Vaikka sä jo nukut varmaan. Toivottavasti tyyny on hyvin.
Olet rakas!
Hyvää yötä miehelle
13
361
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein unessa....
- Anonyymi
Samoin täällä.
- Anonyymi
Tyyny on hyvin, kiitos huomiosta😊
- Anonyymi
Peitto vielä päälle ja silmät kii 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peitto vielä päälle ja silmät kii 🥱
Joo🥱
- Anonyymi
Tuu takas
- Anonyymi
Tyyny on aina hyvin kun yönsä nukkuu eikä yritä liikaa
- Anonyymi
Halveksunta
- Anonyymi
Tollaista tietämätöntä vätystää koskien
- Anonyymi
Miten yritä liikaa? Selitäpä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollaista tietämätöntä vätystää koskien
Nämä sivusta. Aamutyypit on aina sivusta.
Hyvää yötä rakas nainen 🥰 minulla on sinua ikävä 😭 kaipaan sinua kovasti 😢 ystäväiseni 💖 siunattua kevättalvea 😇 ja iso hali 🤗 oon taas niin hellyydenkipeä ettei sanotuksi saa 💝 olisitpa vierelläni 💔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966