Vai pesisit minun selän joskus?

Anonyymi-ap

Sekö on toiveesi?

15

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä, saippualla, juu.

    • Anonyymi

      Miksi jonkun selkä täytyy pestä?

      • Anonyymi

        Koska ilman ulkopuolisen apua se ei aina onnistu? Oma päätelmä tällainen.


    • Anonyymi

      Joo.. Mä hoidan. Sinua.

    • Anonyymi

      En halua nähdä sua!

    • Anonyymi

      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😍😍😊😊😘😘

    • Anonyymi

      Tottakai voin pestä selkäsi tuntematon mies mutta joskushan me tunnetaankin. Ketään aiemmin tuttua en halua enkä halua olla niiden kanssa tekemisissä. 🩷

    • Anonyymi

      Selänpesu on rakkauden teko.

    • Anonyymi

      Enpä ole sellaista toivonut.

    • Anonyymi

      Ihana viesti!! Normaaliin parielämään kuuluu huolehtia toisesta, ja selän pesu on yksi mieluisimmista toimista. Naisen kapeaa selkää on mukava saippuoida, näyttäähän nainen hyvin kauniilta saunomisen jälkeen, hiukset märkinä. Naisen selän iho on täydellinen ja selän muoto usein kiinnostava, vaikka toimitus sinällään on arkinen, unohtuu sitä joskus katselemaan. Pesun jälkeen nainen saattaa maistua hieman pesuvedelle, kehystäväthän pitkät kosteat hiukset naisen kasvoja. Parasta selän pesussa on, lämmin vesi ja läheisyys.
      https://youtu.be/0NvxX-_JZjI

    • Anonyymi

      Haluaisin pestä hänet päästä varpaisiin.

    • Anonyymi

      Heräsikkö pelikoomasta? Täällä mietin, et minkälaiset karteekit laittaas olkkariin. Klasit tuli kirkastettua,edellisen asukkaan jäljiltä. Selänpesu riippuvuuteen, olen hommannut varrellisen porsaan ja hierovan suihkupään. Suosittelen koomaan jatkamista.

    • Anonyymi

      Eikun pyllypakarat.

    • Anonyymi

      Lopetakaa kiusaaminen ei mies tykkää samoista sanallisista vihjailuista koska eivät ole mahdollisia käytännö ssä hävetkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe