Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pattayan matkaillun pääaiheita.

Matkapuhelimien tasokkuus, niiden hinta ja mistä ostettu, sekä minä vuonna.

Eri matkapuhelimissa olevien kameroiden taso ja niissä olevat tietoteknilliset ominaisuudet.

Matkapuhelimella valokuvaavan henkilön käden vakaus, vapinan taso ja horisonttaalinen asento.

Ruokailut, missä, miten, mihin aikaan, hinta, miten kuvattu ja millä kuvattu, mitä ruoka-annos sisältää, mikä on sen thaimaalainen nimi, sekä sen ravintoarvot.

Kotigrillit, niiden toimintaperiaate ja hinta.

Matkailijan nykyiset ja tulevat matkakumppanit, sekä mistä ja miten, millä hintaa väliaikainen matkakumppani on hankittu, sekä mitä rihkamaa hänelle on ostettu.

Kielitaidot Suomi, Thai ja Apinankieli.

Matkailijan oma keho, sen puoleensa vetävyys, terveys, voima, paino ja pituus, sekä ikä.

Majoitus, sen tähtiluokitus, triptrap-arvostelut, hinta, valokuvanäkymät läävän parvekkeelta.

Ajoneuvot, taxi, bussit, mobedi ja vuokra-auto, sekä niiden hinnat.

Omakuvat omasta mielestä, sekä perillisten valokuvien julkaisu ja heidän elämien selostus pähkinänkuoressa.

Omien ja toisten vaimojen laatuarvostelut, sekä heidän vaatetukset arkena ja juhlassa.

Matkailijan oma vaatetus laatu- ja hintatietoineen.

Mitä matkailija on tehnyt, mitä matkailija tekee, sekä mitä matkailija tekee seuraavaksi.

Mitä matkailija tekee kun saavuttaa eläkeiän ja mikä on tuolloin matkailijan taloudellinen tilanne.

Kaikenkattavasti mitä matkailija tietää OIKEASTA THAIMAASTA ja mitä Thaimaassa asuvat ei tiedä OIKEASTA THAIMAASTA.

25

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täydennän aloituksen puutteita seuraavasti:

      Luonnollisesti kielitaitoon kuuluu myös rallienglanti.

      Seksuaaliset suuntautumiset, seksuaaliset kyvyt ja testojen taso.

      Päiväohjelmien julkaisu aamulenkkeilystä lukien.

      Mitä Numba on tehnyt ja mitä Numba ei ole tehnyt, mitä Numba tekee ja mitä ei tee, mitä Numba tulee tekemään ja mitä ei tule tekemään.

      Sama kuin edellä, mutta minä tähtäimessä, lisäyksellä että olenko minä olemassa tai en ole olemassa ja jos en ole olemassa niin missä olen ja mitä teen, mutta jos olenkin olemassa, niin missä olen ja mitä teen.

    • Anteeksi nöyrästi vielä tämä, että luonnollisestihan vakavin matkailuaihe on se, että Pattayan Rakkaan vankka mielipide on se, että hänelle kaikki on vapaata riistaa ja että hänellä on oikeus lainsäädännöstä huolimatta mihin tahansa tekoihin, koska hän on ihmisenä ylitse kaikkien muiden.

    • Anonyymi

      Deliriumia pukkaa näköjään Senssulla päälle. Se ei ole leikin asia. Viinanjuontia ei saisi lopettaa kerralla, sanovat lääkärit. Delirium on hengenvaarallinen tila.
      Xiaomi 13 Pro mies on valokuvauksen mestareita ja päivittäin pakkaa ruokakuviaan ja kuvaa pensaasta tänne erilaisilla asetuksilla ja mainitsee niiden olevan parhaita kuvia parhaalla kännykällä parhaista annoksista mitä Thaimaasta löytyy, matkustelee bussilla, arvostelee paidat, melonit ja ananakset kertoen omaavansa melonikokemusta ja ananaskokemusta. Ei jää turisteilla kuin suu auki silkasta kunnioituksesta.

      • Anonyymi

        Harmiksi vaan se Xiaomi on piraatti. Thaikut on sen verran rehtejä että myyvätkin sen piraattina, hintaa on sellaiset 2700 paateroa.


    • Anonyymi

      Tulee taas kyrvånsyylåltå puolimetrisiä kovassa yksinäisyydessä, sairaseläkettä odotellessa kädet vapisten. Puolimetrinen aloitus ja siihen sitten itse itselleen vastaten, näin se viikko yksinäisyydessä alkaa.

    • Anonyymi

      Rakkaiden palstamatkailun luonne saanut uusia piirteitä.

      On loppunut päivittäiset mollausvalokuvien julkaisut.

      Ei enää opasteta suurella tietämyksellä, että Suomessa tutkitaan ainoastaan mielenkiintoiset rikokset.

      On loppunut Korealaisten ja heidän äitinsä kuvien julkaisu.

      Ei ole kuvattuna enää avomeba siellä, avomeba tuolla, ei Ducaa, ei edes mobedia tai polkupyörää passinkansilla.

      Mahtaako syy moiseen olla että linkkiantenni josta postaukset on internettiin ladattu, on seudulla jossa ei ole muuta asumusta kuin thaimaalaisia perinteisiä taloja, joiden laatutaso on oikeassa Thaimaassa keskivertolaatutasoa.

      • Anonyymi

        Pärräsitkö taas ripulipasaset kellohameeseen vai mikä herätti?


      • Anonyymi

        Kaksi 2010/laifila on sama henkilö se on todistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi 2010/laifila on sama henkilö se on todistettu.

        Siis kaksikkoyksikkö, eikä yksikkökaksikko.


      • Anonyymi

        Jos et ota minuun yhteyttä se on sitten sinun ongelmasi, sinä olet nalkissa joka tapauksessa, sinun edunmukaista ei ole se että saan tuomion käteeni, sinun kirjoituksista ja kuvista kertyy melkoinen dokumentti, josta monet on varmasti kiinnostuneita. Ja muista että velat on aina maksettava tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ota minuun yhteyttä se on sitten sinun ongelmasi, sinä olet nalkissa joka tapauksessa, sinun edunmukaista ei ole se että saan tuomion käteeni, sinun kirjoituksista ja kuvista kertyy melkoinen dokumentti, josta monet on varmasti kiinnostuneita. Ja muista että velat on aina maksettava tavalla tai toisella.

        Kuten sanoin olen tehnyt 2010 ja laiffilasta 9.1.2024 rikosilmoituksen, johon liitin kaikki kuvat ja pahimmat herjaviestit, asianomistajia on neljä, esitutkinta on päättynyt ja ainakin osa kuvista ja herjaviesteistä on lähetetty samasta thaimaan teleoperaattorin osoitteesta, eli 2010 ja laiffila on sama henkilö... Tosin olen epäillyt jo varsin kauan, sillä ei ole väliä kuka on kuvan tehnyt mutta sillä on kuka sen on aijannut palstalle, esitutkinta on suoritettu, sekä tutkinta on keskeytetty toistaiseksi, suomen poliisi pyytää virka-apua thaimaan poliisilta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin olen tehnyt 2010 ja laiffilasta 9.1.2024 rikosilmoituksen, johon liitin kaikki kuvat ja pahimmat herjaviestit, asianomistajia on neljä, esitutkinta on päättynyt ja ainakin osa kuvista ja herjaviesteistä on lähetetty samasta thaimaan teleoperaattorin osoitteesta, eli 2010 ja laiffila on sama henkilö... Tosin olen epäillyt jo varsin kauan, sillä ei ole väliä kuka on kuvan tehnyt mutta sillä on kuka sen on aijannut palstalle, esitutkinta on suoritettu, sekä tutkinta on keskeytetty toistaiseksi, suomen poliisi pyytää virka-apua thaimaan poliisilta...

        No se on Puppe tässä pitkästä aikaa bingo bango bongo.
        Puppe on Pippelistä ohjeistanut mieheksi mutta Pippe on tahtonut pysyä naisena.
        Pippelinen on myös musikaalinen ja sanoittaa uudelleen kappaleita.
        Kisu ja Misu ehdotti että Pippe voisi sanoittaa uudelleen seuraavan nimikkolaulun uudelleen itselleen sopivaksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=2dcYrG6CRi4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin olen tehnyt 2010 ja laiffilasta 9.1.2024 rikosilmoituksen, johon liitin kaikki kuvat ja pahimmat herjaviestit, asianomistajia on neljä, esitutkinta on päättynyt ja ainakin osa kuvista ja herjaviesteistä on lähetetty samasta thaimaan teleoperaattorin osoitteesta, eli 2010 ja laiffila on sama henkilö... Tosin olen epäillyt jo varsin kauan, sillä ei ole väliä kuka on kuvan tehnyt mutta sillä on kuka sen on aijannut palstalle, esitutkinta on suoritettu, sekä tutkinta on keskeytetty toistaiseksi, suomen poliisi pyytää virka-apua thaimaan poliisilta...

        Niin ja asiaa tutkii myös KGB, CIA ja SUPO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on Puppe tässä pitkästä aikaa bingo bango bongo.
        Puppe on Pippelistä ohjeistanut mieheksi mutta Pippe on tahtonut pysyä naisena.
        Pippelinen on myös musikaalinen ja sanoittaa uudelleen kappaleita.
        Kisu ja Misu ehdotti että Pippe voisi sanoittaa uudelleen seuraavan nimikkolaulun uudelleen itselleen sopivaksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=2dcYrG6CRi4

        Puppe ohjeistaa Pippelistä vielä viimeisen kerran, tosin turhaan, mutta muistuttaa Pippeä että on sanonta itku pitkästä ilosta.

        Tapsa on Saarikullervon aivojen luomuksia, varsin epäonnistunut sellainen. Kullervo Paskapöksy homssupoikineen olisi hänen kimpussaan noin 25 tuntia vuorokaudesta, ellei se olisi hän itse.

        Kaikki Tapsan kuvat on edelleenkin netistä. Mainossivustojen kuvia ja passileimat on lainattu tai pyydetty joltakin toiselta alkoholistilta käytettäväksi satuhahmon luomiseen.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin olen tehnyt 2010 ja laiffilasta 9.1.2024 rikosilmoituksen, johon liitin kaikki kuvat ja pahimmat herjaviestit, asianomistajia on neljä, esitutkinta on päättynyt ja ainakin osa kuvista ja herjaviesteistä on lähetetty samasta thaimaan teleoperaattorin osoitteesta, eli 2010 ja laiffila on sama henkilö... Tosin olen epäillyt jo varsin kauan, sillä ei ole väliä kuka on kuvan tehnyt mutta sillä on kuka sen on aijannut palstalle, esitutkinta on suoritettu, sekä tutkinta on keskeytetty toistaiseksi, suomen poliisi pyytää virka-apua thaimaan poliisilta...

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppe ohjeistaa Pippelistä vielä viimeisen kerran, tosin turhaan, mutta muistuttaa Pippeä että on sanonta itku pitkästä ilosta.

        Tapsa on Saarikullervon aivojen luomuksia, varsin epäonnistunut sellainen. Kullervo Paskapöksy homssupoikineen olisi hänen kimpussaan noin 25 tuntia vuorokaudesta, ellei se olisi hän itse.

        Kaikki Tapsan kuvat on edelleenkin netistä. Mainossivustojen kuvia ja passileimat on lainattu tai pyydetty joltakin toiselta alkoholistilta käytettäväksi satuhahmon luomiseen.

        2010

        Pashanen poistattaa kaikki itselleen epäedulliset viestit, siksi tuo 9 euroa päivä on hyvin arka asia paksukaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pashanen poistattaa kaikki itselleen epäedulliset viestit, siksi tuo 9 euroa päivä on hyvin arka asia paksukaiselle.

        Ei tule läpi yksikään viesti. Ylläpito valinnut hienon palstavahdin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule läpi yksikään viesti. Ylläpito valinnut hienon palstavahdin.

        Laitoin asiasta postia ylemmälle taholle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pashanen poistattaa kaikki itselleen epäedulliset viestit, siksi tuo 9 euroa päivä on hyvin arka asia paksukaiselle.

        Voitko tarkentaa mikä 9 euroa, mitä se on, olen ollut 15 vuotta eläkkeellä, jonka maksaa työeläkeyhtiö joka kuukausi, olen ollut myös työssä että kertyy eläkettä, se ei kerry mitenkään muuten. Oletko jossain kuntouttavassa työtoiminnassa, siitäkö maksetaan 9 euroa päivässä, thaimaassa ei ole kuntouttavaa, joten sinun täytyy olla suomessa, ja laitosasukki ei ole kaukana, kun juttujasi hieman seurailee.. ni en oikein ymmärrä miten tätä 9 euroa on vaikea asia muutakuin kaltaisillesi.


    • Anonyymi

      Palstahäirikkö pitääö huolen siitä, että palstalle ei tule asiallisia viestejä matkailusta. Jos sattumalta joku kirjoittaa jotain asiallista niin häirikkö kyllä teilaa tämän kirjoitukset välittömästi.
      Palstahäirikkö itse kyllä kirjoittelee kaikkea sontaa palstalle käyttäen eri nimimerkkejä.

      • Anonyymi

        Juuri näin, siksipä täältä on nämä asiaa kirjoittavat kadonneet lähes kokonaan. Tästäkin asiasta mainitsin kun laitoin ylläpidolle viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, siksipä täältä on nämä asiaa kirjoittavat kadonneet lähes kokonaan. Tästäkin asiasta mainitsin kun laitoin ylläpidolle viestiä.

        Ei suinkaan hyvä rakas, kyllä täällä julkaistaan asianmukaisia kuten ....

        Saarikullervon ... Kullervo Paskapöksy homssupoikineen.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suinkaan hyvä rakas, kyllä täällä julkaistaan asianmukaisia kuten ....

        Saarikullervon ... Kullervo Paskapöksy homssupoikineen.

        2010

        Alle minuutissa poisto, kopio ja vastaus. Täyspäivätyö Arvovaltaisella Senseillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alle minuutissa poisto, kopio ja vastaus. Täyspäivätyö Arvovaltaisella Senseillä.

        Ja 9 euroa päivä, ajatella. Raharötkö.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe