Postilaatikot ovat lumen takana.. Roska ym. jätelaatikot lumen ympäröimänä.Kahlaten saa pussinsa viedä..Näkyy niitä olevan lähes rumpulla. Tuuliko vai lumiko niitä on siirrellyt? Kenelle kuuluu rivitaloissa edellä mainittujen edustojen ja ympärysten lumien luonti?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kuuluu lumen omistajalle.
- Anonyymi
Jos senkin ajan mitä käytät täällä asiasta valittamiseen, käytäisit siihen ja ottaisit lapion kouraan ja tekisit jotain asian eteen? Mutta ei, asun kunnan vuokrarivarissa eikä mikään minulle kuulu, paitsi valittaminen... Niin kauan ko kaljakauppaan on polku auki, niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Ei mittää valitusta.Tosiasioita. Kyllä niitä puuhapussin kantajia on riittämiin. Ne voisivat kulukiissaan vaikka potkia sitä lunta.Lapioita on jokkaisen seinustoilla.Töihin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mittää valitusta.Tosiasioita. Kyllä niitä puuhapussin kantajia on riittämiin. Ne voisivat kulukiissaan vaikka potkia sitä lunta.Lapioita on jokkaisen seinustoilla.Töihin vaan.
Juu, ohikulkijoidenhan se pitää tehdä kiinteistöhuoltajien työt joista he palkan saavat? Esim. lumityöt ajankohdassa missä em:t kiinteistöhoitajat ajaa sepeliä kaatumisien estämiseksi lumien sulettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ohikulkijoidenhan se pitää tehdä kiinteistöhuoltajien työt joista he palkan saavat? Esim. lumityöt ajankohdassa missä em:t kiinteistöhoitajat ajaa sepeliä kaatumisien estämiseksi lumien sulettua.
Hyviä naapureita,jotka auttelee Laatikoiden kannet lumessa. Niitä jaksa kukaan nostaa. Niistä pitää lumet pudotella,jotta pussinsa saa jätelaatikkoon. Riski pitää olla,jos kannen saa ajki ilman lumen pudotusta. VOIMAMIES ja hyvin syöny.
- Anonyymi
toppi ne tuopin kotttiiinki,,
- Anonyymi
no, lentämälläkö se posti on sinne laatikkoon tullu,,
- Anonyymi
Ota lapio kätteen ja luo lumet...hyvvää arkiliikuntaaki!
- Anonyymi
niih ja naapurit näkee niinkun "mummo lumessa,,
- Anonyymi00022
- Anonyymi00023
Lautoihin kompastelee moni,ku vie roskia säiliöihin.Kenestä on kiinni,ku ei tehdä alustoja säiliöille. Tälläistkin on rivitaloissa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483