Siihen ei ollut varaa. Loppuviimeistely tuholle heh
Vastaukset 12
- Anonyymi
Kannattiko?
- Anonyymi
Suurin osa kalustosta hylätty pellolle...
Sinne jäivät heheh.
.. - Anonyymi
Kannatti se
- Anonyymi
Ennätys ajassa miljardit Kankkulan kaivoon se oli lopputulos.
Ukraina onnettomuus alkoi kun he uskoivat länteen
Vaikka länsi heillä on vain unelmia linnuista
Nyt Ukraina kansa tarvitsee uuden hallituksen
Nykyinen hallitus on jätetty historian roskakorin
Koska hallitus ei puolesta kansaansa ja tanssi halvalla länteen ,tämä on hallitus ansaitsee tulla kynttelikköllä päähän- Anonyymi
Kaksi kahella vastakkain. Sellaista jälkeä syntyy....
Jiisus Ristus - Anonyymi
Kaikki tiesivätkin että Ukraina häviää sodan
- Anonyymi
Suomen surkimukset juhlivat suurta voittoa vaikka ukrainan menetetyt alueet lähes samat kuin jo ennen sotaa Venäjältä kohta rikkoutuu puoli miljoonan raja miehistötappiossa,valtavat kalustotappiot,pakotteet joiden ansiosta venäjä vaipuu kivikaudelle,eristetty ikuisiksi ajoiksi sivistyneistä maista,parhaat kaverit hylkiövaltiot.
Ja täällä idiootit hurraa suurta voittoa😂 - Anonyymi
Leopardeilla piti sota voitas ja Vladivostokiin viikossa
- Anonyymi
Ei taita panterra onnistui
- Anonyymi
Toivotaan että nato kohta päättää lähettää joukot ukrainaan puhdistamaan alueet syöpäläisistä.
- Anonyymi
Suur Venäjä voittaa, voiton paraati Outokummussa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494