Tärkeitä sanoja tarvitaan

Täällä on ollut monia runoilevia tyyppejä mutta jostain syystä sellaiset lähes kadonneet.

Vaikka niistä iso osa on ollut jollekin tietylle tarkoitettuja, ne ovat silti tuoneet iloa monelle muullekin. 🌤

Tähän vois halutessaan runoilla, sanailla riimitellä hän kuka haluaa niin tehdä. ☀️
Yleisesti taikka omistetusta tärkeälle henkilölle.

Olisi mukava kun täällä näkisi kaunista välittävää ja aitoa tunnetta. 🌞
Oli sitten posia tai negailevaa runoilua,
Kunhan saa purettua ikävää ja tunteitaan. 🌞

Lumisateista maanantaita sekä halauksia ihan jokaiselle palstalaiselle ❣🤗

Sanoja sekä rakennelmia jäin kaipaamaan,
mutta mä tiedän että ne palaavat vielä ajallaan.
💗

32

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No niin luulokyllästynyt yleisö- onko tämäkin miehen hahmo nyt sama hyvin epäterveen ja toksisen obsession kohde?

• Anonyymi

ding dong, folie deuxit

• Onko sun pakko aina olla tuollainen?
        Mä en ole sulle tehnyt koskaan väärin tai pahaa,
        Niin sulla ei ole mitään syytä eikä oikeutta loukata mua jatkuvasti.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Onko sun pakko aina olla tuollainen?
        Mä en ole sulle tehnyt koskaan väärin tai pahaa,
        Niin sulla ei ole mitään syytä eikä oikeutta loukata mua jatkuvasti.

Tavallaan kyllä kuoma

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan kyllä kuoma

Miten niin tavallaan kuoma??
        Ihan turha kysyä edes mitään kun et mitään silti kertoisi.

• Anonyymi

Joo lisää runomiehiä suomeen :D

• Anonyymi

En mä enää halua kun kaivattuni pyysi minua lopettamaan ikävöinnin täällä. 😢

• Mitä et halua siis ?
        Miksi et saisi ikävöidä täällä ja missä sitten saisit?

• Anonyymi

Laitetaan nyt huvikseen pätkä, jos vaikka hän lukee tämän niin muistaa sit olevansa maailman rakkain minulle. Ja hän tunnistaa kyllä tämän keneltä ja kelle :)

Koti ei ole paikka,
      Se on ihminen.
      Kuin valaiseva majakka,
      Jonka luo löytää vaik ois sää pilvinen.

Ilman sua oon koditon,
      Koska sydämessäs mun koti on.
      Ois pesäni mun valoton,
      Kitarani mun soinnuton.

• Anonyymi

Sanoit että hän muistaa että on kaikkein rakkain sinulle, olet selvästi sen kertonut henkilökohtaisesti?
        Muuten omisin melkeinpä, mutta ei ole sanottu tuollaista että olisin rakas.
        Koditon Niinpä niin. 😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoit että hän muistaa että on kaikkein rakkain sinulle, olet selvästi sen kertonut henkilökohtaisesti?
        Muuten omisin melkeinpä, mutta ei ole sanottu tuollaista että olisin rakas.
        Koditon Niinpä niin. 😪

Olen sanonut

• Anonyymi kirjoitti:

Olen sanonut

Hyvä että olet sanonut suoraan hänelle jollekin.
        Ja kiitos kun kirjoitit nuo sanat kaikkien iloksi myöskin vaikka hänelle tarkoitetut onkin. ❣

• Anonyymi

Jo joutaisi räntä ja loska, tulis vaan lämmintä koska,
      sitten voisi astella varpaisillaan järvenrantaan ja kastella
      nilkat laiturilla, kuulla sirkat ruohokossa, nähdä laineet karkelossa...
      veneen aallot piirtyy rannassa... rauhan, veden liplatus mieleen antaa...

• Kiitos tästä sinulle ❣
        Tuo sai hymyilemään ja hyvän mielen aikaan.
        Tässä loskasäässä silmät kii voi nähdä tuon ja siitä tuntea lämmön.

• Anonyymi

Kerroit ihanasti

• Iltaa originalpieninainen ja kiitos kauniista runosta 💖 jokainen meistä varmasti ikävöi ja kaipailee rakasta ystävää 💔 missä lie onkin tuo nainen aina niin sydämmellinen ihana kullanmuruni 💖 ehkä vielä joskus rakkaani luo luoja johdattaa 😇 ikävä on 😢 vain kaipaus jää 😭 olisispa vierelläni nainen ihanin 🥰

oikein aurinkoista kevättalvea kaikille palstalaisille 🌞 ja paljon siunausta 🙏 ja heleja 🤗🤗🤗🤗 ootte mulle kuin siskoja ja veljiä rakkaat ystäväiseni ❣️💗

• Moi AM 💖

Voi kun löytäisit sen Naisen luokse 🥰
        Kuka mahtaa ollakaan hän.
        Rakasta ystävää kaipaaminen on ikävää 💔😢
        Olisi kyllä mukavaa kun vierellä tallustaisi ystävä, rakas ja tärkeä. 😇 💗
        Valoa ja lämpöä sulle 🌞 sekä haleja tietty 🤗🤗🤗🤗

• Anonyymi

Ei tänne oo järkee laittaa mitään oikeesti kaunista. Tää on paikka, jossa siitä tehdään rumaa. Ainakin yritys on kova joillain siihen. Suoraan muihin kanaviin ne nätit sanaset.

• Se tietenkin olisi paras vaihtoehto.
        Mutta onneksi tännekin joku jotain kaunista kirjoittaa.

Voi leikkiä vaikka että voi kun ihanasti joku sanoo,
        ja ihanaa että joku välittää mustakin ees vähän.

Niin ja sitähän joku toivookin ettei täällä sanoisi kukaan kaunista,
        syy sitten siihen onkin mysteeri.

Ja jos täällä loppuu kaikki kaunis,
        ystävällinen ja nätit sanat hän joku tai he jotkut voittavat.

Mun mielestä siksi just täällä ois hyvä sinnikkäästi koittaa jaksaa kirjoittaa jotain kaunista.
        Itsekin sille jollekin joka lyttää koittanut sanoa nätisti.

Saisinpa niitä nättejä sanasia itse jossain kanavissa. 😥

• Anonyymi

Se tietenkin olisi paras vaihtoehto.
        Mutta onneksi tännekin joku jotain kaunista kirjoittaa.

Voi leikkiä vaikka että voi kun ihanasti joku sanoo,
        ja ihanaa että joku välittää mustakin ees vähän.

Niin ja sitähän joku toivookin ettei täällä sanoisi kukaan kaunista,
        syy sitten siihen onkin mysteeri.

Ja jos täällä loppuu kaikki kaunis,
        ystävällinen ja nätit sanat hän joku tai he jotkut voittavat.

Mun mielestä siksi just täällä ois hyvä sinnikkäästi koittaa jaksaa kirjoittaa jotain kaunista.
        Itsekin sille jollekin joka lyttää koittanut sanoa nätisti.

Saisinpa niitä nättejä sanasia itse jossain kanavissa. 😥

Tottahan tuokin, tavallaan sitä lopettaessaan sen kauniisti kirjoittelun antaa lyttääjille voiton. Vieläpä luovutusvoiton.
        Sitä vaan aattelee, että miks turhaan tänne tunteitaan vuodattaa?
        Sitähän sanat on, polkuja ja siltoja ihmisen sisimpään. Eikä sinne kannata kulkulupia jakaa, useimmat vaan roskaa ne tienoot.
        Siks väylä on toinen, pysyy polut siisteinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottahan tuokin, tavallaan sitä lopettaessaan sen kauniisti kirjoittelun antaa lyttääjille voiton. Vieläpä luovutusvoiton.
        Sitähän sanat on, polkuja ja siltoja ihmisen sisimpään. Eikä sinne kannata kulkulupia jakaa, useimmat vaan roskaa ne tienoot.

No se on hyvä ja hienoa jos on se väylä jossa voi sanoa nättei sanasia ja saada niitä myös.
        Kaikilla ei ole sitä muutakaan mihin vuodattaa, vielä vähemmän saada niitä sanasia nättejä.
        Johonkin näitä ajatuksia ja tunteita on vaan pakko saada purettua. Ja sekin että saa noita ilkeitä vastauksia on parempi ku ei mitään missään.

• Anonyymi kirjoitti:

En halua itse olla ilkeä mutta pakko sanoa että tuokin sai tuntemaan itsensä enemmän turhakkeeksi kun esim ne missä käskee joku tekemään im.

• originalpieninainen kirjoitti:

No se on hyvä ja hienoa jos on se väylä jossa voi sanoa nättei sanasia ja saada niitä myös.
        Kaikilla ei ole sitä muutakaan mihin vuodattaa, vielä vähemmän saada niitä sanasia nättejä.
        Johonkin näitä ajatuksia ja tunteita on vaan pakko saada purettua. Ja sekin että saa noita ilkeitä vastauksia on parempi ku ei mitään missään.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et miksi haluat ilkeitä sanasia? En ole oikein koskaan ymmärtänyt ilkeilyä. Joku joskus sanoo, että sellaista pitää ymmärtää. Ei se paljon naurata, kun ne ilkeilijät pilaa vaikka esimerkiksi sun illat, jolloin vietät lasten kanssa aikaa.

Aina ei ehdi laittaa palstaa kiinni, kun peiska osuu jo tuulettimeen. Mikä oikeuttaa sellaiseen käytökseen, sitä monesti mietin. Siinä kulkee mun empatian raja, jos kiusattu kiusaa toisia. Pohdin tässä vain yleisesti, kun sinulla oli erilainen asenne tilannetta kohtaan.

Ymmärrän siis oikein hyvin, että jollakin on huono päivä tai hetki tai mitä nyt ikinä, koska niitä on kaikilla, mutta sellainen systemaattinen paha olo kertoo siitä, että jotain on pahasti pielessä ja juurisyy pitää löytää ja käsitellä.

Kiva aloitus muuten, kiitos tästä ja mukavaa iltaa sinulle. 😊

• Anonyymi

Kyllä mä ymmärrän sun näkemyksen. Mä tässä lähinnä puhuin omasta puolestani. Tai vastasin et miks enää ei tuu kirjoteltua niitä nättejä tänne.
        En mä sun mieltäs halua pahottaa, enkä muidenkaan. Jos mulla olis huono päivä tai veetuttas, en täällä kirjottelis.
        Et sä turhake oo, älä sellasia mieti.
        Hymyä iltaan, mä lähen nukkumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän sun näkemyksen. Mä tässä lähinnä puhuin omasta puolestani. Tai vastasin et miks enää ei tuu kirjoteltua niitä nättejä tänne.
        En mä sun mieltäs halua pahottaa, enkä muidenkaan. Jos mulla olis huono päivä tai veetuttas, en täällä kirjottelis.

Joo, enkä tarkoittanut, että sinä olisit ilkeä. Päinvastoin, et ole tietääkseni koskaan ollut ilkeä. Halusin vain tietää miksi hyväntahtoinen ihminen haluaa ilkeitä sanoja itselleen.

• Mu5tasydän kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, et miksi haluat ilkeitä sanasia? En ole oikein koskaan ymmärtänyt ilkeilyä. Joku joskus sanoo, että sellaista pitää ymmärtää. Ei se paljon naurata, kun ne ilkeilijät pilaa vaikka esimerkiksi sun illat, jolloin vietät lasten kanssa aikaa.

Aina ei ehdi laittaa palstaa kiinni, kun peiska osuu jo tuulettimeen. Mikä oikeuttaa sellaiseen käytökseen, sitä monesti mietin. Siinä kulkee mun empatian raja, jos kiusattu kiusaa toisia. Pohdin tässä vain yleisesti, kun sinulla oli erilainen asenne tilannetta kohtaan.

Ymmärrän siis oikein hyvin, että jollakin on huono päivä tai hetki tai mitä nyt ikinä, koska niitä on kaikilla, mutta sellainen systemaattinen paha olo kertoo siitä, että jotain on pahasti pielessä ja juurisyy pitää löytää ja käsitellä.

Kiva aloitus muuten, kiitos tästä ja mukavaa iltaa sinulle. 😊

Sanoinko että haluan niitä ilkeitä sanasia,
        vai että mieluummin niitä edes kun ei mitään?

Mikään ei oikeuta kiusaamista. Ei mikään.
        Ja sehän se juurikin, siellä jatkuvassa pahanmielen aiheuttamisessa on jollain sisällään paha olo.
        Kaikki ei vaan osaa tai uskalla näyttää tunteitaan muulla tavalla. Tuo ei tietenkään ole se todellinen syy kaikissa kiusauksissa.

Itse nyt satun olemaan tälläinen outo otus,
        En osaa olla ilkeä kenellekään oikestaan.
        Kamala huono omatunto iskee samantien jos sanon pahasti takaisin vaikka toisen sanat loukkasi juuri.

Kyllä se mullakin jossain vaiheessa aina välillä mitta tulee täyteen ja sit tuleekin kerralla jopa vuosien ajalta ulos sanoja ja tunteita.

Kiitos sulle, ja mukavaa iltaa.

• originalpieninainen kirjoitti:

Sanoinko että haluan niitä ilkeitä sanasia,
        vai että mieluummin niitä edes kun ei mitään?

Mikään ei oikeuta kiusaamista. Ei mikään.
        Ja sehän se juurikin, siellä jatkuvassa pahanmielen aiheuttamisessa on jollain sisällään paha olo.
        Kaikki ei vaan osaa tai uskalla näyttää tunteitaan muulla tavalla. Tuo ei tietenkään ole se todellinen syy kaikissa kiusauksissa.

Itse nyt satun olemaan tälläinen outo otus,
        En osaa olla ilkeä kenellekään oikestaan.
        Kamala huono omatunto iskee samantien jos sanon pahasti takaisin vaikka toisen sanat loukkasi juuri.

Kyllä se mullakin jossain vaiheessa aina välillä mitta tulee täyteen ja sit tuleekin kerralla jopa vuosien ajalta ulos sanoja ja tunteita.

Kiitos sulle, ja mukavaa iltaa.

Niin, ymmärrän tuon pointin, kiitos kun avasit. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Joo, enkä tarkoittanut, että sinä olisit ilkeä. Päinvastoin, et ole tietääkseni koskaan ollut ilkeä. Halusin vain tietää miksi hyväntahtoinen ihminen haluaa ilkeitä sanoja itselleen.

Eipä mun oo tarvetta ilkeillä, edes täällä. Vaikka kuinka anonyyminä täällä kirjottelen, silti se on minä ku puhuu. Ja kyseinen henkilö ei tuhlaa energiaa turhuuteen. Voit sekottaa muihin anonyymeihin, mut kiitos silti.

• Anonyymi kirjoitti:

Hymyä iltaan hämäävää..
        Ja kyllä mä turhake irl olen, kyllä se on jo selväksi tullut.
        Mutta meeppä sä nukkumaan, mä jään tänne pohtimaan..

• Mu5tasydän kirjoitti:

Niin, ymmärrän tuon pointin, kiitos kun avasit. Hyvää yötä.

Hyvää yötä sinne!
        Ja en halunnut sanoa sulle pahasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä mun oo tarvetta ilkeillä, edes täällä. Vaikka kuinka anonyyminä täällä kirjottelen, silti se on minä ku puhuu. Ja kyseinen henkilö ei tuhlaa energiaa turhuuteen. Voit sekottaa muihin anonyymeihin, mut kiitos silti.

Onpas nytte sekavaa tai sit se olen vaan mä ku on sekava..

Joo se oot sinä kun siinä puhut,
        ei kukaan muu.. 🙃

Kuka muu muka oisit jos et sinä?
        Ja kyseinen henkilö saa 🤗.

No emmä tiiä kuka oot, vai tiiänköhän..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6098
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2847
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2021
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      230
      1417
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1392
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      303
      1387
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1316
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1256
    Aihe