Harmi kun et halua minua.
Olisin niin halunnut sinua mies
18
682
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi, mutta en halua ketään.
- Anonyymi
Ai miksi? Oletko sellainen a-seksuaali? Ei siis siinä mitään, jos olet, onhan elämässä kaikkea muutakin kuin s*ksi.
- Anonyymi
En voi kirjoittaa kuten aloittaja koska en tiedä mitä haluat.
Turha sinun on näitä omia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miksi? Oletko sellainen a-seksuaali? Ei siis siinä mitään, jos olet, onhan elämässä kaikkea muutakin kuin s*ksi.
En tiedä mikä olen.
- Anonyymi
Itselle vastailija toi ätmi!
- Anonyymi
Liian vaikeaa lähentyä. En tiedä miten voisi.
- Anonyymi
Tulet juttelemaan? Ei kai se sen vaikeampaa?
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢miten tällaisia ihmisiä voi olla olemassa
- Anonyymi
Puhumalla toikin selkenisi, nyt täällä vain arvuuttelet asiaa, johon et saa toivomaasi vastausta 😉
- Anonyymi
Hyvä neuvo.
- Anonyymi
Jos puhumalla selkiäisi kaikki, niin moni mies ei esim tappaisi tai päivittäin hakkaisi kumpoaniaan henkihieveriin. Eivätkä ihmiset menisi naimisiin tai hankkisi kumppania vain koska muutkin ja koska sosiaalinen paine.
Puhuminen on usein halpaa.
Totuus voi olla muuta.
- Anonyymi
Itse sä mua ärsyttään rupesit vaikka tiesit olisit ollu nätisti nyt on myöhäistä
- Anonyymi
Sivusta nyt vaan. Olisit ollut nätisti? Onko väärin jos sanoo tuntevansa jotain muuta kuin ystävyyttä?
- Anonyymi
Täällä ne on kaikki ihmissuhejutut kuulema selvinny ennekin anonyymistä helppo valita, kaikki huutaa kuorossa.
- Anonyymi
Niin minäkin kuvittelin joskus mutta jänistin.
- Anonyymi
Tissit
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18286610
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220- 1161220
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per50963- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40805
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721