Voisitko mies ystävällisesti

Anonyymi-ap

Vaihtaa ajattelusi kohteeksi minut? ☺️

50

799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi vaihtaisin naisen johon oikeasti ihastuin/rakastuin johonkin palstaleikkiin tuntemattoman kanssa? Älä unta näe.

• Anonyymi

En ole tuntematon. 🥺

• Anonyymi

Siksi, koska sinulla(kaan) miesaloittaja ei ole mitään muuta kuin konsumoida tätä itse kirjoittamaasi draamaa

• Anonyymi

Voisin tietenkin😊

• Anonyymi

Mä oon ajatellu yhtä naista vuosikaudet mut en halua tuottaa pettymystä hänelle niin oon antanu olla. Enpä oo nähny häntä edes hetkeen nyt, joskus talvella viimeks. Parempi hänelle toki

• Anonyymi

A miestä ajsttelen❤️

• AnttiMakkonen

Hei rakas ystäväiseni 🥰 olen ajatellut sinua viimepäivinä paljon ikävä on ollut kaipaan sinua 😭 olet ihanan sydämmellinen valloittava nainen 💖 ilman sinua en olisi enää täällä 💔 oikein aurinkoista iltapäivää rakas ystäväiseni ja paljon haleja 🤗 rakastan sinua 💖

• Anonyymi

En ajattele täällä kuin yhtä Naista ja Hän kyllä tietää

• Anonyymi

Niin ja muualla sitten pelaillaan ja touhutaan muita juttuja? Palstalla sitten kaipaillaan ja korostan vain kaipaillaan sen oikean elämän ohessa piristyksenä. Kuulostaa niin kurjalta ja tylyltä, jos olisin kyseinen nainen (onneksi en ole) niin en kyllä olisi missään tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja muualla sitten pelaillaan ja touhutaan muita juttuja? Palstalla sitten kaipaillaan ja korostan vain kaipaillaan sen oikean elämän ohessa piristyksenä. Kuulostaa niin kurjalta ja tylyltä, jos olisin kyseinen nainen (onneksi en ole) niin en kyllä olisi missään tekemisissä.

Aikamoisen wt-konstruktion olet kyllä mies mielikuvituspäissäsi luonut tälle keskustelufoorumille ja psychosis osin jaettu

• Anonyymi

No jos alkaa N:llä niin en ole hän. Tsemppiä kuitenkin näiden muiden tanttojen kestämiseen 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos alkaa N:llä niin en ole hän. Tsemppiä kuitenkin näiden muiden tanttojen kestämiseen 😏

Tarkka!

• Anonyymi

En, käskin jättään rauhaan.

• Anonyymi

Kumpaa vedät, punapäätä vai rastaneitiä?

• Anonyymi

Annas vähän suuntimaa, niin laitetaan jotain tulemaan 🙂

• Anonyymi

Siuta ennen halusin,joutavia lirkutin...

• Anonyymi

Jotkut pelaa. Minä en!

• Anonyymi

Voit jo ehkä hyvin ollakin ajattelun kohteeni nainen. 😉

• Anonyymi

Periaatteessa kyllä ja käytännössäkin ehkä

• Anonyymi

Mitä se auttaa että ajattelen sua?

• Anonyymi

Miksi näi poikamiehenä mä voin ihan vapaasti ajatella ketä haluan milloi haluan eikä se muutu siitä miksikään jos ei toinenkin osaa olla ajattelematta mä nääs opin naisilta sen pilkunviilauksen jalontaidon vaaditaan mieheltä jotain sellaista mihin ette itse pysty ei voi toiselta vaatia sellaista mihin ei itse pysty yksi syy miksi olen opetellu vähän sitä sun tätä ei tartti miettiä pystynkö toiselta tarvittaessa vaatimaan

• Anonyymi

Mun objekti on S...a.

• Anonyymi

Susanna suski

• Anonyymi

Ai niinkö miksi ihmeessä pitäisi kun joka kerta kun ollaan yhteydessä kiusaat ja ärsytät minua sen on loputttava tai meidän yhteys loppuu tähän valitse

• Anonyymi

Koska olen ihan idiootti sämpylä. Täysin pska. Sivusta ei ollut minun aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen ihan idiootti sämpylä. Täysin pska. Sivusta ei ollut minun aloitus.

Mä tunnen sämpylän, se on hyvä tyyppi. Yks toinen ei, käyttää vain hyväkseen ja tykkää punapäistä.

• Anonyymi

En ile ikinä lopettanutkaan sitä...

• Anonyymi

Katso nyt sen somea nii huomaat että sillä on nainen...

• Anonyymi

Vaihtaminen olisi kyllä ihan mukavaa. Olisi kiva olla kerrankin ihastunut niin, että se olisi molemminpuolista. Epäilen kuitenkin kenties ehkä mahdollisesti olevani joku muu kuin kukaan täällä etsitty mies.

• Anonyymi

En muita ajatellut kuin häntä sivusta

• Anonyymi

Neitsyttä kaipailen...

• Anonyymi

Olen tunteeton.

• Anonyymi

Sydän tuskaisena ulvahtelee..

• Anonyymi

No mitä sulle kuuluu tänään😊

• Anonyymi

No hei kiitos kysymästä tässähän tää kunhan nyt läjässä pysyy.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hei kiitos kysymästä tässähän tää kunhan nyt läjässä pysyy.!!

Ok no uskon niin😊

• Anonyymi

Kysyn luvan ensin. Alustavasti uskon saavani

• Sinut? No jos tietäisi kuka ja mikä oot, niin se olisi käytännössä mahdollista. 🤔

• Aivan varmasti on. Miksi trollaat? Kysyn vaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan varmasti on. Miksi trollaat? Kysyn vaan.

Koska kuitenkin mietit voisko olla netta

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulla nyt on jo sen verran realismia, että tiedostan ettei hän täällä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet oot heivannu netan edestä mustasusi? Sillä hän on katkera. Kenelle oot väärin tehny?
        Sivusta vain

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minulla nyt on jo sen verran realismia, että tiedostan ettei hän täällä ole.

Kuinka monen naisen huomion sä jani tarttet . eikö nykyiset riitä vaan koko ajan uusia naisia pitää saada joita et kuitenkaan livenä tuu nää

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monen naisen huomion sä jani tarttet . eikö nykyiset riitä vaan koko ajan uusia naisia pitää saada joita et kuitenkaan livenä tuu nää

En ymmärrä. Eikö mun kanssa sais kukaan jutella täällä ja olla kaveria?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ymmärrä. Eikö mun kanssa sais kukaan jutella täällä ja olla kaveria?

no ei näköjään vastannut sulle kuka on. et saanut uutta kaveria

• Anonyymi kirjoitti:

Kenet oot heivannu netan edestä mustasusi? Sillä hän on katkera. Kenelle oot väärin tehny?
        Sivusta vain

En ole tehnyt kellekään väärin missään... En ole saanut edes nähdä koko ihmistä. En ole myöskään yrittänyt häntä tavoitella mistään. Ihan on saanut rauhassa elellä. En tiedä miksi tämä jaksaa minua kiusata.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole tehnyt kellekään väärin missään... En ole saanut edes nähdä koko ihmistä. En ole myöskään yrittänyt häntä tavoitella mistään. Ihan on saanut rauhassa elellä. En tiedä miksi tämä jaksaa minua kiusata.

voi voi jani

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mäkin voin seuraavat kaksi vuotta jauhaa netasta niin katotaan kahen vuoden kuluttua olisinko jo unohtanut

• Anonyymi

En vaihda kaivattuni kohdetta... Tunnen häntä kohtaa niin paljon

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 K­­­u­u­­m­a­­­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­t­ ­­­o­­­d­o­­t­­t­a­v­­­­­a­­t­­­ ­s­i­­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18289641

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe