Vankiloiden pienikokoiset vartijat ovat aivan äärimmäisen vahvoja. Kävelytyylistä jo näkee sen äärimmäisen voimakkuuden.
Niin, että mistäkö tiedän! Siitä, kun itse olen todennäköisesti se kaikista vahvin!
Vahvat vartijat
4
360
Vastaukset
- Anonyymi
No aivosi on aika pienet, et viitsinyt jumpata aivoistasi fiksumpia
- Anonyymi
OON TEHNY PUNTTIA EKÄ MULE YKSKÄÄN VANGKI KUKOILE TAI PISTÄN PAKETIIN JA KANNAN RUNTTIIN JÄÄHYLLE
- Anonyymi
Joo kyllä, ovat kovia ammattilaisia ja erittäin viisaita. Aivan erilaisia kuin minä.
- Anonyymi
Havaintoni on, että kyseiset vartijat käyttävät hyvin usein tummentuvia silmälaseja. Heidän ilmeensä on vakava ja hieman pelottava. Puhuessaan käyttävät lyhyitä lauseita ja asiantuntemus vankeinhoidosta on erinomaisella tasolla. Usein he haluavat olla ammattiyhdistystoiminnassa mukana. Harrastuksena heillä on tai ollut jokin kamppailulaji, ns. lukkopaini yleensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1436344Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143695Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213300Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1222491Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12048Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191396- 811208