Voisitko mies ystävällisesti

Anonyymi-ap

Vaihtaa ajattelusi kohteeksi minut? ☺️

45

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi vaihtaisin naisen johon oikeasti ihastuin/rakastuin johonkin palstaleikkiin tuntemattoman kanssa? Älä unta näe.

      • Anonyymi

        En ole tuntematon. 🥺


      • Anonyymi

        Siksi, koska sinulla(kaan) miesaloittaja ei ole mitään muuta kuin konsumoida tätä itse kirjoittamaasi draamaa


    • Anonyymi

      Voisin tietenkin😊

    • Anonyymi

      Mä oon ajatellu yhtä naista vuosikaudet mut en halua tuottaa pettymystä hänelle niin oon antanu olla. Enpä oo nähny häntä edes hetkeen nyt, joskus talvella viimeks. Parempi hänelle toki

    • Anonyymi

      A miestä ajsttelen❤️

      • Hei rakas ystäväiseni 🥰 olen ajatellut sinua viimepäivinä paljon ikävä on ollut kaipaan sinua 😭 olet ihanan sydämmellinen valloittava nainen 💖 ilman sinua en olisi enää täällä 💔 oikein aurinkoista iltapäivää rakas ystäväiseni ja paljon haleja 🤗 rakastan sinua 💖


    • Anonyymi

      En ajattele täällä kuin yhtä Naista ja Hän kyllä tietää

      • Anonyymi

        Niin ja muualla sitten pelaillaan ja touhutaan muita juttuja? Palstalla sitten kaipaillaan ja korostan vain kaipaillaan sen oikean elämän ohessa piristyksenä. Kuulostaa niin kurjalta ja tylyltä, jos olisin kyseinen nainen (onneksi en ole) niin en kyllä olisi missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja muualla sitten pelaillaan ja touhutaan muita juttuja? Palstalla sitten kaipaillaan ja korostan vain kaipaillaan sen oikean elämän ohessa piristyksenä. Kuulostaa niin kurjalta ja tylyltä, jos olisin kyseinen nainen (onneksi en ole) niin en kyllä olisi missään tekemisissä.

        Aikamoisen wt-konstruktion olet kyllä mies mielikuvituspäissäsi luonut tälle keskustelufoorumille ja psychosis osin jaettu


      • Anonyymi

        No jos alkaa N:llä niin en ole hän. Tsemppiä kuitenkin näiden muiden tanttojen kestämiseen 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos alkaa N:llä niin en ole hän. Tsemppiä kuitenkin näiden muiden tanttojen kestämiseen 😏

        Tarkka!


    • Anonyymi

      En, käskin jättään rauhaan.

      • Anonyymi

        Kumpaa vedät, punapäätä vai rastaneitiä?


    • Anonyymi

      Annas vähän suuntimaa, niin laitetaan jotain tulemaan 🙂

      • Anonyymi

        Siuta ennen halusin,joutavia lirkutin...


    • Anonyymi

      Jotkut pelaa. Minä en!

    • Anonyymi

      Voit jo ehkä hyvin ollakin ajattelun kohteeni nainen. 😉

    • Anonyymi

      Periaatteessa kyllä ja käytännössäkin ehkä

    • Anonyymi

      Mitä se auttaa että ajattelen sua?

    • Anonyymi

      Miksi näi poikamiehenä mä voin ihan vapaasti ajatella ketä haluan milloi haluan eikä se muutu siitä miksikään jos ei toinenkin osaa olla ajattelematta mä nääs opin naisilta sen pilkunviilauksen jalontaidon vaaditaan mieheltä jotain sellaista mihin ette itse pysty ei voi toiselta vaatia sellaista mihin ei itse pysty yksi syy miksi olen opetellu vähän sitä sun tätä ei tartti miettiä pystynkö toiselta tarvittaessa vaatimaan

    • Anonyymi

      Mun objekti on S...a.

      • Anonyymi

        Susanna suski


    • Anonyymi

      Ai niinkö miksi ihmeessä pitäisi kun joka kerta kun ollaan yhteydessä kiusaat ja ärsytät minua sen on loputttava tai meidän yhteys loppuu tähän valitse

      • Anonyymi

        Koska olen ihan idiootti sämpylä. Täysin pska. Sivusta ei ollut minun aloitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olen ihan idiootti sämpylä. Täysin pska. Sivusta ei ollut minun aloitus.

        Mä tunnen sämpylän, se on hyvä tyyppi. Yks toinen ei, käyttää vain hyväkseen ja tykkää punapäistä.


    • Anonyymi

      En ile ikinä lopettanutkaan sitä...

    • Anonyymi

      Katso nyt sen somea nii huomaat että sillä on nainen...

    • Anonyymi

      Vaihtaminen olisi kyllä ihan mukavaa. Olisi kiva olla kerrankin ihastunut niin, että se olisi molemminpuolista. Epäilen kuitenkin kenties ehkä mahdollisesti olevani joku muu kuin kukaan täällä etsitty mies.

    • Anonyymi

      En muita ajatellut kuin häntä sivusta

    • Anonyymi

      Neitsyttä kaipailen...

    • Anonyymi

      Olen tunteeton.

      • Anonyymi

        Sydän tuskaisena ulvahtelee..


    • Anonyymi

      No mitä sulle kuuluu tänään😊

      • Anonyymi

        No hei kiitos kysymästä tässähän tää kunhan nyt läjässä pysyy.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei kiitos kysymästä tässähän tää kunhan nyt läjässä pysyy.!!

        Ok no uskon niin😊


    • Anonyymi

      Kysyn luvan ensin. Alustavasti uskon saavani

    • Anonyymi

      En vaihda kaivattuni kohdetta... Tunnen häntä kohtaa niin paljon

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🔞 K­­­u­u­­m­a­­­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­t­ ­­­o­­­d­o­­t­­t­a­v­­­­­a­­t­­­ ­s­i­­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18289641

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe