Hakusessa ammattitaitoinen kampaamo ja parturi, voivat olla eri paikkojakin, ja joko keskustassa tai vähän kauempana.
Keski-ikäisen pariskunnan ja isoäidin kutrit kuntoon.
Kertokaapa kokemuksia.
Hyvä kampaamo ja parturi?
25
646
Vastaukset 25
- Anonyymi
Noljakan ostarilla, edullinen ja suht nopeaan saa ajan.
En voi suositella Marjalan kampaamoa, 40 min on pitkä aika istua sanaakaan kuulematta. Olen tottunut juttelemaan kampaajan kanssa, en mykkänä pönöttämään.- Anonyymi
Joo, viimeksi käyny vuosia sitten, kun kasvatan fledaa. Hyvä leikkaus.
- Anonyymi
Tiinan kampaamo Merimiehenkadulla.
- Anonyymi
Parturi-kampaamo SK Unik Malmikadulla ihan paras. Kätevästi siinä keskustan Citymarketin parkkitalon ”takapihalla”.
- Anonyymi
Hairlekarja rantakylässä
- Anonyymi
Iso-Myyssä oleva Hiushuone Vänttinen on todella hyvä.
- Anonyymi
Onko Prisman parturi millanen kun sinne pääsis helposti kauppareissun ohessa?
- Anonyymi
Citylook
- Anonyymi
Pilkon Citymarketin yhteydessä on hyvä.
- Anonyymi
Citylook
- Anonyymi
Vanhan kirjaston luona Rantakadulla on paikka jossa mummoni käy kampaajalla ja on tyytyväinen, nimi vaan nyt hukassa. Itse käyn toisella paikkakunnalla.
- Anonyymi
Olisikohan se P S teami?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan se P S teami?
Kiitos, sehän se on. Itse olen käynyt vain kerran joensuulaisella kampaajalla, silloin Hiushuoneella kauppakeskuksen yläkerrassa. Käynti ulkoa. Suosittelen!
- Anonyymi
Ei perusteluja?
- Anonyymi
Omaa tai kaverin yritystä nostatetaan.
- Anonyymi
Ei löydy..peräkylä ei oo sen vertaa kehitynnä että osaavia tekijöitä ois löytynnä..peräkylä pitäjä,maalaiskylä..helsinkiin pitää lähtee jos hyvää leikkuuta haluu suaha..
- Anonyymi
Ainakin tuolla jo mainitussa Hiushuone Vänttisessä on sekä kampaaja että parturi palvelu. Laadukasta työnjälkeä 👍
- Anonyymi
Onks toi vielä toiminnassa???
- Anonyymi
Womena on ammattitaitoinen paikka, mutta onkohan enemmän nuorempien kuin mummojen makuun?
- Anonyymi
Ennen vanhaan Joensuun paras oli Alexanderi, onkohan se vielä toiminnassa?
- Anonyymi
En tierä, kävin teininä.
- Anonyymi
Jukolanportin kampaamoa suosittelen.
- Anonyymi
S-parturi
- Anonyymi
Olisi kiva lukea perusteluja miksi mikäkin on hyvä. Itse en esim. muotipaikkaan menisi jossa samalla saa vahauksen ja botoxin.
- Anonyymi
Merimiehenkadulla Tiinan kampaamo
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361397
- 521143
- 58920
- 76909
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e45903Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5814Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M85799Kuntorappuset
Kuinkahan suuren suosion ja käyttömäärän on saanut nämä raput joita paljon mainostettiin , ennen ja jälkeen valmistumise59734Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia25714- 18691