no, nyt kun oon saanu sen ötökkäkranun ja ne ötökät on mun suojelukses nii sit siel jossai tulee hulluna niitä gunshippejä sun muita eikä ole ulospääsypaikkaa nii minne meen? toivottavasti saitte selvää.... ja thx mun edellisille auttajille
LISÄÄ ongelmia....... HL2
lalalalalallalaaaa
2
338
Vastaukset
Ei sinun auta muu kuin nirhiä kaikki vihulaiset. Voit antaa niiden ötököiden tappaa sotilaat ja itse keskityt gunshippeihin. Sieltä pihan perältä löytyy portaiden kiipeämisen jälkeen laatikollinen raketteja ja niillä vaan ammut gunshipit alas. Siitä se tie sitten aukenee.
- idiootti91
Sinun pitää juosta sillein sieltä ekan tykkijutun taakse silleen että pääset sinne sisälle tappamaan ne ukot. Tai no meilaa mulle kun en oikein jaksa nyt selittää, ite pelasin sen tänään vasta :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018694- 665638
- 245227
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375126Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384951Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774849- 624403
- 434067
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483347- 493045