Huomenta mussukat

Hyvää maanantaita ja viikonalkua. Mitä on sydämellä? ☕🐺

151

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomenta! Ei ny oikei mitää o syrämel kai. Koht kahvii 🤗

      • Niinpä. Minäkin kömmin ylös, vaikka olisi vielä nukuttanut. En meinannut saada yöllä unta millään. Tänään joutuu takaisin töihin. 😛☕


      • mustasusi kirjoitti:

        Niinpä. Minäkin kömmin ylös, vaikka olisi vielä nukuttanut. En meinannut saada yöllä unta millään. Tänään joutuu takaisin töihin. 😛☕

        Meinasinkin kysyy koska loma loppuu.
        Kömmit ylös..
        samaa aikaa kun mäkin..
        Ei meinannut tulla mullakaan uni.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Meinasinkin kysyy koska loma loppuu.
        Kömmit ylös..
        samaa aikaa kun mäkin..
        Ei meinannut tulla mullakaan uni.

        Unihäiriöt ja vaikeudet on kyllä syvältä. Vaikuttaa ihan suoraan elämän laatuun huonontavasti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Unihäiriöt ja vaikeudet on kyllä syvältä. Vaikuttaa ihan suoraan elämän laatuun huonontavasti.

        Niinhän ne vaikuttaa...
        Ja tää yksin olo ei tosiaan auta niihin.
        Monesti miettinyt miten voi olla mahdollista
        Että kun on edes virtuaali uniseuraa ni nukkuu paremmin.
        Mutta niinhän se on, kun on parempi mieli ja rauhallisempi olo nukkuukin paremmin.
        Mitra lauleskelee ja koitan miettii mitä vattua mä oikein teen asioille.
        Ja mistä mä löydän ees virtuaalityypin muualle ku palstalla.. 😪
        Sä sutinoit hehkun kans ja mä ööö niin... öisin.. 😝


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Niinhän ne vaikuttaa...
        Ja tää yksin olo ei tosiaan auta niihin.
        Monesti miettinyt miten voi olla mahdollista
        Että kun on edes virtuaali uniseuraa ni nukkuu paremmin.
        Mutta niinhän se on, kun on parempi mieli ja rauhallisempi olo nukkuukin paremmin.
        Mitra lauleskelee ja koitan miettii mitä vattua mä oikein teen asioille.
        Ja mistä mä löydän ees virtuaalityypin muualle ku palstalla.. 😪
        Sä sutinoit hehkun kans ja mä ööö niin... öisin.. 😝

        Korjaus tuohon, Minä en ajatellut mitään hehkua siinä sillon. Olin viiniä maistellut ja vähän lähti mopo käsistä. Siinä oli se mallin kuva linkissä, ja kysyin että jos tuolta näyttää niin tekisin näin ja näin. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Korjaus tuohon, Minä en ajatellut mitään hehkua siinä sillon. Olin viiniä maistellut ja vähän lähti mopo käsistä. Siinä oli se mallin kuva linkissä, ja kysyin että jos tuolta näyttää niin tekisin näin ja näin. 😅

        Juujuu 🤗
        Mä en noita ihme linkkejä availe.
        Koko NalleLamppu homma on ihan outo juttu 🤣
        Se joku on mua kutsunut hehkuksi muutamasti.
        Mä en tosiaan kutsuis itteeni mikskään hehkulampuksi,
        joku pelkkä Hehku vielä menis.
        Nalle sentään on hellyttävä nimitys.
        🥰


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Juujuu 🤗
        Mä en noita ihme linkkejä availe.
        Koko NalleLamppu homma on ihan outo juttu 🤣
        Se joku on mua kutsunut hehkuksi muutamasti.
        Mä en tosiaan kutsuis itteeni mikskään hehkulampuksi,
        joku pelkkä Hehku vielä menis.
        Nalle sentään on hellyttävä nimitys.
        🥰

        No, se on outo juttu varmasti, jos sitä ei ole ihan alusta asti ollut näkemässä, mistä se tuli ja miten se kehittyi. Tää mitä täällä nyt hoetaan, ei ole mitään sellaista mitä se oli joskus. Ne oli täällä kaikkein luetuimpia ketjuja, missä se nalle ja hehkulamppu jutteli. Itse en kyllä ymmärrä mikä niissä niin oli ihmeellistä.


      • mustasusi kirjoitti:

        No, se on outo juttu varmasti, jos sitä ei ole ihan alusta asti ollut näkemässä, mistä se tuli ja miten se kehittyi. Tää mitä täällä nyt hoetaan, ei ole mitään sellaista mitä se oli joskus. Ne oli täällä kaikkein luetuimpia ketjuja, missä se nalle ja hehkulamppu jutteli. Itse en kyllä ymmärrä mikä niissä niin oli ihmeellistä.

        Jotain oon niistä vanhoista ketjuista nähnyt.
        No onhan se hellyttävää kun toinen runoilee. 😍
        Joitain sain itsekin alku aikana täällä.
        Helpotti paljon mieltä.

        Oi olisi ihana saada runoja,
        tai tarinoita.
        Unelmia tai satuja.
        Taidankin tehdä aloituksen
        ihan varmuuden vuoksi jos ...

        Täällä on niin monia joilla on runoilua se on ihan parasta ❤❣❤
        Harmi kun ei enää näy niitä


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Jotain oon niistä vanhoista ketjuista nähnyt.
        No onhan se hellyttävää kun toinen runoilee. 😍
        Joitain sain itsekin alku aikana täällä.
        Helpotti paljon mieltä.

        Oi olisi ihana saada runoja,
        tai tarinoita.
        Unelmia tai satuja.
        Taidankin tehdä aloituksen
        ihan varmuuden vuoksi jos ...

        Täällä on niin monia joilla on runoilua se on ihan parasta ❤❣❤
        Harmi kun ei enää näy niitä

        Onhan sullakin ollut täälä halikavereita ja ties mitä kultamussukkabeibejä?


      • mustasusi kirjoitti:

        Onhan sullakin ollut täälä halikavereita ja ties mitä kultamussukkabeibejä?

        No täällä ollut juu,
        Kultamussukkabeibejä ja halikaveri.
        Onneks on ollut vaikkei oo ollutkaan kun täällä.
        Kovasti niistä on ollut iloa ja apua jaksamiseen.
        Mut kyllä se silti olis ihan himputin tärkeää kun
        olis ihan oikeassa elämässä ja ihan aidosti jollekin
        Tärkeä ja rakas..
        Kun sais niitä haleja ja muuta ihan ilman palstaa.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        No täällä ollut juu,
        Kultamussukkabeibejä ja halikaveri.
        Onneks on ollut vaikkei oo ollutkaan kun täällä.
        Kovasti niistä on ollut iloa ja apua jaksamiseen.
        Mut kyllä se silti olis ihan himputin tärkeää kun
        olis ihan oikeassa elämässä ja ihan aidosti jollekin
        Tärkeä ja rakas..
        Kun sais niitä haleja ja muuta ihan ilman palstaa.

        Näin se on, vaan kun ei elämä rullaa sillein kuin itse tykkäis..


      • mustasusi kirjoitti:

        Näin se on, vaan kun ei elämä rullaa sillein kuin itse tykkäis..

        Sepä se.. Mistä sitten saisikaan jotain tarkoituksellista..


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta ja viikkoa👩☕️

      • Kirsikkaiselle myös, hyvää huomenta ja hyvää kahvia ja hyvää viikkoa. 😊☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirsikkaiselle myös, hyvää huomenta ja hyvää kahvia ja hyvää viikkoa. 😊☕

        Kiitos👩☕️ jokos töihin menossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos👩☕️ jokos töihin menossa

        Muutaman tunnin päästä. Mitäs sää meinaat tänää?☕


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Muutaman tunnin päästä. Mitäs sää meinaat tänää?☕

        Kaverin luokse joensuuhun kun on loma👩☕️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin luokse joensuuhun kun on loma👩☕️

        Onpas se nyt mukavaa. Menetkö taas junalla? Niin ja hyvää lomaa! ☕😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onpas se nyt mukavaa. Menetkö taas junalla? Niin ja hyvää lomaa! ☕😊

        Eikö ätmin kirsikkateatteri loppunutkaan vaikka paljastui tuo(kin) omaksi hahmoksesi. Hehee oot sä säälittävä nettipedo kyllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ätmin kirsikkateatteri loppunutkaan vaikka paljastui tuo(kin) omaksi hahmoksesi. Hehee oot sä säälittävä nettipedo kyllä

        Teillä on kyllä niin lavea tuo pedomääritelmä. ikäeroa ei sais olla yhtään ja jotain mummoikäisiä vain saisin katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ätmin kirsikkateatteri loppunutkaan vaikka paljastui tuo(kin) omaksi hahmoksesi. Hehee oot sä säälittävä nettipedo kyllä

        Kateellisen kaakatuksia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teillä on kyllä niin lavea tuo pedomääritelmä. ikäeroa ei sais olla yhtään ja jotain mummoikäisiä vain saisin katsella.

        Etköhä sää kohta kattele raipen etukoukkua. Tiijät itekki että niin käy nettipedo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etköhä sää kohta kattele raipen etukoukkua. Tiijät itekki että niin käy nettipedo.

        Nähdään siellä Tuusulan asemalla vaikka tunnin päästä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Teillä on kyllä niin lavea tuo pedomääritelmä. ikäeroa ei sais olla yhtään ja jotain mummoikäisiä vain saisin katsella.

        jani muistatko mitä sä lupasit. Olla nimittelemästä 40 vuotta täyttäneitä naisia. oot jani vitun idiootti. Toivottavasti et saa ikinä naista koska heistäkin tulee mummeleita joku päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani muistatko mitä sä lupasit. Olla nimittelemästä 40 vuotta täyttäneitä naisia. oot jani vitun idiootti. Toivottavasti et saa ikinä naista koska heistäkin tulee mummeleita joku päivä.

        Enhän minä tuossa puhunut 40 vuotiaista naisista. Täällä olen pedo jonkun mielestä jos juttelen vaikka 10 vuotta nuoremman kanssa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä tuossa puhunut 40 vuotiaista naisista. Täällä olen pedo jonkun mielestä jos juttelen vaikka 10 vuotta nuoremman kanssa.

        Alkaa tää oma ikä kyllä vituttamaan ihan tosissaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onpas se nyt mukavaa. Menetkö taas junalla? Niin ja hyvää lomaa! ☕😊

        Kiitos juu junalla👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos juu junalla👩

        Monelta juna tänään lähtee? 🚂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä tuossa puhunut 40 vuotiaista naisista. Täällä olen pedo jonkun mielestä jos juttelen vaikka 10 vuotta nuoremman kanssa.

        Kuka on sanonut että sun pitäis katsella yli 70 vuotiaita naisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että sun pitäis katsella yli 70 vuotiaita naisia?

        No siltä se täällä alkaa nopeasti tuntua. Sinäkin väität, että jo 20 vuotta ikäeroa on ihan mahdottomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut että sun pitäis katsella yli 70 vuotiaita naisia?

        Koska hän on sanonut, että edes yli 30 vuoden ikäero parisuhteessa ei haittaa, olisikin kai loogista että hän katselisi 80 vuotiaita naisia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siltä se täällä alkaa nopeasti tuntua. Sinäkin väität, että jo 20 vuotta ikäeroa on ihan mahdottomuus.

        No kerro kuka sulle on sanonut että sun pitää katsoa yli 70 vuotiaita naisia. Ite olet sanonut että 30 vuotiaat alkaa olla sulle liian vanhoja. mutta hyvä että kirsin ikäset kelpaa sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kuka sulle on sanonut että sun pitää katsoa yli 70 vuotiaita naisia. Ite olet sanonut että 30 vuotiaat alkaa olla sulle liian vanhoja. mutta hyvä että kirsin ikäset kelpaa sulle.

        No ei se ihan niinkää oo oikeasti, että 30 vuotiaat olis liian vanhoja. En minä vaan ole nyt ollut ihastuneena kehenkään sellaiseen. Koita nyt se ymmärtää, että ei ihmisellä yleensä ole mielenkiintoa kuin yhteen ihmiseen kerrallaan. Ja kaikenlainen rakastumisesta ylipääseminenkin vie oman aikansa. Tällä hetkellä en edes välitä rakastua uudelleen. Ihan riittävästi oli pettymystä tuossa edellisessäkin. Minä en myöskään voi sille mitään, vanhemmat naiset eivät minua yleensä vielähätä siinä mielessä. En silti ole mikään lapsiin sekaantuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro kuka sulle on sanonut että sun pitää katsoa yli 70 vuotiaita naisia. Ite olet sanonut että 30 vuotiaat alkaa olla sulle liian vanhoja. mutta hyvä että kirsin ikäset kelpaa sulle.

        Kyllä minulle kelpaa, jos sattuu oleman sellainen pakkaus johon ihastun. Harvassa ne tuntuvat olevan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei se ihan niinkää oo oikeasti, että 30 vuotiaat olis liian vanhoja. En minä vaan ole nyt ollut ihastuneena kehenkään sellaiseen. Koita nyt se ymmärtää, että ei ihmisellä yleensä ole mielenkiintoa kuin yhteen ihmiseen kerrallaan. Ja kaikenlainen rakastumisesta ylipääseminenkin vie oman aikansa. Tällä hetkellä en edes välitä rakastua uudelleen. Ihan riittävästi oli pettymystä tuossa edellisessäkin. Minä en myöskään voi sille mitään, vanhemmat naiset eivät minua yleensä vielähätä siinä mielessä. En silti ole mikään lapsiin sekaantuja.

        Niin sä et ole päässyt Netasta yli. Miksi olet prinsessalle mustasukkanen toisista miehistä kun itse roikut vieläkin netassa kiinni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sä et ole päässyt Netasta yli. Miksi olet prinsessalle mustasukkanen toisista miehistä kun itse roikut vieläkin netassa kiinni

        Lähinnä siksi, että tulee joku random jäbä sivusta mun ketjuun, ja poimii sieltä naisen itselleen. Se sai minut tuntemaan oloni melko arvottomaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sä et ole päässyt Netasta yli. Miksi olet prinsessalle mustasukkanen toisista miehistä kun itse roikut vieläkin netassa kiinni

        Muistuttaa aina siitä, että on olemassa jotain minua parempia miehiä. Naiset eivät ole koskaan minusta kiinnostunut yhtään. Mutta en siitä heitä syytä. Olen varmaan niin aivovammanen tyyppi ettei ole mitään mahkuja kehenkään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Lähinnä siksi, että tulee joku random jäbä sivusta mun ketjuun, ja poimii sieltä naisen itselleen. Se sai minut tuntemaan oloni melko arvottomaksi.

        Miksi olet mustasukkanen jos kerta nettaa mietit ja et ole päässyt netasta yli. Et sinä prinsessaa omista etkä edes ole hänen poikaystävänsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet mustasukkanen jos kerta nettaa mietit ja et ole päässyt netasta yli. Et sinä prinsessaa omista etkä edes ole hänen poikaystävänsä

        En minä ketään omista. Eikä minusta kukaan välitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Muistuttaa aina siitä, että on olemassa jotain minua parempia miehiä. Naiset eivät ole koskaan minusta kiinnostunut yhtään. Mutta en siitä heitä syytä. Olen varmaan niin aivovammanen tyyppi ettei ole mitään mahkuja kehenkään.

        Oletko käynyt tutustuu aivovammaliiton sivuilla?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ketään omista. Eikä minusta kukaan välitä.

        älä taas ala uhriutuu kun prinsessa ei ola palstalla. Sä jani et ymmärrä että ihmisillä on oikea elämä sun nettimaailman ulkopuolella. Pakko kysyä etkö sä saanut lapsena huomiota kun oot noin huomion hakuinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä taas ala uhriutuu kun prinsessa ei ola palstalla. Sä jani et ymmärrä että ihmisillä on oikea elämä sun nettimaailman ulkopuolella. Pakko kysyä etkö sä saanut lapsena huomiota kun oot noin huomion hakuinen.

        Ei tämä nyt liity prinsessaan ollenkaan. Hänellä on ihan täysi vapaus täällä jutella ja olla kaveri kelle vaan, ja saa rakastua ja olla kenen kanssa tahtoo.
        Mutta aina on joku äijä kiilaamassa ja poimimassa minun nenän edestä kaikki naiset.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei tämä nyt liity prinsessaan ollenkaan. Hänellä on ihan täysi vapaus täällä jutella ja olla kaveri kelle vaan, ja saa rakastua ja olla kenen kanssa tahtoo.
        Mutta aina on joku äijä kiilaamassa ja poimimassa minun nenän edestä kaikki naiset.

        Ei pelkästään täällä, vaan ihan joka paikassa muuallakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tämä nyt liity prinsessaan ollenkaan. Hänellä on ihan täysi vapaus täällä jutella ja olla kaveri kelle vaan, ja saa rakastua ja olla kenen kanssa tahtoo.
        Mutta aina on joku äijä kiilaamassa ja poimimassa minun nenän edestä kaikki naiset.

        ite oot sanonut että prinsessa asuu liian kaukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ite oot sanonut että prinsessa asuu liian kaukana.

        Sillä nyt ole tässä merkitystä. Minä olen yrittänyt aiemmin tavatakin häntä ihan vaan kaveruusmielessä. Ei etäisyydet mitään meinaa. Kyllä voin oikeasti mielenkiintoisen ihmisen luo ajaa vaikka Ouluun asti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sillä nyt ole tässä merkitystä. Minä olen yrittänyt aiemmin tavatakin häntä ihan vaan kaveruusmielessä. Ei etäisyydet mitään meinaa. Kyllä voin oikeasti mielenkiintoisen ihmisen luo ajaa vaikka Ouluun asti.

        Mutta prinsessa ei halua nähdä sua. Koita kestää se ettet ole niin mielenkiintoinen. Pelkkä palstalla kahvin juominen ei ole syy nähdä toista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Monelta juna tänään lähtee? 🚂

        Ai en huomannut tätä 18:07👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai en huomannut tätä 18:07👩

        Mä oon nyt loppuillan töissä. 🌆


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nähdään siellä Tuusulan asemalla vaikka tunnin päästä.

        Sanos viikonlopuksi joku paikka ja aika niin onnistuu kyllä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä oon nyt loppuillan töissä. 🌆

        Antoisaa työiltaa👩🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antoisaa työiltaa👩🤣

        Lol 🫠


    • Anonyymi

      En kelpaa sille miehelle eikä hän halua kohdata minua. Olisi hän muuten tämän vuoden aikana tehnyt asioita mitkä olisi edistänyt meidän kohtaamista.

      • Oletteko vielä ollut yhteydessä eilisen jälkeen? Vai tuliko nää ajatukset sulle jostain nyt? Hän on kertonut olevansa tyytyväinen suhteeseensa, niin ehkä se on syy, miksi ei uskaltanut lähteä sinua kohtaamaan?


      • Ymmärrän kyllä, että sinusta tuntuu nyt todella pahalta ja olet pettynyt ja turhautunut tilanteeseen. Sun pitää koittaa keskittyä sun omaan hyvinvointiin. Sulle ei enää pelkkä nettituttavuus hänen kanssaan riitä, mutta hän ei ole valmis mihinkään muuhun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä, että sinusta tuntuu nyt todella pahalta ja olet pettynyt ja turhautunut tilanteeseen. Sun pitää koittaa keskittyä sun omaan hyvinvointiin. Sulle ei enää pelkkä nettituttavuus hänen kanssaan riitä, mutta hän ei ole valmis mihinkään muuhun.

        Olen vain pelkkä nettituttava hänelle siis. Ei mitään muuta arvoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oletteko vielä ollut yhteydessä eilisen jälkeen? Vai tuliko nää ajatukset sulle jostain nyt? Hän on kertonut olevansa tyytyväinen suhteeseensa, niin ehkä se on syy, miksi ei uskaltanut lähteä sinua kohtaamaan?

        Niin ja saa ollakin tyytyväinen. Siinäpähän ovat.


      • Anonyymi

        Jospa keskittyisit vapaisiin yksilöihin. Tuossahan tuo susi vaikuttaa kovin kiinnostuneelta esim.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jospa keskittyisit vapaisiin yksilöihin. Tuossahan tuo susi vaikuttaa kovin kiinnostuneelta esim.

        Hetkinen. Miten sä voit tuollein tulla ulkopuolelta sanomaan ja päättelemään jostain toisten kiinnostuksia? Tällainen naittaminen yleensä, alkaa ahdistamaan minua. Haluan, että tällaiset asiat alkaa ihan luontevasti ja itsekseen, jos on alkaakseen, ilman mitään välikäsiä ja tuuppauksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain pelkkä nettituttava hänelle siis. Ei mitään muuta arvoa.

        Niin... Teidän olisi kannattanut enemmän keskustella siitä, mitä kumpikin toivoo tältä suhteelta.


      • Totta on, että teot puhuu aina puolestaan. Ei niinkään sanat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hetkinen. Miten sä voit tuollein tulla ulkopuolelta sanomaan ja päättelemään jostain toisten kiinnostuksia? Tällainen naittaminen yleensä, alkaa ahdistamaan minua. Haluan, että tällaiset asiat alkaa ihan luontevasti ja itsekseen, jos on alkaakseen, ilman mitään välikäsiä ja tuuppauksia.

        Puhuttiinko sulle? Vaikutelma jonka muut saa on vaikutelma jonka annat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiinko sulle? Vaikutelma jonka muut saa on vaikutelma jonka annat.

        Puhuttiinko sinullekaan? Me keskusteltiin suden kanssa tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa keskittyisit vapaisiin yksilöihin. Tuossahan tuo susi vaikuttaa kovin kiinnostuneelta esim.

        Kuule ihan ilomielin. Minäkin jaksan yllättävän paljon mutta tarpeeksi kun pidetään vain varalla ja arvottomana paskana niin kohta minunkin fiilikset loppuu ja en halua olla tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiinko sinullekaan? Me keskusteltiin suden kanssa tässä.

        Kyllä puhuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule ihan ilomielin. Minäkin jaksan yllättävän paljon mutta tarpeeksi kun pidetään vain varalla ja arvottomana paskana niin kohta minunkin fiilikset loppuu ja en halua olla tekemisissä.

        Tietämättä tilannetta, mutta edellä mainittuun perustuen sanoisin etten itsekään pidä kovin suuressa arvossa varattujen piirittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättä tilannetta, mutta edellä mainittuun perustuen sanoisin etten itsekään pidä kovin suuressa arvossa varattujen piirittäjiä.

        Tunteilleen ei voi mitään enkä nimenomaan ole piirittänyt ketään. Antaa olla jo asian en jaksa enää miettiä koko asiaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Totta on, että teot puhuu aina puolestaan. Ei niinkään sanat.

        Niinhän ne puhuu. En jaksa enää olla ystävä sille. Aina yhtä paljon vääntöä kaikesta eikä mitään suoria vastauksia. Aina ottaa itseensä kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne puhuu. En jaksa enää olla ystävä sille. Aina yhtä paljon vääntöä kaikesta eikä mitään suoria vastauksia. Aina ottaa itseensä kaiken.

        Se laittoi jonkun mitäänsanomattoman biisin sanat tuonne jotka ei edes osu tähän tilanteeseen. Ei osaa edes keskustella siinä se nähtiin taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietämättä tilannetta, mutta edellä mainittuun perustuen sanoisin etten itsekään pidä kovin suuressa arvossa varattujen piirittäjiä.

        Ei hän ole varattua piirittänyt. He ovat olleet täällä kirjekavereita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne puhuu. En jaksa enää olla ystävä sille. Aina yhtä paljon vääntöä kaikesta eikä mitään suoria vastauksia. Aina ottaa itseensä kaiken.

        Se on kyllä myös huono puoli tuo itseensä ottaminen kaikesta. Varmasti hänen naisensa kyllästyy sellaiseen jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on kyllä myös huono puoli tuo itseensä ottaminen kaikesta. Varmasti hänen naisensa kyllästyy sellaiseen jossain vaiheessa.

        Uskon siihen ja keskustelukyvyttömyys. Siinäpähän ovat ei kuulu minulle. Miehet on aina tuollaisia. Minun entinen ja tuokin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon siihen ja keskustelukyvyttömyys. Siinäpähän ovat ei kuulu minulle. Miehet on aina tuollaisia. Minun entinen ja tuokin.

        Sellaisesta voi oppia pois, jos tiedostaa itsessään nuo huonot puolet. Mutta monikaan ei tiedosta, eikä ymmärrä että itseään voi kehittää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellaisesta voi oppia pois, jos tiedostaa itsessään nuo huonot puolet. Mutta monikaan ei tiedosta, eikä ymmärrä että itseään voi kehittää.

        Ei miehet muutu. Ei edellinenkään eikä tuokaan. Enkä jaksa olla aina se joka kannattaa keskustelua ja on se joka parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet muutu. Ei edellinenkään eikä tuokaan. Enkä jaksa olla aina se joka kannattaa keskustelua ja on se joka parantaa.

        Ja tuollaiset mitäänsanomattomat lahjat ihan kuin olisin tarvinnut sellaisia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellaisesta voi oppia pois, jos tiedostaa itsessään nuo huonot puolet. Mutta monikaan ei tiedosta, eikä ymmärrä että itseään voi kehittää.

        Nyt se haukkuu kaikkia palstalaisia. Että miten lapsellista enkä ylläty. Kerjää sääliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se haukkuu kaikkia palstalaisia. Että miten lapsellista enkä ylläty. Kerjää sääliä.

        Ok. Meni pasmat sekaisin hänellä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Meni pasmat sekaisin hänellä.

        Kyllä sen näkee millainen kypsymätön ihminen on kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen näkee millainen kypsymätön ihminen on kyseessä.

        Siitähän sellainen käytös kertoo. Mutta myös turhautumisesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siitähän sellainen käytös kertoo. Mutta myös turhautumisesta.

        Mistä voisi turhautua? Nyt hän kirjoitti jonkun täysin huomionhakuisen aloituksen että olisi sairaalassa sydänsurujen takia. Ei kukaan järkevä kirjoita sairaalasta palstalle ja kun se nainenkin on varmasti siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voisi turhautua? Nyt hän kirjoitti jonkun täysin huomionhakuisen aloituksen että olisi sairaalassa sydänsurujen takia. Ei kukaan järkevä kirjoita sairaalasta palstalle ja kun se nainenkin on varmasti siellä.

        Joo huomasin sen... On kyllä. En löydä edes sanoja. Mitähän hänen nainen on tuosta mieltä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo huomasin sen... On kyllä. En löydä edes sanoja. Mitähän hänen nainen on tuosta mieltä

        Vaikuttaa että on ihan sekaisin itsensä kanssa koko tyyppi. Kannattaisi hänen ensin olla yksin kasvamassa ihmisenä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo huomasin sen... On kyllä. En löydä edes sanoja. Mitähän hänen nainen on tuosta mieltä

        Vähän samoja piirteitä huomaan exäni kanssa. Juuri tuollainen sekaisin olo ja sanoo mitä sattuu että saisi minussa reaktiota.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo huomasin sen... On kyllä. En löydä edes sanoja. Mitähän hänen nainen on tuosta mieltä

        Sanoin että mitähän se sieltä sairaalasta nainen vierellä palstalle kirjoittaa niin haukkuu minua harhaiseksi. Ei voi muuta kuin nauraa. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa että on ihan sekaisin itsensä kanssa koko tyyppi. Kannattaisi hänen ensin olla yksin kasvamassa ihmisenä.

        Niin kannattaisi. 👍🏼


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kannattaisi. 👍🏼

        En tajua miten aina onnistun löytämään lähelleni nämä kajahtaneet ihmiset. Minun ex ja nyt tuo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tajua miten aina onnistun löytämään lähelleni nämä kajahtaneet ihmiset. Minun ex ja nyt tuo.

        Se onkin vaikeampi kysymys... Mutta ei kannata kuitenkaan ajatella, että kaikki miehet ovat samanlaisia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se onkin vaikeampi kysymys... Mutta ei kannata kuitenkaan ajatella, että kaikki miehet ovat samanlaisia.

        Niin ei. No meidän ystävyys on nyt ohi ja hyvä niin. Hän ei ollut arvoiseni ystävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei. No meidän ystävyys on nyt ohi ja hyvä niin. Hän ei ollut arvoiseni ystävä.

        Niin. Kyllä vielä löydät ihmisen joka oikeasti valitsee sinut, eikä yritän olla yhtä aikaa kahden kanssa. sellaisen joka tietää mitä haluaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Kyllä vielä löydät ihmisen joka oikeasti valitsee sinut, eikä yritän olla yhtä aikaa kahden kanssa. sellaisen joka tietää mitä haluaa.

        Niinpä. Hyvä etten koskaan tuollaista nähnyt tai tutustunut paremmin tai että olisi suhteeseen asti mennyt kun tuo oli sinkkuna. En haluaisi kumppanikseni sellaista joka toisella kädellä kirjoittaa palstalle toisille naisille. Lisäksi on tunteiden kanssa epävakaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Hyvä etten koskaan tuollaista nähnyt tai tutustunut paremmin tai että olisi suhteeseen asti mennyt kun tuo oli sinkkuna. En haluaisi kumppanikseni sellaista joka toisella kädellä kirjoittaa palstalle toisille naisille. Lisäksi on tunteiden kanssa epävakaa.

        Oli siis ihan silmät avaava kokemus. Kaikesta voi aina oppia. Oppikohan tuo mies mitään? Varmaan etsii uuden nettikaverin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oli siis ihan silmät avaava kokemus. Kaikesta voi aina oppia. Oppikohan tuo mies mitään? Varmaan etsii uuden nettikaverin.

        Tuskin oppii. Etsiköönsä tuskin löytää yhtä hyvää kaveria kuin olin hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin oppii. Etsiköönsä tuskin löytää yhtä hyvää kaveria kuin olin hänelle.

        Te ette tainneet koskaan tietää toisianne yhtään paremmin? Edes nimien alkukirjaimia taikka mitään?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Te ette tainneet koskaan tietää toisianne yhtään paremmin? Edes nimien alkukirjaimia taikka mitään?

        Nimen alkukirjaimen ja ulkonäköä tiedän. Tietääpähän minkä näköistä kannattaa välttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimen alkukirjaimen ja ulkonäköä tiedän. Tietääpähän minkä näköistä kannattaa välttää.

        Ok.. mutta ette varmaan asu lähelläkään toisianne? Vai onko siitä edes tietoa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok.. mutta ette varmaan asu lähelläkään toisianne? Vai onko siitä edes tietoa?

        Ei onneksi asuta edes lähekkäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei onneksi asuta edes lähekkäin.

        Onko mahdollista että oot kirjoitellut välillä eri miehen kanssa? Sillä ei taida enää olla merkitystä...


    • Kiitos, kivaa maanantaita sinullekin😊☕️🍳
      Tänään täytyy tehdä vähän koulujuttuja. Koitan käydä myös ulkoilemassa tänään, tiet ovat näköjään aika hyvin sulaneet. Ei tarvi varoa kaatumisia niin paljon.🚶🏼‍♀️

      • Kiitos! 😊
        On kyllä hyvä, että tuolla ulkona uskaltaa jo liikkua. Kannustan kyllä menemään vähän lenkille, niin aivotkin virkistyy ja se tehostaa oppimista. 😁
        Minäkin otan munia aamiaiseksi. Keitin muutamat. ☕️🥚🥚🥚
        Eikö sulla lomaa ole? 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos! 😊
        On kyllä hyvä, että tuolla ulkona uskaltaa jo liikkua. Kannustan kyllä menemään vähän lenkille, niin aivotkin virkistyy ja se tehostaa oppimista. 😁
        Minäkin otan munia aamiaiseksi. Keitin muutamat. ☕️🥚🥚🥚
        Eikö sulla lomaa ole? 🙂

        On mulla lomaa🫶🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On mulla lomaa🫶🏻

        Hienoa. 😊


      • Haluaa sinulle vaan syyllisyyden tunnetta.


    • Anonyymi

      Joko se on maanantai? 😂 Jotenkin päivät ja ajat sekaisin. Sitä se rakkaus ja suhteet tekee ollaan jossain pilvenpäällä eikä täällä maanpinnalla.

      • Onko sinulla joku uusi raikas suhde?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla joku uusi raikas suhde?

        Joo vasta viikkoja takana suhteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vasta viikkoja takana suhteessa.

        Se on sitä onnea. Nauttikaa siitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on sitä onnea. Nauttikaa siitä.

        Kiitos! Niin joo, mutta myös uuvuttavaa. Nii kuin aina, kun joutuu uudelleen tutustuun uuteen ihmiseen. Onhan se ihanaa, mutta arki ei saa unohtua. Alkuvaiheet on jossain pilvissä kulkemista, mutta siitä se sitten tasoittuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Niin joo, mutta myös uuvuttavaa. Nii kuin aina, kun joutuu uudelleen tutustuun uuteen ihmiseen. Onhan se ihanaa, mutta arki ei saa unohtua. Alkuvaiheet on jossain pilvissä kulkemista, mutta siitä se sitten tasoittuu.

        Ei millään jaksa seursta energiat täysin vähissä. Kahvia koneeseen ehkä se tästä🥱


    • Näin on taas tämäkin päivä pilattu ja voisin jäädä sairaslomalle masennuksen vuoksi.

      • Anonyymi

        Halit👩☕️😘


      • Anonyymi

        no jää. menet työterveyteen.


      • Anonyymi

        käy kattoo netistä niitä alusvaatemalleja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halit👩☕️😘

        Kiitos. Sulle myös. Ja hyvää matkaa! 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        käy kattoo netistä niitä alusvaatemalleja

        Löydän kyllä parempaakin kiihoketta, jos sellaista tarvitsen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. Sulle myös. Ja hyvää matkaa! 🤗

        Kiitti nukuin tuossa vähän, energiavaje kai syön ja kaffetta 👩❤️☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Löydän kyllä parempaakin kiihoketta, jos sellaista tarvitsen.

        Hyvin sä kiihotuit tossa oliko toissa yönä nettiseksiin .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sä kiihotuit tossa oliko toissa yönä nettiseksiin .

        En ollut kovin kiihottunut. Kunhan vaan kirjoittelin eroottista tekstiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti nukuin tuossa vähän, energiavaje kai syön ja kaffetta 👩❤️☕️

        Kannattaa syödä hyvin. Ota vähän jotain snäksiä matkaan. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kannattaa syödä hyvin. Ota vähän jotain snäksiä matkaan. 😊

        eiköhän 31 vuotias tiedä miten toimia. puhut kuin lapselle jota pitää neuvoa. ei ole ihme ettei nää naiset halua nähä sua kun puhut heille kuin pienelle lapselle


      • 😅😁🤗


      • Anonyymi

        Muista laittaa pipo päähän ja hanskat käteen, niin et vilustu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kannattaa syödä hyvin. Ota vähän jotain snäksiä matkaan. 😊

        Rakas susi, en syö snaksejä😊👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas susi, en syö snaksejä😊👩

        Ok. Hyvä jos pärjäät ilman. Nyt mun täytyy alkaa lähteä. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Hyvä jos pärjäät ilman. Nyt mun täytyy alkaa lähteä. 😊

        Hyvää päivää vielä🤗👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää päivää vielä🤗👩

        Kiitos samoin 😊🤗


    • Anonyymi

      Jotkut otsikot toimivat ainakin mulle, kun mielii raportoida kevyttä mielihyvää nostattavaa. Sultahan näitä tulee, ihan kivaa.:) Muunlaisiin aloituksiin ei juurikaan kannata ajatuksiaan siirtää, koska positiivisuus jos mikä kantaa pidemmälle.
      Viikolla vaihtuu kuukausikin. Joten, tässä tärkeimmät hyvät toivotukset.

      • Kiitos! Se on muuten totta. Kohta on maaliskuu! Ihanaa kevät koitaaaaaaa! ☀️🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos! Se on muuten totta. Kohta on maaliskuu! Ihanaa kevät koitaaaaaaa! ☀️🤗

        jee... jani ei enää valita tänään ettei saa naista kun kaikki muut miehet vie janin naiset.


    • Viikon alkuja.🥰

      • Olet hiljainen tänään sulla kiirettä?


      • valtakunta kirjoitti:

        Olet hiljainen tänään sulla kiirettä?

        Joo. En ole nyt kotona... En ehdi paljon lukea enkä kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Terkkuja junasta👩

      • Hei kiitos. Hyvää matkaa. 😃
        Kauanko matka kestää? 🚈


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hei kiitos. Hyvää matkaa. 😃
        Kauanko matka kestää? 🚈

        Menee kympin seutuville👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menee kympin seutuville👩

        Aivan. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aivan. 😊

        Juu👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu👩😊

        😊🤗


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        😊🤗

        Yhteys meni poikki👩😊🤗


    • Anonyymi

      Marks rock klubille nachoja syömään huomenna👩😊

      • Kuulostaa kyllä hyvälle. 😋


      • Kuinka kirsikan matka sujuu? 😃🍒


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuinka kirsikan matka sujuu? 😃🍒

        Oh, katoin leffaa hyvi reilu tunti hyvin👩😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oh, katoin leffaa hyvi reilu tunti hyvin👩😊

        Nyt ei ole enää pitkä matka. 😊
        Mikä leffa oli?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Nyt ei ole enää pitkä matka. 😊
        Mikä leffa oli?

        Heart of stone👩🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heart of stone👩🤣

        Ok. En tiedä leffaa. Katsoin et ei ole saanut kovin paljon pisteitä. Tykkäsitkö? 😃


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. En tiedä leffaa. Katsoin et ei ole saanut kovin paljon pisteitä. Tykkäsitkö? 😃

        Ihsn ok👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihsn ok👩

        Kiva... 😊


    • Anonyymi

      Odotan vielä sitä kaunista aamua kun olet itse itsesi tappanut olet sen kohtalon itse itsellesi ansainnut voin tulla vierestä katsomaan jos lupaat sen aseella tehdä se on jotain mitä ois kiva kokea miltä se tuntuu nähdä

      • Miksi ihmeessä tuollaista toivot minä olen nähnyt sieluni silmin kun ihminen on ampunut päähän minulla on jäönyt muisti kuva pirttin pöydän luona istuen ja itseään ampuen nenä vinossa. Miksi toivot edes nähdä ja miksi hänelle sitä toivot?


      • Se henkilö teki itsemurhan kun rakas avopuoliso kuoli viereensä oli alkoholia juonut ja mennyt nukkuun kun pahoinvoinut ja kuolleena löysi hänen viereestä ei sisuskalut kestänyt.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe