Tubettaja "pirjo hannele"

Anonyymi-ap

Ei kerta kaikkiaan jaksa torttumaakarin jaarituksia ja muisteluksia kuunnella:
"En muista olko siinä ampiainen vae kimalainen mutta joku pörriänen se ol (innostuu) se lähti siitä ihan hirveellä vauhilla en muista vauhilla lähti valjaista minä olin pätkässy sen pois ihan hirveetä hätä huutoo ja hosumista sen perrään kun se karkas siitä mutta tuota toesaalta harmittaa kun minä oo pätkässy sen poes ja sitten seoraava vitejo siltä päevältä oel.........." (hoh hoijaa)

102

1876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavaa ajan kulua on kirjoitella mannilaisten jaarituksia Teksti puheeksi sovellukseen ja kuunnella erilaisilla tekoäly äänillä kuinka vähäpätöisistä asioista tyhjillä sanoilla saa aikaan sekasotkua jonka tarkoitusta voi vain ihmetellä.

    • Anonyymi

      Kerran astuin naolaan jonka naolan olin ite laotaan naolannu vae olinko sittenkään ite naolannu mutta kuitennii astuin naolaan joka ol naolattu laotaan en kuitenkaan muistan olinko ite jättännä laovan muahan johon olin naolan naolannu en muista olko tenarit jalassa mutta jottii kengät oel jalassa kun astuin laotaan joka oel muassa......

      • Anonyymi

        Mitään et tajunnut ja luet samaa värssyäsi uudelleen.


    • Anonyymi

      manne oli korhosen juhan eno

    • Anonyymi

      Joko Pirre on lopultakkii suanu piiritettyö tuon mehtäukon pienen hammeesa alle , kun pyörivät samoissa viteoissa ussennii.
      Nuamasaa on ruvenna näottelemmään myös ihan ujostelemata.

    • Anonyymi

      Ressikka ja mehtämanne on näyttänä koko tynnörin lyllertämässä ja vaappumassa viteolla. Slava ressikka ja mehtämanne.

    • Anonyymi

      Kun kattelee tätä savolaista piiri pieni pyörii niin ei ainakaan käy kateeksi niitä jotka tollasella tuppu kylällä asuvat. Kuvaavat vuorotellen toisiaan ja ovat olevinaan sosiaalisia. Ja oikeesti taitavat olla tosi yksinäisiä.

      • Anonyymi

        Lieneekö pirren pihassa koskaan naapurit käyneetkään ihmettelemässä puupinoja liiterissä ja kukkapenkkejä pihamaalla?

        Ois nuo voineet rupatella metsämaninkin kanssa rankojen tuonti reissulla kahvikupposen ääressä vaikka kissoista, yhteinen puheenaihe ja antaneet kameroiden kuvata.
        Ihmeellistä kuurupiiloa pirren tubettaminen on vaikka kovasti haluaa virtuaali maailmassa huomion keskipisteenä olla.


      • Anonyymi

        Kommenttien tiheys kertoo kaiken itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttien tiheys kertoo kaiken itsestäsi.

        Minun kommenttini myös kertoo ehkä ” mielestäsi” itsestäni, mutta minua häiritsi se, kun PH otti villihkön Vili-kissan. Katsokaa PH:n vlogeja sen jälkeen, niin en puhu pas*aa. Vili- kissa vaikutti alusta asti olevan iso huti, Pirjon ja kultapalleroiden, koira ja kaksi kissaa, lisänä. Kompensoiko Pirjo Hannele Veronoca koiransa poismenoa liian hätäisesti ottamalla vähän vaikean Vili-kissan perheeseen. Vili alkoi saada pikkuhiljaa, ainakin minun mielestäni, pientä piruilua milloin mistäkin. Matot olivat Vilin jälkeen syltyssä, leikit raisuja, muut elikot eivät hyväksyneet Viliä, joten tämä raukka asui yläkerrassa, välillä kävi alhaalla, mutta huomasi varmaan, että hyvä olla itselle pois silmistä.
        Ruuvitkin, sanoi Pirjo-Hannele, kissaraukan vieneen emämmän tuunausprojektista. Tuskin sentään piruuttaan hukkasi…jos hukkasi, jos emäntä oli kuitenkin itse laittanut muualle kuin muisti? Koko ajan ainakin minun korvaani särähti kissan syyllistäminen. Varmasti Pirjo muutaman kerran itsekin huomasi, mitä tuli vlogissa puhuneeksi, niin sitten alkoi lässytys, jolla puhuu eläimille, että kyllä Vili-kissallakin hyviä puolia on, no takuulla on. Sitten Vili karkasi. Eläin olisi pitänyt heti loukuttaa ja alkaa miettiä, olisiko joku muu paikka tuollaiselle aralle kissalle parempi, mutta ei, päiväkausia Pirjo-Hannele todisteli, että kyllä kissa pärjää. Oli näkevinään milloin mitäkin merkkejä kissasta. Milloin oli karvaa siellä ja täällä, milloin oli käynyt syömässä , vaikka se oli hyvinkin saattanut olla naapurin kissa tai oma Jesse. Sitten kun tuli vähän nuuskaa vlogissa, niin alkoi tapahtua. Ensin tuli vlogia, että kissa nähty siellä ja täällä, varmaan olikin, koska arka kissa, jos oli hengissä, niin pysyi lähellä tuttuja tuoksuja. Tämän jälkeen vasta kisu otettiin kiinni. Nyt on sitten lässynlässyn vlogia, ihanasta ja kaikille rakkaasta Vilistä. Haiskahtaa kyllä vahvasti emännän valkopesulta. Seuraajaat peesaavat, että pidä, Pirjokulta se Vili, älä anna pois 😫. Minun mielestäni tuollaisen haastavan kissan paikka on jossain muualla. Ei ole kivaa kissallekaan, jos muut eläimet eivät sitä hyväksy, vaikka itse yrittää tehdä tuttavuutta. Stressihän siitä eläimelle tulee. Kissa on myös älykäs eläin, huomaa kyllä ihan varmasti, jos emäntä rakastaa ja hyysää muita kotieläimiään enemmän. Pirjo Hannele kohtelee hyvin eläimiään, Vili- kissaakin varmasti niin hyvin kuin osasi, mutta kissa poikkesi muista ja on ehkä liian haastava Pirjon kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kommenttini myös kertoo ehkä ” mielestäsi” itsestäni, mutta minua häiritsi se, kun PH otti villihkön Vili-kissan. Katsokaa PH:n vlogeja sen jälkeen, niin en puhu pas*aa. Vili- kissa vaikutti alusta asti olevan iso huti, Pirjon ja kultapalleroiden, koira ja kaksi kissaa, lisänä. Kompensoiko Pirjo Hannele Veronoca koiransa poismenoa liian hätäisesti ottamalla vähän vaikean Vili-kissan perheeseen. Vili alkoi saada pikkuhiljaa, ainakin minun mielestäni, pientä piruilua milloin mistäkin. Matot olivat Vilin jälkeen syltyssä, leikit raisuja, muut elikot eivät hyväksyneet Viliä, joten tämä raukka asui yläkerrassa, välillä kävi alhaalla, mutta huomasi varmaan, että hyvä olla itselle pois silmistä.
        Ruuvitkin, sanoi Pirjo-Hannele, kissaraukan vieneen emämmän tuunausprojektista. Tuskin sentään piruuttaan hukkasi…jos hukkasi, jos emäntä oli kuitenkin itse laittanut muualle kuin muisti? Koko ajan ainakin minun korvaani särähti kissan syyllistäminen. Varmasti Pirjo muutaman kerran itsekin huomasi, mitä tuli vlogissa puhuneeksi, niin sitten alkoi lässytys, jolla puhuu eläimille, että kyllä Vili-kissallakin hyviä puolia on, no takuulla on. Sitten Vili karkasi. Eläin olisi pitänyt heti loukuttaa ja alkaa miettiä, olisiko joku muu paikka tuollaiselle aralle kissalle parempi, mutta ei, päiväkausia Pirjo-Hannele todisteli, että kyllä kissa pärjää. Oli näkevinään milloin mitäkin merkkejä kissasta. Milloin oli karvaa siellä ja täällä, milloin oli käynyt syömässä , vaikka se oli hyvinkin saattanut olla naapurin kissa tai oma Jesse. Sitten kun tuli vähän nuuskaa vlogissa, niin alkoi tapahtua. Ensin tuli vlogia, että kissa nähty siellä ja täällä, varmaan olikin, koska arka kissa, jos oli hengissä, niin pysyi lähellä tuttuja tuoksuja. Tämän jälkeen vasta kisu otettiin kiinni. Nyt on sitten lässynlässyn vlogia, ihanasta ja kaikille rakkaasta Vilistä. Haiskahtaa kyllä vahvasti emännän valkopesulta. Seuraajaat peesaavat, että pidä, Pirjokulta se Vili, älä anna pois 😫. Minun mielestäni tuollaisen haastavan kissan paikka on jossain muualla. Ei ole kivaa kissallekaan, jos muut eläimet eivät sitä hyväksy, vaikka itse yrittää tehdä tuttavuutta. Stressihän siitä eläimelle tulee. Kissa on myös älykäs eläin, huomaa kyllä ihan varmasti, jos emäntä rakastaa ja hyysää muita kotieläimiään enemmän. Pirjo Hannele kohtelee hyvin eläimiään, Vili- kissaakin varmasti niin hyvin kuin osasi, mutta kissa poikkesi muista ja on ehkä liian haastava Pirjon kotiin.

        Lisään vielä, että PH:lla oli jo yksi vaikeahko ja arka Elsa-kissa ennen Vilin tuloa, joten hälytyskellojen olisi pitänyt soida, ettei kaksi arkaa ja mahdollisesti ennen Pirjolle tuloa, kaltoinkohdeltua kissaa, mahdu samaan huusholliin.


    • Anonyymi

      Juttukavereita ainakin riittää.

    • Anonyymi

      Tukkiautoistakin olisi mukava tarinaa kuulla.

      • Anonyymi

        Nii moottorremontista vaekka.


    • Anonyymi

      Ehdottamasti tarina tukkiauton kyydistä lapsena pitää kuulla, tortut syrjään vähäksi aikaa.
      Kaikki pienenä koettu vaikuttaa ihmisen elämään hautaan asti ja oman isän tukkiauton kyydissä oleminen hyvinkin synnyttää eufoorisen kaiken yläpuolella olemisen tunteen pienen ihmisalun päähän.
      Tuo kaikki tavallisen rahvaan yläpuolella oleminen kuuluu kyllä ph:n videoilla.
      Kommentti kentän kehujat ja kiittelijät tuskin ovat tukkiauton kyydissä olleet, tai ainakaan kehujien ja kiittelijöiden isällä ei ole tukkiautoa ollut.

      Iso tukkiauto oman kodin pienellä pihalla on varmasti vaikuttava ja komea mieleen painuva näky.
      Niin oli myös kaikki kiilto ja komeus vauraan maatilan avaralla lähes kylän kokoisella pihalla niin vaikuttava, että täytyi ihan nipistää käsivarresta onko tämä unta ja voiko kaikki tämä komeus olla minun minun minun minun minun minun.......

    • Anonyymi

      Yhdeksän Taavettia pihalla
      iho ihan kananlihalla
      oli mulla pienellä poijjalla.....

    • Anonyymi

      Tuusniemen tubettajat ovat kaikki yksinäisiä erakkoja, joilla vanhuus syrjäkylän mökissä kolkuttelee ovea.

    • Anonyymi

      P-H on ihrakasa.

      • Anonyymi

        Sen verran kommentoin, että tuo rasvainen ja kermainen ruoanlaitto on karannut käsistä. Koko talvi on ollut sellainen leipomis/ruanlaitto painotteinen. Eikös Pirjo ole selkäsairas? Olisi varmaan kiva muillekin selkänsä kanssa ongelmaisille tulla vaikka vlogia, miten Pirjo kuntouttaa selkäänsä kotona. Lääkäriltä on varmaan saatu kattavat ohjeet? Tietysti on kiva, kun alkaa pihahommat kevään ja kesän tullessa, mutta niihinkin voisi jotain uutta keksiä. Nuo autoajeluvlogit sillointällöin on ok, mutta niitä tulee ihan liikaa. Pirjo Hannelella on hyvä ulosanti ja hän on varmasti hyvä keskustelija, että siinä asiassa olen samaa mieltä yhden kommentoijan kanssa, että jotain yhteistä tekemistä olisi kiva nähdä hänelle tuttujen vlogistien kanssa. Itse lopetin vlogin tilaamisen, huomasin että en aina viitsinyt katsoa edes loppuun. Alkoi olla niin sitä ja samaa. Niin, ja Viliä kävi sääliksi.


    • Anonyymi

      Kärki märkänä seurataan.

      • Anonyymi

        Jaahas


    • Anonyymi

      Hypitään sinne tänne kaappi maalauksessa ja puhutaan höpöjä värisevällä äänellä. Milloin ollaan taustassa milloin pohjassa sekä taas taustassa. Ei mikään ole hänelle todellista.

    • Anonyymi

      "Kommenttien tiheys kertoo kaiken itsestäsi."

      Niin kertookin, huomasin siellä kylän jalkapallokentällä kuinka leuhka olin ollut, samanlainen leuhka kuin tämän ajan tubettajat.

      • Anonyymi

        Kyllä P:n vlogitkin kertovat ihan hänestä itsestään. Tylsiä nykyään 🤔. Fiksuakaan arvostelua tai mielipidettä ei kestä. Omiansa vain.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten oikein lihavan ihmisen kanssa voisi olla sukupuoliyhdynnässä? Vai onko tälläisessa seurustelusuhteessa tää yhdyntähomma sivuutettava? Kyyrpa se reijjaassaa oo..ooon.

      • Anonyymi

        Takaapäin kai väkäleuankin pitäis pukittaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä suuria suustaan ovat.

    • Anonyymi

      Kiitos. Ymmärsin ton vihjeen. Jos alapääaeksi on haastavaa fyysisesti niin tyydyttävään lopputulokseen voi päästä myös oraalisin toiminnoin.

      • Anonyymi

        Juu, ja kaalimato.comista saa tarvikkeet, jos noin haastavaa on alakerrassa…


    • Anonyymi

      Google on semmoinen, kun katsot pari kertaa maaseudun pöljän lataaman kaupallistetun videon Youtubesta niin pian ehdotuksia uusista maaseudun pöljistä alkaa tulemaan näytölle solkenaan.

      • Anonyymi

        Sehän on sulle taivas,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sulle taivas,

        "Sehän on sulle taivas,"

        Se on sinun taivas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sehän on sulle taivas,"

        Se on sinun taivas.

        Se on meidän kaikkien taivas johon me kaikki mennään sitten kun on sen aika


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eläimiä keräilevä torttumaakari. Voin ja kerman suurkuluttaja. Tolkku pitäis olla joka asiassa..

      • Anonyymi

        Metsa manilla tahtoo sitä veiliä tulla joka asiassa. Ottaa tästä ph dublosta emännän tuloo mega veili josta ei toivu ikinä.


    • Anonyymi

      Katsojalukujen takia ois kannattava liitto. Alkas tulla torttua pirttiin.

      • Anonyymi

        Joko oletta torttuloista katteellisia?


    • Anonyymi

      Saisi jo lopettaa jos jatkaa tuolla voilla ja sokerilla mässäilyä.Luulisi että " sairaanhoitajana " olisi kiinnostunut omasta terveydestään.
      Kuka sitä elukka laumaa hoitaa kun sairastuu.
      Lopetin katselun,etoamaan alkoi se mässäily.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pyh. tälle mummolle ei saa laittaa palautetta.

      • Anonyymi

        Ei sen videoita pysty kattomaan. Sairaalloisen lihava ihminen ahmii järkyttävät määrät herkkuleivonnaisia ja epäterveellisiä ruokia. Videoilla ääni on alakuloinen ja huokailee jos ei haukottele. Ääni on kuin olisi itkuun purskahtamaisillaan. Ulkoilemista on muutama metri roskalaatikolle ja takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen videoita pysty kattomaan. Sairaalloisen lihava ihminen ahmii järkyttävät määrät herkkuleivonnaisia ja epäterveellisiä ruokia. Videoilla ääni on alakuloinen ja huokailee jos ei haukottele. Ääni on kuin olisi itkuun purskahtamaisillaan. Ulkoilemista on muutama metri roskalaatikolle ja takaisin.

        Samaa mieltä. Ihan hirvee turbo ja kanavan tunnuskuva varmaan rippikoulukuva tms. .

        Kiertäkää kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen videoita pysty kattomaan. Sairaalloisen lihava ihminen ahmii järkyttävät määrät herkkuleivonnaisia ja epäterveellisiä ruokia. Videoilla ääni on alakuloinen ja huokailee jos ei haukottele. Ääni on kuin olisi itkuun purskahtamaisillaan. Ulkoilemista on muutama metri roskalaatikolle ja takaisin.

        Heti suuttua möksähtää jos ei kommentoija torttua kehu kupsakkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti suuttua möksähtää jos ei kommentoija torttua kehu kupsakkaaksi.

        Kova on veilejään selittelemään. Selittää velatkin saataviks.i


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onpas PH supistellut tuotantoaan.

    • Anonyymi

      Katsoin 12.5. pitkästä aikaa hänen kauppaostoksiaan.
      Kertoi, että pitäisi riittää viikoksi.

      Mihin yksi ihminen tarvitsee tuollaisen ruokamäärän? Itselleni riittäisi sama määrä kuukaudeksi ja pakkokin, koska ei ole varaakaan.

      Valmispuuro 2 euroa, kun samalla hinnalla saa 500 g ja mikrossa tulee kahdessa minuutissa, annoksen hinnaksi 0,30 senttiä/annos.

      En tajua.

    • Anonyymi

      Rahalla saa valmista.

    • Anonyymi

      P-h vetää 4 henkisen perheen safkat. Selittelee usein vievänsä työkavereille. Herkku/sokeri riippuvuus??

    • Anonyymi

      Terveen merkki kun ruoka maistuu,syökää hyvin.

    • Anonyymi

      Sairaan merkki jos syö liikaa. Tubettajat kuten pipe, metsämän, turaukko ja mummo ja heidän poikansa savon turaukko, hampaatonläski yms yms. Kaikki reippaasti ylipainoa. Katsokaapa niitten ostoskassivideoita. Miten paljon ihminen voi tunkea evästä sisäänsä??

    • Anonyymi

      Joo just. Ite nyt 2 ja puol viikkua syömätä ja lääkäri laitto etiäpäin koska kertoo sairauesta jos ruoka ei maistu.

      • Anonyymi

        Hermoissa vika jos ei pysty kahta viikkoa olemaan syömättä sano lääkäri !


    • Anonyymi

      Savossa vauraus on myös syömistä. Kun on massia niin syödään masut täyteen ja vähän yli. Pipe on kyllä ihan kauhee. Menee vielä nokilleen kun ei nää ees varpaitaan ja paino on etupuolella muutenkin.

    • Anonyymi

      P-h:n herkkupersous johtunee miehen puutteesta? Korvaa herkuttelemalla esim. Metsamanin puutteen. Jos metsaman tyydyttäis tarpeita niin ei varmaan söis niin paljua.

    • Anonyymi

      Suomessa taitaa olla aika paljon enemmän ylipainoisia kun alipainoisia. Laihuus ei sinällään ole sairaus. Ylipaino sitävastoin on syy hyvin moneen sairauteen.

      • Anonyymi

        Liiallinen ylipaino on erillinen sairaus. Noin 20% sairaalloisen lihavista kokee äkkikuoleman. Pipe on hoitaja ja sanoo, että hänellä ei ole sairautta, kolesteroli tai sokerit ei ole koholla. Mitähän koulua on käynyt, ei tuon sanomisiin kannata luottaa. Liiallinen lihavuus ON sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiallinen ylipaino on erillinen sairaus. Noin 20% sairaalloisen lihavista kokee äkkikuoleman. Pipe on hoitaja ja sanoo, että hänellä ei ole sairautta, kolesteroli tai sokerit ei ole koholla. Mitähän koulua on käynyt, ei tuon sanomisiin kannata luottaa. Liiallinen lihavuus ON sairaus.

        "Kiitos Äitini luona kävinpäivää viettämässä, on onni, kun voi vielä halata, jutella ja juoda kakkukahvit yhdessä. Vielä se minullakin ne päivät koittaa,että haudalle kukkia viedään ja hiljennytään muistojen äärelle"

        Pirren kirjoittamaa tekstiä metsämanin äitienpäivä videon kommentti kentältä.


    • Anonyymi

      Kirjoittaa metsämanin äitienpäivä videon kommentti kentällä kuinka itsekin pääsee pian viemään kukkia äitinsä haudalle.

      Kuka meistä tietää milloin täältä lähdetään ja missä järjestyksessä.

    • Anonyymi

      Kuka meistä voi etukäteen päättää kenen haudalle kukkia viedään, paitsi Pirre?

      • Anonyymi

        Pirre kuuluu niihin jotka tietää kaiken kaikesta. Aina.


    • Anonyymi

      Saattaa läheisen kuolema olla ilonkin päivä jos lähtijä jättää perilliselle muhkean pankkitilin ja muuta mukavaa.
      Toisena tietenkin haudalle kukkien viejän kannalta on helpotus kun yksi huoli elämästä katoaa.
      Lähtijän kannalta helpotus on suuri jos elämä muutenkin on ollut yksinäisyyttä, tuskaa ja kipua.

    • Anonyymi

      Outoa että 6kymppinen puhuu koko ajan omasta äidistään. Luulis että hänen luokse tulee lapset ja lapsenlapset käymään ja sillä tavalla äitienpäivää vietettäisiin.

      • Anonyymi

        Suhde äitiin vaikuttaa tiedostamattomana tai tietoisena läpi elämän: pohdimme, hyväksyykö äiti minut ja toimintatapani? Äitisuhdetta ei voi vältellä tai paeta, vaan se on käsiteltävä jossakin vaiheessa osana omaa kasvamista.

        Tyttären suhde äitiin on keskeinen, koska äidit valtaosin vastaavat edelleen lastensa kasvatuksesta. Ei liene sattumaa, että kulttuurissamme ovat edelleen yleisiä kiltin tytön ja suorittajan roolit. Liioiteltu vastuunkanto ja vahvuus ovat useille suomalaisille naisille tyypillisiä toimintatapoja. Nainen tukahduttaa omat tunteensa (erityisesti kielteiset) ja tarpeensa, mikä puolestaan tuottaa naiselle sisäistä pahaa oloa ja vaikuttaa tämän arkeen monin eri tavoin.

        Ja sitten reilusti grillimakkaraa + kääretorttua. Limppari on hyvä ruokajuoma.


    • Anonyymi

      Jos.olisi viriili miehenpuolikas sängyssä peuhaamassa,niin vähemmän hukuttaisi puutetta sokerileivonnaisiin ja muihin makeisiin.

    • Anonyymi

      Ja vähän suolasta kinkkupiirakkaa päälle. Nami! Mahan viereen hyvä köllähtää.

    • Anonyymi

      Pirrekin on kiva seurattava.

    • Anonyymi

      Savolainen perinneherkku ripsipiirakka on vähän karjalanpiirakan näköinen.......

      Karjalanpiirakoita voi viedä niinkuin viestinä että ois muutakin.....

    • Anonyymi

      Minkäs viestin se antaa jos vie lihakukon postilootaan?

      • Anonyymi

        Ei lihakukko mahdu postilaatikkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lihakukko mahdu postilaatikkoon

        Mahtuu jos on pienemp ja isomma voep polokasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuu jos on pienemp ja isomma voep polokasta.

        Niin juu


    • Anonyymi

      Kuka teki töitä feikki ämylin tontilla. Itse ei joutanut kuin elikoita rapsuttelemaan ja valittamaan. Kaikkea sitä suolletaan.

    • Anonyymi

      Kukahan se on kun esittää sitä Pirjo Hannele-hahmoa. Onkohan yhtä pullee reaalimaailmassa eli oikeesti vai onko täytteitä?

    • Anonyymi

      Varmaan otettu peppu silarit ainaki.

    • Anonyymi

      Hirveen etupainoinen? Sais esitellä ittens videolla paremmin.

      Metsamanikin näyttää lähes kaiken ja varsinkin lärvi on suurimman osan aikaa näytillä tai ainakin oli kun en ole juurikaan vuoteen sitä mm sontaa katellut. Meni jäsenyysrahat hukkaan. Perun myös facebook-jäsenyyden. . En lähde Metsamanin lynkkausporukoihin savustamaan ketään!

    • Anonyymi

      Suomalaisen maaseudun väeltä on loppunut omaa yhteiskuntaa hyödyttävä tekeminen.

      Tuskin milloinkaan tämä vanha totuus on osunut oikempaan kuin tänään:
      "Joutilaalla jottaen"

    • Anonyymi

      Kiitos kuiten kun seuraatte kaikki,se on tärkeintä.

      • Anonyymi

        Juu


      • Anonyymi

        Niin seurataan. Sen takia meillä on oikeus täällä juoruta mitä sattuu ja huvittaa. Tehän olette jo rahanne saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin seurataan. Sen takia meillä on oikeus täällä juoruta mitä sattuu ja huvittaa. Tehän olette jo rahanne saaneet.

        Ei ehkä kaikki oo saaneet


    • Anonyymi

      Taitaa olla aika yksinäinen ihminen ilman sitä hoilotusseuraa, ei ole edes lauluääntä, aivan kuin mies mörisee. Sääliksi käy kun yrittää jotenki n esiintyä ystävälllisenä uskovanaisena tyrkyttämällä työtovereilleen tuotoksiaan mutta kertonee jotenkin henkilön omasta heikosta ehkä epävakaasta henkisestä voinnista, ei kestä negatiivista palautetta, uhittelee että estää tällaiset kommentoijat, haukkuu mielenvikaiseksi ellei ole hänen kanssaan samaa mieltä, aggressiivinen, miten voi hoitaa luotettavasti ja turvallisesti ketään omaamalla tuollaisen mielenlaadun. Eikö ne jo kunnassa kiinnitä huomiota tuohon henkiseen vointiin. Fyysisestä voinnista puhumattakaan, kädet näyttävät valtavilta, miten lienee muu, ylipainoa valtavasti? Tiedä häntä mutta säälittää koska ei taida itse ymmärtää miltä touhu näyttää.,halveksii kaikkia somessa, ei tiedä kertomansa mukaan mitään koska ei seuraa somea? Uskottavaa? käyttäytymisessä olisi paljon korjattavaa ja totta puhuen videot tylsiä, samaa jauhantaa joka kerta mielestäni. Voi voi sentään.

      • Anonyymi

        ÄLÄ KATSO JOS EI KIINNOSTA MIKÄ VITTU SULLA ON TÄNNE TULLA VALITAMAAN ETTÄ HUONO JA TYLSÄ VIDEO KATSO JOTAIN MUUTA YOUTUBE ON TÄYNNÄ ERILAISIA VIDEOITA KYLLÄ SULLE JOKU SOPIVA VIDEO LÖYTYY IHAN VARMAST!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ KATSO JOS EI KIINNOSTA MIKÄ VITTU SULLA ON TÄNNE TULLA VALITAMAAN ETTÄ HUONO JA TYLSÄ VIDEO KATSO JOTAIN MUUTA YOUTUBE ON TÄYNNÄ ERILAISIA VIDEOITA KYLLÄ SULLE JOKU SOPIVA VIDEO LÖYTYY IHAN VARMAST!!!!!!!!!!

        Hyvä, artikulaatiot kohdillaan 🥴🥴😆sivistynyt kannanotto


    • Anonyymi

      Mättöä on alkanut taas tuleen.

    • Anonyymi
      UUSI

      "ÄLÄ KATSO JOS EI KIINNOSTA MIKÄ VITTU SULLA ON TÄNNE TULLA VALITAMAAN ETTÄ HUONO JA TYLSÄ VIDEO........"

      Eikö sinun kaaliin mene, että vain se kiinnostaa mikä saa aivan tavallisen ihmistoljakkeen kuvittelemaan olevansa erikoinen ja käyttäytymään Youtubessa kuin olisi kuninkaiden sukua.

      Vittu joku netistä kopioitu torttu ohje, puiden pilkkominen ja kissalle lässyttäminen ei ole erityistaitoja vaativaa, sitä osaa tehdä kaikki.

    • Anonyymi
      UUSI

      Suurin syy kantaa ottavaksi tubettajaksi ajautuvissa taitaa olla oikeiden ystävien ja hyvien ihmissuhteiden puute.
      On ryssitty jo nuorena asiat niin ettei tuoleja ole ympärille jäänyt.

    • Anonyymi
      UUSI

      Youtubeen pystyy lataamaan videota ryhtymättä kenenkään kanssa turpakäräjille.

      Mutta kun kusi nousee tubettajan päähän suosio tilastoja plärätessä niin se on tavalliselle pihamaan kiertäjälle kuin nousuhumala.
      Humalainen osaa usein olla täysi mulkku kuvitellessaan olevansa jottaen.

    • Anonyymi
      UUSI

      On näitä muitakin tubettajia jotka vetävät herneet nenään jos uskaltaa olla eri mieltä ja sen ilmaista. On Sastamalan mummeli joka on aivan omaa luokkaansa, liekö kehitys jäänyt jonnekin kun tupa täynnä muumeja ja rojua, muusta puhumattakaan. On Savossakin 2-3 jotka tykkäävät kyttyrää kun joku mainitsee vaikkapa paikkojen epäsiisteyden tulevan tuotoksista esille. Siitäkös poru alkaa. Toki jokaisen koti on heille pyhä ja arka paikka arvostelulle.,lieneekö hamstraaminen syynä? Kaikilla näillä tubettajilla vaikuttaa olevan yhteistä se ettei kestetä erilaista mielipidettä kuin oma.,palautteen sietokykyä ei löydy heistä yhdeltäkään. Ihmettelenkin etteivät voi olla niin naiiveja että uskovat todella kaikkien palvovan heidän tuotoksiaan. Kauneus kun tässäkin on katsojan silmissä. Ei ole pakko tulla julkisuuteen ellei henkinen kantti sitä kestä. Aina voi lopettaa jos ei kestä kuulla aivan asiallisesti ilmaistuja ilman henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentteja.,Kertonee jo sekin jotain että onko kaikki kunnossa vai pielessä.?? Kaikki seuraajat kun eivät tahdo pahaa.,

    • Anonyymi
      UUSI

      Tubettajien kommentti kentille kirjoittelee myös koiranleukoja jotka tarkoituksella puhaltavat lisää tuulta jo ennestään tuulella käypien nuppiin.

      Iät ajat taitava lietsoja on pystynyt myymään isojen talojen isännille niin paljon roinaa, että isännille on tullut talosta lähtö.

      Eivätkä varmasti ole anteeksi hölmöiltä pyydelleet.

    • Anonyymi
      UUSI

      On meilläkin ihmetelty tätä tanttarallaa. Ois kiva kyllä nähdä livenä tää talvella makuupussissa huojuva pullero. Luulis tekevän terveysvideoita esim. painonhallinnasta. Voimistelua ja kuntoliikkeitä eri lihasryhmille.

      Rahan tienaaminen varmaan on videoinnin pontimena. Luulisi kunnan johdon hieman valvovan tällaista julkituloa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä kuntien virkasäännöissä varmaan jotain sanotaan ihmisen vapaa-ajan touhuista?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun katsoo kone ja metsämanin maaseutuelämää niin rahan tärvyytähän se on eikä minkään tuottamista.
      Savon Sanomatkin metsämanin pitää hakea joka päivä heittolaatikosta parin kilometrin päästä autolla kun se lehti on sinne Kuopiosta autolla tuotu.
      Neljä kilometriä turhaa ajoa ajattaa joka päivä yksi sanomalehti!

      Aivan hyvin maaseudun ukot voisivat asua kirkonkylällä kerrostalossa, olisi myös toisistaan toisilleen seuraa.
      Nyt ukkojen talvi kuluu pihamaita ja pihateitä auratessa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin, ja kömmänöiden katoilta imekettä lapioimassa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tienaamista kotipihoilla.voittaa palkkatyön.

    • Anonyymi
      UUSI

      Iso PH teki videon "rautasängystä" joka kestää kun lemppaa pois entisen alustan joka murtunut keskeltä jyystäessä. Uusi pohja tulee säleistä, vai olikos se lankusta, kenties.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      629
      20583
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      103
      17356
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      393
      9610
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      106
      7874
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      24
      5307
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      235
      4724
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      135
      2513
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1575
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      115
      1520
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      39
      1330
    Aihe