ja pitää ladata uusi sovellus Play:sta...epäilyttää. Ikinä ei ole tällaista tehnyt.Mitä tehdä?
OP mobiili herjaa että sovellus on vanhentunut
13
2603
Vastaukset
- Anonyymi
Eikun päivitä se op-sovellus, ei sitä uudestaan tarvii latailla. Toivottavasti android-versioisi on tarpeeksi uusi, olikohan vaatimus vähintään 8
- Anonyymi
Päivitä OP-sovellus Play-kaupasta. Jos ei se auta, niin puhelimen käyttöjärjestelmä on vanhentunut. Jos sitä ei voi päivittää, niin edessä on uuden puhelimen hankinta.
- Anonyymi
Päivitä se sovellus, jollei onnistu heitä puhelimella vesilintua.
- Anonyymi
Päivität sen softan sieltä Google Playsta. Mikä on taas niin vaikeeta?
- Anonyymi
Jos kännykkä ei toimi, niin parasta siirtyä muihin kanaviin.
Kaipa sinulla on tietokone, tai tablettikin.
Minulla eo ole koskaan ollut mitään pankkisovellutusta ja hyvin tulee toimeen. - Anonyymi
Käyttelen menestyksellisesti Poppi-pankin salasanalistaus käyttöliittymää suoraan nettiselaimella nou weird problems :D
- Anonyymi
Tämä ilmoitus tuli taplettiin .
Puhelimessa toimii entiseen tapaan.
Pitää miettiä onko tarvetta ladata uutta sovellusta?- Anonyymi
Ei aukea
- Anonyymi
Sama minulla ja puhelimen käyttöjärjestelmä on ok.
- Anonyymi
...eikä anna päivittää...
- Anonyymi
Mulla Iphone13 pro (eli kohtuu uusi) ja puhelin päivitetty ja op-mobiilikin päivitetty uusimpaan versioon ja silti herjaa samaa
- Anonyymi
Muistakaa päivittää se puhelinkin joskus, siis järjestelmä ja tietoturva päivitykset ja sen sellaista. Sovellukset päivittyy itsestään jos lupa vaan on annettu ja määritelty käytetäänkö wifiä vai mobiili-dataa päivityksiin. Jonkun kerran nähnyt kun ollaan hämmästelty miksei päivity. Puhelin on pelkästään mobiiliverkossa, oletuksenahan se haluaa käyttää wifi-verkkoa päivitellessään mutta omistajallahan ei semmoista ole ollut ja vaikka olisikin niin ei ole osannut laittaa päälle.
- Anonyymi
KÄDETÖN APINA! ON AP.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031727- 2101547
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58865En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732