Hyvin väsynyt

Anonyymi-ap

kaikkeen kokemaansa useamman vuoden ajalta tapahtuneeseen sellaiseen, mikä tuntui aina pakottamiselta elää jonkun muun näköisessä elämässä, kun tarve on koko ajan ollut elää omannäköistä elämää. Omannäköinen elämä sisältää parisuhteen suunnilleen ikäisensä kanssa ja loppuelämän ajan olla yhdessä, niin kauan kuin aikaa annetaan maan päällä olemiseen. Suuri suru siitä ettei saanut tehdä kauan töitä itselle tärkeässä työpaikassa. Stressioireet ovat aika pahat ja varsinkin joka kerta ovesta ulos lähtiessä, koska ahdistaa sen esityksen näkeminen ja kokeminen. Inho tiettyä henkilöä kohtaan on pysyvää, koska häneen liittyen on tapahtunut liikaa sellaista mikä sai stressioireet pysyviksi! Iltaisin tulee kyyneleet silmiin, koska tuntuu siltä ettei se kiusaaminen lopu koskaan! Mitään projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa! Omannäköinen elämä tarkoittaa myös sitä, että töitä haluaa tehdä vain kahdessa ryhmässä, hyvin tutussa ja siellä missä olin pari kuukautta töissä.

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ahdistavalta vainoamiselta se kaikki lähelle tunkeminen tuntui! Miten joku voi olla niin ajattelematon ettei ymmärrä sellaisen olevan kuin painjainen, sille jonka lähelle toistuvasti tullaan ilman lupaa!

      • Anonyymi

        Ahdistus tulee yhä uniinkin! Sellainen ei tee hyvää psykelle eikä fysiikalle! Se vaurioittaa elimistöä monin tavoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahdistus tulee yhä uniinkin! Sellainen ei tee hyvää psykelle eikä fysiikalle! Se vaurioittaa elimistöä monin tavoin!

        Se on jo todettu tutkimuksissakin että ahdistuneisees vaurioittaa sydäntä. Kauheat monet vuodet takana ja ahdistuneisuutta paljon ja kauan. Siitä on "kiittäminen" ahdistelijasta joka tunki lähelle tuijottamaan ja seurasi missä kuljin!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe