no, nyt kun oon saanu sen ötökkäkranun ja ne ötökät on mun suojelukses nii sit siel jossai tulee hulluna niitä gunshippejä sun muita eikä ole ulospääsypaikkaa nii minne meen? toivottavasti saitte selvää.... ja thx mun edellisille auttajille
LISÄÄ ongelmia....... HL2
lalalalalallalaaaa
2
327
Vastaukset
Ei sinun auta muu kuin nirhiä kaikki vihulaiset. Voit antaa niiden ötököiden tappaa sotilaat ja itse keskityt gunshippeihin. Sieltä pihan perältä löytyy portaiden kiipeämisen jälkeen laatikollinen raketteja ja niillä vaan ammut gunshipit alas. Siitä se tie sitten aukenee.
- idiootti91
Sinun pitää juosta sillein sieltä ekan tykkijutun taakse silleen että pääset sinne sisälle tappamaan ne ukot. Tai no meilaa mulle kun en oikein jaksa nyt selittää, ite pelasin sen tänään vasta :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272213
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282146- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181492- 241206
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24902- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853