Sain lahjaksi Samsung puhelimen (Galaxy S21 FE 5G). Minulla oli ennestään pari vuotta vanha älykello Honor Magic Watch 2-2C1. Aiemmin käytin sitä Honor-puhelimen kanssa siinä olevan Huawei Health-sovelluksen avulla.
Samsungiinkin pystyy lataamaan Huawei Healthin, mutta nykyinen versio ei pelaa tuon ikäisen Honor-kellon kanssa.
Miten saan Honor-kellon pelaamaan yhteen Samsungin kanssa? Vai pitääkö noinkin uudella (2 v) kellolla heittää vesilintua?
Miten yhdistetään Samsung-puhelin ja Honor-älykello?
10
2006
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ihan varma, että se sovellus ei tue älykelloasi? Oletko varma, että ensin ei pidä esimerkiksi purkaa paritusta vanhan älypuhelimesi ja älykellon välillä? Ehkä sen tehtyäsi sovellus suostuu parittamaan kellon ja uuden älypuhelimesi. En todellakaan tiedä olisiko tuosta mitään apua. Valitettavasti en osaa auttaa sua tämän enempää, koska mulla ei ole mitään kokemusta Honorin älykelloista. Itselläni onkokemusta vain Samsungin omista älykelloista ja ne parittuu ihan heittämällä Samsungin oman Galaxy Wearable -sovelluksen avulla. Mutta se tuskin auttaa sua mitenkään.
T. miksuh- Anonyymi
"Oletko ihan varma, että se sovellus ei tue älykelloasi? Oletko varma, että ensin ei pidä esimerkiksi purkaa paritusta vanhan älypuhelimesi ja älykellon välillä? Ehkä sen tehtyäsi sovellus suostuu parittamaan kellon ja uuden älypuhelimesi. "
Olen aivan varma. Se tieto löytyy jopa Huawein/Honorin omilta sivuilta. Nykyinen Huawei Health toimii vain v. 2022 ja myöhemmin valmistettujen ko. valmistajan älykellojen kanssa. Parituksen purin vanhan Honor-puhelimen ja kellon väliltä eikä silti Samsungiin lataamani H. Health löydä kelloa.
Jos nyt käy niin, ettei yhteensopivaa (sekä Honor-kello että Samsung/Android), niin eipä ollut pitkäikäinen puhelin ja tässä on oiva esimerkki valmistajan tekemästä keinotekoisesta vanhentamisesta.
Olen nyt lähettänyt kyselyn Honor-tukeen. Saa nähdä vaivautuvatko vastaamaan ja löytyykö apua.
- Anonyymi
Kannattaa suosia muiden valmistajien älykelloja. Huawein laitteet on mitä on toimivuuden suhteen.
- Anonyymi
Huaweit ja Honorit toimivat tunnetusti kuin junan vessa, joten suosituksesi on aivan arseesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huaweit ja Honorit toimivat tunnetusti kuin junan vessa, joten suosituksesi on aivan arseesta.
Eivät toimi. Tässähän sen jo näkee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät toimi. Tässähän sen jo näkee..
Pyh, tiedät itsekin, että kaikki eivät vain osaa käyttää älylaitteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyh, tiedät itsekin, että kaikki eivät vain osaa käyttää älylaitteita.
Mitä aloituksessa lukeekaan:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttävät toimivan vain silloin, kun molemmat ovat saman konsernin laitteita eivätkä liian eri-ikäisiä.
- Anonyymi
Honorhan ei ole enää Huawein omistuksessa, joten voisit kokeilla paritukseen Samsungin kanssa Samsung Health tai Honor Health -sovellusta.
https://www.hihonor.com/global/support/content/en-us15808725/- Anonyymi
Näin sanotaan Honorin tukisivuilla:
"HONOR Health on tällä hetkellä tuettu vain mallissa HONOR Watch GS 3 /Band 7/ HONOR Watch 4. Tulevaisuudessa se on käytettävissä useammissa laitteissa. Kiitos kärsivällisyydestä."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005