan kukaan muukaan. Hänestä en edes tiedä, kun ei olla mitenkään niin tuttavia. Epäilen ettei ole vapaa, ja ymmärrän sen hyvin. -ap
- Anonyymi
Hyvää yötä ja tsemppiä kaikille ketkä kaipaavat jotakuta. Itsekin toivon, että juuri hän olisi aloitukseni lukenut. Jätän tämän nyt tällä erää tähän, kunnes iskee joku uusi ikävänpuuska ja kirjoittelen jotain, ehkä. Tai rohkaistun ihan oikeassa elämässä.
- Anonyymi
☝️Tuo siis ap:lta☝️
- Anonyymi
Hyvää yötä! 😊 Olisiko mahdollista saada tietää, onko kyse Pohjois-, Itä-, Etelä-, Länsi- vai Keski-Suomesta? Vastauksesi auttaisi ehkä hieman osaa meistä vastanneista. Kiitos siten, jos vastaus kysymykseeni olisi mahdollinen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä! 😊 Olisiko mahdollista saada tietää, onko kyse Pohjois-, Itä-, Etelä-, Länsi- vai Keski-Suomesta? Vastauksesi auttaisi ehkä hieman osaa meistä vastanneista. Kiitos siten, jos vastaus kysymykseeni olisi mahdollinen. 😊
No okei sitten 🙂 Länsi-Suomi. Heippa nyt. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä länsisuomalaisen juttu liippaa läheltä pohjois-suomalaista naista. Eli huti on sivuttu jo kaksi kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. 😊 Ja pahoittelut utelustani. Sieltä kuitenkin myös itse olen. Epäilen kuitenkin suuresti, että minä olisin viestisi kohde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. 😊 Ja pahoittelut utelustani. Sieltä kuitenkin myös itse olen. Epäilen kuitenkin suuresti, että minä olisin viestisi kohde.
No joo, aika epätodennäköistä sellainen olisi. -ap
- Anonyymi
Millä kirjaimella alkaa paikka missä olemme nähneet?
- Anonyymi
Siitä voi käyttää muutamaa nimeä, niin en viitsi laittaa mitään. Pahoittelen. -ap
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932212Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1032132Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom401945etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651473- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531125