Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HYVINVOINTIVALMENTAJA Aitolehti

Anonyymi-ap

Kuka muu HYVINVOINTIVALMENTAJA kuin Aitolehti, VIHAA lihavia ihmisiä.
Tämä tuli selväksi jo vuonna 2007, kun Aitolehti oli bb-talossa.

" Mä VIHAAN lihavia ihmisiä,mä VIHAAN ihmisiä, jotka haisee ja piereskelee ja lihoo.

Ilmeisesti Aitolehti ei piereskele, tai jos piereskelee, niin hänen pierunsa haisee ilmeisesti hajuvedelle.

On siinä HYVINVOINTIVALMENTAJA, ilmeisesti ei yksikään ylipainoinen osta hänen valmennusta, koska hän VIHAA ylipainoisia ihmisiä.

Sillä lailla toimii tämä HYVINVOINTIVALMENTAJA, hän pitää vain ei lihavista ihmisistä.

103

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olitko sinä tai kaverisi siellä BB-talossa myös. Siellä oli joku joka kertoi että hänen oli käsketty antaa Martinaa turpiin, jos tulee vastaan.

      • Anonyymi

        Eikös Pia Sarkkinen ollut yhtäaikaa BB-talossa kuin Martina? " Piahan on aina halunnut julkisuutta. Yläasteella Pia oli jo tavalla tai toisella saapas" , näin kirjoitettiin Piasta 2010 Hymyssä.


      • Anonyymi

        Pia, Maisa kaveri, on kyllä ollut Martinan kimpussa myös mutta siellä BB-talossa oli tämän Eremenkon silloisen tyttöystävän kaveri, jonka oli käsketty antaa Martinaa turpiin. Voi vain arvailla kuka on käskenyt.


      • Anonyymi

        joku...joku...joka.....jos....🙈


    • Anonyymi

      Adressejakin oli kerätty. Oli kerätty adressi että Martina pitää poistaa BB-talosta koska muiden mahdollisuudet voittaa pienenee. Ja sitten oli kerätty adressi että tämän, jonka oli käsketty antaa Martinaa turpiin, pitäisi saada oma tv-ohjelma.

      • Anonyymi

        Ei kai tuo noita adresseja masinoinut ole Martinan kimpussa edelleen?


      • Anonyymi

        Niin, tuolla jonka oli käsketty antaa Martinaa turpiin, oli aivan oma fanilaumansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuolla jonka oli käsketty antaa Martinaa turpiin, oli aivan oma fanilaumansa.

        Martina kylläkin laittoi hiukset ja meikkasi tuonkin naisen ja vielä meikkasi yhden miehenkin, joka sitä halusi. Eikös Nousiainenkin ollut BB-talossa paljastanut että Sofialle oli juuri laitettu silikonit Virossa. Ilmeisesti ei olisi saanut paljastaa. Nousiainen oli myös haukkunut BB-talossa entistä avovaimoaan, sitä joka ei ehtinyt viedä tavaroitaan pois ennenkuin Sofia muutti jo asuntoon.


    • Anonyymi

      Kaikki vihaa kyllä eivät vain uskalla sitä sanoa ääneen ja tää on TOTUUS ja ei pala edes tulessa. Yhteiskunnslle tulee hirvittävät laskut vuosittain liika lihavien ihmisten takia. On eri asia jos liikalihaavuus on geeneistä lähtöisin ja jos ihminen syö oikein ei silloin koskaan tule ylipainoiseksi.Toinen asia on alkoholi ja epäterveellistä ruokaa syövät henkilöt, kuka voi hyväksyä sellaisten ihmisten ylipainoa oikeasti ?

      • Anonyymi

        Eli sä 17:56 vihaat esim Anne Aitolehteä. Mites nyt noin


      • Anonyymi

        Siellä BB-talossa nyt piti hieman esittää aivan kuin jossain tositv-ohjelmissa käsketään hokea vi**ua kuten Nikokin teki Maisan ja Nikon matkailuohjelmassa. Maisan oli käsketty esittää tyhmää ja tehdä tyhmiä kysymyksiä. Mutta asiaan. Kun Martina sanoi noin niin siellä ollut ylipainoinen nuorimies kysyi että vihaatko minuakin. Martina vastasi että en, mutta jos olisit mun mies, niin vihaisin. Eli tuo nyt oli tuollaista läppää mutta totta se on että ei Martina ottaisi miehekseen mitään ylipainoista koska pitää urheilullisista miehistä, ja sen on sanonutkin. Mutta joo, katsoin hieman otsikoita eikä tuo Martinan stalkkerin aloitus nyt siellä mikään suuri asia ollut. Eipä siitä mediassakaan (ihme kyllä) nyt ole niin hirveästi hehkutettu. Onhan sitä nytkin juttua kun jotkut loukkaantuu ikihyvästi, jos vaikka lääkäri käskee laihduttaa.


      • Anonyymi

        Minä kyllä hyväksyn. Mutta oletko niin toope, että kuvittelet alkoholin lihottavan ihmistä?
        Tutustu nyt edes hieman aiheeseen, ennenkuin nolaat itsesi lopullisesti.

        Tänks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä BB-talossa nyt piti hieman esittää aivan kuin jossain tositv-ohjelmissa käsketään hokea vi**ua kuten Nikokin teki Maisan ja Nikon matkailuohjelmassa. Maisan oli käsketty esittää tyhmää ja tehdä tyhmiä kysymyksiä. Mutta asiaan. Kun Martina sanoi noin niin siellä ollut ylipainoinen nuorimies kysyi että vihaatko minuakin. Martina vastasi että en, mutta jos olisit mun mies, niin vihaisin. Eli tuo nyt oli tuollaista läppää mutta totta se on että ei Martina ottaisi miehekseen mitään ylipainoista koska pitää urheilullisista miehistä, ja sen on sanonutkin. Mutta joo, katsoin hieman otsikoita eikä tuo Martinan stalkkerin aloitus nyt siellä mikään suuri asia ollut. Eipä siitä mediassakaan (ihme kyllä) nyt ole niin hirveästi hehkutettu. Onhan sitä nytkin juttua kun jotkut loukkaantuu ikihyvästi, jos vaikka lääkäri käskee laihduttaa.

        Arkistpt auki. Tai oikeastaan nauhoitukset vuodelta 2007.
        Jokainen voi päätellä, onko ihan tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arkistpt auki. Tai oikeastaan nauhoitukset vuodelta 2007.
        Jokainen voi päätellä, onko ihan tervettä.

        ...arkistot


      • Anonyymi

        Tämä kommentti taisi olla Anne Aitolehden koneelta, samaa virheellistä ja lapsellista kirjoitusta.....🤮


    • Anonyymi

      HELPOTTIKO PAHAA OLOASI?

      • Anonyymi

        Siis aloittajalle


      • Anonyymi

        Aki on ainakin kirjoittanut että lihavat ihmiset ovat ainoastaan niiden omaa syytä ja laiskuutta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aki on ainakin kirjoittanut että lihavat ihmiset ovat ainoastaan niiden omaa syytä ja laiskuutta .

        Aki, se syvällinen ajattelija 😀


      • Anonyymi

        Odotellaan nyt vaan Sofia B- valmenus ja ravinto arvostelua iltasanomat toimittajan kirjoittamana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan nyt vaan Sofia B- valmenus ja ravinto arvostelua iltasanomat toimittajan kirjoittamana.

        Ehkä vartinilot ovat monelle tuttu laihdutus kikka kuitenkin ja Sofia B- on oma kokeilu näistä vartiniloiloista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan nyt vaan Sofia B- valmenus ja ravinto arvostelua iltasanomat toimittajan kirjoittamana.

        JOO!
        Popparit valmiiksi tulille ja oluet kylmään - tulossa todellista viihdettä, kun Sofian valmennus-ohjelma kehutaan maasta taivaaseen!

        YES YES YES!

        Saa varmaan Martinan kiukkuiseksi, kun Sofia on TÄSSÄKIN asiassa lahjakkaampi ja menestyvämpi...

        Pakko vaan sitten kestää. Sofia ei ole koskaan päästänyt tuollaisia vihaan lihavia juttuja suustaan, koska hän on leidi, eikä mikään räävitön juntti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotellaan nyt vaan Sofia B- valmenus ja ravinto arvostelua iltasanomat toimittajan kirjoittamana.

        Juu se huumenainen joka kuljettaa vitussaan huumeita tullin läpi.


    • Anonyymi

      "" Mä VIHAAN lihavia ihmisiä,mä VIHAAN ihmisiä, jotka haisee ja piereskelee ja lihoo."

      Onko hän siis todella sanonut noin ja on tuota mieltä? Hän on siis sitä mieltä, että itse on varsinainen lahja maailmalle...?

      Voi elämän kevät miten junttimaista puhetta, hävettää hänen puolesta.

      • Anonyymi

        Täytyy sanoa, että mäkin vihaa lihavia ja laiskoja ihmisiä, jotka eivät pidä itsestään huolta!
        Enkä voi sietää pahanhajuisia ja piereskeleviä ihmisiä, vessa on sitä varten, että sinne mennään piereskelmään.


    • Anonyymi

      Ei kai kellekään ole epäselvää Martinan viha lihavia kohtaan. Sinänsä mielenkiintoista, että miten se tulee äitinsä kanssa toimeen. Äitinsä on raskaasti ylipainoinen

      • Anonyymi

        Tämähän on sitten täysin selvä asia - hän siis vihaa äitiään. Vai olenko hakoteillä...?
        Ei, kyllä nyt on uskottava, jos kerran VIHAA niin sitten VIHAA.

        Onneksi en ole hänen äiti, saisi hävetä silmät päästä... nyyh nyyh nyyh!


      • Anonyymi

        Näyttää vahvasti siltä, että Martinaa ajaa kovaa treenaamaan pelko siitä, että äidiltä perityt geenit saavat hänet turpoamaan muodottomaksi, jos vähänkin antaa periksi.
        Viha on vahva sana, jota nainen on käyttänyt hänelle tavanomaisen harkitsemattomasti, sopivampi sana varmaan olisi inho.


      • Anonyymi

        No ei se äiti mikään ylilihava ole kuvien mukaan. Vartalo on sellainen kantti kertaa kantti ts neliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se äiti mikään ylilihava ole kuvien mukaan. Vartalo on sellainen kantti kertaa kantti ts neliö.

        Kyllä Anne äidillä on selvää keskivartalon lihavuutta.
        Ihan somaa röllykkää hänkantelee.
        Kaukana timmistä on tämä daami.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää vahvasti siltä, että Martinaa ajaa kovaa treenaamaan pelko siitä, että äidiltä perityt geenit saavat hänet turpoamaan muodottomaksi, jos vähänkin antaa periksi.
        Viha on vahva sana, jota nainen on käyttänyt hänelle tavanomaisen harkitsemattomasti, sopivampi sana varmaan olisi inho.

        Rukoilkaamme että maitolehti kuolee pian johonkin tautiin. Joku vois heittää happoa sen rumaan naamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää vahvasti siltä, että Martinaa ajaa kovaa treenaamaan pelko siitä, että äidiltä perityt geenit saavat hänet turpoamaan muodottomaksi, jos vähänkin antaa periksi.
        Viha on vahva sana, jota nainen on käyttänyt hänelle tavanomaisen harkitsemattomasti, sopivampi sana varmaan olisi inho.

        Tiedän ihmisiä, jotka lihoavat tahtomattaan ja alkavat näyttää vanhemmiltaan, jotka myös aikanaan alkoivat näyttää vanhemmiltaan - se kulkee suvussa, rumalla tavalla:

        Plösöistä tulee plösöjä, joiden lapsista jälleen tulee plösöjä...

        Eikä tarvitse paljon, antaa vain vuosien kulua.


    • Anonyymi

      Tuolla toisessa ketjussa joku random pt, vai mikä lie, kauppaa jo omia ruokaohjeita, osta, osta, kyselee henk kohtasia tietoja ja haukkuu Martinaa.

      • Anonyymi

        Eihän se ole mikään random pt, vaan tavallinen ihminen, joka osoittaa, että kuka tahansa voi noi kalorit laskea. Älä näytä tyhmyytyäsi joka ketjussa


    • Anonyymi

      Tuo aloittaja näyttää vahvasti liittyvän Eremenkon entiseen tyttöystävään, kun jaksaa jauhaa jotain v. 2007 asioita. Jäikö häneltä jotain hampaankoloon, kun Martina vei häneltä miehen? Ainakin v. 2007 saakka tuo aloittaja on vainonnut Martinaa, eli piktäaikaista toimintaa!

      • Anonyymi

        Kyllä se on ymmärrettävää, jos joku harppu varastaa toisen miehen. Kuten tiedätte, naiset voi olla aika pitkävihaisia..


      • Anonyymi

        Siis pitkäaikaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ymmärrettävää, jos joku harppu varastaa toisen miehen. Kuten tiedätte, naiset voi olla aika pitkävihaisia..

        Ei voi varastaa kenenkään miestä eikä myöskään naista, koska siihen tarvitaan aina kaksi ihmistä 💚.


    • Anonyymi

      Miksi tuon sairaan mielenterveysongelmaisen Martinan vainoajan piti tällainen ketju aloittaa, kun asiasta näytti olevan tehty ketju jo vuonna 2007, jossa samainen ihminen näytti riehuvan? Tosin tuo ihminen ei muista mitään mitä on 4 t sitten tehnyt ja sanonut.

      • Anonyymi

        Taas tää kellottaja, kuka kirjoitti 4 tuntia sitten. Niin ja minuutit sekunnit, tsekattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tää kellottaja, kuka kirjoitti 4 tuntia sitten. Niin ja minuutit sekunnit, tsekattu

        Naurettava tyyppi tää kellottaja.
        No hulluilla on halvat ilot, hänellä ilmainen.


    • Anonyymi

      Jos hänen oikea titteli olisikin:

      Pahoinvointivalmentaja....?

      Eihän nyt ketään saisi vihata, ihmisiähän me kuitenkin ollaan. Ja kyllähän lihavakin voi tempaista itseään niskasta kiinni, lopettaa roskaruuan mussuttamisen ja alkaa käydä lenkillä!

      • Anonyymi

        Kommenteistasi päätelleen sinä olet todella lihava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteistasi päätelleen sinä olet todella lihava!

        Oletko sinä ilkeä luonnostaan. Vastaus: kyllä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteistasi päätelleen sinä olet todella lihava!

        Ei pidä paikkaansa, miksi noin päättelet? Olen erittäin hyvännäköinen 38v nainen, jolla on parikymppisen vartalo. Osasyy on säännöllinen monipuolinen liikunta mutta pakko myöntää, että varsinainen lahja on hyvät geenit.

        Ystäväni on vuoden nuorempi kuin minä ja olimme ihan samankokoisia vielä yläasteella, mutta nykyään hän on turvonnut ihan kauhean näköiseksi, yrittää ja yrittää laihduttaa, sekoilee eri dieettien kanssa (kyllä, alkaen kaalikeitto-tappokuureista) ja joka tammikuu aktivoi salikortin johonkin jumppiin ym.

        Mutta ei auta, kroppa on kuin kammottavalla hylkeellä tai oikeastaan mursullla, eikä hän sille oikein mitään voi - ihmiset on niin erilaisia, osa kerää kiloja paljon herkemmin. Mutta se on valtavan sääli, että hän ei pääse eroon siitä ajatuksesta, että olen aina vaan vuodesta toiseen niin hyvännäköinen (myös ilman vaatteita, kun käymme esim. saunassa) eikä vain tiukoissa vaatteissa, jotka "muokkaavat läskejä nätimmäksi"ja tuntuu, että ystävyytemme alkaa olla katkolla. Hän ei kestä sitä, että jos käymme vaikka joskus drinkillä, minä olen se joka kerää miesten katseita ym
        Tyhmä juttu, ehkä pitäisi jo harkita muuttoa pikkukaupungista vaikka Helsinkiin. Sieltähän voisi vaikka napata jonkun namipakkauksen vaikka kesäheilaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, miksi noin päättelet? Olen erittäin hyvännäköinen 38v nainen, jolla on parikymppisen vartalo. Osasyy on säännöllinen monipuolinen liikunta mutta pakko myöntää, että varsinainen lahja on hyvät geenit.

        Ystäväni on vuoden nuorempi kuin minä ja olimme ihan samankokoisia vielä yläasteella, mutta nykyään hän on turvonnut ihan kauhean näköiseksi, yrittää ja yrittää laihduttaa, sekoilee eri dieettien kanssa (kyllä, alkaen kaalikeitto-tappokuureista) ja joka tammikuu aktivoi salikortin johonkin jumppiin ym.

        Mutta ei auta, kroppa on kuin kammottavalla hylkeellä tai oikeastaan mursullla, eikä hän sille oikein mitään voi - ihmiset on niin erilaisia, osa kerää kiloja paljon herkemmin. Mutta se on valtavan sääli, että hän ei pääse eroon siitä ajatuksesta, että olen aina vaan vuodesta toiseen niin hyvännäköinen (myös ilman vaatteita, kun käymme esim. saunassa) eikä vain tiukoissa vaatteissa, jotka "muokkaavat läskejä nätimmäksi"ja tuntuu, että ystävyytemme alkaa olla katkolla. Hän ei kestä sitä, että jos käymme vaikka joskus drinkillä, minä olen se joka kerää miesten katseita ym
        Tyhmä juttu, ehkä pitäisi jo harkita muuttoa pikkukaupungista vaikka Helsinkiin. Sieltähän voisi vaikka napata jonkun namipakkauksen vaikka kesäheilaksi!

        Ja pakko vielä harkita sitä, että ostaisi tuon Martinan kurssin kaverille lahjaksi, jospa se kääntäisi tuskaisan prosessin onnistumiseksi, tiedä vaikka :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, miksi noin päättelet? Olen erittäin hyvännäköinen 38v nainen, jolla on parikymppisen vartalo. Osasyy on säännöllinen monipuolinen liikunta mutta pakko myöntää, että varsinainen lahja on hyvät geenit.

        Ystäväni on vuoden nuorempi kuin minä ja olimme ihan samankokoisia vielä yläasteella, mutta nykyään hän on turvonnut ihan kauhean näköiseksi, yrittää ja yrittää laihduttaa, sekoilee eri dieettien kanssa (kyllä, alkaen kaalikeitto-tappokuureista) ja joka tammikuu aktivoi salikortin johonkin jumppiin ym.

        Mutta ei auta, kroppa on kuin kammottavalla hylkeellä tai oikeastaan mursullla, eikä hän sille oikein mitään voi - ihmiset on niin erilaisia, osa kerää kiloja paljon herkemmin. Mutta se on valtavan sääli, että hän ei pääse eroon siitä ajatuksesta, että olen aina vaan vuodesta toiseen niin hyvännäköinen (myös ilman vaatteita, kun käymme esim. saunassa) eikä vain tiukoissa vaatteissa, jotka "muokkaavat läskejä nätimmäksi"ja tuntuu, että ystävyytemme alkaa olla katkolla. Hän ei kestä sitä, että jos käymme vaikka joskus drinkillä, minä olen se joka kerää miesten katseita ym
        Tyhmä juttu, ehkä pitäisi jo harkita muuttoa pikkukaupungista vaikka Helsinkiin. Sieltähän voisi vaikka napata jonkun namipakkauksen vaikka kesäheilaksi!

        Höpöhöpö 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pakko vielä harkita sitä, että ostaisi tuon Martinan kurssin kaverille lahjaksi, jospa se kääntäisi tuskaisan prosessin onnistumiseksi, tiedä vaikka :)

        Jos sä oikeasti sitä mielikuvitusystävääsi haluat auttaa, niin osta sille lahjakortti ravitsemusterapeutille. Martinan 21 päivän kuuri ei ole kuin kuuri. Kivasti muuten kuvailet ystävääsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä oikeasti sitä mielikuvitusystävääsi haluat auttaa, niin osta sille lahjakortti ravitsemusterapeutille. Martinan 21 päivän kuuri ei ole kuin kuuri. Kivasti muuten kuvailet ystävääsi...

        Tuo kirjoittaja on se satuilija, jolla on aina omakohtainen kokemus. Tai hän on aina paikalla siellä missä Martinakin.
        Kummallinen hahmo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, miksi noin päättelet? Olen erittäin hyvännäköinen 38v nainen, jolla on parikymppisen vartalo. Osasyy on säännöllinen monipuolinen liikunta mutta pakko myöntää, että varsinainen lahja on hyvät geenit.

        Ystäväni on vuoden nuorempi kuin minä ja olimme ihan samankokoisia vielä yläasteella, mutta nykyään hän on turvonnut ihan kauhean näköiseksi, yrittää ja yrittää laihduttaa, sekoilee eri dieettien kanssa (kyllä, alkaen kaalikeitto-tappokuureista) ja joka tammikuu aktivoi salikortin johonkin jumppiin ym.

        Mutta ei auta, kroppa on kuin kammottavalla hylkeellä tai oikeastaan mursullla, eikä hän sille oikein mitään voi - ihmiset on niin erilaisia, osa kerää kiloja paljon herkemmin. Mutta se on valtavan sääli, että hän ei pääse eroon siitä ajatuksesta, että olen aina vaan vuodesta toiseen niin hyvännäköinen (myös ilman vaatteita, kun käymme esim. saunassa) eikä vain tiukoissa vaatteissa, jotka "muokkaavat läskejä nätimmäksi"ja tuntuu, että ystävyytemme alkaa olla katkolla. Hän ei kestä sitä, että jos käymme vaikka joskus drinkillä, minä olen se joka kerää miesten katseita ym
        Tyhmä juttu, ehkä pitäisi jo harkita muuttoa pikkukaupungista vaikka Helsinkiin. Sieltähän voisi vaikka napata jonkun namipakkauksen vaikka kesäheilaksi!

        Tämä nainen rakastaa ikää 38!
        Kirjoitteli ennen, että ei ole mummo eikä mummoa saa tekemälläkään!
        Nyt hän satuilee, kun hänellä on valtava suksee ulkoisen habituksensa vuoksi. Täyttä Scheißea jostain vuokrayksiöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nainen rakastaa ikää 38!
        Kirjoitteli ennen, että ei ole mummo eikä mummoa saa tekemälläkään!
        Nyt hän satuilee, kun hänellä on valtava suksee ulkoisen habituksensa vuoksi. Täyttä Scheißea jostain vuokrayksiöstä.

        Jos minusta puhut, en ole täällä tänään aikaisemmin kirjoittanut yhtään kommenttia. Tosin olen joskus kirjoittanut, ettei minusta saa mummoa tekemälläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö 😂😂😂

        Mitäs siellä naureskelet, taidat itse olla tyypillinen siideri-prinsessa, oikein kunnon mursu.
        HÄPEÄ!


    • Anonyymi

      Ei vihaa. Rakastaa myös äitiään.

    • Anonyymi

      Martina pitäisi julistaa pyhimykseksi, mieluiten takautuvasti jo vuodesta 2007.
      Ja kyllä tuo arkistonhoitajakin jonkun prenikan tarvitsee.

    • Anonyymi

      Aivan sama kirjoitustyyli aloittajan kirjoituksessa kuin tänne linkatussa vanhassa aloituksessa vuodelta 2001 joka koski sentyylistä että Seiska maksanut Jasmin Mäntylän häät.

      • Anonyymi

        Sama vanhempi mies taitaa olla molempien kimpussa, sekä Jasminin että Martinan. Kirjoittelee myös sekä Jasminin äidistä että Martinan äidistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vanhempi mies taitaa olla molempien kimpussa, sekä Jasminin että Martinan. Kirjoittelee myös sekä Jasminin äidistä että Martinan äidistä.

        Kuuntelee paljon radiota ja katsoo teeveetä. Ihailee säätyttöjä, vihaa radiojuontajia (paitsi Nikoa), vihaa joitain uutistenlukijoita kuten Fräntiä. Monen mielestä on Turun suunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama vanhempi mies taitaa olla molempien kimpussa, sekä Jasminin että Martinan. Kirjoittelee myös sekä Jasminin äidistä että Martinan äidistä.

        Taitaa olla myös se "ilon päivä" joka tekee aloituksia myös Sofiasta? Eikös se kirjoittele paljonkin nimenomaan piereskelystä, kuten aloituksessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelee paljon radiota ja katsoo teeveetä. Ihailee säätyttöjä, vihaa radiojuontajia (paitsi Nikoa), vihaa joitain uutistenlukijoita kuten Fräntiä. Monen mielestä on Turun suunnalta.

        Niko Saarisella taitaa olla silikonipillu. Hampaat kuin kummelishowssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niko Saarisella taitaa olla silikonipillu. Hampaat kuin kummelishowssa.

        👍🏻😭


    • Anonyymi

      Hoidon tarpeessa tämä vuosiluvuilla kirjoittaja.
      Kristallipallosta kannattaisi pyyhkiä pölyt.

    • Anonyymi

      Mä puolestani vihaan ihmisiä, jotka säännöllisin väliajoin pahoinpitelee muita ihmisiä, kerää rikosrekisteriä, ajelee kännissä ja pettää törkeästi omaa aviopuolisoaan. Tekee lapsistaan häiriintyneitä raahaamalla milloin minkäkinnäköistä miestä "isän korvikkeeksi" kotinurkkiinsa, haukkuu ja pilkkaa jatkuvasti muita ihmisiä ja idiootin tasolla olevassa kusipäässään kuvittelee olevansa muita parempi, varsinainen Jumalan lahja ihmiskunnalle. Kuule ämmä, on ne lihavatkin ihmiset ihmisiä, joilla on tunteet. Toisin kuin sinulla. Roskaväen edustaja yrittää päteä, tämähän on nähty jo niin monta vuotta. Eräänä päivänä uppoaa kaulaansa myöten paskaan, eikä sieltä enää nouse.

      • Anonyymi

        Oliko tämä uhkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä uhkaus?

        Martina sai uhkauksia jo 18-vuotiaan IRC-galleriassa. Sai uhkauksia kun kirjoitti sitruuna-suolavedestä, että joutui toimittamaan niitä lakimiehensä nähtäväksi. Manniset saivat tappouhkauksia kun pitivät liian ökyt synttärit lapselleen jonkun mielestä. No nytpä tulikin mieleen että Mannisethan asuvat siellä tietyssä suunnassa. Heistä tehtiin myös aiheeton lastensuojeluilmoitus ja Martinan kimpussakin oleva näyttää olevan erityisen kiinnostunut lapsista.


      • Anonyymi

        Tukiainenkin haukkui Martinaa ämmäksi ja myös aitolehmäksi. Eräs joka vihaa valkolaisia haukkuu Martinaa whitetrash eli valkoiseksi roskaväeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainenkin haukkui Martinaa ämmäksi ja myös aitolehmäksi. Eräs joka vihaa valkolaisia haukkuu Martinaa whitetrash eli valkoiseksi roskaväeksi.

        Se tuli yllätyksenä että kehopositiivinen Lola on nuorempana kadehtinut niin paljon Martinaa. Lolalla on ollut myös tanssiryhmä ja haukkunut Martinan tanssiryhmän vaatteita mm. eli kumpusiko kateus jostain sieltä? Lolalla on muuten tosi iso eikä mitenkään kaunis vatsatatuointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuli yllätyksenä että kehopositiivinen Lola on nuorempana kadehtinut niin paljon Martinaa. Lolalla on ollut myös tanssiryhmä ja haukkunut Martinan tanssiryhmän vaatteita mm. eli kumpusiko kateus jostain sieltä? Lolalla on muuten tosi iso eikä mitenkään kaunis vatsatatuointi.

        Misssäs päin se Lola nykyään vaikuttaa?


      • Anonyymi

        01.10 Tee kuule elämällesi ja luultavasti runsaalle ylipainollesi ja turhautumisellesi jotain.
        Turha sun on tämmöisellä palstalla yöllä kiehua ja raivota. Jos sun läskit on omaa syytä, saat ne pois omasta TAHDOSTA. Jos johtuu sairaudesta (ei syöppö/juoppo) hae hoitoon.

        Kun etsit näköhään huonoon olosi ja eloosi syytä muista (joka näkyy tekstistäsi), uppoa sinä sitten omaan vihaasi läskeihisi ja jätöksiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        01.10 Tee kuule elämällesi ja luultavasti runsaalle ylipainollesi ja turhautumisellesi jotain.
        Turha sun on tämmöisellä palstalla yöllä kiehua ja raivota. Jos sun läskit on omaa syytä, saat ne pois omasta TAHDOSTA. Jos johtuu sairaudesta (ei syöppö/juoppo) hae hoitoon.

        Kun etsit näköhään huonoon olosi ja eloosi syytä muista (joka näkyy tekstistäsi), uppoa sinä sitten omaan vihaasi läskeihisi ja jätöksiisi.

        näköjään....


      • Anonyymi

        👍🏻


      • Anonyymi

        Taisit juuri perustella koko oman luonteesi ja persoonasi, olet vainonut Martinaa yli 20 vuotta ja on aika kun todellakin hukut siihen omaan paskaasi .


      • Anonyymi

        Olen toiminut terveysalalla jo 23 vuoden ajan, joten tiedän ja vieressä työskennellyt kun kirurgi on kuolion takia joutunut leikkaa diabetes potilaan jalan.Kertovat suoraan ja ovat vihaisia, koska lihavuuden ja sairauksien seurauksena joutuvat tekee leukkauksia, mitkä olisi vältttävissä helposti terveillä elämän tavoilla .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen toiminut terveysalalla jo 23 vuoden ajan, joten tiedän ja vieressä työskennellyt kun kirurgi on kuolion takia joutunut leikkaa diabetes potilaan jalan.Kertovat suoraan ja ovat vihaisia, koska lihavuuden ja sairauksien seurauksena joutuvat tekee leukkauksia, mitkä olisi vältttävissä helposti terveillä elämän tavoilla .

        Miten terveysalalle pääsee ihminen, joka ei osaa kirjoittaa ja joka vihaa ihmisiä? Ihmettelen. Ps 2 tyypin diabetes voi olla elämäntapasairaus, ykkönen ei. Sulla on muuten tosi paljon kirjoitusvirheitä. Et ainakaan sairaanhoitaja tms ole, he osaavat kirjoittaa


      • Anonyymi

        1:10 Sä varmasti olet todella lihava ja itket itsesäälissäsi... Sähän olet uponut paskaan jo ajat sitten...helpottiko sua edes yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukiainenkin haukkui Martinaa ämmäksi ja myös aitolehmäksi. Eräs joka vihaa valkolaisia haukkuu Martinaa whitetrash eli valkoiseksi roskaväeksi.

        Valkoinen roskaväki on yleinen piirre nykyisissä "somevaikuttajissa"...
        Hoh hoiijaa mitä schaissea...

        Tuollaisia pikku-pirkkoja, joilla ei ole mitään käsitystä oikeasta yrittämisestä vaan enemmänkin paskan jauhamisesta helpon rahan toivossa..

        Kyllä se seinä vielä tulee vastaan, varma asia!


    • Anonyymi

      Tämä tapahtui 21 vuotta sitten🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Ainakin 21 vuotta on ollut kimpussa ja aina vain jaksaa ja vihansa vaikuttaa jopa vaaralliselta, kuten tästäkin ketjusta näemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin 21 vuotta on ollut kimpussa ja aina vain jaksaa ja vihansa vaikuttaa jopa vaaralliselta, kuten tästäkin ketjusta näemme.

        Ai nyt 21 vuotta, mites 40 vuotta, 15 vuotta, 10 vuotta? Näitä kaikkia hoet vaihdellen. Mies, nainen, nuori, teinipissis, eläkeläinen, työtön, yövartija, bodari jne . Tajuatko pointin..todennäköisesti et


    • Anonyymi

      Ns. media ei nyt tietä oikein että mistä suunnasta hyökkäisi Martinan niskaan koska mieskin on yksityishenkilö eikä yksityishenkilöä ei voi mediassa liiaksi riepotella. No sitten yritettiin jonkun Thermanin omistaman heppatilan kautta käydä kimppuun. No, se oikein saanut tuulta purjeisiin. Sitten yritettiin jonkun järjestelyissä ontuneen Emma-gaalan kautta nostaa kaksi erittäin mustamaalattua henkilöä nostaa tikunnokkaan. No, tikunnokkaan nostetut uhrit eivät kovin paljon asiaan reagoineet, toinen ei yhtään. No, se että toinen ei yhtään reagoinut, aiheutti sen yritetään sitten liiketoiminnan mustamaalaamisen kautta. Jospa sitten reagoisi.

      • Anonyymi

        Martina on joskus sanonut että ei piittaa mutta jos liiketoimintaa ja lapsia vastaan hyökätään niin sitten reagoi. Sen on varmasti Martinan stalkkerikin huomannut koska Martinan lapset ja liiketoiminta on ne asiat, joista jaksaa kirjoitella päivät pitkät, ja yötkin. Ja niitä vastaan mediakin hyökkää mutta ilmeisesti Martina on jo niin turtunut vainoajiin että puskee vain eteenpäin vaikka kuinka on korppikotkat ja sopulit jatkuvasti niskassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on joskus sanonut että ei piittaa mutta jos liiketoimintaa ja lapsia vastaan hyökätään niin sitten reagoi. Sen on varmasti Martinan stalkkerikin huomannut koska Martinan lapset ja liiketoiminta on ne asiat, joista jaksaa kirjoitella päivät pitkät, ja yötkin. Ja niitä vastaan mediakin hyökkää mutta ilmeisesti Martina on jo niin turtunut vainoajiin että puskee vain eteenpäin vaikka kuinka on korppikotkat ja sopulit jatkuvasti niskassa.

        Olenkin odottanut, että miten Martina reagoi näihin nega kirjoituksiin ( liiketoiminta / lapset ) mitään ei ole tapahtunut ....🥴

        Kortemummo raivoaa entiseen tapaansa , välillä uhkaa oikeudella, mutta ilmeisesti Familian lakimies Esko on hoitanut homman...😳


      • Anonyymi

        Taas tää tikunnokka. On keksinyt hokeman "nostaa joku tikunnokkaan"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tää tikunnokka. On keksinyt hokeman "nostaa joku tikunnokkaan"!

        Eskohan se tikun nokkaan nostamisesta avautui.
        Ihan normi keski-ikäisten kieltä.
        Harmittaa näköjään radiopersoonaa,että öykkäröinti gaalassa päätyi julkiseksi.
        Toisaalta on ihan oikein valottaa tätäkin puolta feikki pariskunnan toiminnasta.


      • Anonyymi

        06:52 sulle vain kaksi sanaa: HAE APUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        06:52 sulle vain kaksi sanaa: HAE APUA

        6:52 Hän puhui pelkkää asiaa ja totuuden ! KIITOS !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6:52 Hän puhui pelkkää asiaa ja totuuden ! KIITOS !

        Itseäsi kehut onneton


    • Anonyymi

      Hän on kuitenkin koulutettu Voimavalmentaja ja trikotletti.

      • Anonyymi

        Siinähän sitä on jo koulutusta tarpeeksi Martinalle 😥


      • Anonyymi

        Koulutettu Voimavalmentaja....😂


      • Anonyymi

        Oikeinko parhaimmissa korkeakoulussa vai huumehorojen ompeluillassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeinko parhaimmissa korkeakoulussa vai huumehorojen ompeluillassa.

        Sofiaa haukut horoksi no onhan saanut huumetuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta. Eiköhän Niko Ranta -Aho neuvonut kuinka vartin ilot otetaan ja ei siihen koulua Sofia tarvinnut.


    • Anonyymi

      Sehän on vähän pakko pysyä esillä keinolla millä hyvänsä se on ilmaista mainosta.
      Jutut lisää klikkauksia ja niistä jopa maksetaan.
      Mannekiinit vetää kokista kun on nälkä että pysyy laihan mutta niitten työmaa ei o kiinni julkisuudesta eikä ne kenenkään läskeistä huutele.

    • Anonyymi

      Trikoo kotletilla ei ole varaa haukkua lihavia.
      Kertoo vaan omasta huonosta olosta.

