Tule vaikka työvaateissa hitsaus jatkuu, öljyn katku,disel katku, vaseliinia vaatteissa meillä ei ole pukupakkoa .No vaihdan vähän vaatetta ihan nuissa mennä housut ,takki ei ihan uusi huomio vaatetuksellakaan uusilla tuliterillä oranssi ,villapaita vaihtaa jussi on punaista,sinistä,mustaa ,joku kuitenkin sellainen joka ei kurista kurkkua tukehtuu kakun palaseen ja lahjana on kaiho votka gold silver estate 61,2% ,minunkin maistaa tuota vähän puoli teelusikallista .Ei meinnanut antaa kun olen autolla liikenteessä ,sanoi odota 2 h ennenkuin lähden liikenteeseen kotia kohti eihän se nyt 100% ole sitten odottaa vähän kauanvemmin koe maistaa kannattaako ostaa enolle kun täyttää "70" vuotta alkoholisti kun on tuon pullon hinnalla saa 3kpl suomea 32% 0,7 dl tuli salkku taas täyteen taas .Osaisiko eno arvostaa tuota laatu juomaa alas menee ja ulos tulee ,juoma kuin juoma .🤔🤔🙂🥴🤤.
Syntymäpäiväkutsu tule sellaisena kuin olet
Anonyymi-ap
1
112
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569