Voisitko mies ystävällisesti

Anonyymi-ap

Vaihtaa ajattelusi kohteeksi minut? ☺️

45

976

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi vaihtaisin naisen johon oikeasti ihastuin/rakastuin johonkin palstaleikkiin tuntemattoman kanssa? Älä unta näe.

• Anonyymi

En ole tuntematon. 🥺

• Anonyymi

Siksi, koska sinulla(kaan) miesaloittaja ei ole mitään muuta kuin konsumoida tätä itse kirjoittamaasi draamaa

• Anonyymi

Voisin tietenkin😊

• Anonyymi

Mä oon ajatellu yhtä naista vuosikaudet mut en halua tuottaa pettymystä hänelle niin oon antanu olla. Enpä oo nähny häntä edes hetkeen nyt, joskus talvella viimeks. Parempi hänelle toki

• Anonyymi

A miestä ajsttelen❤️

• Hei rakas ystäväiseni 🥰 olen ajatellut sinua viimepäivinä paljon ikävä on ollut kaipaan sinua 😭 olet ihanan sydämmellinen valloittava nainen 💖 ilman sinua en olisi enää täällä 💔 oikein aurinkoista iltapäivää rakas ystäväiseni ja paljon haleja 🤗 rakastan sinua 💖

• Anonyymi

En ajattele täällä kuin yhtä Naista ja Hän kyllä tietää

• Anonyymi

Niin ja muualla sitten pelaillaan ja touhutaan muita juttuja? Palstalla sitten kaipaillaan ja korostan vain kaipaillaan sen oikean elämän ohessa piristyksenä. Kuulostaa niin kurjalta ja tylyltä, jos olisin kyseinen nainen (onneksi en ole) niin en kyllä olisi missään tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja muualla sitten pelaillaan ja touhutaan muita juttuja? Palstalla sitten kaipaillaan ja korostan vain kaipaillaan sen oikean elämän ohessa piristyksenä. Kuulostaa niin kurjalta ja tylyltä, jos olisin kyseinen nainen (onneksi en ole) niin en kyllä olisi missään tekemisissä.

Aikamoisen wt-konstruktion olet kyllä mies mielikuvituspäissäsi luonut tälle keskustelufoorumille ja psychosis osin jaettu

• Anonyymi

No jos alkaa N:llä niin en ole hän. Tsemppiä kuitenkin näiden muiden tanttojen kestämiseen 😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos alkaa N:llä niin en ole hän. Tsemppiä kuitenkin näiden muiden tanttojen kestämiseen 😏

Tarkka!

• Anonyymi

En, käskin jättään rauhaan.

• Anonyymi

Kumpaa vedät, punapäätä vai rastaneitiä?

• Anonyymi

Annas vähän suuntimaa, niin laitetaan jotain tulemaan 🙂

• Anonyymi

Siuta ennen halusin,joutavia lirkutin...

• Anonyymi

Jotkut pelaa. Minä en!

• Anonyymi

Voit jo ehkä hyvin ollakin ajattelun kohteeni nainen. 😉

• Anonyymi

Periaatteessa kyllä ja käytännössäkin ehkä

• Anonyymi

Mitä se auttaa että ajattelen sua?

• Anonyymi

Miksi näi poikamiehenä mä voin ihan vapaasti ajatella ketä haluan milloi haluan eikä se muutu siitä miksikään jos ei toinenkin osaa olla ajattelematta mä nääs opin naisilta sen pilkunviilauksen jalontaidon vaaditaan mieheltä jotain sellaista mihin ette itse pysty ei voi toiselta vaatia sellaista mihin ei itse pysty yksi syy miksi olen opetellu vähän sitä sun tätä ei tartti miettiä pystynkö toiselta tarvittaessa vaatimaan

• Anonyymi

Mun objekti on S...a.

• Anonyymi

Susanna suski

• Anonyymi

Ai niinkö miksi ihmeessä pitäisi kun joka kerta kun ollaan yhteydessä kiusaat ja ärsytät minua sen on loputttava tai meidän yhteys loppuu tähän valitse

• Anonyymi

Koska olen ihan idiootti sämpylä. Täysin pska. Sivusta ei ollut minun aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen ihan idiootti sämpylä. Täysin pska. Sivusta ei ollut minun aloitus.

Mä tunnen sämpylän, se on hyvä tyyppi. Yks toinen ei, käyttää vain hyväkseen ja tykkää punapäistä.

• Anonyymi

En ile ikinä lopettanutkaan sitä...

• Anonyymi

Katso nyt sen somea nii huomaat että sillä on nainen...

• Anonyymi

Vaihtaminen olisi kyllä ihan mukavaa. Olisi kiva olla kerrankin ihastunut niin, että se olisi molemminpuolista. Epäilen kuitenkin kenties ehkä mahdollisesti olevani joku muu kuin kukaan täällä etsitty mies.

• Anonyymi

En muita ajatellut kuin häntä sivusta

• Anonyymi

Neitsyttä kaipailen...

• Anonyymi

Olen tunteeton.

• Anonyymi

Sydän tuskaisena ulvahtelee..

• Anonyymi

No mitä sulle kuuluu tänään😊

• Anonyymi

No hei kiitos kysymästä tässähän tää kunhan nyt läjässä pysyy.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hei kiitos kysymästä tässähän tää kunhan nyt läjässä pysyy.!!

Ok no uskon niin😊

• Anonyymi

Kysyn luvan ensin. Alustavasti uskon saavani

• Anonyymi

En vaihda kaivattuni kohdetta... Tunnen häntä kohtaa niin paljon

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 K­­­u­u­­m­a­­­t­­ ­­t­­y­­­t­ö­­t­ ­­­o­­­d­o­­t­­t­a­v­­­­­a­­t­­­ ­s­i­­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18289641

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe