Sanna Marin kuuluisuus maailmalla

Anonyymi-ap

66

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähes vuoden vanha juttu.

      • Anonyymi

        ?
        ? - Mikä ihmeen " Vaikutusvaltaisin "
        ? - - Ei tuolla SDP:n Bile-Sannikalla oo mitää VAIKUTUSVALTAA !
        ?
        ? - SDP:n Bile-Sannikka lehtikuvissa näyttää vain RahaMiesten "SeteliNippuja"
        ?
        ? - SDP:n Bile-Sannikka on itse vain "PerseAukinen" malli lehdille !
        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        ? - Mikä ihmeen " Vaikutusvaltaisin "
        ? - - Ei tuolla SDP:n Bile-Sannikalla oo mitää VAIKUTUSVALTAA !
        ?
        ? - SDP:n Bile-Sannikka lehtikuvissa näyttää vain RahaMiesten "SeteliNippuja"
        ?
        ? - SDP:n Bile-Sannikka on itse vain "PerseAukinen" malli lehdille !
        ?

        Hänellä on myös ihan vaan oma nimi joten; hän ei ole mikään Sannikka mitenkään sinullle joten tee sinä omat asiasi seillä korsussasi , ja anna muiden tehdä töitä kuten se heille sopii.,
        Ja muista että ollaan päätetty parantaa palstan henkeä että tuollaiset asiattomuudet esim joita sinä,kirjoittelit eivät ole palstanyståvällisiä mitenkään. Sina vainoat yksityistä ihmistä .
        Hän ei ole nykyisin mukana mitenkään. Suomen politiikassa joten mikiåsimotat oikeudeksesi kirjoitella hänestä ilkeyksiä .
        Ota vaikka ja pidä suur siivous iällä korsussasi niin saat ajan kulumaan se kun haukut ihmisiä tietämättä heistä yhtään mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        ? - Mikä ihmeen " Vaikutusvaltaisin "
        ? - - Ei tuolla SDP:n Bile-Sannikalla oo mitää VAIKUTUSVALTAA !
        ?
        ? - SDP:n Bile-Sannikka lehtikuvissa näyttää vain RahaMiesten "SeteliNippuja"
        ?
        ? - SDP:n Bile-Sannikka on itse vain "PerseAukinen" malli lehdille !
        ?

        Eikö jo 80 palstalla voisi olla hieman ymmärrystä. Sen verran että ei louskuttåettåa leukojansa niin negatiivisesti .ä ei ne pyydä suomalaista Sannaa jos eivät katso höntä sopivaksi puhujaksi.
        Eikö olisi mukavampaa että oman kansan tyttö saisi kannustusta se kun eräät ovat mollaamassa häntä
        Sitten yksi asia tälle joka Sannikasta puhuu. Hänen nimensä on Sanna joten olet jossain ehkä lukenut hieman väärin kun kirjoittelet väärällä nimellä. Siis ei mikään Sannikka.
        että ihminen jolla on ikää puserossa viitsiikin mollata toista ilkeillä kommenteilla.

        Siksi sitä voisi ne vanhuuden vuodet viettää niinkin ettei koko ajan olla haukkumassa jotain ihmistä joka sentään tienaa elantonsa itse eikä ole kelan kirjoissa mitenkään .
        Ja jos hän tienaa hyvin niin sehän on mielestäni ihan iloinen asia , joten ei tartte kadehtia siitäkään .
        Sanna on suomen kansalainen ja siksi en voi ymmärtää että joku vanhus yleensä haluaa ilkeillä , minä ainakin toivon sydämmestäni menestystä hänelle tulevaisuuden tehtävissä.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hömppämmä Hemrikson kotivaltionpoika someksi ei saanut paikkaa junassa ja avelee päätään virkamiehelle. Siitä tulisi putkaa Usassa ja jos päälle käy niin annos taaseria

      Henriksson kertoi HS:lle pyytäneensä konduktööriltä, voisiko mitenkään saada itselleen työskentelyhyttiä, jotta voisi hoitaa tärkeitä töitään.

      Vastaus oli tyly:

      – On tässä junassa muitakin, joiden pitää saada tehdä töitä, töksäytti konduktööri Henrikssonille HS:n mukaan.

    • Anonyymi

      Sanna Marin on jatkuvasti joidenkin kateellisten silmätikkuna ja panettelun kohteena.
      Suomen historian nuorin naispääministeri, jonka kaudelle tuli kaksi suurta maailmaa ravisuttavaa tapahtumaa Korona pandemia ja Venäjän hyökkäys sota Ukrainaan.
      Sanna Marinin viisikoksi nimitetty hallitus hoiti nämä vaikeat ajat hyvin ja Suomen liittyminen Natoon tapahtui myös Sanna Marinin pääministeri kaudella.

      Nyt häntä haukataan ja nimitellään, aivan kuin hän olisi jotenkin näitten räksyttäjien
      mielestä alemmalla tasolla kuin nämä kateelliset panettelijansa.

      En yhtään ihmettele, ettei Sanna Marin enää halunnut olla puolueensa toiminnassa mukana, olihan hän antanut meille suomalaisille toiminnallaan maailman johtajien neuvottelu pöydissä sellaista näkyvyyttä ja arvostusta, jota ei voi rahalla ostaa.

      Kiitokseksi Sanna Marin on saanut kohtuutonta haukkumista ja arvostelua jopa toimittajiksi itseään tituleeraavilta henkilöiltä.
      Sanna Marinin nykyinen työ ja elämäntapa on hänen omaa ansiotaan ja taatusti hänelle miellyttävämpää kuin aika pääministerinä.

      • Anonyymi

        Sanna Marinia hehkutetaan maailmalla niin kauan, kuin hänellä on vähänkään mainosarvoa.
        Nyt on jo tullut hänen ympäristömatkustelustaan negatiivista palautetta.
        Mikään maailmankuulu suuryritys ei kauan katsele hänen toimintaansa, jos se vahingoittaa sen mainetta.


      • Anonyymi

        "Sanna Marin ei enää halunnut olla puolueensa toiminnassa mukana"

        Kentältä liukeneminen johtui pelkästään siitä, että hänen luotettavuutensa hävisi äänestäjien ja jopa oman puolueen keskuudessa.

        "Natoon liittyminen tapahtui myös Sanna Marinin pääministerikaudella"

        Niin tapahtui myös Venäjän hyökkäys Ukrainaan: Onko sekin Marinin ansiota?


      • Anonyymi

        Usein ne on vanhat miehet joiden päähän ei mahdu että nykyään naisetkin tekevät kansainvälisillä alueilla töitä .
        Ja se ehtoinen ryhmä joka Sannaa haukkuu on ilmeisesti puheenjohtajana jante seurakunnassa jossa sääntöjä on että ” älä vaan luule että olet jotain jne” ja onhan se puheenjohtajuuksien sille naiselle tärkeää Siitä Jantte pitää .
        Kaikilla meillä on Sannan ikäisiä aikuisia lapsia , en minä ainakaan haluaisi että minun lapsiani halveksittaisiin ja alennettaisiin tavalla joka on sairasta , jopa,ulkonäössäkin ollaan ilkeitä .
        Joten lopettakaa kokonaan tuo haukkuminen , se ei ole mitenkään mukavaa luettavaa muillekaan ihmisille. Voisitte pitää Jantte kokouksia ja haukkua siellä kuorossa mutta että kirjoitellaan yleiselle sivulle asiattomuuksia ja ilkeyksiä ei ole koskaan okay . Ei millään pahalla mutta minua ihmetyttää kovasti äidit ja isät joilla on Sannan ikäisiä aikuisia lapsia ja ovat haukkumassa jonkun toisen vanhemman aikuista lasta . Nämä sivut näkyvät koko Euroopassa ja niitä käännellään ja ihmetellään kovasti. Tasoa miten ihmisistä puhutaan


    • Anonyymi

      HARMI kun Sanna Mariin vetäytyi vauhdilla politiikasta sivuun,
      hän jäi tahdenlennoksi Suomen taivalla
      hymmmm, eikä yhtää tideä sammuuko Sanna TÄHTI kokonaan näillä hänen kansallemme harmillisilla valinnoillaan,

      surku,

      rukoilen Sannan puolesta ettei häviäisi täysin maailman turhuudeen vaan osaisi luotsata elämänsä niin että siitä jäisi hänelle jotain oikeaa kestävää hyötyäki loppuelämäkseen,

      sieluni värisee pelosta Sannan puolesta,
      luoja ohjaa Sanaa oikeaan, suojele ja varjele maailman pahuudelta,

      • Anonyymi

        Onhan se muutaman videon perusteella melkein sammunut muutaman kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se muutaman videon perusteella melkein sammunut muutaman kerran...

        Ai, että on sammunut? Muistelepa itse, kuinka monesti itse sammuit tuon ikäisenä?

        On jotenkin, sanoisinko irvokasta, kun 80+ palstalaiset arvostelevat Sannaa.

        Täytyisi muistella sitä omaa nuoruuttaan, että menikö se ihan "nappiin" itselläkään?

        Minä ainakin vietin aika vauhdikkaita iltoja, jopa päiviä, mutta enhän minä ollutkaan mikään kuuluisa, paitsi tanssiparketilla.

        Riehukoon taas nuoriso, minun aikani on mennyt jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, että on sammunut? Muistelepa itse, kuinka monesti itse sammuit tuon ikäisenä?

        On jotenkin, sanoisinko irvokasta, kun 80 palstalaiset arvostelevat Sannaa.

        Täytyisi muistella sitä omaa nuoruuttaan, että menikö se ihan "nappiin" itselläkään?

        Minä ainakin vietin aika vauhdikkaita iltoja, jopa päiviä, mutta enhän minä ollutkaan mikään kuuluisa, paitsi tanssiparketilla.

        Riehukoon taas nuoriso, minun aikani on mennyt jo.

        Kyllähän minäkin nuorempana juhlin ja heiluin humalassa yleisillä paikoilla.
        Joskus jopa työaikanakin.
        Mutta minä en ollutkaan maan pääministeri, jonka asema vaatii asiallista ja virkaan kuuluvaa käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minäkin nuorempana juhlin ja heiluin humalassa yleisillä paikoilla.
        Joskus jopa työaikanakin.
        Mutta minä en ollutkaan maan pääministeri, jonka asema vaatii asiallista ja virkaan kuuluvaa käytöstä.

        Mutta täällä kuitenkin katsot oikeudeksesi arvostella Sanna Marinia, joka sentään jää historian kirjoihin arvostettuna pääministerinä.
        Meistä yhdelläkään tänne kirjoittavalla ei ole sellaista työhistoriaa, josta jäisi jälkipolville mainittavaa yhteiskunnallista merkitystä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minäkin nuorempana juhlin ja heiluin humalassa yleisillä paikoilla.
        Joskus jopa työaikanakin.
        Mutta minä en ollutkaan maan pääministeri, jonka asema vaatii asiallista ja virkaan kuuluvaa käytöstä.

        Näytä toteen nuo Sanna Marinin humalassa riehumiset, sillä ne
        ovat sekoilua vain omassa sairaassa pääkopassasi.

        Sanna on tuonnut maallemme hyvää mainetta enemmän kuin kukaan muu
        vuosikymmeniin.


      • Anonyymi

        Hän tulee kyllä aikanaan takaisin politiikkaan Suomeen, mutta meitä ei ilmeisesti sillloin enää ole , mutta kirjoitukset jäävät ikuisesti tänne kertoen karua tarinaa ihmisistä jotka vielä vanhanakin jaksavat ilkeillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se muutaman videon perusteella melkein sammunut muutaman kerran...

        Sinä et edes tiedä miten nykyään tanssitaan vaan kovasti ole omiasi puhumassa. Äeikä hön ole sammunut koskaan ei 8% viinistä kukaan sammu mutta heillä oli vaan hauskaa kun lauloivat ja tanssivat ja sitten lehti laittoi hieman lapinlisää juttuihin juuri sinunlaisesi lukija vuoksi , ja sinä otit todesta kun et tiedä miten näitä juttuja oikein tehdään ja kenelle ne kohdistetaan . Joten hieman pihalla olet näistä jutuista , olisko ehkä jonkinlaista tylsyyttä kun ei ymmärretä muuta kun aiitä omasta pikku kannastaan . Ehkä sairaus alkamassa kun on pakko jauhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minäkin nuorempana juhlin ja heiluin humalassa yleisillä paikoilla.
        Joskus jopa työaikanakin.
        Mutta minä en ollutkaan maan pääministeri, jonka asema vaatii asiallista ja virkaan kuuluvaa käytöstä.

        Pääministeri tekee vapaalla ihan miten haluaa. Hän tietää rajansa niin ettei sinun tartte huolehtia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täällä kuitenkin katsot oikeudeksesi arvostella Sanna Marinia, joka sentään jää historian kirjoihin arvostettuna pääministerinä.
        Meistä yhdelläkään tänne kirjoittavalla ei ole sellaista työhistoriaa, josta jäisi jälkipolville mainittavaa yhteiskunnallista merkitystä..

        No ei se arvo minnekään putoa jos juhlii ystäviensä kanssa yhden illan. Ihminen se on hänkin eikö mikään objekti jota viimeisillä elinvuosillaan kiusataan netissä milloin mistäkin. Luota siihen vaan että Sanna tietää itse mitä tekee, ja jos tekee mokan niin vastaa siitä ihan itse.


    • Anonyymi

      Jos on ahteri pystyssä nakuna Playboy- lehdessä niin kyllä sillä julkisuuteen pääsee.
      Muusta Sannan ei kannata CV: ssä mainita.
      No Salen kassana oli enkä tarkoita presidenttiä.

      • Anonyymi

        Eåjaa että sinäkö niitä lehtiä lueskelet , no sittenhän sitä ymmärtää että kohdistat hänet niihin. Mutta olet varmaan nähnyt hieman väärin vanhoilla silmilläsi
        Sanna on puhumassa maailmalla tasa- arvosta ja sen tärkeydestä .juuri sinulaisten pitäisi istua siellä eturivissä, kuuntelemassa (; jos kuulet enää ): Naisen asema yhteiskunnassa ei ole enää pitkiin aikoihin siten kun se oli kun sinä olit nuori .joten ehkä omasta elämästäsi mitä olet saanut aikaan, en usko että mitäön. Sillä ihminen joka on sinut itsensä kanssa ei tunne tarvetta haukkua ketään toista ihmistä . Kuten sinä teet .


      • Anonyymi

        Purra taas ei kylläkään kelpaa Playboy lehteen vaikka kuinka olisi persekin
        paljaana, joutais takaisin "mäkkärille" , mutta eihän Purralle
        kansanedustajana ollessa työt eduskunnaan valtuustossa luistanut, vaan
        siirtyi päätoimiseksi RakkiKoiraksi mistä tollo parhaiten tunnetaan, se
        Purran ainoa meriitti.


    • Anonyymi

      Sata varma Sanna Marin tekee paluun tähden lentona suomen politiikkaan, päättä uran loppu vaiheessa presidenttinä ennen eläkkeelle siirtymistä.
      Maailmalla kerätty kokemus kuuluisuus siivittää paluun, miksei tulisi takaisin, edessä vielä 30-40 vuotta uraa edessä.

    • Anonyymi

      Marin ei ole tehnyt mitään arvokasta. Eihän diibadaaban puhuminen, muiden kirjoittamien puheiden kailottaminen, valtion talouden raiteiltaan suistaminen, verorahojen käyttö omien some-tasoisten pyrkimysten edistämiseen ole arvostettavaa. Tietenkin täysin päinvastaista eli täysin halveksittavaa, äärimmäistä narsismia.

      Marinin ylistäjät ovatkin sitten jo ihan omaa luokkaansa säälittävyydessään.

      • Anonyymi

        Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Poliitikko joutuu sen kestämään.' Ei kuitenkaan ole kohtuullista julkisessa sanassa sanoa ent. pääministeristä nimeltä mainiten, ettei hän ole tehnyt mitään arvokasta.
        Kunnioitus toisen työtä kohtaan on myönnettävä, vaikka itse olisikin toisen puolueen kannattaja.
        Marinin hallitukselle lankesi mm. pandemia-aika ja Natoon liittyminen, joita ei olisi etukäteen kukaan pystynyt arvaamaan, ja hän suoriutui hyvin, kyllä se teidän on myönnettävä.
        Mutta vanha totuushan on, että kiitollisuus on tiukassa sen jälkeen, kun ongelma on ratkaistu.
        Uudet ongelmat odottavat aina, Marin ei sekaannu niiden hoitamiseen.
        Entisten miesministerien toimia ei ole koskaan samalla tavoin reposteltu jälkikäteen kuin Marinin työtä ja ministeriaikaa. Ei ihme, ettei hän halua palata.

        Vaikka oltaisiinkin erimieliset, tulisi muistaa, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Poliitikko joutuu sen kestämään.' Ei kuitenkaan ole kohtuullista julkisessa sanassa sanoa ent. pääministeristä nimeltä mainiten, ettei hän ole tehnyt mitään arvokasta.
        Kunnioitus toisen työtä kohtaan on myönnettävä, vaikka itse olisikin toisen puolueen kannattaja.
        Marinin hallitukselle lankesi mm. pandemia-aika ja Natoon liittyminen, joita ei olisi etukäteen kukaan pystynyt arvaamaan, ja hän suoriutui hyvin, kyllä se teidän on myönnettävä.
        Mutta vanha totuushan on, että kiitollisuus on tiukassa sen jälkeen, kun ongelma on ratkaistu.
        Uudet ongelmat odottavat aina, Marin ei sekaannu niiden hoitamiseen.
        Entisten miesministerien toimia ei ole koskaan samalla tavoin reposteltu jälkikäteen kuin Marinin työtä ja ministeriaikaa. Ei ihme, ettei hän halua palata.

        Vaikka oltaisiinkin erimieliset, tulisi muistaa, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Mkr.

        Miten olisi käynyt pandemian, jos Krista Kiurua ei olisi ollut?

        Miten olisi käynyt Natoon liittyminen, jos Sauli Niinistöä ei olisi ollut?

        Olen todellakin kiitollinen Kiurulle ja Niinistölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi käynyt pandemian, jos Krista Kiurua ei olisi ollut?

        Miten olisi käynyt Natoon liittyminen, jos Sauli Niinistöä ei olisi ollut?

        Olen todellakin kiitollinen Kiurulle ja Niinistölle.

        Kiuru kuului Marinin hallitukseen, Sauli Niinistö oli presidentti..
        Hallitus ja eduskunta toimivat aivan normaaliin tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiuru kuului Marinin hallitukseen, Sauli Niinistö oli presidentti..
        Hallitus ja eduskunta toimivat aivan normaaliin tapaan.

        Ihanko totta turiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi käynyt pandemian, jos Krista Kiurua ei olisi ollut?

        Miten olisi käynyt Natoon liittyminen, jos Sauli Niinistöä ei olisi ollut?

        Olen todellakin kiitollinen Kiurulle ja Niinistölle.

        Taloudelisen katastrofin esti Saarikko ,siirtämällä sen seuraavalle hallitukselle.Mielelläni olisin nähnyt Marin 2 ,niin ei olisi osaamattomuus jäänyt epäselväksi.


      • Anonyymi

        No on hän tehnyt jo nuoresta iästään enemmän mitä sinä koko elämäsi aikana. Jos olisit jotai; saavuttanut elämässäsi niin et ilkeilysi kellekkään, vaan kun et ole saavuttanut mitään niin sekös pännii kun joku toinen on maailmalla tekemässä tärkeää työtä, tasa-arvon merkeissä,
        Pidetty ja arvostettu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Poliitikko joutuu sen kestämään.' Ei kuitenkaan ole kohtuullista julkisessa sanassa sanoa ent. pääministeristä nimeltä mainiten, ettei hän ole tehnyt mitään arvokasta.
        Kunnioitus toisen työtä kohtaan on myönnettävä, vaikka itse olisikin toisen puolueen kannattaja.
        Marinin hallitukselle lankesi mm. pandemia-aika ja Natoon liittyminen, joita ei olisi etukäteen kukaan pystynyt arvaamaan, ja hän suoriutui hyvin, kyllä se teidän on myönnettävä.
        Mutta vanha totuushan on, että kiitollisuus on tiukassa sen jälkeen, kun ongelma on ratkaistu.
        Uudet ongelmat odottavat aina, Marin ei sekaannu niiden hoitamiseen.
        Entisten miesministerien toimia ei ole koskaan samalla tavoin reposteltu jälkikäteen kuin Marinin työtä ja ministeriaikaa. Ei ihme, ettei hän halua palata.

        Vaikka oltaisiinkin erimieliset, tulisi muistaa, että asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Mkr.

        Ihan niin mutta kun nämä äijät jotka ovat seksistisillä ilmaisuillaan mollaaneet naista joka tekee töitä , niin en laske sitä enää miksikään mielipiteeksi vaan suoraksi ilkeydeksi . Ja pari naista säestämässä .ei politiikon tarvitse myöskään ottaa vastaan kaikkia , työstä voidaan ; toki sanoa mielipiteitä , mutta ei henkilön yksityis elämästä tai perheestä , siinä menee raja.
        Tälläiset ihmiset haluavat ainoastaan pahaa eivätkä ole koskaan edes puhuneet asiakannalla koska eivät osaa.
        Sannan kasvot, rinnat , peppu jalat jne , ne eivät ole kenenkään oikeutena keskustella netissä , eivätkä kuulu sanan vapauden raameihin mitenkään. Siinäkin jo näkee tason , joka on kurjaa luettavaa muillekkin . Näistä on ilmoitettu seurannalle monet kerrat ja muutama on pudonnut karanteeniin. Palstalta
        Ihmisyys sentään pitäisi olla vanhallakin vaikka olisi miten katkera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on hän tehnyt jo nuoresta iästään enemmän mitä sinä koko elämäsi aikana. Jos olisit jotai; saavuttanut elämässäsi niin et ilkeilysi kellekkään, vaan kun et ole saavuttanut mitään niin sekös pännii kun joku toinen on maailmalla tekemässä tärkeää työtä, tasa-arvon merkeissä,
        Pidetty ja arvostettu .

        Johan olet lapsellinen. Miten tiedät täällä kirjoittavan anon elämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin mutta kun nämä äijät jotka ovat seksistisillä ilmaisuillaan mollaaneet naista joka tekee töitä , niin en laske sitä enää miksikään mielipiteeksi vaan suoraksi ilkeydeksi . Ja pari naista säestämässä .ei politiikon tarvitse myöskään ottaa vastaan kaikkia , työstä voidaan ; toki sanoa mielipiteitä , mutta ei henkilön yksityis elämästä tai perheestä , siinä menee raja.
        Tälläiset ihmiset haluavat ainoastaan pahaa eivätkä ole koskaan edes puhuneet asiakannalla koska eivät osaa.
        Sannan kasvot, rinnat , peppu jalat jne , ne eivät ole kenenkään oikeutena keskustella netissä , eivätkä kuulu sanan vapauden raameihin mitenkään. Siinäkin jo näkee tason , joka on kurjaa luettavaa muillekkin . Näistä on ilmoitettu seurannalle monet kerrat ja muutama on pudonnut karanteeniin. Palstalta
        Ihmisyys sentään pitäisi olla vanhallakin vaikka olisi miten katkera.

        Ketkä äijät ja ketkä säestää?


      • Anonyymi

        Ei sun tarvi sääliä ihmisiä jotka ei ole kateellisia,
        ei kaikki ole kateellisia kuin sinä, kokeile jo ymmärtää se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olisi käynyt pandemian, jos Krista Kiurua ei olisi ollut?

        Miten olisi käynyt Natoon liittyminen, jos Sauli Niinistöä ei olisi ollut?

        Olen todellakin kiitollinen Kiurulle ja Niinistölle.

        Sauli on ollut suurin Naton vastustaja, toki taipui viimein pakon edessä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauli on ollut suurin Naton vastustaja, toki taipui viimein pakon edessä,

        Kuten Sanna Marinkin, joka sanoi, että hänen kautenaan ei Natoon liitytä.


    • Anonyymi

      Voi ihmisten kateutta, Sanna Marin oli kuin auringon paiste, ihailkaa nyt Orpoa.

      • Anonyymi

        Voi marinistien tyhmyyttä, antavat marinin kusta paineella silmäänsä.


      • Anonyymi

        Vai kateutta?
        Ajattele, kuinka kateellisia olivat äänestäjät, kun eivät antaneet Marinille luottamustaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kateutta?
        Ajattele, kuinka kateellisia olivat äänestäjät, kun eivät antaneet Marinille luottamustaan...

        Enpä olisi uskonut kenenkään kadehtivan pääministerin tehtäviä ja asemaa vaikeuksien keskellä. Mahtoikohan hallituksen johtaminen olla niin auvoista, että olisi kadehtimiseen ollut aihetta?
        No nyt on ehkä vain se kateus jäljellä, kun pääministeri on vaihtunut.
        Kadehditaanko muitakin entisiä ministereitä?
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä olisi uskonut kenenkään kadehtivan pääministerin tehtäviä ja asemaa vaikeuksien keskellä. Mahtoikohan hallituksen johtaminen olla niin auvoista, että olisi kadehtimiseen ollut aihetta?
        No nyt on ehkä vain se kateus jäljellä, kun pääministeri on vaihtunut.
        Kadehditaanko muitakin entisiä ministereitä?
        Mkr.

        Olen pannut merkille näissä palstakirjoituksissa, että tuo kateusleima tulee heti, jos on erimieltä. Tämä kateuskortti heitetään, kun ei muuta osata sanoa.

        Mikäli kirjoitettaisiin reikäleivän reiästä ja jos olet siitä erimieltä, niin olet kade.

        Pari viikkoa sitten tapasin vanhoja tuttuja. Meitä oli 12 ihmistä ja keskustelut tietty poukkoili sinne sun tänne, myös Sanna Mariniin. Joukossa oli häntä ihailevia, kuin myös päinvastoin, mutta kukaan ei heittänyt tätä kateus-sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kateutta?
        Ajattele, kuinka kateellisia olivat äänestäjät, kun eivät antaneet Marinille luottamustaan...

        ja ne jotka antoivat äänensä saivat pettyä. Heidät hyljättiin ja nyt he meuhkaavat.
        Pitäiskö näille petetyille olla kateellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja ne jotka antoivat äänensä saivat pettyä. Heidät hyljättiin ja nyt he meuhkaavat.
        Pitäiskö näille petetyille olla kateellinen?

        siis po meuhkaavat jostain kateudesta


    • Anonyymi

      Sanokoot kateelliset mitä haluaa minulle Sanna Marin on kaikkien aikojen paras pääministeri, näemme Marinin paluun siitä ei ole epäilystä.

      Minun puolesta saatte mustamaala se ei yhtään himmennä hänen kuvaa.

      • Anonyymi

        Kateelliset? Voi voi..tuota ajatuksen juoksua.

        Marin on ikäihmisten suosiossa, joten auttavatko Marin paluuta, jos hän joskus malttaa jättää ns. "jetset-elämän" (suon sen hänelle), ehkä 20 vuoden kuluttua.

        Eikä Marinin ns. kuuluisuus maailmalla ylety tavalliseen ihmiseen. Ei he tiedä kuka on Sanna Marin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateelliset? Voi voi..tuota ajatuksen juoksua.

        Marin on ikäihmisten suosiossa, joten auttavatko Marin paluuta, jos hän joskus malttaa jättää ns. "jetset-elämän" (suon sen hänelle), ehkä 20 vuoden kuluttua.

        Eikä Marinin ns. kuuluisuus maailmalla ylety tavalliseen ihmiseen. Ei he tiedä kuka on Sanna Marin.

        Ei tiedä moni ns. päättäjäkään nimeä. Ja jos tietää, tietää myös, ettei ole minkään väärti, paisti vitsinä.


      • Anonyymi

        Mistä syystä häntä kadehdittaisiin?
        Olemme täällä häntä n. 50 v vanhempia. Kadehditaanko hänen ikäänsä, nuoruuttaan, sokakkuuttaan, koulutustaan, sanavalmiuttaan, kielitaitoaan - mitä?
        Joku syy pitää esittää syytöksen tueksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiedä moni ns. päättäjäkään nimeä. Ja jos tietää, tietää myös, ettei ole minkään väärti, paisti vitsinä.

        Tämä henkilö on ollut vaalikauden mittaisen ajan maamme pääministerinä ja työskennellyt eräässä vastuullisimmista viroista maassamme.
        Hänen työnsä ei ollut vitsi, ja hänellä oli takanaan usean puolueen tuki.
        Voidaan olla eri mieltä hänen politiikastaan ja vapaa.ajan käytöstään, mutta on joka tapauksessa annettava hänen työlleen arvo.
        Tämä Marinin mollaaminen ja loukkaaminen on osoitus siitä naisvihasta, joka maassamme yhä vallitsee, vaikka niin tekopyhästi julistamme tasa-arvoa yhteikunnassa.


    • Anonyymi

      Hienoa.
      Sanna Marin kuuluisin suomalainen, joku tuntee katkeruutta sen takia.

      • Anonyymi

        Missä olet tämän tutkimuksen tehnyt?


    • Anonyymi

      Tuli ja meni

      • Anonyymi

        Tulee takaisin suomen politiikkaan, on hankkimassa lisää kuuluisuutta maailman kuuluisimpien vaikuttajien joukossa.
        Kun tulee ilmoittaa tässä olen ja olen käytettävissänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee takaisin suomen politiikkaan, on hankkimassa lisää kuuluisuutta maailman kuuluisimpien vaikuttajien joukossa.
        Kun tulee ilmoittaa tässä olen ja olen käytettävissänne.

        Kenen vaikuttajien? Kerrohan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee takaisin suomen politiikkaan, on hankkimassa lisää kuuluisuutta maailman kuuluisimpien vaikuttajien joukossa.
        Kun tulee ilmoittaa tässä olen ja olen käytettävissänne.

        Se olisi hyvä, jos Sanna tulisi takaisin, sillä hän oli pätevä työssään
        ja oppinut lisää maailmalla. Suomi tarvitsee Sannan kaltaisia osaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee takaisin suomen politiikkaan, on hankkimassa lisää kuuluisuutta maailman kuuluisimpien vaikuttajien joukossa.
        Kun tulee ilmoittaa tässä olen ja olen käytettävissänne.

        Ei suomalainen poliitikko tarvitse kuuluisuutta ulkomailta. Suomen kansan arvostus sen sijaan on tärkeää.


    • Anonyymi

      Marin saatiin tungettua amerikkalaisen talouslehden Forbesin vaikuttajalistan 200 naisen joukkoon v. 2021. Viime vuonna Forbes pudotti Marinin pois koko listalta. Marinin nimen viereen Forbes on vieläpä kirjoittanut, että M. on poistettu listalta.

    • Anonyymi

      Kun ulkomailla kerron jotakin Marinista, joudun joka kerta selittämään että kenestä oikein puhun. Joku Mika Häkkinen kyllä tunnetaan ulkomaillakin.

      • Anonyymi

        Eihän "ulkomailla" edes tiedetä missä on Suomi. Jossain hamassa Venäjän kyljessä.
        Tottakai formulakuskit tunnetaan.

        Sanna Marinin julkisuuden vuoksi ehkä naiset/naisia ovat tulleet tuntemaan myös Suomen. Sanna on hyvä somettaa ja se näkyy. Suomen iltapäivälehtien jutut Sannasta tuskin ketään kiinnostaa.

        Korona lisäsi lapin matkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän "ulkomailla" edes tiedetä missä on Suomi. Jossain hamassa Venäjän kyljessä.
        Tottakai formulakuskit tunnetaan.

        Sanna Marinin julkisuuden vuoksi ehkä naiset/naisia ovat tulleet tuntemaan myös Suomen. Sanna on hyvä somettaa ja se näkyy. Suomen iltapäivälehtien jutut Sannasta tuskin ketään kiinnostaa.

        Korona lisäsi lapin matkailua.

        ''Suomen iltapäivälehtien jutut Sannasta tuskin ketään kiinnostaa.''

        Heh, joka juttu käsitellään tällä(-kin) palstalla :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Suomen iltapäivälehtien jutut Sannasta tuskin ketään kiinnostaa.''

        Heh, joka juttu käsitellään tällä(-kin) palstalla :)))

        Tällä palstalla tongitaan kaikki, Seskakin

        Mutta.

        Maailmalla tuskin kiinnostaa ja luetaan noita roskalehtiä.

        Siellä seurataan Instaa ja Sanna osaa sen.


      • Anonyymi

        Hyvin pieni osa maailman väestöstä seuraa formula-ajoja.
        Politiikkaa ja maailman uutisia seuraajia on miljoonittain.


    • Anonyymi

      Ikävä tulee Marinin hallitusta, Orpon hallitus kuin pahaa unta.

      • Anonyymi

        Joko Orpo on paljon kiertänyt maailmaa pääministeri aikanaan?

        Taitaa siinäkin jäädä toiseksi edellisen hallituksen pääministeriin eli surkeaa on Orpon toimet.


      • Anonyymi

        Minulla on ikävä Sannaakin. Oli mukavampi katsoa uutisia vaikka oli ikäviä asioita, kun Sanna oli paikalla.


    • Anonyymi

      "Siellä seurataan Instaa ja Sanna osaa sen."

      Kaikki osaavat somen, sehän on nykyajan viestintää jokaisella. Ja vaikutustusvaltainen talouslehti Forbes on jokin aika sitten tehnyt selväksi, ettei Marin ole huomion arvoinen. Lehti kertoi uuden vaikutusvaltaisten henkilöiden listauksessa, että Sanna Marin on poistettu, siis poistettu, listalta, ei vain pudonnut.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe