Osaako kukaan kertoo tämmöisellä 10.v:lle mitä karsastusleikkauksessa tehdään ja miten ylittää sen pelko. Mulle on tulossa luultavasti jonkun ajan päästä karsastusleikkaus. Mun vasen silmä karsasta joka päivä ja aina ulospäin ja välillä mun oikee silmä katsastaa ulospäin. Mun silmät sumenee oon koulussa takarivissä ja välillä en nää mitä taululla lukee rivit myös hyppii lukiessa ja välillä päähän sattuu sairaan paljon. Mä pelkään karsastusleikkausta kuollakseni enkä tiiä mitä siinä tapahtuu. Joten ei joko huijauksia koska oon vasta 10 ja pelkään karsastusleikkausta kuollakseni.
Vastaukset 6
Voiko joku kommentoida tohon jotain
- Anonyymi
Lapsille leikkaus tehdään nukutuksessa.
- Anonyymi
OK kiitti
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18289955
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551501- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i94454- 36423