Olet rakkauteni. Hyvää yötä ja kivaa keskiviikkoa ihanalle!
Vastaukset 19
- Anonyymi
Iha Nalle. Iha niminen nalle. Heh.
Hupaisa olen.- Anonyymi
Antakaa nyt muidenkin rakastaa vakkarit! Hän ei ole mikään nalle mutta villisika voisi ollakin.
- Anonyymi
Ei minulle ei minua kukaan rakasta minua inhotaan joku on täällä luullut joksikin nalleksikin
- Anonyymi
Se nallejuttuhan on jotain palstalegendaa. Kukaan ketään oikeasti luule häneksi.
- Anonyymi
Voisin sanoa että olen hieman kateellinen kun täällä ja tuolla tosi elämässä on ihmisillä ne joita rakastaa tai kaipaa. Mulla ei ole ketään. Toisaalta onhan tässä vielä elämää reilusti toivon mukaan jäljellä jos vaikka tämä kevät taikka kesä olisi pitkästä aikaa jotakin onnekasta että löytyisi sellainen hellä ja tulinen mies jonka kanssa kemiat pelaisi kaikelta osin.
On sanottu että ei saisi etsiä vaan se tulee jos on tullakseen mutta saa kait kuitenkin toivoa ja ikävöidä elämäänsä sellaista. Olen avoimin mielin. Hyviä miehiä on niin vaikea löytää. Toivon että olen nyt siinä suhteessa onnekkaampi.
Toivottavasti saat oman ihanasi!- Anonyymi
Saa toivoa tietysti. Itse ihastuin sellaisessa olotilassa, että en edes salaa mielessäni kaivannut ketään elämääni. Siksi uskon, että etsimällä ja odottamalla vähän estää niitä tunteita syttymästä. Ne syttyy kun vähiten odotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa toivoa tietysti. Itse ihastuin sellaisessa olotilassa, että en edes salaa mielessäni kaivannut ketään elämääni. Siksi uskon, että etsimällä ja odottamalla vähän estää niitä tunteita syttymästä. Ne syttyy kun vähiten odotat.
Niinhän se taitaa olla ja kiitos. Toivon hartaasti että joku mies saisi vielä syttymään uskon rakkauteen, kun on niin kurjia kokemuksia aikaisemmin ollut. Siihen tarvitaan oikeanlainen ihminen jonka kanssa on mutkatonta, rauhoittavaa ja tasapainoista olla sellaisena kuin on tunteineen eikä tarvitsisi arvuutella vaan luottaa 100%. Koetan kuitenkin olla odottamatta ja elämällä hetkessä.
- Anonyymi
Hyvää yötä Rakkaani!
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkain.
- Anonyymi
Nää unta Meistä Rakas!...
- Anonyymi
Nää sinäkin unta Meistä Rakas♥️ kova ikävä sua mies
- Anonyymi
Näen hänestä unta. Sivullisella ja minulla eri mies I hope.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää sinäkin unta Meistä Rakas♥️ kova ikävä sua mies
Sivusta hän!
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas ihanuus.
- Anonyymi
samoin.
- Anonyymi
Kauniita unia❤️
- Anonyymi
Samoin sinne.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18289622
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011172
- 75631
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110597Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34574Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett94547- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215485- 62471
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47458