      • Anonyymi

        Sinulla on varaa haukkua Martinaa, mistä se kertoo ? 🤔


    • Anonyymi

      Minna rakastaa kaikkea mitä rahalla saa, uskallapas epäillä. Minähän olen vain Minna maalta

      • Anonyymi

        Taas tuo hokee Minnaa ja mitä ilmeisemmin on käynyt Wikipediassa muokkaamassa Martinan tietoja siellä on synt. Minna Kortelampi, muokkaus on tehty 23.2.2024


    • Anonyymi

      Onko lylleröillä mennyt herne nenään, kun Martinan mielestä lihavuus ei ole ok.?
      Täällä huudellaan asiantuntijoiden perään, koska vain heillä on asiantuntemusta LIHAVUUDESTA.
      Itse olen kyllä lukenut ihan oikean LÄÄKÄRIN kynästä, että lihavavuus on KANSANTALOUDELLINEN ONGELMA, muutko ei saa puhua asiasta?

      • Anonyymi

        Martina on vaan väärässä, jos luulee, että lihavuus johtuu siitä, että ihminen ei tiedä miten pitäisi syödä. Lihavuus johtuu ihan jostain muusta. Sitten tiukka kaloridieetti ja jojoilu alkaa. Niinhän siellä Martinan kurssille toistuvasti samat ilmoittautuu. Eli eivät opi ja paino nousee, laskee, nousee jne. Tosi terveellistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martina on vaan väärässä, jos luulee, että lihavuus johtuu siitä, että ihminen ei tiedä miten pitäisi syödä. Lihavuus johtuu ihan jostain muusta. Sitten tiukka kaloridieetti ja jojoilu alkaa. Niinhän siellä Martinan kurssille toistuvasti samat ilmoittautuu. Eli eivät opi ja paino nousee, laskee, nousee jne. Tosi terveellistä

        Jos tarkoitat IS juttua, olet kyllä ymmärtänyt, tai halunnut ymmärtää asian väärin.
        Jos ihmiselle on tullut ylipainoa, eikä syynä ole sairaus, on hänellä tietämättömyyttä/ongelmaa syömisen, juomisen (elintapojen) kanssa, sehän on aivan selvä asia. Miksi sitä ei voi sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat IS juttua, olet kyllä ymmärtänyt, tai halunnut ymmärtää asian väärin.
        Jos ihmiselle on tullut ylipainoa, eikä syynä ole sairaus, on hänellä tietämättömyyttä/ongelmaa syömisen, juomisen (elintapojen) kanssa, sehän on aivan selvä asia. Miksi sitä ei voi sanoa?

        Hyvin kirjoitettu 2146. Kukaan ei halua olla lihava, jos voisi itse valita. Ongelma on vääränlaiset ruokailutottumukset ja syömme yksinkertaisesti liikaa, liikumme liian vähän. Kyllä on hyvä tiedostaa, miten paljon kaloreita (rasvaa/sokeria) on elintarvikkeissa!Minullakin on paino-ongelmia (suklaan himo) , kuten varmaan monilla naisilla, täytyy kamppailla. Martina on oikealla asialla. Olemmeko jo Euroopan lihavin kansa 2023 tilastossa, tarkoittaa myös olemme Euroopan sairain kansa.
        "Suomi jakoi ykkössijan Portugalin kanssa. Ylipainoisia tai lihavia on molemmissa maissa lähes 68 prosenttia yli 15-vuotiaista, kertoo OECD-järjestön tuore raportti" (IS 2019)."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu 2146. Kukaan ei halua olla lihava, jos voisi itse valita. Ongelma on vääränlaiset ruokailutottumukset ja syömme yksinkertaisesti liikaa, liikumme liian vähän. Kyllä on hyvä tiedostaa, miten paljon kaloreita (rasvaa/sokeria) on elintarvikkeissa!Minullakin on paino-ongelmia (suklaan himo) , kuten varmaan monilla naisilla, täytyy kamppailla. Martina on oikealla asialla. Olemmeko jo Euroopan lihavin kansa 2023 tilastossa, tarkoittaa myös olemme Euroopan sairain kansa.
        "Suomi jakoi ykkössijan Portugalin kanssa. Ylipainoisia tai lihavia on molemmissa maissa lähes 68 prosenttia yli 15-vuotiaista, kertoo OECD-järjestön tuore raportti" (IS 2019)."

        Eli sä tiedät ettei pitäisi sitä suklaata syödä, mutta syöt silti. Todistit ton pointin oikeaksi. Martinan mukaan sun ei pitäisi tuota tajuta. Martina vihasi lihavia ihan ulkonäkösyistä. Mukavaa, että puolustat läskifoobikkoa...melkein tekisi mieli väittää, että puhut paskaa. Ei toi pinnallinen henkilö terveys edellä mene


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat IS juttua, olet kyllä ymmärtänyt, tai halunnut ymmärtää asian väärin.
        Jos ihmiselle on tullut ylipainoa, eikä syynä ole sairaus, on hänellä tietämättömyyttä/ongelmaa syömisen, juomisen (elintapojen) kanssa, sehän on aivan selvä asia. Miksi sitä ei voi sanoa?

        21:46 en ole käsittänyt väärin. Miten on noin vaikea ymmärtää että kyllä suomalainen tietää mikä on terveellinen ruokavalio. Se jos siihen ei kykene, ei kuitenkaan ole kiinni siitä ettei tietoa ole. Miten sen voi väärin käsittää? Ja muuten saa sanoa, mutta vihalla, inholla ja ylenkatseella ei. Martina itse ottaa kroppaansa sellaisia aineita joiden pitkäaikaisvaikutuksia ei ole tutkittu. Ottaa vaikka tietää tämän. Mitäs siitä sanot...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe