Postilaatikot ovat lumen takana.. Roska ym. jätelaatikot lumen ympäröimänä.Kahlaten saa pussinsa viedä..Näkyy niitä olevan lähes rumpulla. Tuuliko vai lumiko niitä on siirrellyt? Kenelle kuuluu rivitaloissa edellä mainittujen edustojen ja ympärysten lumien luonti?
LLuntalunta lunta
10
676
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuluu lumen omistajalle.
- Anonyymi
Jos senkin ajan mitä käytät täällä asiasta valittamiseen, käytäisit siihen ja ottaisit lapion kouraan ja tekisit jotain asian eteen? Mutta ei, asun kunnan vuokrarivarissa eikä mikään minulle kuulu, paitsi valittaminen... Niin kauan ko kaljakauppaan on polku auki, niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ei mittää valitusta.Tosiasioita. Kyllä niitä puuhapussin kantajia on riittämiin. Ne voisivat kulukiissaan vaikka potkia sitä lunta.Lapioita on jokkaisen seinustoilla.Töihin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mittää valitusta.Tosiasioita. Kyllä niitä puuhapussin kantajia on riittämiin. Ne voisivat kulukiissaan vaikka potkia sitä lunta.Lapioita on jokkaisen seinustoilla.Töihin vaan.
Juu, ohikulkijoidenhan se pitää tehdä kiinteistöhuoltajien työt joista he palkan saavat? Esim. lumityöt ajankohdassa missä em:t kiinteistöhoitajat ajaa sepeliä kaatumisien estämiseksi lumien sulettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ohikulkijoidenhan se pitää tehdä kiinteistöhuoltajien työt joista he palkan saavat? Esim. lumityöt ajankohdassa missä em:t kiinteistöhoitajat ajaa sepeliä kaatumisien estämiseksi lumien sulettua.
Hyviä naapureita,jotka auttelee Laatikoiden kannet lumessa. Niitä jaksa kukaan nostaa. Niistä pitää lumet pudotella,jotta pussinsa saa jätelaatikkoon. Riski pitää olla,jos kannen saa ajki ilman lumen pudotusta. VOIMAMIES ja hyvin syöny.
- Anonyymi
toppi ne tuopin kotttiiinki,,
- Anonyymi
no, lentämälläkö se posti on sinne laatikkoon tullu,,
- Anonyymi
Ota lapio kätteen ja luo lumet...hyvvää arkiliikuntaaki!
- Anonyymi
niih ja naapurit näkee niinkun "mummo lumessa,,
- Anonyymi00022
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437