Ja soittamaan kitaralla?🎶🎶
Vastaukset 21
- Anonyymi
Tietysti tykkäisin. Ei mitään käsitystä osaako hän soittaa mitään. 😊
- Anonyymi
Osaan ukkonooaa pari rimpsua ja bondin tunnarin alun🤔 t. Ei ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan ukkonooaa pari rimpsua ja bondin tunnarin alun🤔 t. Ei ap
Mä osaan laulaa Bondin tunnarin alun. Voin tulla messiin sinne ikkunan alle..yy ja kaa ja yy kaa koo: töntörötöntön töntöntön, töntörötöntön töntöntön..
😙🎶
- Anonyymi
Öööö, en.
- Anonyymi
Kyllä ja sehän olisi todella ihanaa.
Mitä soittaisit.- Anonyymi
Black Sabbathin Paranoidin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Black Sabbathin Paranoidin.
👍👍❤️
- Anonyymi
Tänne olis helppo tullakin lauleskelee
kun ikkunanalle voi ajaa autolla .
Mut tiian ettei oma kaivattu niin tekis kyllä ..
Joten ohi meni
Naiselta
Yks viikonloppu seurasin tapahtumia ku joku mies väänti autossaan ensin paskat ruotsinkieliset musat täysille
Ja käveli perkele tohon ikkunan alle ulos kuselle vaikkei se oo mikää käymälä
Jos oli joku romanttinen wle nii vituiks meni 🤣- Anonyymi
Eiköhän se oo koirien käymälä koko alueesi?
- Anonyymi
Aivan mahdottomasti. :)
- Anonyymi
Todellakin😍🥰❤🎶. Mutta voit sen modernisoida ja laittaa videona, linja on avoin❤
- Anonyymi
Olisi se aika hassu tilanne 🤫
- Anonyymi
Jos ollaan jo ystäviä niin tykkäisin, että tulet kotiini laulamaan ja soittamaan kitaralla.
Siis oikeassa elämässä tunnemme toisemme. En oikein…. varsinkaan keskellä yötä, avaisi ikkunan ja huikkaisin että häivy. En kyllä pitäisi siitä minään vuorokauden aikana. Käy sisään vaan, jos asiaa on.
- Anonyymi
Tulkaa kaikki palstalaiset joka ikinen yö, muhinoimaan kanssani ja kohtelemaan minua kuin märkää rättiä, niin, olisin todella otettu ja kiitollinen, N 😍😍🥰🥰😘
- Anonyymi
No vaikka 💓. Tässä talossa vaan ei ole parvekkeita ja nyt on sateista sekä kylmää
- Anonyymi
Voi POJAT, 😊😊😊😊😊🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😘 N
- Anonyymi
Voi tulisit vaan. Tuu jo!
- Anonyymi
Hän johon olen ihastuntut 50+ mies tuskin tietää missä asun, koska en tiedä edes hänen nimeään. Enkä tiedä soittaako hän mitään soitinta!
- Anonyymi
Metallican Seek and Destroy?
- Anonyymi
Olen heikkona miehiin jotka osaa soittaa kitaraa, siksi katselen mielelläni netistä löytyviä videoita kaivatustani. Kerrassaan ihana ja laulaakin vielä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121093
- 33829
- 55818
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37653Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14579- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3532Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22532