Kuhmon apteekin farmaseuttien käytös

Anonyymi-ap

Hei. Mitä mieltä olette Kuhmon apteekin asiakaspalvelun laadusta? Olen useamman kerran saanut töykeää ja epäasiallista kohtelua reseptilääkkeitä hakiessani. Google palautteiden perusteella en taida olla ainoa pettynyt.

Luulisi noinkin korkeasti koulutettujen ihmisten osaavan käyttäytyä tai EDES sanoa PÄIVÄÄ asiakkaalle happaman naaman sijasta!

Nimim: Nykyään Nurmeksen apteekissa asioiva

57

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Netti Apteekista saa kätevästi,ei näy murjottavia kasvoja

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hyvää asiallista palvelua saan hymyn kanssa.
      Yleensä näissä tapauksissa asiakas saa sitä mitä tilaa.
      Peilit on keksitty aikoja sitten.

      • Anonyymi

        Kyllä olen ollut aina ystävällinen kaikille apteekki henkilökunnalle. 10 ihmistä ei voi olla väärässä kun lukee nuo Googlen huonot palautteet. Ainoa mukava on nuori nainen joka on reseptilääkepuolella. Pisteet hänelle hyvästä palvelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen ollut aina ystävällinen kaikille apteekki henkilökunnalle. 10 ihmistä ei voi olla väärässä kun lukee nuo Googlen huonot palautteet. Ainoa mukava on nuori nainen joka on reseptilääkepuolella. Pisteet hänelle hyvästä palvelusta.

        Kyl siel muutamia on kaikkea muuta kuin ystävällisiä.


    • Anonyymi

      Jos näin on asia, kyseiset henkilöt joutavat Valko-Venäjälle.

      • Anonyymi

        Kyllä sama huomattu asioinkin kajaanin apteekissa ja muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sama huomattu asioinkin kajaanin apteekissa ja muualla.

        Sitten ei kannata puhua lääkkeiden kalleudesta kun ajelee sata kilometriä hakemaan lääkkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei kannata puhua lääkkeiden kalleudesta kun ajelee sata kilometriä hakemaan lääkkeitä.

        Ostampa kaljat ja ruuat edullisemmin samalla reissulla ei ole kuhmolisää hinnoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostampa kaljat ja ruuat edullisemmin samalla reissulla ei ole kuhmolisää hinnoissa.

        Silti ne alennukset menevät matkoihin.


    • Anonyymi

      Tietosuoja penkkirivissä on ihan p:tä. siinä kyllä kuulee kaikki vaivat ja lastenlasten saapumiset!

    • Anonyymi

      Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille

      • Anonyymi

        Tilaa sinäkin jo kyseinen lehti, tai osta irtosi nro, sieltä tarvittaessa löytyy, niin ei tartte aina tuota samaa kysyä. Vanha vitsi jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa sinäkin jo kyseinen lehti, tai osta irtosi nro, sieltä tarvittaessa löytyy, niin ei tartte aina tuota samaa kysyä. Vanha vitsi jo.

        Ei se ole vitsi jos edustaja on lähestymiskiellossa ja ruokot ulosotossa


    • Anonyymi

      Tässä taas joku kateellinen perukan eukko on mielensä pahoittanut.

    • Anonyymi

      Höpö höpö Palvelu on edottomasti Priimaa, ei mitään aihetta valittaa!!!
      Aina ystävällistä ja asiallista!!!

      • Anonyymi

        Hmmm..


    • Anonyymi

      Joku aika sitten oli 2 apteekin henkilökuntaa kassalla ja kaksi jonoa palveltavaksi. Kun tuli minun vuoro, kassa akka alkaa huutamaan, kenen vuoro ja otti viereisestä jonosta jonkin asiakkaan, oisko ollut tuttunsa. Kyllä v i t u t t i moinen teko. Turha kuvitella että enää tervehdin ja kiitosta sanon. Toivottavasti apteekki palvelut tulee ruokakauppoihin niin kuin nykyinen hallitus suunnittelee. Pitäkööt lääkkeensä!

      • Anonyymi

        Olisit sanonut, että minun vuoro kerran kysyttiinkin kenen vuoro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit sanonut, että minun vuoro kerran kysyttiinkin kenen vuoro!

        Kai tuo näki kenen vuoro se oisi kun seison ihan akan edessä kassalla. Huutelee vaan ja katsoo koko ajan vieteistä jonoa. Ei pienintä haluakaan palvella vaikka kädet täynnä lääkkeitä


      • Anonyymi

        Kiirekö oli?
        Ei turhaan puhuta eläkeläisten kiireistä?
        kannattaa ottaa asiat lunkisti, istahdat ja annat toisten juosta.
        Siinä välissä voit vähän vittuilla henkilökunnalle ja huolestuneena kysellä miksi minulla ei ole kiire ja onko se jokin oire sairauteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiirekö oli?
        Ei turhaan puhuta eläkeläisten kiireistä?
        kannattaa ottaa asiat lunkisti, istahdat ja annat toisten juosta.
        Siinä välissä voit vähän vittuilla henkilökunnalle ja huolestuneena kysellä miksi minulla ei ole kiire ja onko se jokin oire sairauteen?

        Kannattaa ottaa mukaan lanttukukko . Mukava ootella ja pitää ruokatuntia. Vaaksan mittaisia ahvenia myös mukaan, kuluu aika hyvin ruotiessa. Lopuksi ottaa kunnon ruokalevon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ottaa mukaan lanttukukko . Mukava ootella ja pitää ruokatuntia. Vaaksan mittaisia ahvenia myös mukaan, kuluu aika hyvin ruotiessa. Lopuksi ottaa kunnon ruokalevon.

        Juuri noin,,asioi muutaman tunnin ja ottaa nokoset välillä.
        Saa varmasti ihan henkilökohtaista palvelua kun huolestuvat voinnista.
        Elämä kannattaa elää eikä nipottaa joka asiasta jos palvelija ei ole joka käänteessä hokemassa kyllä herra , kyllä herra miten voit ja mitä voitasi tehdä hyväksesi hymyn kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tuo näki kenen vuoro se oisi kun seison ihan akan edessä kassalla. Huutelee vaan ja katsoo koko ajan vieteistä jonoa. Ei pienintä haluakaan palvella vaikka kädet täynnä lääkkeitä

        Ja sinäkin vain katsoit ja suuta et saanut auki, että minun vuoro.Sitten tänne kirjoittelet.Hyvä, että osaat kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Minulle riittää, kun vaan Apteekissa on kauniita naisia...

    • Anonyymi

      Olen saanut hyvää palvelua ja lääkeohjausta.Lisäksi kerrottu halvemmista vaihtoehdoista. Hyvä henkilökunta ja ystävällinen.

      • Anonyymi

        Taitaa ite työntekijä kirjotella tänne.


    • Anonyymi

      Hyvä ja asiallinen palvelu.Sopii katsoa peiliin.

    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Hyvän palvelun olen saanut Käyn pari kertaa vuodessa..

    • Anonyymi

      Voi kun tietäisit mistä kahvihuoneessa naureskellaan?

    • Anonyymi

      Vanha sanonta Nauru pidentää ikää 🤣😂😅Siksi en tarvitse apteekin palveluja..

    • Anonyymi

      Nykyhallitus ottaa kallista ulkomaanvelkaa hyvätuloisten veronkevennyksiin

    • Anonyymi

      Väsyneet jo liiallisten erektiolääkkeiden myyntiin poikamiehille, kun sama laulu kassalla ettei ole ollut apua, kysyvät kuinka käytit, tunnustavat että käytin samanmoiseen

      • Anonyymi

        Minulle möivät Super Viakraa. En kerinnyt niellä tapletteja tarpeeksi nopeasti. Kerkisi niskat jäykistyä ennen. kuin taput oli mahassa. Törkeetä palvelua siellä, olisivat myyneet vain minulle tavallista Viakraa, minä kun olen lähtöjään hämeestä. Pitänee tehdä valitus lääkintä virastolle. Ensi kerralla tilaan Viakrat netistä Kiinan kaupasta. Saan sitä mitä lähettävät.


    • Anonyymi

      Yliopiston apteekista minä tilaan halvemmat aspiriinit postikusti tuo ovelle, myös reseptilääkkeet. Sitten olisivat tarjonneet 60 € risteilyä kylkiäisenä kun tilasin pfiserin tuotetta sillä kertaa. Tuotteilla perukan apteekkiin verrattuna15 - 20% hintaero.

      • Anonyymi

        Tilaa vaan, niin hetken päästä Kuhmossa ei ole apteekkiakaan.


    • Anonyymi

      Ilkeää

    • Anonyymi

      Kyllä minä umpi keskustalaisena sanon suoraan, Nykyisen hallituksen syytä missä persut on mukana on tuo apteekin huono palvelu. Näin on. Kyllä minä sen tiedän, Tosi on asia, turha on muuta väittää.

      • Anonyymi

        Pöljä sinä oot, akkasi oli juorunnut kaikki salaisuutesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöljä sinä oot, akkasi oli juorunnut kaikki salaisuutesi

        Ei minulla oo akkaa. Tai oli minulla aikoinaan yksi, mutta muutti pois koko paikkakunnalta. Se oli töissä tuossa paikallisessa apteekissa farmaseuttina,


    • Anonyymi

      Mikäs kauppa seuraavaksi jota rupeatte haukkumaan

      • Anonyymi

        Kyllähän se näitä pahimpia mollaajia vituttaa kun Kuhmossa alkaa kaupat olla vähissä.


      • Anonyymi

        Viinakauppaa ei olla vielä käsitelty. Sitten onkin koko kylän kaupat, ja niiden työntekijät käyty läpi. Joudutaan sen jälkeen siirtymään joko Lieksan, tai Sotkamon puolelle. Harmi, kun sinne tulee pitempi matka, ja tuo työttömyys korvaus on niin pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinakauppaa ei olla vielä käsitelty. Sitten onkin koko kylän kaupat, ja niiden työntekijät käyty läpi. Joudutaan sen jälkeen siirtymään joko Lieksan, tai Sotkamon puolelle. Harmi, kun sinne tulee pitempi matka, ja tuo työttömyys korvaus on niin pieni.

        Ja mieliala lääkkeet niin kalliita.


    • Anonyymi

      Eiköhän tässä pärjäillä!

    • Anonyymi

      Ihan samat resepti lääkkeet saat nettiapteekista 10 % halvemmalla, Suosittelen!

      • Anonyymi

        Euroopasta pystyy tilaamaan myös reseptilääkkeet, reilusti yli puolet halvemmalla lähes ilmatteeksi jos joku haluaisi vaikka säästää lääkekuluissa


      • Anonyymi

        Ja sitä tulee, mitä lähettävät.


    • Anonyymi

      Voe pahoton maikka.

    • Anonyymi

      Kysymys tämän kirjoitusketjun aloittajalle. Ostatko nykyjään myös mieliala lääkkeesi Nurmeksen apteekista, onko ne edullisempia siellä, kuin Kuhmon apteekissa?

    • Anonyymi

      Kyllä tuossa aloituksessa on totta toinen puoli. Kun ostaa verenpaine, sydän ja kolesterolilääkkeitä on palvelu ihan asiallista,
      Mutta mutta kun ostat mielialalääkkeitä ns. hullunpillereitä niin käytös muuttuu aivan täysin niin nokka pystyssä kyräillään eikä minkäänlaista asiakaspalvelua saa vaikka lääkäri on ne lääkkeet ja annostukset määrännyt.
      Tämä ei tietenkään koske kaikkia farmaseutteja vaan niitä jotka kuvittelevat olevansa jotakin.
      Tässä mietteitä uuden apteekkarin kehityskeskusteluihin henkilökunnan kanssa.
      Hyvää kevään odotusta kaikille ja kohdellaan kaikkia ystävällisesti.

      • Anonyymi

        Todellakin käykää ostamassa ne mieliala lääkkeet Nurmeksesta. Se oin järkevää.


    • Anonyymi

      Olkaa tyytyväisiä että Kuhmossa on apteekki.

      Aika pienistä asioista valitetaan.

    • Anonyymi

      Minäkin hän resepti lääkkeet toiselta paikkakunnalta...

      • Anonyymi

        Onko semmoisia reseptilääkkeitä ettet ilkeä omalta paikkakunnalta ostaa🤔


    • Anonyymi

      Ne eioo muistanut syödä kuormasta onnelisuus pillereitä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe