enemmän kuin vain ystävä. Nautin kaikista niistä hetkistä kun olet lähettyvillä. Pienikin kosketuksesi ohimennen jättää kaipuun enemmästä. Siitä että kosketat taas. Odotan jokaista kertaa kun näemme. Kun katson silmiisi, maailmani pysähtyy. Se on salaisuus jota en voi kanssasi jakaa.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Ihana❤️
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
P......e?
- Anonyymi
Mulla sama tunne yhdestä m vaikkei olla samanikäisiä
- Anonyymi
Nii.. 😌
- Anonyymi
Miksi et voi jakaa ajatuksiasi?
- Anonyymi
R❤️T
- Anonyymi
Samaistun.
Näillä fiiliksillä opiskelu toverista 😔 - Anonyymi
Onko tämä mieheltä naiselle?
Tapasimme viime lokakuussa. Hänen kätensä tuntuu samanlaiselta kuin omani. Rakastan häntä. Hän ei tiedä ikääni, mutta luulen, että hän pitää minua itseään nuorempana, mutta miin ei ole. Minua on luultu paljon nuoremmaksi, kuin olen.
K-n - Anonyymi
Onko naiselle ❤️ minkälaiselle? 👱🏻♀️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221218
- 41983
- 58900
- 75858
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e41756Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80736Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle17715Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5684Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23639- 17632