Mikä tekee hänestä erityisen?
Kerro siitä yhdestä ihanasta
57
2208
Vastaukset
Hän viihtyy seurassani ja omaa samanlaisen huumorintajun. Antaa minulle omaa aikaa silloin kun sitä haluan tai haluamme yhdessä.
Hän lähtee kanssani lumisateeseen kävelylle tai vaihtoehtoisesti jää auringonpaisteella sohvan nurkkaan katsomaan leffaa kanssani.
Hän hyväksyy kokkaukseni tai tilaamani pizzan . Hän on parasta mitä tiedän ja se hänessä erityisen tekeekin.
Yksi huono puoli hänessä on, emme ole vielä koskaan tavanneet.- Anonyymi
Hyväntahtoisuus, miten kauniisti hän kohtelee minua ja muita. Se kuinka hän laittaa itsensä likoon oikeiden asioiden puolesta.
- Anonyymi
Hänen kohdallaan ei tarvitsisi arpoa, puuttuuko jotain tärkeää. Kun luonne ja ulkoinen habitus on mieleen, se on siinä. Harvinainen kombo parhaassa mahdollisessa merkityksessä.
- Anonyymi
Ihastuttava ja vihastuttava työkaveri. Ehkä siinä jotain jännitystä sitten on, koska meillä on vähän erikoiset välit keskenämme, mutta kipinöinti on kipinöintiä ja nämä tunteet hullaannuttavia.
- Anonyymi
Vähän vaikea löytää ketään, kun kaikki haaveilee vaan jostain exsistään😏
- Anonyymi
Mulla kiinnostuksenkohde, mutta hän saattaa olla hetero/bi. Exät taas ovat exiä ihan syystä, en haikaile taaksepäin.
- Anonyymi
Monet on myös kiinni jossain saavuttamattomassa naisessa.
Anonyymi kirjoitti:
Monet on myös kiinni jossain saavuttamattomassa naisessa.
Niimpä. Kun kurkottaa tähtiin, niin menettää kuun.
- Anonyymi
Se, että jaksetaan edelleen näin vuosienkin jälkeen olla päivittäin jutuissa ja vaihdella kuulumisia, vaikka elämämme ovatkin erillään. Ihana ja lämmittävä ystävyys. Tietäisitpä mitä tunnen sinua kohtaan oikeasti.
- Anonyymi
Onko sinua ennen kosittu ?
Ps en muista , oonko ennen sua kosinu
- Anonyymi
Hän on lämmin, säteilevä, sydämellinen, taitava. Saa minut olemaan paras versio itsestäni. Olo on monta päivää voimaantunut kun olemme nähneet.
- Anonyymi
Näitä on kiva lukea. Surullista vain jos ihanat naiset ei saa kuulla heidän ihanuudestaan käytännössä.
Olen totaalisen kyllästynyt kulttuurimme mieskeskisyyteen/maskuliinisuuden ihannointiin, hehkutukseen ja yhteisöihin missä tää on normi, läpitunkevaa, kuolauspuheeseen vaikka henkilö olis täys k-pää luonteeltaan.
Naiserityisiä tiloja tarvitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä on kiva lukea. Surullista vain jos ihanat naiset ei saa kuulla heidän ihanuudestaan käytännössä.
Olen totaalisen kyllästynyt kulttuurimme mieskeskisyyteen/maskuliinisuuden ihannointiin, hehkutukseen ja yhteisöihin missä tää on normi, läpitunkevaa, kuolauspuheeseen vaikka henkilö olis täys k-pää luonteeltaan.
Naiserityisiä tiloja tarvitaan.Haluaisin kertoa ihastuksenkohteelleni tuon. Kun tapasimme ensimmäistä kertaa välillämme oli todella vahvaa kemiaa. Aika nopeasti kuitenkin mainitsi ohimennen turhaan miehestään, minkä otin vinkkinä että on varattu ja tykkää miehistä. Joten pidän tuon omana tietonani, vaikka vuosia on kulunut. Tosin epäilen olisiko hän "aina" töissä jos olisi onnellinen liitossaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kertoa ihastuksenkohteelleni tuon. Kun tapasimme ensimmäistä kertaa välillämme oli todella vahvaa kemiaa. Aika nopeasti kuitenkin mainitsi ohimennen turhaan miehestään, minkä otin vinkkinä että on varattu ja tykkää miehistä. Joten pidän tuon omana tietonani, vaikka vuosia on kulunut. Tosin epäilen olisiko hän "aina" töissä jos olisi onnellinen liitossaan.
Millä alalla töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kertoa ihastuksenkohteelleni tuon. Kun tapasimme ensimmäistä kertaa välillämme oli todella vahvaa kemiaa. Aika nopeasti kuitenkin mainitsi ohimennen turhaan miehestään, minkä otin vinkkinä että on varattu ja tykkää miehistä. Joten pidän tuon omana tietonani, vaikka vuosia on kulunut. Tosin epäilen olisiko hän "aina" töissä jos olisi onnellinen liitossaan.
Onko tuo alkuperäinen viesti sinun kirjoittama?…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä alalla töissä?
Kaupassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo alkuperäinen viesti sinun kirjoittama?…
Alkuperäinen oli minun kirjoittama ja ihastukseni kohde ei ole kaupassa töissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkuperäinen oli minun kirjoittama ja ihastukseni kohde ei ole kaupassa töissä
Onko työ jollain tapaa meitä yhdistävä tekijä?
- Anonyymi
Oli. Nyt jo valitettavasti elämästäni kadonnut. Mutta muistelen lämmöllä edelleen. En usko että voisin enää hullaantua samalla tavalla uudestaan. Sitä päivää odotellessa.
- Anonyymi
Naisellisuus, fiksuus, kypsyys, lempeys. Rauhallinen ulosanti ja taitavuus.
- Anonyymi
Ei hörhöjä harrastuksia/elämäntapaa, iso plus merkki. :D
(esim kristallit, vakava suhtautuminen uushenkisyyteen/uskontoon, lelujen keräily, raivovegaanius, ääriajattelu ja siitä saarnaus)
- Anonyymi
Positiivinen elämän asenne, rauhallisuus,lempeys,toisten huomioonottaminen.
Huumorin taju,avarakatseisuus,itsevarmuus olla juuri sellainen kuin on. Ja sit hänessä on vaan sellainen tietty habitus joka kolahtaa minuun. Aito ❤️- Anonyymi
Aitous, niin, että tunteet näkyvät ulospäin. Ei piiloutumista femme ja masc -roolien taakse. Kiinnostaa persoona siellä takana.
- Anonyymi
Horoskooppi! Kyllähän kaksi rapua päätyisi yhteen oikein ihanasti 🤭
- Anonyymi
Saksitus tulee luonnostaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saksitus tulee luonnostaan. :D
Kaikki ei tykkää aitoudesta
Pitäis pienessä piirissäkin käyttäytyä
Ei sanoa suoraan , mitä mieltä mistäkin
Eihän se oo kaveruutta
Mitä liekään
Haluan puhua asiat halki
Se tekee sielulle mannaa
- Anonyymi
Katse joka vie jalat alta 🔥
- Anonyymi
Hän saa sydämeni laulamaan
Ja rauhan sieluuni
- Anonyymi
Pehmeä naisellinen energia, maanläheinen, hoikka vartalo ja söpöt kasvot. Harvinaista ikäluokkani lesboissa, kolmekymppisissä. Heteron näköinen. :D
- Anonyymi
Vaihtelevan monitahoinen luonne, se että hän ohimennen läpaisee kaikki suojakilpeni, taiteellisuus, herkkyys, katse, silmien väri tietyssä valossa, intensiivisyys jolla hän kuuntelee puheitani, ulkonäkö.
Se, että järkiseikoista ja päätöksistäni huolimatta toivon kosketusta lähes aina kun tapaamme ja ajattelen häntä iltaisin.- Anonyymi
Ehkä et tarvitse suojakilpeä hänen kanssaan.
Kirjoitit kauniisti, kertomasi asiat tulivat lähelle. Melkein kuin voisi itse kirjoittaa samoista asioista.
Oma ihastukseni on myös kaukana järkiperäisestä. Niin kaukana että uskottelin itselleni pitkään sen olevan yksipuolista. Nyt viime aikoina enää olekaan ollut niin varma. Hänkin on taiteellinen. Lempeä ja huolehtivainen läheisiään ja minuakin kohtaan, mutta vaikuttaa pitävän kiinni päättämistään asioista. Hänellä on kaunis hymy ja ihana nauru. Saa minut hymyilemään ja odottamaan niitä hetkiä kun tapaamme. Hänen seuransa samanaikaisesti rauhoittaa minua, toisaalta saa sydämen pomppimaan ja minut olemaan se ehkä kaikista kömpelöin versio itsestäni. Hänkin on mielessä usein iltaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et tarvitse suojakilpeä hänen kanssaan.
Kirjoitit kauniisti, kertomasi asiat tulivat lähelle. Melkein kuin voisi itse kirjoittaa samoista asioista.
Oma ihastukseni on myös kaukana järkiperäisestä. Niin kaukana että uskottelin itselleni pitkään sen olevan yksipuolista. Nyt viime aikoina enää olekaan ollut niin varma. Hänkin on taiteellinen. Lempeä ja huolehtivainen läheisiään ja minuakin kohtaan, mutta vaikuttaa pitävän kiinni päättämistään asioista. Hänellä on kaunis hymy ja ihana nauru. Saa minut hymyilemään ja odottamaan niitä hetkiä kun tapaamme. Hänen seuransa samanaikaisesti rauhoittaa minua, toisaalta saa sydämen pomppimaan ja minut olemaan se ehkä kaikista kömpelöin versio itsestäni. Hänkin on mielessä usein iltaisin.Millä tavoin taiteellinen?
- Anonyymi
Oon aika ihastunut, ihan hölmöä. Se toinen tietää sen kyllä, tulee liian lähelle. Tuntuu päästä varpaisiin. Tämä menee ohi, meneehän?
- Anonyymi
En uskalla unelmoida meistä
Pelkään jonkun menevän pahasti pieleen
Mut haluan kattoo
Ans kattoo
Ehkä kaikki menee lopulta hyvin
Niinkuin kaikki
- Anonyymi
Meillä on niin helppoa ja luonnollista jutella. Voisin kuvitella viettäväni seurassani vaikka miten pitkään. Olen sinulle varmaan yksi monista, mutta sinä olet minulle yksi ja ainoa. Tuntuu aina juhlapäivältä kun näemme ❤️
- Anonyymi
Tähän kommenttiin on helppo yhtyä. Tosiaan ne päivät, jolloin tapaamme ovat juhlapäiviä verrattuna niihin,, jolloin emme tapaa. Olet mielessäni silti tunnista tuntiin.
- Anonyymi
Se, miten ystävällinen hän osaa olla ihan jokaiselle, ja maailman kaunein hymy. Hän myös on huumorintajuinen ja fiksu ja saa minut aina nauramaan.
- Anonyymi
Ei ole ketään. Kiinnostaa sitten kun on riittävän fiksu kouluttautunut tyyppi, lempeä, naisellinen ja normaalipainossa/hoikka ja söpöt kasvot. Muuten voin hyvin olla sitoutumatta.
- Anonyymi
Ihastumisella ja takkaudella ei niin väliä? Hyvät on lähtökohdat parisuhteelle. Kuulostaa enemmänkin työhaastattelulta ja työsuhteelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastumisella ja takkaudella ei niin väliä? Hyvät on lähtökohdat parisuhteelle. Kuulostaa enemmänkin työhaastattelulta ja työsuhteelta.
Taas joku kehopositiivinen vetää porot sieraimiin. Itselläkin suht samat mieltymykset kumppanin suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku kehopositiivinen vetää porot sieraimiin. Itselläkin suht samat mieltymykset kumppanin suhteen.
Ei ole kyse kehopositiivisuudesta. Ihminen joka ei hyväksy ylipainoa tai alipainoa voi olla narsistinen luonne joka vaatii kumppaniltaan mahdottomia eikä olisi tukena vaikeissa hetkissä. Sairaudet ja raskaudet voivat lihottaa tai laihduttaa. Ei osoita fiksuutta arvottaa ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella. Toki jokaisella saa olla vaatimuksensa. Mutta ihmiset voivat muuttua ajan myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse kehopositiivisuudesta. Ihminen joka ei hyväksy ylipainoa tai alipainoa voi olla narsistinen luonne joka vaatii kumppaniltaan mahdottomia eikä olisi tukena vaikeissa hetkissä. Sairaudet ja raskaudet voivat lihottaa tai laihduttaa. Ei osoita fiksuutta arvottaa ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella. Toki jokaisella saa olla vaatimuksensa. Mutta ihmiset voivat muuttua ajan myötä.
Liika ylipaino altistaa sairauksille. Jos toinen pitää itsestään huolta ja liikkuu paljon, niin tuskinpa sohvaperunan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta tulee olemaan. Ei tässä ole mitään tekemistä narsistisen luonteen kanssa tai että arvuuttaa toista pelkän ulkonäön vuoksi. Pelkkään kivaan luonteeseen ei vaan aina tykästy ihan tekopyhää tämmöistä edes väittää. Raskaus ja sairaus on ihan eri asioita, jos ihminen lihoo tai laihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liika ylipaino altistaa sairauksille. Jos toinen pitää itsestään huolta ja liikkuu paljon, niin tuskinpa sohvaperunan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta tulee olemaan. Ei tässä ole mitään tekemistä narsistisen luonteen kanssa tai että arvuuttaa toista pelkän ulkonäön vuoksi. Pelkkään kivaan luonteeseen ei vaan aina tykästy ihan tekopyhää tämmöistä edes väittää. Raskaus ja sairaus on ihan eri asioita, jos ihminen lihoo tai laihtuu.
Ylipainoinenkin voi harrastaa liikuntaa, ja hoikka olla harrastamatta. Vaikutat tietämättömältä elämän monimutkaisuudesta. Minä ihastuin persoonaan, sieluun. Se mitä sielun verhona on, on toissijaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipainoinenkin voi harrastaa liikuntaa, ja hoikka olla harrastamatta. Vaikutat tietämättömältä elämän monimutkaisuudesta. Minä ihastuin persoonaan, sieluun. Se mitä sielun verhona on, on toissijaista.
Itse vaikutat aika naivilta ja katkeralta. Tekopyhää väittää, etteikö ulkoinen olemus ratkaise useasti parinvalinnassa. Täytyy toisen miellyttää, myös fyysisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vaikutat aika naivilta ja katkeralta. Tekopyhää väittää, etteikö ulkoinen olemus ratkaise useasti parinvalinnassa. Täytyy toisen miellyttää, myös fyysisesti.
Ihmetyttää lesbojen/queerien tekopyhä tapa julistaa ettei ulkonäöllä ole väliä. "Persoona" merkitsee lähinnä tms. Jos on tarkoitus olla seksiä sisältävässä parisuhteessa, totta helvetissä sillä on väliä. Jos kumppani ei herätä halua koskea, ollaan väärä match. En ole aseksuaali enkä sellaista kumppania ota vastaan.
Myöskin, kommentit että elämässä voi tapahtua kaikenlaista, niin se on totta, mutta deittaillessa tapaillaan naista nykyisessä vartalossaan, ei jotain hänen skenaariota paksummasta tai laihemmasta kropastaaan. Vartalon täytyy miellyttää tässä hetkessä, tietysti.
Vakiintuneet pariskunnat ovat, yllätysyllätys, melko samalla viehättävyystasolla, mitä tulee niin heteroihin kuin sateenkaareviin. Ehkä porukka vaan ei näe tai halua nähdä sitä tosiasiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetyttää lesbojen/queerien tekopyhä tapa julistaa ettei ulkonäöllä ole väliä. "Persoona" merkitsee lähinnä tms. Jos on tarkoitus olla seksiä sisältävässä parisuhteessa, totta helvetissä sillä on väliä. Jos kumppani ei herätä halua koskea, ollaan väärä match. En ole aseksuaali enkä sellaista kumppania ota vastaan.
Myöskin, kommentit että elämässä voi tapahtua kaikenlaista, niin se on totta, mutta deittaillessa tapaillaan naista nykyisessä vartalossaan, ei jotain hänen skenaariota paksummasta tai laihemmasta kropastaaan. Vartalon täytyy miellyttää tässä hetkessä, tietysti.
Vakiintuneet pariskunnat ovat, yllätysyllätys, melko samalla viehättävyystasolla, mitä tulee niin heteroihin kuin sateenkaareviin. Ehkä porukka vaan ei näe tai halua nähdä sitä tosiasiaa.Samaa olen myös ihmetellyt, koska totta hitossa sillä ulkoisella olemuksella on väliä, kun suhteessa ollaan. Ei siinä sisäinen tai kaunis sielu auta, jos toinen ei fyysisesti kiinnosta,ellei sitten ole aseksuaali. Mitä tällä on narsismin kanssa tekemistä, jos haluaa normi painoisen ja nätin koulutetun kumppanin itselleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen myös ihmetellyt, koska totta hitossa sillä ulkoisella olemuksella on väliä, kun suhteessa ollaan. Ei siinä sisäinen tai kaunis sielu auta, jos toinen ei fyysisesti kiinnosta,ellei sitten ole aseksuaali. Mitä tällä on narsismin kanssa tekemistä, jos haluaa normi painoisen ja nätin koulutetun kumppanin itselleen?
Niin, ymmärrän että vähemmistöpoolista tasavertainen kumppani on tietysti vaikeampi löytää kuin jos olisin hetero. Se ei silti tarkoita että olisin valmis tyytymään ja leipomaan ihan kivasta kaverista itselleni kumppanin, toivoen ehkä naiivisti että halutkin herää monen kuukauden deittailun jälkeen. Ei käy. :D
Tiedän monia hyviä tyyppejä ja naisia jotka ovat ns hauskoja (ainakin omasta mielestään). Eivät he herätä mitään viehätystä mussa, se ikävä kyllä johtuu ulkoisesta olemuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä minusta mitään. Naiivi en ole tippaakaan. Ja mistä minun pitäisi olla katkera kun olen parisuhteessa ja olen suhteisiin kelvannut monen mallisena? Missä kohtaa väitin, ettei ulkoisella olemuksella ole mitään väliä? Olen kuitenkin itse kokenut sen, että ihastuin persoonaan ja siksi myös ulkonäkö alkoi viehättää minua. Ensin tuli kuitenkin ihmisen sielu, olemus, joiden takia aloin nähdä ihmisen viehättävänä. Jos sinä et ole tällaista kokenut, se on sinun ongelmasi. Tympeää tuo tekopyhäksi nimitteleminen, ei fiksua. Liikuntaa harrastavana ja muutenkin aktiivisen elämäntyylin omaavana satun tietämään, että liikuntaa harrastavat hyvin monennäköiset ihmiset. Liikakiloista et voi päätellä ihmisen fyysisen aktiivisuuden määrää. On myös hyvin hoikkia ihmisiä, jotka harrastavat vähemmän liikuntaa kuin ne vähän pulleammat. Tämä perustuu yleiseen elämänkokemukseeni. Ainoat vaihtoehdot eivät ole pyöreä sohvaperuna tai laiha himoliikkuja. Ei ole fiksua pelkistää maailmaa ja ihmisyyttä tällaisiin ääripäihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä minusta mitään. Naiivi en ole tippaakaan. Ja mistä minun pitäisi olla katkera kun olen parisuhteessa ja olen suhteisiin kelvannut monen mallisena? Missä kohtaa väitin, ettei ulkoisella olemuksella ole mitään väliä? Olen kuitenkin itse kokenut sen, että ihastuin persoonaan ja siksi myös ulkonäkö alkoi viehättää minua. Ensin tuli kuitenkin ihmisen sielu, olemus, joiden takia aloin nähdä ihmisen viehättävänä. Jos sinä et ole tällaista kokenut, se on sinun ongelmasi. Tympeää tuo tekopyhäksi nimitteleminen, ei fiksua. Liikuntaa harrastavana ja muutenkin aktiivisen elämäntyylin omaavana satun tietämään, että liikuntaa harrastavat hyvin monennäköiset ihmiset. Liikakiloista et voi päätellä ihmisen fyysisen aktiivisuuden määrää. On myös hyvin hoikkia ihmisiä, jotka harrastavat vähemmän liikuntaa kuin ne vähän pulleammat. Tämä perustuu yleiseen elämänkokemukseeni. Ainoat vaihtoehdot eivät ole pyöreä sohvaperuna tai laiha himoliikkuja. Ei ole fiksua pelkistää maailmaa ja ihmisyyttä tällaisiin ääripäihin.
Kyllähän vaan voi päätellä, tuskin lihava ihminen pystyy mitään maratoneja vetämään. Liika ylipaino osoittaa, ettei ihminen välitä terveydestään, toki sairaudet on eri asia eikä niille voi mitään. Ihmisen keho on kuin temppeli ja siitä täytyy pitää huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän vaan voi päätellä, tuskin lihava ihminen pystyy mitään maratoneja vetämään. Liika ylipaino osoittaa, ettei ihminen välitä terveydestään, toki sairaudet on eri asia eikä niille voi mitään. Ihmisen keho on kuin temppeli ja siitä täytyy pitää huolta.
Eri lajien harrastajat ovat keskenään hyvin erinäköisiä. Maratonjuoksijoilla on erilainen kroppa kuin kuulantyöntäjillä tai voimannostajilla. Maailmassa on muitakin urheilulajeja kuin maratonjuoksu. Eivät kaikki liikunnan harrastajat ole tikkulaihoja. Ei ylipaino sitä aina tarkoita, ettei ihminen välitä terveydestään. Ei se asia ole noin yksinkertainen. Monella on taustalla lukuisia laihdutusyrityksiä. Vähän sama kuin tupakointi, monet yrittävät lopettaa lukuisia kertoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eri lajien harrastajat ovat keskenään hyvin erinäköisiä. Maratonjuoksijoilla on erilainen kroppa kuin kuulantyöntäjillä tai voimannostajilla. Maailmassa on muitakin urheilulajeja kuin maratonjuoksu. Eivät kaikki liikunnan harrastajat ole tikkulaihoja. Ei ylipaino sitä aina tarkoita, ettei ihminen välitä terveydestään. Ei se asia ole noin yksinkertainen. Monella on taustalla lukuisia laihdutusyrityksiä. Vähän sama kuin tupakointi, monet yrittävät lopettaa lukuisia kertoja.
Ei ehkä tikkulaihoja, mutta lihaksikkaita ovat joka eri asia kuin lihava. Voihan sitä katsoa mitä suuhunsa laittaa ja luonteen heikkoutta. No thanks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä tikkulaihoja, mutta lihaksikkaita ovat joka eri asia kuin lihava. Voihan sitä katsoa mitä suuhunsa laittaa ja luonteen heikkoutta. No thanks.
Ei ole kaikilla luonteen heikkoutta. Voi liittyä esimerkiksi aivojen dopamiiniaineenvaihduntaan ja lukuisiin muihin tekijöihin. Empatiakyvyttömät ihmiset, no thanks.
- Anonyymi
Saatiinpa tähänkin keskusteluun sisältöä ohi alkuperäisen aiheen. 🥲
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822