Kerro siitä yhdestä ihanasta

Anonyymi-ap

Mikä tekee hänestä erityisen?

56

2053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän viihtyy seurassani ja omaa samanlaisen huumorintajun. Antaa minulle omaa aikaa silloin kun sitä haluan tai haluamme yhdessä.
      Hän lähtee kanssani lumisateeseen kävelylle tai vaihtoehtoisesti jää auringonpaisteella sohvan nurkkaan katsomaan leffaa kanssani.
      Hän hyväksyy kokkaukseni tai tilaamani pizzan . Hän on parasta mitä tiedän ja se hänessä erityisen tekeekin.
      Yksi huono puoli hänessä on, emme ole vielä koskaan tavanneet.

      • Voih. Tää oli niin söpö ❤


      • Fructus_83 kirjoitti:

        Voih. Tää oli niin söpö ❤

        Kiitos


    • Anonyymi

      Hyväntahtoisuus, miten kauniisti hän kohtelee minua ja muita. Se kuinka hän laittaa itsensä likoon oikeiden asioiden puolesta.

    • Anonyymi

      Hänen kohdallaan ei tarvitsisi arpoa, puuttuuko jotain tärkeää. Kun luonne ja ulkoinen habitus on mieleen, se on siinä. Harvinainen kombo parhaassa mahdollisessa merkityksessä.

    • Anonyymi

      Ihastuttava ja vihastuttava työkaveri. Ehkä siinä jotain jännitystä sitten on, koska meillä on vähän erikoiset välit keskenämme, mutta kipinöinti on kipinöintiä ja nämä tunteet hullaannuttavia.

    • Anonyymi

      Vähän vaikea löytää ketään, kun kaikki haaveilee vaan jostain exsistään😏

      • Anonyymi

        Mulla kiinnostuksenkohde, mutta hän saattaa olla hetero/bi. Exät taas ovat exiä ihan syystä, en haikaile taaksepäin.


      • Sano älä muuta, kun luulisi että elämässä mentäis eteenpäin. 🙄


      • Anonyymi

        Monet on myös kiinni jossain saavuttamattomassa naisessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet on myös kiinni jossain saavuttamattomassa naisessa.

        Niimpä. Kun kurkottaa tähtiin, niin menettää kuun.


    • Anonyymi

      Se, että jaksetaan edelleen näin vuosienkin jälkeen olla päivittäin jutuissa ja vaihdella kuulumisia, vaikka elämämme ovatkin erillään. Ihana ja lämmittävä ystävyys. Tietäisitpä mitä tunnen sinua kohtaan oikeasti.

      • Anonyymi

        Onko sinua ennen kosittu ?

        Ps en muista , oonko ennen sua kosinu


    • Anonyymi

      Hän on lämmin, säteilevä, sydämellinen, taitava. Saa minut olemaan paras versio itsestäni. Olo on monta päivää voimaantunut kun olemme nähneet.

      • Anonyymi

        Näitä on kiva lukea. Surullista vain jos ihanat naiset ei saa kuulla heidän ihanuudestaan käytännössä.

        Olen totaalisen kyllästynyt kulttuurimme mieskeskisyyteen/maskuliinisuuden ihannointiin, hehkutukseen ja yhteisöihin missä tää on normi, läpitunkevaa, kuolauspuheeseen vaikka henkilö olis täys k-pää luonteeltaan.
        Naiserityisiä tiloja tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä on kiva lukea. Surullista vain jos ihanat naiset ei saa kuulla heidän ihanuudestaan käytännössä.

        Olen totaalisen kyllästynyt kulttuurimme mieskeskisyyteen/maskuliinisuuden ihannointiin, hehkutukseen ja yhteisöihin missä tää on normi, läpitunkevaa, kuolauspuheeseen vaikka henkilö olis täys k-pää luonteeltaan.
        Naiserityisiä tiloja tarvitaan.

        Haluaisin kertoa ihastuksenkohteelleni tuon. Kun tapasimme ensimmäistä kertaa välillämme oli todella vahvaa kemiaa. Aika nopeasti kuitenkin mainitsi ohimennen turhaan miehestään, minkä otin vinkkinä että on varattu ja tykkää miehistä. Joten pidän tuon omana tietonani, vaikka vuosia on kulunut. Tosin epäilen olisiko hän "aina" töissä jos olisi onnellinen liitossaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kertoa ihastuksenkohteelleni tuon. Kun tapasimme ensimmäistä kertaa välillämme oli todella vahvaa kemiaa. Aika nopeasti kuitenkin mainitsi ohimennen turhaan miehestään, minkä otin vinkkinä että on varattu ja tykkää miehistä. Joten pidän tuon omana tietonani, vaikka vuosia on kulunut. Tosin epäilen olisiko hän "aina" töissä jos olisi onnellinen liitossaan.

        Millä alalla töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin kertoa ihastuksenkohteelleni tuon. Kun tapasimme ensimmäistä kertaa välillämme oli todella vahvaa kemiaa. Aika nopeasti kuitenkin mainitsi ohimennen turhaan miehestään, minkä otin vinkkinä että on varattu ja tykkää miehistä. Joten pidän tuon omana tietonani, vaikka vuosia on kulunut. Tosin epäilen olisiko hän "aina" töissä jos olisi onnellinen liitossaan.

        Onko tuo alkuperäinen viesti sinun kirjoittama?…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä alalla töissä?

        Kaupassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo alkuperäinen viesti sinun kirjoittama?…

        Alkuperäinen oli minun kirjoittama ja ihastukseni kohde ei ole kaupassa töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuperäinen oli minun kirjoittama ja ihastukseni kohde ei ole kaupassa töissä

        Onko työ jollain tapaa meitä yhdistävä tekijä?


    • Anonyymi

      Oli. Nyt jo valitettavasti elämästäni kadonnut. Mutta muistelen lämmöllä edelleen. En usko että voisin enää hullaantua samalla tavalla uudestaan. Sitä päivää odotellessa.

    • Anonyymi

      Naisellisuus, fiksuus, kypsyys, lempeys. Rauhallinen ulosanti ja taitavuus.

      • Anonyymi

        Ei hörhöjä harrastuksia/elämäntapaa, iso plus merkki. :D
        (esim kristallit, vakava suhtautuminen uushenkisyyteen/uskontoon, lelujen keräily, raivovegaanius, ääriajattelu ja siitä saarnaus)


    • Anonyymi

      Positiivinen elämän asenne, rauhallisuus,lempeys,toisten huomioonottaminen.
      Huumorin taju,avarakatseisuus,itsevarmuus olla juuri sellainen kuin on. Ja sit hänessä on vaan sellainen tietty habitus joka kolahtaa minuun. Aito ❤️

      • Anonyymi

        Aitous, niin, että tunteet näkyvät ulospäin. Ei piiloutumista femme ja masc -roolien taakse. Kiinnostaa persoona siellä takana.


    • Anonyymi

      Horoskooppi! Kyllähän kaksi rapua päätyisi yhteen oikein ihanasti 🤭

      • Anonyymi

        Saksitus tulee luonnostaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksitus tulee luonnostaan. :D

        Kaikki ei tykkää aitoudesta

        Pitäis pienessä piirissäkin käyttäytyä

        Ei sanoa suoraan , mitä mieltä mistäkin

        Eihän se oo kaveruutta

        Mitä liekään

        Haluan puhua asiat halki

        Se tekee sielulle mannaa


    • Anonyymi

      Katse joka vie jalat alta 🔥

      • Anonyymi

        Hän saa sydämeni laulamaan

        Ja rauhan sieluuni


    • Anonyymi

      Pehmeä naisellinen energia, maanläheinen, hoikka vartalo ja söpöt kasvot. Harvinaista ikäluokkani lesboissa, kolmekymppisissä. Heteron näköinen. :D

    • Anonyymi

      Vaihtelevan monitahoinen luonne, se että hän ohimennen läpaisee kaikki suojakilpeni, taiteellisuus, herkkyys, katse, silmien väri tietyssä valossa, intensiivisyys jolla hän kuuntelee puheitani, ulkonäkö.

      Se, että järkiseikoista ja päätöksistäni huolimatta toivon kosketusta lähes aina kun tapaamme ja ajattelen häntä iltaisin.

      • Anonyymi

        Ehkä et tarvitse suojakilpeä hänen kanssaan.
        Kirjoitit kauniisti, kertomasi asiat tulivat lähelle. Melkein kuin voisi itse kirjoittaa samoista asioista.
        Oma ihastukseni on myös kaukana järkiperäisestä. Niin kaukana että uskottelin itselleni pitkään sen olevan yksipuolista. Nyt viime aikoina enää olekaan ollut niin varma. Hänkin on taiteellinen. Lempeä ja huolehtivainen läheisiään ja minuakin kohtaan, mutta vaikuttaa pitävän kiinni päättämistään asioista. Hänellä on kaunis hymy ja ihana nauru. Saa minut hymyilemään ja odottamaan niitä hetkiä kun tapaamme. Hänen seuransa samanaikaisesti rauhoittaa minua, toisaalta saa sydämen pomppimaan ja minut olemaan se ehkä kaikista kömpelöin versio itsestäni. Hänkin on mielessä usein iltaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et tarvitse suojakilpeä hänen kanssaan.
        Kirjoitit kauniisti, kertomasi asiat tulivat lähelle. Melkein kuin voisi itse kirjoittaa samoista asioista.
        Oma ihastukseni on myös kaukana järkiperäisestä. Niin kaukana että uskottelin itselleni pitkään sen olevan yksipuolista. Nyt viime aikoina enää olekaan ollut niin varma. Hänkin on taiteellinen. Lempeä ja huolehtivainen läheisiään ja minuakin kohtaan, mutta vaikuttaa pitävän kiinni päättämistään asioista. Hänellä on kaunis hymy ja ihana nauru. Saa minut hymyilemään ja odottamaan niitä hetkiä kun tapaamme. Hänen seuransa samanaikaisesti rauhoittaa minua, toisaalta saa sydämen pomppimaan ja minut olemaan se ehkä kaikista kömpelöin versio itsestäni. Hänkin on mielessä usein iltaisin.

        Millä tavoin taiteellinen?


    • Anonyymi

      Oon aika ihastunut, ihan hölmöä. Se toinen tietää sen kyllä, tulee liian lähelle. Tuntuu päästä varpaisiin. Tämä menee ohi, meneehän?

      • Anonyymi

        En uskalla unelmoida meistä

        Pelkään jonkun menevän pahasti pieleen

        Mut haluan kattoo

        Ans kattoo

        Ehkä kaikki menee lopulta hyvin

        Niinkuin kaikki


    • Anonyymi

      Meillä on niin helppoa ja luonnollista jutella. Voisin kuvitella viettäväni seurassani vaikka miten pitkään. Olen sinulle varmaan yksi monista, mutta sinä olet minulle yksi ja ainoa. Tuntuu aina juhlapäivältä kun näemme ❤️

      • Anonyymi

        Tähän kommenttiin on helppo yhtyä. Tosiaan ne päivät, jolloin tapaamme ovat juhlapäiviä verrattuna niihin,, jolloin emme tapaa. Olet mielessäni silti tunnista tuntiin.


    • Anonyymi

      Se, miten ystävällinen hän osaa olla ihan jokaiselle, ja maailman kaunein hymy. Hän myös on huumorintajuinen ja fiksu ja saa minut aina nauramaan.

    • Anonyymi

      Ei ole ketään. Kiinnostaa sitten kun on riittävän fiksu kouluttautunut tyyppi, lempeä, naisellinen ja normaalipainossa/hoikka ja söpöt kasvot. Muuten voin hyvin olla sitoutumatta.

      • Anonyymi

        Ihastumisella ja takkaudella ei niin väliä? Hyvät on lähtökohdat parisuhteelle. Kuulostaa enemmänkin työhaastattelulta ja työsuhteelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastumisella ja takkaudella ei niin väliä? Hyvät on lähtökohdat parisuhteelle. Kuulostaa enemmänkin työhaastattelulta ja työsuhteelta.

        Taas joku kehopositiivinen vetää porot sieraimiin. Itselläkin suht samat mieltymykset kumppanin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku kehopositiivinen vetää porot sieraimiin. Itselläkin suht samat mieltymykset kumppanin suhteen.

        Ei ole kyse kehopositiivisuudesta. Ihminen joka ei hyväksy ylipainoa tai alipainoa voi olla narsistinen luonne joka vaatii kumppaniltaan mahdottomia eikä olisi tukena vaikeissa hetkissä. Sairaudet ja raskaudet voivat lihottaa tai laihduttaa. Ei osoita fiksuutta arvottaa ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella. Toki jokaisella saa olla vaatimuksensa. Mutta ihmiset voivat muuttua ajan myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kyse kehopositiivisuudesta. Ihminen joka ei hyväksy ylipainoa tai alipainoa voi olla narsistinen luonne joka vaatii kumppaniltaan mahdottomia eikä olisi tukena vaikeissa hetkissä. Sairaudet ja raskaudet voivat lihottaa tai laihduttaa. Ei osoita fiksuutta arvottaa ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella. Toki jokaisella saa olla vaatimuksensa. Mutta ihmiset voivat muuttua ajan myötä.

        Liika ylipaino altistaa sairauksille. Jos toinen pitää itsestään huolta ja liikkuu paljon, niin tuskinpa sohvaperunan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta tulee olemaan. Ei tässä ole mitään tekemistä narsistisen luonteen kanssa tai että arvuuttaa toista pelkän ulkonäön vuoksi. Pelkkään kivaan luonteeseen ei vaan aina tykästy ihan tekopyhää tämmöistä edes väittää. Raskaus ja sairaus on ihan eri asioita, jos ihminen lihoo tai laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liika ylipaino altistaa sairauksille. Jos toinen pitää itsestään huolta ja liikkuu paljon, niin tuskinpa sohvaperunan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta tulee olemaan. Ei tässä ole mitään tekemistä narsistisen luonteen kanssa tai että arvuuttaa toista pelkän ulkonäön vuoksi. Pelkkään kivaan luonteeseen ei vaan aina tykästy ihan tekopyhää tämmöistä edes väittää. Raskaus ja sairaus on ihan eri asioita, jos ihminen lihoo tai laihtuu.

        Ylipainoinenkin voi harrastaa liikuntaa, ja hoikka olla harrastamatta. Vaikutat tietämättömältä elämän monimutkaisuudesta. Minä ihastuin persoonaan, sieluun. Se mitä sielun verhona on, on toissijaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipainoinenkin voi harrastaa liikuntaa, ja hoikka olla harrastamatta. Vaikutat tietämättömältä elämän monimutkaisuudesta. Minä ihastuin persoonaan, sieluun. Se mitä sielun verhona on, on toissijaista.

        Itse vaikutat aika naivilta ja katkeralta. Tekopyhää väittää, etteikö ulkoinen olemus ratkaise useasti parinvalinnassa. Täytyy toisen miellyttää, myös fyysisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vaikutat aika naivilta ja katkeralta. Tekopyhää väittää, etteikö ulkoinen olemus ratkaise useasti parinvalinnassa. Täytyy toisen miellyttää, myös fyysisesti.

        Ihmetyttää lesbojen/queerien tekopyhä tapa julistaa ettei ulkonäöllä ole väliä. "Persoona" merkitsee lähinnä tms. Jos on tarkoitus olla seksiä sisältävässä parisuhteessa, totta helvetissä sillä on väliä. Jos kumppani ei herätä halua koskea, ollaan väärä match. En ole aseksuaali enkä sellaista kumppania ota vastaan.
        Myöskin, kommentit että elämässä voi tapahtua kaikenlaista, niin se on totta, mutta deittaillessa tapaillaan naista nykyisessä vartalossaan, ei jotain hänen skenaariota paksummasta tai laihemmasta kropastaaan. Vartalon täytyy miellyttää tässä hetkessä, tietysti.
        Vakiintuneet pariskunnat ovat, yllätysyllätys, melko samalla viehättävyystasolla, mitä tulee niin heteroihin kuin sateenkaareviin. Ehkä porukka vaan ei näe tai halua nähdä sitä tosiasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmetyttää lesbojen/queerien tekopyhä tapa julistaa ettei ulkonäöllä ole väliä. "Persoona" merkitsee lähinnä tms. Jos on tarkoitus olla seksiä sisältävässä parisuhteessa, totta helvetissä sillä on väliä. Jos kumppani ei herätä halua koskea, ollaan väärä match. En ole aseksuaali enkä sellaista kumppania ota vastaan.
        Myöskin, kommentit että elämässä voi tapahtua kaikenlaista, niin se on totta, mutta deittaillessa tapaillaan naista nykyisessä vartalossaan, ei jotain hänen skenaariota paksummasta tai laihemmasta kropastaaan. Vartalon täytyy miellyttää tässä hetkessä, tietysti.
        Vakiintuneet pariskunnat ovat, yllätysyllätys, melko samalla viehättävyystasolla, mitä tulee niin heteroihin kuin sateenkaareviin. Ehkä porukka vaan ei näe tai halua nähdä sitä tosiasiaa.

        Samaa olen myös ihmetellyt, koska totta hitossa sillä ulkoisella olemuksella on väliä, kun suhteessa ollaan. Ei siinä sisäinen tai kaunis sielu auta, jos toinen ei fyysisesti kiinnosta,ellei sitten ole aseksuaali. Mitä tällä on narsismin kanssa tekemistä, jos haluaa normi painoisen ja nätin koulutetun kumppanin itselleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen myös ihmetellyt, koska totta hitossa sillä ulkoisella olemuksella on väliä, kun suhteessa ollaan. Ei siinä sisäinen tai kaunis sielu auta, jos toinen ei fyysisesti kiinnosta,ellei sitten ole aseksuaali. Mitä tällä on narsismin kanssa tekemistä, jos haluaa normi painoisen ja nätin koulutetun kumppanin itselleen?

        Niin, ymmärrän että vähemmistöpoolista tasavertainen kumppani on tietysti vaikeampi löytää kuin jos olisin hetero. Se ei silti tarkoita että olisin valmis tyytymään ja leipomaan ihan kivasta kaverista itselleni kumppanin, toivoen ehkä naiivisti että halutkin herää monen kuukauden deittailun jälkeen. Ei käy. :D
        Tiedän monia hyviä tyyppejä ja naisia jotka ovat ns hauskoja (ainakin omasta mielestään). Eivät he herätä mitään viehätystä mussa, se ikävä kyllä johtuu ulkoisesta olemuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse vaikutat aika naivilta ja katkeralta. Tekopyhää väittää, etteikö ulkoinen olemus ratkaise useasti parinvalinnassa. Täytyy toisen miellyttää, myös fyysisesti.

        Sinä et tiedä minusta mitään. Naiivi en ole tippaakaan. Ja mistä minun pitäisi olla katkera kun olen parisuhteessa ja olen suhteisiin kelvannut monen mallisena? Missä kohtaa väitin, ettei ulkoisella olemuksella ole mitään väliä? Olen kuitenkin itse kokenut sen, että ihastuin persoonaan ja siksi myös ulkonäkö alkoi viehättää minua. Ensin tuli kuitenkin ihmisen sielu, olemus, joiden takia aloin nähdä ihmisen viehättävänä. Jos sinä et ole tällaista kokenut, se on sinun ongelmasi. Tympeää tuo tekopyhäksi nimitteleminen, ei fiksua. Liikuntaa harrastavana ja muutenkin aktiivisen elämäntyylin omaavana satun tietämään, että liikuntaa harrastavat hyvin monennäköiset ihmiset. Liikakiloista et voi päätellä ihmisen fyysisen aktiivisuuden määrää. On myös hyvin hoikkia ihmisiä, jotka harrastavat vähemmän liikuntaa kuin ne vähän pulleammat. Tämä perustuu yleiseen elämänkokemukseeni. Ainoat vaihtoehdot eivät ole pyöreä sohvaperuna tai laiha himoliikkuja. Ei ole fiksua pelkistää maailmaa ja ihmisyyttä tällaisiin ääripäihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et tiedä minusta mitään. Naiivi en ole tippaakaan. Ja mistä minun pitäisi olla katkera kun olen parisuhteessa ja olen suhteisiin kelvannut monen mallisena? Missä kohtaa väitin, ettei ulkoisella olemuksella ole mitään väliä? Olen kuitenkin itse kokenut sen, että ihastuin persoonaan ja siksi myös ulkonäkö alkoi viehättää minua. Ensin tuli kuitenkin ihmisen sielu, olemus, joiden takia aloin nähdä ihmisen viehättävänä. Jos sinä et ole tällaista kokenut, se on sinun ongelmasi. Tympeää tuo tekopyhäksi nimitteleminen, ei fiksua. Liikuntaa harrastavana ja muutenkin aktiivisen elämäntyylin omaavana satun tietämään, että liikuntaa harrastavat hyvin monennäköiset ihmiset. Liikakiloista et voi päätellä ihmisen fyysisen aktiivisuuden määrää. On myös hyvin hoikkia ihmisiä, jotka harrastavat vähemmän liikuntaa kuin ne vähän pulleammat. Tämä perustuu yleiseen elämänkokemukseeni. Ainoat vaihtoehdot eivät ole pyöreä sohvaperuna tai laiha himoliikkuja. Ei ole fiksua pelkistää maailmaa ja ihmisyyttä tällaisiin ääripäihin.

        Kyllähän vaan voi päätellä, tuskin lihava ihminen pystyy mitään maratoneja vetämään. Liika ylipaino osoittaa, ettei ihminen välitä terveydestään, toki sairaudet on eri asia eikä niille voi mitään. Ihmisen keho on kuin temppeli ja siitä täytyy pitää huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän vaan voi päätellä, tuskin lihava ihminen pystyy mitään maratoneja vetämään. Liika ylipaino osoittaa, ettei ihminen välitä terveydestään, toki sairaudet on eri asia eikä niille voi mitään. Ihmisen keho on kuin temppeli ja siitä täytyy pitää huolta.

        Eri lajien harrastajat ovat keskenään hyvin erinäköisiä. Maratonjuoksijoilla on erilainen kroppa kuin kuulantyöntäjillä tai voimannostajilla. Maailmassa on muitakin urheilulajeja kuin maratonjuoksu. Eivät kaikki liikunnan harrastajat ole tikkulaihoja. Ei ylipaino sitä aina tarkoita, ettei ihminen välitä terveydestään. Ei se asia ole noin yksinkertainen. Monella on taustalla lukuisia laihdutusyrityksiä. Vähän sama kuin tupakointi, monet yrittävät lopettaa lukuisia kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri lajien harrastajat ovat keskenään hyvin erinäköisiä. Maratonjuoksijoilla on erilainen kroppa kuin kuulantyöntäjillä tai voimannostajilla. Maailmassa on muitakin urheilulajeja kuin maratonjuoksu. Eivät kaikki liikunnan harrastajat ole tikkulaihoja. Ei ylipaino sitä aina tarkoita, ettei ihminen välitä terveydestään. Ei se asia ole noin yksinkertainen. Monella on taustalla lukuisia laihdutusyrityksiä. Vähän sama kuin tupakointi, monet yrittävät lopettaa lukuisia kertoja.

        Ei ehkä tikkulaihoja, mutta lihaksikkaita ovat joka eri asia kuin lihava. Voihan sitä katsoa mitä suuhunsa laittaa ja luonteen heikkoutta. No thanks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä tikkulaihoja, mutta lihaksikkaita ovat joka eri asia kuin lihava. Voihan sitä katsoa mitä suuhunsa laittaa ja luonteen heikkoutta. No thanks.

        Ei ole kaikilla luonteen heikkoutta. Voi liittyä esimerkiksi aivojen dopamiiniaineenvaihduntaan ja lukuisiin muihin tekijöihin. Empatiakyvyttömät ihmiset, no thanks.


    • Anonyymi

      Saatiinpa tähänkin keskusteluun sisältöä ohi alkuperäisen aiheen. 🥲

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe