Harmi kun et halua minua.
Olisin niin halunnut sinua mies
18
689
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi, mutta en halua ketään.
- Anonyymi
Ai miksi? Oletko sellainen a-seksuaali? Ei siis siinä mitään, jos olet, onhan elämässä kaikkea muutakin kuin s*ksi.
- Anonyymi
En voi kirjoittaa kuten aloittaja koska en tiedä mitä haluat.
Turha sinun on näitä omia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi? Oletko sellainen a-seksuaali? Ei siis siinä mitään, jos olet, onhan elämässä kaikkea muutakin kuin s*ksi.
En tiedä mikä olen.
- Anonyymi
Itselle vastailija toi ätmi!
- Anonyymi
Liian vaikeaa lähentyä. En tiedä miten voisi.
- Anonyymi
Tulet juttelemaan? Ei kai se sen vaikeampaa?
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢miten tällaisia ihmisiä voi olla olemassa
- Anonyymi
Puhumalla toikin selkenisi, nyt täällä vain arvuuttelet asiaa, johon et saa toivomaasi vastausta 😉
- Anonyymi
Hyvä neuvo.
- Anonyymi
Jos puhumalla selkiäisi kaikki, niin moni mies ei esim tappaisi tai päivittäin hakkaisi kumpoaniaan henkihieveriin. Eivätkä ihmiset menisi naimisiin tai hankkisi kumppania vain koska muutkin ja koska sosiaalinen paine.
Puhuminen on usein halpaa.
Totuus voi olla muuta.
- Anonyymi
Itse sä mua ärsyttään rupesit vaikka tiesit olisit ollu nätisti nyt on myöhäistä
- Anonyymi
Sivusta nyt vaan. Olisit ollut nätisti? Onko väärin jos sanoo tuntevansa jotain muuta kuin ystävyyttä?
- Anonyymi
Täällä ne on kaikki ihmissuhejutut kuulema selvinny ennekin anonyymistä helppo valita, kaikki huutaa kuorossa.
- Anonyymi
Niin minäkin kuvittelin joskus mutta jänistin.
- Anonyymi
Tissit
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18286610
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20813648
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122118Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?371221Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941166- 1141095
- 221060
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80668Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80663- 63643