Eikö tässä ikäryhmässä..

Anonyymi-ap

Eikö kaikki ole sairastaneet muksuina tuhkarokon?
Nyt se on rokotettava tauti.

14

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesirokon olen sairastanut, samoin lapseni, mutta en tietääkseni tuhkarokkoa. Eiköhän tuhkarokko ole ennenkin ollut rokotettava.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kolmoisrokote aloitettiin 1975, tuhkarokkoa, vihurirokkoa ja sikotautia vastaan. Että eiköhän suurin osa meistä ole kyseiset taudit sairastaneet.

      • Anonyymi

        Minä sairastin 1970-luvun alussa tuhkarokon, oli aika rankka tauti ja korkea kuume usean päivän ajan. Taisin olla silloin 14-vuotias. Siitähän kai tulee pysyvä immuniteetti, jos taudin sairastanut.


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta.
        Kyllä korvatulehdus tuli tuhkarokon jälkitautina.
        Vesirokko myös sairastettu.


    • Anonyymi

      Minä en ole muistaakseni sairastanut muuta kuin vesirokon ja sikotaudin.

    • Anonyymi

      Kyllä on sairastettu, mutta viruskin muuntuu ajan kanssa joten sillon 50 luvulla sai vaan olla kotona päiväkodista viikon kun sai tuhkarokon.
      Tänään on huomattu että moni lapsi on menehtynyt siihen etenkin sen jälkitauteihin siksi rokotukset ovat tarpeellisia.
      Siis se mitä on tänään ei ole verrattavissa ennen varhaisiin hoitotapoihin

    • Kaikki mahdolliset rokot ja sikotautikin sairastettu lapsena. Paitsi tietysti isorokkoa.

    • Anonyymi

      V.2023 sain riesakseni vyöruusun. Seurauksena immuniteetin heikkenemisestä.
      Vaikka pahin ruusualue on vähemmän aktiivisen näköinen, poltot jatkuvat haittaavina joka päivä.

      Ja mitä tekevät sote-hoitajat; toppuuttelevat ottamasta liikaa kipulääkkeitä kuten Panadolia.

      • Liika Panadol on maksamyrkky. Lisäksi vyöruusukiou on hermokipua johon välttämättä Panadol ei edes auta.


    • Anonyymi

      On sairastettu sikotauti ja vesirokko ainakin. Tyttölapseni sairastivat vihurirokon. En antanut laittaa rokotetta 12 vuotiaana, vaikka hieman painostettiin. Molemmat ovat saaneet terveet lapset, ei sattunut vihurirokko tarttumaan raskausaikana. En muuten enää uskaltaisi kieltää rokotusta, nuorena äitinä sitä on ollut rohkeampi.

      • Anonyymi

        ....tai tyhmempi!


    • Anonyymi

      Tuhkamunat ovat kai saaneet nimensä tuosta rokosta. Sehän voi vielä ns. lapsilykyn.

      • Anonyymi

        Sikotauti se vie pojilta lapsilykyn. Tuhkarokosta en ole samaa kuullut.

        Itse en ole sairastanut tuhkarokkoa, harmillinen juttu. Ei ole ollut mitään rokotteitakaan tarjolla kouluaikoina siihen.
        Vihurirokko, vesirokko, ja sikotauti sairastettu. Isorokkoon rokotus kaksi kertaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe