Siis Martina-hullu ja Jasminin puolustaja ovat yksi ja sama? Se selittääkin

Anonyymi-ap

miksi palstalla on tällainen hyöky M-aloituksia. Nyt kun Jasminin elämä on kokenut haaksirikon eikä voi sitä enää mitenkään puolustella.

12

312

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Martinan ja Jasminin vainoojahaukkuja ainakin on sama henkilö.😠
      Tonkii kaikki mitä löytää ja keksii itse lisää.

• Anonyymi

Se en sitten ainakaan ole minä. Jasminiaolen näätinyt 10 vuotta mutta Martinasta en ole kirjoittanut mitään kun hän ei yhtään kiinnosta. Siksi turhauttavaa kun pasta on täynnä jotain ihme introvertteja aloituksia eikä hajuakaan kenestä ne kertovat kun tuuttaaja käyttää jotain itse keksimiään nimiä kaikista. Evvvk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se en sitten ainakaan ole minä. Jasminiaolen näätinyt 10 vuotta mutta Martinasta en ole kirjoittanut mitään kun hän ei yhtään kiinnosta. Siksi turhauttavaa kun pasta on täynnä jotain ihme introvertteja aloituksia eikä hajuakaan kenestä ne kertovat kun tuuttaaja käyttää jotain itse keksimiään nimiä kaikista. Evvvk.

Täällä toinen Jasmin-stalkkeri. Martinasta en jaksa lukea enkä kirjoittaa.

• Anonyymi

Tuon mummon arkisto on kyllä ilmiömäinen!

• Anonyymi

Martinan ja Jasminin vainoojahaukkuja on suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin kohteensa, Ehkä siitä löytyy joku yhdistävä tekijä sitten, en tiedä.
        Aivan sekaisin, ja kun kevät tästä etenee, niin entistä enempi tulee kierroksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martinan ja Jasminin vainoojahaukkuja on suunnilleen samaa ikäluokkaa kuin kohteensa, Ehkä siitä löytyy joku yhdistävä tekijä sitten, en tiedä.
        Aivan sekaisin, ja kun kevät tästä etenee, niin entistä enempi tulee kierroksia.

Jasmin itse on haukkunut julkisesti Martinaa jo vuonna 2012 ja sen jälkeenkin, esim. vuonna 2016 kun halusi saada julkisuutta ja näillä tyrkyillä on se yksi keino ollut aina että pitää haukkua julkisesti Martinaa. Vieläkin mediat haluavat saada klikkauksia keksimällä Martinasta juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin itse on haukkunut julkisesti Martinaa jo vuonna 2012 ja sen jälkeenkin, esim. vuonna 2016 kun halusi saada julkisuutta ja näillä tyrkyillä on se yksi keino ollut aina että pitää haukkua julkisesti Martinaa. Vieläkin mediat haluavat saada klikkauksia keksimällä Martinasta juttuja.

Siis ihan Jodelin nettikiusaajat pääsivät Iltasanomien juttuun. Ikävä kyllä kirjoittelevat anonyymeina. Siis ihan oikeasti jotkut ns. mediat tuovat nettikiusaajien, jotkut jopa vainoajia, juttuja sieltä oksennuspalstoilta kaiken kansan näkyville?

• Anonyymi

Vauvalla kerrotaan vainoojan olleen näiden naisten kimpussa netissä jo yli 40 vuotta

• Anonyymi

Juuri näin. Onneksi sentään Sofia-hullu jaksaa puolustaa Martinaa.

• Anonyymi

Juuri näin.
      Kaivaa törkyä Siiderskän arkistosta.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 K­­u­­­u­m­a­t­­­ ­t­y­­­t­­­ö­t­­­ ­o­d­­­o­­­t­­t­­­a­v­­­a­­t­ ­­­s­i­­­n­­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18290286

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1113
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      36
      899
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      58
      860
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      40
      704
    6. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      639
    8. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      5
      614
    9. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      590
    10. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      17
      583
    Aihe