Kuinka sinä vinguttaisit Viiviä?

Anonyymi-ap

Olen varannut syrjäisen mökin jossa saisimme varmasti olla rauhassa koko viikonlopun, eikä Viivi pääsisi karkaamaan vaikka haluasi.
Mökille vievälle tielle päästyämme pysähdyn ja menemme ulos autosta ja kävelemme kauemmas autosta.
Riisun sitten väkisin kaikki hänen vaatteensa ja otan puhelimen haltuuni. Laitan ne kassiin.
Viivillä ei ole tietoa kuinka pitkä matka tästä on mökille tai onko matkan varrella asutusta. Hän odottaa pääsyä takaisin autoon mutta tönäisen hänet nurin ja juoksen autoon ja lukitsen ovet. Näen kuina paniikki iskee ja hän anelee avaamaan oven. Käynnistän auton ja ikkunaan hakkaaminen kiihtyy. Kerron että mökki löytyy tien päästä ja lähden ajamaan kohden mökkiä. Näen taustapeilistä kuinka alaston Viivi yrittää vielä juosta perääni rinnat vapaana pomppien.
Mökille saavuttuani menen sisälle ja jään odottamaan. Matkaa mökille on useampi kilometri ja en ole varma haluaako Viivi kulkea sen alastomana tietä pitkin vai pyrkiikö metsän suojiin.
Viimein kuulen terassilta ääniä ja näen hengästyneen ja hiestä kiiltelevän vartalon. En kuitenkaan laske häntä sisälle vaan menen ulos ja saatan pihan keskelle jossa on puuhun kiinnitetty pitkä teräsketju. Otan kaulapannan ja lukitsen sen Viivin kaulaan ja ketjuun. Nyt lemmikkini saa liikkua hetken vapaasti mökkiin tutustuen. Näen kuinka hän katselee ympärilleen ja kysyy lopulta pääsyä vessaan. Näytän huussia mutta hänen yllätyksekseen ketju ei riitä sinne asti. Kuljen hänen perässään ja näen jo kiemurtelua lopulta hänen on pakko pissata nolona edessäni.
Sitten on aika kokeilla vingutusta.
Vien hänet tarvikelaukulla ja näytän lajitelman erikokoisia anustappeja. Pyydän häntä valitsemaan yhden ja itse otan hieman suuremman. Laitan ne selkäni taakse ja pyydän valitsemaan. Arvonta osuu yllättäen isompaan ja Viivi yrittää pakoon tajuten lopulta ettei onnistu.
Tuhma tyttö totean ja kytken hänet ranteet ja nilkat käsiraudoilla yhteen. Kuulen jo alkavaa valitusta valuttaessani liukuvoidetta pakaroiden väliin. Yllätän hänet kuitenkin vielä pyykkipojilla jotka napsautan kiinni nänneihin. Kuulen ensimmäisen kunnon vinkaisun ja pyynnön niiden poistamiseen.
Otan anustapin käteeni ja vien sitä pakaroiden välissä kohti kohdetta ja säpsähdyksen saattelemana tiedän olevani perillä. Epätoivoisesti Viivi yrittää paeta tappia mutta hitaasti työntelen sitä vastustelevaa reikää vasten. Liukuvoide alkaa tehdä tehtävänsä tappi uppoaa kerta toisensa jälkeen hieman syvemmälle. Epäilen jo itsekin onko liian suuri ensikertalaiselle.
Pysähdyn ja alan lisäämään painetta hitaasti, hyvin hitaasti tappi uppoaa syvemmälle.
Viivi huohottaa ja vinkuu sen olevan liian suuri.
Äänessä kuitenkin kuulostaa kiihottuneisuutta.
Kohta se tapahtuu ja hups peräaukko imaisee tapin sisäänsä vinkaisun saattelemana. Koko on varsin onnistunut koska se pysyy hyvin sisällä ponnisteluista huolimatta.
Viivi vinkuu ja ähkii saadakseen tapin ulos. Hän on lähellä onnistua mutta läpsäytän aina pakaralle jolloin tappi imaisee itsensä kantaa myöden tiukasti tiukkojen pakaroiden väliin. Viivi alistuu tilanteeseen ja tekee mitä vaan jos saa pyykkipojat pois rinnoistaan. Näinköhän katuu pyyntöään?
Selvä otan ne pois ja katson silmieni edessä törröttäviä nännejä.
Näen kuinka Viivi on vaivautunut, koska ei ole tottunut olemaan alastomana tarkasteltavana. Sormeni hakeutuvat häpyhuulille ja huomaan hänen kostuneen.
Voimme vaihtaa ne tänne totean ja Viivi aloittaa välittömän kiemurtelun. Läpsäytän pakaraa ja hän tyytyy tärisemään paikoillaan.
Venytys ja pyykkipoika kiinni. Korvani on mennä lukkoon kirkaisusta ja nopeasti teen saman myös toiselle häpyhuulelle. Lähden kävelemään poispäin ja sanon että hän voi poistaa ne itse.
Viivin asento on varsin hankala mutta jotenkin hän vinkaisujen saattelemana onnistuu siinä. Vapautan hänet käsiraudoista ja hitaasti poistan tapin pyllystä.
Pieni hengähdys tauko ja käyn uuden värisevän tapin ja valjaat joissa on klitoris kiihoitin. Viivi ei tiedä että nämä on kauko-ohjattavia ja poistun mökkiin hetkeksi. Katson ikkunasta kun käynnistän laitteet. Viivi yrittää poistaa valjaita yltään ja vinkuu tajutessaan ettei saa laitteita pois sisältään etsien piilopaikkaa pihalta. Kävelen ulos ja näytän kuinka sammutan laitteet puhelimella. Kuulen helpotuksen huokauksen ja samalla kytken laitteet päälle ja jään katsomaan näytöstä. Viivi ei tiedä missä asennossa olla ja jalat pettää lopulta alta orgasmin iskiessä. En kuitenkaan sammuta laitteita ja tämä saa hänet tärisemään ja suusta kuuluu hallitsematonta kiihoittunutta vinkunaa. Lopulta päästän hänet piinasta ja jään odottamaan.
Kuinka sinä jatkaisit Viivin vinguttamista?

7

3275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peppu leikit ja satuttaminen ei oo mun juttu.
      Oon tissi tyyppiä. Lunta, tai jäätä, höyhentä, kuminauhaa tai hiuslenkkiä, lämmintä kieltä ja vähän hampaita mukaan. Loputonta kutittelua ympäri vartaloa.
      Katsoa kuinka rinnat heiluu hillittömän naurun saattelemana.
      Lopulta istua naamalle ja napata nännit sormien väliin ja pistää nuolee mun

    • Anonyymi

      Minä käsken isännän kaljan hakuun kylältä ja katselen hetken ketjuun kiinnitettyä Viiviä. Heitän siinä katsellessa housut pois ja vetäisen pari kertaa niin kanki seisoo valmiina käyttöön.
      Viivi katsoo kauhunsekaisin silmin varustustani tietäen ettei voi loputtomasti perääntyä.
      Aloitan reippaan kävelyn kohden Viiviä joka yrittää arvata liikkeeni ja kulkea vastakkaiseen suuntaan. Onnistun kävelemään niin että ketju kiristyy tiukalle. Tämän jälkeen tartun ketjuun ja vedän hitaasti vastustelevaa alaston vartaloa lähemmäksi.
      Ensin katson hänen jännittyneitä pakaroita yrittäessään vastustella, kunnes kääntyy minuun päin.
      Näen kuinka hän katsoo heiluvaa penistäni.
      Tietäisinpä mitä hänen mielessään liikkuu juuri nyt?
      Viivin rinnat kohoilevat kiihtyneen hengityksen tahdissa.
      Saadessani vedettyä hänet käteni ulottuville painan hänet hartioista polvilleen.
      Hän näkee nyt varustukseni lähietäisyydeltä. Mieleni tekisi suu hoitoa mutta en halua laueta vielä.
      Nostan hänet takaisin ylös ja tartun suurilla käsilläni tiukasti pakaroihin ja vedän hänet kiinni vartalooni. Kuljetan hänet terassin seinää vasten, jolloin hän on puristuksissa eikä pääse enää perääntymään.
      Sylkäisen käteeni kostutan sillä penikseni. Tartun jälleen Viivin pakaroihin ja nostan kunnes hänen jalat irtoavat välillä maasta. Pillun löytäminen on haasteellista kannatellessani häntä molemmilla käsillä.
      Saan painettua hänet kuitenkin vasten seinää. Tunnen kuinka hänen rintansa puristuu vasten vartaloani.
      Viivin säpsähdys paljastaa kohteen löytyneen ja päästän hänet laskeutumaan tuntien pehmeän vastuksen lisääntyvän penikseni kärjessä. Vedän käsilläni kohden jalkoja saaden Viivin jalat heilahtamaan eteenpäin.
      Viivin vinkumisen ja heilumisen saattelema penikseni uppoaa syvälle pilluun.
      Minun ei tarvitsekaan liikkua.
      Viivi heiluttelee ilmassa jalkojaan löytääkseen jotain, josta ponnistaa pois puristavasta tilanteesta.
      Peräännyn hiukan seinästä ja annan hänen selkänsä kaatua taaksepäin niin, että rinnat tulevat hyvin esille.
      Kyykistyn hiukan ja ponnistan tasajalkaa ylöspäin saaden Viivin hyppäämään sylissäni. Yllättynyt vinkaisu jää soimaan korvissani. Vaikka olen vahva käteni alkavat puutua joten on aika loppuhuipennukseen.
      Aloitan nopean nytkytyksen ja annan Viivin pudota aina omalla painollaan vasten penistäni. Horjahdan taaksepäin ja Viivin kädet irtoavat seinästä. hetken siinä taiteilee pystyssä kunnes kaatuu taaksepäin ja ottaa käsillä kiinni maasta. Siinä hän on hetken silta asennossa rintojen heiluessa panemiseni tahtiin kunnes jalat puristuvat ympärilleni ja tunnen kuinka orgasmi saa otteen hänen vartalostaan.
      Yritän vielä hetken nauttia hänen hallitsemattomasta kehostaan ja jatkaa, mutta penikseni syöksee hänen sisäänsä sellaisen lastin että osa roiskuu jaloilleni.
      Jätän hänet lepäämään ja menen tarkastelemaan isännän jättämää varustelaukkua.
      Löydän mielenkiintoisen kypärän jossa kiinnikkeitä ja kaulahihnan lisäksi kuminen rengas. Minun täytyy sovittaa penistäni joustavaan renkaaseen ja onneksi huomaan sen mahtuvan siihen.
      Menen takaisin Viivin luokse ja autan hänet polvilleen ylös. Samalla otan kypärän ja asetan sen hänen päähänsä. Hän ei ymmärrä tilannetta kunnes onnistun sujauttamaan renkaan suuhun. Epätoivoinen mumina alkaa ja näen kuinka hän ei pysty enää sulkemaan suutaan. Vielä kypärä kiinni takana olevaan terassin tolppaan ja valmista.
      Nyt saan kaikessa rauhassa leikkiä penikselläni hänen huulillaan ja työntää jo uudelleen jäykistyvää kaluani syvemmälle suuhun. Viivi yrittää vinkua etten työntäisi syvemmälle.
      Kiihottava tilanne vie voiton ja kysyn onko hän valmis?
      Viivin pää puistelee puolelta toiselle saaden penikseni lähtölaskennan alkamaan.
      Tukeva ote kypärästä ja voimakas työntö. Tunnen kuinka raja ylittyy ja pieni nenä osuu karvoitukseeni peniksen juuressa. Tämä on liikaa ja spermani syöksyy hänen suuhunsa. Viidennen sykäyksen jälkeen vedän ulos ja rojahdan maahan hengästyneenä.
      Samassa tieltä alkaa kuulua lähestyvän auton ääniä.
      Mahtaako isäntä tulla kaljanhakureissulta?
      Onko hän löytänyt kenties jotain muuta mukaan reissultaan?
      Miten Viivi jaksaa vielä vinkua, kun viikonloppua on vielä jäljellä?

      • Anonyymi

        Ei kiitos vinguta ihan ite ittees.


    • Anonyymi

      Sitoisin Viivin puuhun, panisin sitä perseeseen ja suuhun. Sen jälkeen lähtisin vinguttamaan Viivin Visaa lähipubiin.

    • Anonyymi

      Sieltähän se isäntä saapuu ja perässään tumma transporterin pakettiauto.
      Ei perkeleen perkele kun tajuan että pakettiautossa on miekkalogo keulassa ja sinitakkisia miehiä kyydissä.
      Otan jalat alleni ja pakenen metsään.
      Kuulen autojen oven aukeavan ja samalla kuuluu koiran haukuntaa.
      Tajuten viimeisenkin selityksen mahdollisuuden menneen paetessani paikalta.
      Peli pakenemisesta on menetetty ja alastomana metsässä mahdollisuudet ovat pienet.
      Kuvittelen jo paetessani olevani miesten käytettävänä jossain vankilassa pidemmän aikaa. Raiskaajilla siellä kuulemma vientiä riittää, eikä niin mukavissa merkeissä. Voi olla että sinne minne aurinko ei paista sovitellaan yhtä sun toista patukkaa muistutuksena tekemisistä. Vapaudenriisto ja törkeän raiskauksen tunnusmerkit täyttyvät varmasti. Siinäpä sitä yrittää selitellä etten se ollut minä kun tuo isäntä pyysi. Uskon isännällä olevan selitykset jo valmiina tapahtumista. Viivi tuskin korvauksien toivossa armahtaa minua yhtään. Vinkumisen kohde taitaa vaihtua toiseen tulevaisuudessa. Mietin jo pampun käsittelyä kiinniotto tilanteessa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe