Hei rakas minäkin rakastan sinua

Anonyymi-ap

Olet rakkauteni. Hyvää yötä ja kivaa keskiviikkoa ihanalle!

19

441

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iha Nalle. Iha niminen nalle. Heh.

Hupaisa olen.

• Anonyymi

Antakaa nyt muidenkin rakastaa vakkarit! Hän ei ole mikään nalle mutta villisika voisi ollakin.

• Anonyymi

Ei minulle ei minua kukaan rakasta minua inhotaan joku on täällä luullut joksikin nalleksikin

• Anonyymi

Se nallejuttuhan on jotain palstalegendaa. Kukaan ketään oikeasti luule häneksi.

• Anonyymi

Voisin sanoa että olen hieman kateellinen kun täällä ja tuolla tosi elämässä on ihmisillä ne joita rakastaa tai kaipaa. Mulla ei ole ketään. Toisaalta onhan tässä vielä elämää reilusti toivon mukaan jäljellä jos vaikka tämä kevät taikka kesä olisi pitkästä aikaa jotakin onnekasta että löytyisi sellainen hellä ja tulinen mies jonka kanssa kemiat pelaisi kaikelta osin.

On sanottu että ei saisi etsiä vaan se tulee jos on tullakseen mutta saa kait kuitenkin toivoa ja ikävöidä elämäänsä sellaista. Olen avoimin mielin. Hyviä miehiä on niin vaikea löytää. Toivon että olen nyt siinä suhteessa onnekkaampi.

Toivottavasti saat oman ihanasi!

• Anonyymi

Saa toivoa tietysti. Itse ihastuin sellaisessa olotilassa, että en edes salaa mielessäni kaivannut ketään elämääni. Siksi uskon, että etsimällä ja odottamalla vähän estää niitä tunteita syttymästä. Ne syttyy kun vähiten odotat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa toivoa tietysti. Itse ihastuin sellaisessa olotilassa, että en edes salaa mielessäni kaivannut ketään elämääni. Siksi uskon, että etsimällä ja odottamalla vähän estää niitä tunteita syttymästä. Ne syttyy kun vähiten odotat.

Niinhän se taitaa olla ja kiitos. Toivon hartaasti että joku mies saisi vielä syttymään uskon rakkauteen, kun on niin kurjia kokemuksia aikaisemmin ollut. Siihen tarvitaan oikeanlainen ihminen jonka kanssa on mutkatonta, rauhoittavaa ja tasapainoista olla sellaisena kuin on tunteineen eikä tarvitsisi arvuutella vaan luottaa 100%. Koetan kuitenkin olla odottamatta ja elämällä hetkessä.

• Anonyymi

Hyvää yötä Rakkaani!

• Anonyymi

Hyvää yötä rakkain.

• Anonyymi

Nää unta Meistä Rakas!...

• Anonyymi

Nää sinäkin unta Meistä Rakas♥️ kova ikävä sua mies

• Anonyymi

Näen hänestä unta. Sivullisella ja minulla eri mies I hope.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää sinäkin unta Meistä Rakas♥️ kova ikävä sua mies

Sivusta hän!

• Anonyymi

Hyvää yötä rakas ihanuus.

• Anonyymi

samoin.

• Anonyymi

Kauniita unia❤️

• Anonyymi

Samoin sinne.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 K­u­u­­­m­­a­­t­­ ­­­t­­y­­t­­ö­­­t­­ ­o­­d­­­o­­t­­t­a­­­v­­­a­­t­­ ­­s­­­i­­n­u­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18289622

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      101
      1172
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      75
      631
    3. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      110
      597
    4. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      34
      574
    5. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      94
      547
    6. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      74
      512
    7. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      39
      491
    8. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      485
    9. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      62
      471
    10. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      47
      458
    Aihe