Toivottavasti ajatukseni kantaa perille - Välitän, todellakin välitän🙏💔
Tämä on sinulle
64
1948
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minäkin välitän 😔💕
- Anonyymi
Et välitä. Ei tilanne muuten olisi tämä.
E- Anonyymi
Huimausmömmöjä en välitä en en en aivan oikein hölmö eee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huimausmömmöjä en välitä en en en aivan oikein hölmö eee
Hölmö eee? Tämä E ei arvosta noita touhuja.
E
- Anonyymi
Haluaisin niin omia tämän. 😭💔
Miksi mun kiltti sydän taas näin kipeästi kärsii. En muuta halua, kuin rauhassa rakastaa. - Anonyymi
Vain kaivattuani ikävöin. Odotan hänen Rakkaani hymyä ja kosketusta
- Anonyymi
Ihana! Etsinkin täältä viestiä joka olisi minulle ❤️
- Anonyymi
Siunattuja ovat yksinkertaiset. Heille on eniten täällä viestejä.
- Anonyymi
Sinä vain kulta. Ei ole muita. Näin mä sen nään. Olet siellä. Jossain. Kuitenkin tosi lähellä. Tunnen sinut niinkuin sinä minut. Tahdon syliisi.
- Anonyymi
Tämä M ottaisi yhden ihanan A:n syliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A ei halua kenenkään M nimellä alkavan syliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen syliin haluaisit???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen syliin haluaisit???
Noooo... Yhden mukavan miehen vaan 😘
Eipä se enää taida muistaa saati haluta.
That was long long looong time ago, when we were together, and young , and in love ❤️
( Suuren suosion vuoksi en laita hänen nimikirjaintaan kuitenkaan tänne )
☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
That was long long looong time ago, when we were together, and young , and in love ❤️
☀️Se ois kulta ihanaa😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ois kulta ihanaa😘❤️
Etelä Suomesta? Mäkien kaupungista?
☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☀️Ja mikä olis ihanaa? En ole täällä kovin usein, joten.. no varmaankin oikea tietää missäpäin asun.. sieltä voisi etsiä aamuisin kun olen liikkeellä. Numero on salainen/ yksityinen. Lähetin ennen joulua ihan txt viestin, joten ei ole jäänyt vain palstan varaan.
Ei kuitenkaan vastausta, joten katsoin että case is closed. 😕 Harmi kuitenkin.
Mutta jos hän on tullut toisiin ajatuksiin niin minut kyllä löytää.
☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☀️Ylempää❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylempää❤️
Ok. Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☀️Tuolta lapin tuntureilta , jänkhältä karulta ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Haluan syliisi ja pusun vielä päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta lapin tuntureilta , jänkhältä karulta ???
Ei vaan hitaalta Hämeen maalta. 😁
☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin yksinkertainen, että kuvittelet Suomessa olevan vain yhden A-kirjaimella alkavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin yksinkertainen, että kuvittelet Suomessa olevan vain yhden A-kirjaimella alkavan?
Kunhan vastasin kun tiedän että joku töötti heti kommentoi 😂 oletpa sinäkin yksinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan vastasin kun tiedän että joku töötti heti kommentoi 😂 oletpa sinäkin yksinkertainen.
.-👍😎😎😎
- Anonyymi
Mitä välität? Voin ostaa.
- Anonyymi
Välitän minäkin. Syön maxi tuplaa
- Anonyymi
😶🌫️🫡🧐Hyvin nähty.
- Anonyymi
En omi näitä enää kun ei ole mitään tunnisteita. Kivaa päivää kaikille täällä.
- Anonyymi
Sama täällä, ei jaksa enää näitä leikkejä.
- Anonyymi
Olen sinun, jos haluat. Taidan kyllä olla joka tapauksessa.
https://youtu.be/vzxxBpMH1-Y?feature=shared- Anonyymi
Kaunista, jokainen meistä kaipaa syvästi näkyväksi ja nähdyksi tulemista, silloin olo on voimautunut, vapaa ja iloinen. Kuunnella sydämen ääntä, säihkysilmin, luottaen ja liidellen.
https://youtu.be/Ud61Tu4qtQ4
❤ - Anonyymi
Kenen sinä haluat olla? Ei ole kysymys yksin minun tahdosta nyt, vaan kummankin täytyy tahtoa!
Mutta aika kuluu.. kohta se on lopussa. Toivottavasti ei tarvitse katua ettei mitään tullut sitten lopultakaan, vaikka ehkä niin olisi toivottu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen sinä haluat olla? Ei ole kysymys yksin minun tahdosta nyt, vaan kummankin täytyy tahtoa!
Mutta aika kuluu.. kohta se on lopussa. Toivottavasti ei tarvitse katua ettei mitään tullut sitten lopultakaan, vaikka ehkä niin olisi toivottu.A-miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista, jokainen meistä kaipaa syvästi näkyväksi ja nähdyksi tulemista, silloin olo on voimautunut, vapaa ja iloinen. Kuunnella sydämen ääntä, säihkysilmin, luottaen ja liidellen.
https://youtu.be/Ud61Tu4qtQ4
❤Tämä heruttaa.
- Anonyymi
Ei tuo tänne ollut tarkoitettu, tietenkään.
Jos edes yksi olisi välittänyt olisi se riittänyt,
ja antanut hitusen tahtoa ja toivoa tulevaisuuteen.
Näin ollen matkani saa päättyä. 💔- Anonyymi
Levoton olo
Etiäinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levoton olo
EtiäinenLevotonta todellakin täällä.
Mutta ei se ketään kiinnosta.
Sammuisipa vaan tämä sydän jo. hei älä tee sitä 😥 aina elämässä on toivoa 😭 rakastan sinua yli kaiken ja oot mulle tärkeä 🤗 ilman sinua elämäni hajoaa kuin pieni lasihelmi 💔 en voi elää ilman sinua 😴 laita rakas muruseni viestiä jos oot vielä hengissä, niin jutellaan 😌 kaipaan sinua edelleen todella paljon 💝 oot todella upea nainen aina niin huomioiva auttavainen ja sydämmellinen 💕 paljon voimia
ja haleja sulle rakas ystäväiseni 🤗 pidä itsestäsi hyvää huolta 🤍 ilman sinua ei olisi toivoa 💖- Anonyymi
AnttiMakkonen kirjoitti:
hei älä tee sitä 😥 aina elämässä on toivoa 😭 rakastan sinua yli kaiken ja oot mulle tärkeä 🤗 ilman sinua elämäni hajoaa kuin pieni lasihelmi 💔 en voi elää ilman sinua 😴 laita rakas muruseni viestiä jos oot vielä hengissä, niin jutellaan 😌 kaipaan sinua edelleen todella paljon 💝 oot todella upea nainen aina niin huomioiva auttavainen ja sydämmellinen 💕 paljon voimia
ja haleja sulle rakas ystäväiseni 🤗 pidä itsestäsi hyvää huolta 🤍 ilman sinua ei olisi toivoa 💖En tiedä minne laittaisin sitä viestiä. 😥 Oon vielä hengissä 💖 Kiitos sanoistasi rakas 💖 Koitan saada hieman nukuttua. Hyvää yötä ja haleja 🤗🤍
- Anonyymi
Hyvä meklari on kullanarvoinen. 💯
- Anonyymi
Ei paljon auta irl on irl.
- Anonyymi
Jos depehe mode... I want you now oli sinulta, niin räjähdän miljooniin atoimeihin ja en voi muuta kuin ihmetellä mitä on tapahtumassa
- Anonyymi
Älä omi.Minä kerkesin ensin.
- Anonyymi
Muu,muu nauta.
- Anonyymi
En mä tätä juttua edes ajatellut vaan työmaa asioita aika erikoista sanoisin
- Anonyymi
No ei mitään loppu "kaneetin"rli konjakin aika ja huomenna tas normaaliin päiväjärjestykseen
- Anonyymi
Tiedän, että joku huutaa kohta tähän väliin pettymysten pettymystä... Mutta mitäs siitä
- Anonyymi
Elämä on elämää tapahtuipa mitä tahansa... Joskus voitetaan toisinaan hävitään. On vain kestettävä se tunne milloin voitetaan milloin hävitään... Kaikki olemme yksilöitä ja käsittelemme asioita erilailla... Meidät on vain hyväksyttävä tulevaisuus ja tapahtumat niin kuin ne meille asetetaan. Niin vielä... Ei koskaan luovuteta... Kyllä vielä se aurinko paistaa risukasaankin Hyvää Yötä
- Anonyymi
Elämä kantaa meitä kaikkia.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Eniten ärsyttää nämä itsekkäät jotka ei edes sukupuolta laita, Tämäkin kerää vaan kilkkejä täällä kaikilta ja saman uskovaiset pskakädet aina. KuoIe mun puolesta.
- Anonyymi
Rajaa vähän, kenelle sinulle? Suomessa on melko monta "sinua", kerro enemmän tuosta henkilöstä - ketä ikävöit?
- Anonyymi
Hän on ammattiautoilija.
- Anonyymi
Hyvä että piittaat se on lohtu vaikkakin laihan lainen.
- Anonyymi
Miksi välität ja kenestä välität ja miten välität
- Anonyymi
Välitän ja vielä syvemminkin... Vaikuttaa normaaliin arkeeni ja kaikkeen... Sinulle
- Anonyymi
Silti oikea ei voi tunnistaa itseään mitenkään. Ei mitenkään ja kun ei tiedä valuu vaan syvemmälle mustaan aukkoon ja riittäisi että hän kertoisi, jos noin ajattelee.
- Anonyymi
Et sä mitään oikeaa välitä
- Anonyymi
Yhdelle sanoisin, että hyvin sä sen piilotat.
- Anonyymi
Ai musta vai,ei musta kukaan välitä.
- Anonyymi
Olisitpa pierinyt naamalleni niin ei oltais nyt tässä tilanteessa.
- Anonyymi
En pieri yäk.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055